-
Norges vanskeligste?
Tja... Nå har vi egne utformede prosedyrer for flyplassen, men jeg mener Sørkjosen bør være en verdig kandidat til en krevende instrumentinnflyvning... https://www.ippc.no/norway_aip/current/AIP/AD/ENSR/EN_AD_2_ENSR_5-1_en.pdf
-
SAS flyvertinne alvorlig skadet i turbulens
I august 2010 ja....
-
LN-TUD
Denne blir veldig flott ja Men hva skjedde med Braathens-paintene til 50N-modellen(e)?
-
Mye tåke på Langnes Tromsø idag
Flotte bilder! Tåken har vært ganske overhengende her i dag, og i går, men den er heldigvis kun forbipasserende på morgenkvisten
-
Gratulerer Rune
Jeg jobber sammen med han og kan bringe videre de gode ord Men ja, han har ikke engasjert seg på hverken scanair eller flightsim.no av en eller annen grunn
-
XQ 7278 ENZV-LTAI (live)
Flotte bilder! Skal fly (irl) vedkomne maskin den 15. juli fra EVD til AYT
-
Hva mener dere om dette? Liten story fra Barcelona
Tja... Jeg mener at utgangspunktet er at avtaler skal holdes? Hadde du noen skriftlig dokumentasjon på denne avtalen mellom dere og SAS som du kunne vist i BCN? Evt nå for ettertiden; har du noen dokumentasjon som går at dere får tilsendt de gjenstådende instrumentene? Uansett burde vel commander(kapteinen) kunne godkjent det... Men det er mange faktorer som er inne i bildet: ant. pax, annen spesialbaggasje som allerede var send etc.
-
Eksamen 2010!
Ditto! Og grattis til deg óg Tom
-
SAS beholder SGS
Gratulerer til alle mine tidligere kolleger! Fantastisk!
-
Eksamen 2010!
Har muntlig nå i morgen (idag) i rettsvitenskap 2.avdeling... 60 studiepoeng skal gås gjennom på 40min... hurra...
-
Nordlys i fra Flesland
Oh yes please Den var kjempeflott!
-
Retro
Flott den der! P.S Hva skjedde med paintene til 50N 737? Har noen bilder liggende av et Braathens SAFE livery som du hadde laget en gang i tiden
-
Luftfart yrke-muligheter?
Heisann Fawzi! Jeg er vel i ca samme sko som deg, fant ut at jeg er fargeblind to dager før jeg skulle på innledende opptak i Bodø... Per nå studerer jeg juss og har selvsagt tenkt på å bruke utdanningen som et grunnlag for en jobb innen luftfartsbransjen... For min del tenker jeg hvertfall noe innen for lufrtfartsmyndighetene, flyklagenemnda eller juridisk rådgiver innenfor et flyselskap... Spørsmålet mitt til deg er hva liker du ellers å holde på med? Er du villig til å gå igjennom en "generell" utdanning for å få litt kjøtt på beina eller vil du rett ut i arbeidslivet? Hvilken utdanning har du til nå? SGS/ Norport/ Menzies/ Røros flyservice er jo noen muligheter, jeg stortrivdes hvertfall i SGS når jeg jobbet der Mulighetene ved hørselsreduksjon vet jeg dessverre lite om, men jeg har hvertfall jobbe i kabinen med mitt reduserte fargesyn..
-
Offline Bable-tråd
Må vel hive inn et lite innlegg her siden jeg så smått har startet å fly litt igjen FL360 på vei til EVE fra OSL som BU409 DTG 185nm
-
Dusseldorf - Malaga
Flotte bilder ja! Andreas: Du må inn iordne funksjonene "extend concorde visor fully" og "retract concorde visor fully" en tast hver (jeg buker < og SHIFT + < ) inne i assignments-menyen til FS