Gå til innhold

Eirik Nikolaisen

Medlem
  • Ble med

  • Siste besøk

  1. Eirik Nikolaisen svarte i Kjell Arilds innlegg i et emne i Kaffekroken
    Vet noen om flyene er på 132,15 hele tiden opp til ABAXI, eller om de skifter til en annen Sundsvall frekvens underveis? Eirik
  2. quote: Originally posted by Christopher Eriksen: Kjevik ATIS nå i ettermiddag blir det opplyst at "braking action" på rwy 04 er: 36 36 51 Hva betyr disse tallene? Hva er dårlig og hva er god braking action? Har en liten mistanke om at disse tallene ikke er så altfor bra, når jeg hører at Spanair'en til Kanariøyene venter på bedre "action". (bakkemannskapene har vært ute og målt hvert 10.minutt den siste timen) Noen som kan hjelpe en frustrert lytter [image] http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif '>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif'>http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Hei Nei, disse tallene er ikke veldig bra, bortsett fra 51, som er OK 40 og over er generelt gode forhold, mens mellom 36 og 39 er medium til gode forhold. Ikke helt sikker på dette, men jeg tror det er slik [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Mener 100 er max, men er langt fra sikker på det heller [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Mvh Eirik
  3. quote: Originally posted by Kjell Martinsen: Går flyrutene mellom Gardermoen og Kastrup på øst- eller vestsiden av Oslofjorden? Jeg diskuterer med en venn som påstår at flyene rutes over Ålborg og Skien. Jeg mener imidlertid at FRA Gardermoen følger flyene SID til GOTUR, og deretter svenskekysten sørover til Kastrup, og at de FRA Kastrup følger omtrent samme rute nordover og rutes over SORPI, TIRSI og BGU. Kan noen fortelle meg hvem som har rett? Sander? Mvh KjellM Hei! Såvidt jeg vet så er svaret følgende: ENGM - EKCH: GOTUR UL996 SVD EKCH - ENGM: NOA UL997 SORPI Claus: Vet du om de flightplanene der finnes "andre veien" også?, altså TIL EKCH? Eirik [Endret av Eirik Nikolaisen 28-12-2000.]
  4. Det varierer fra FL 240 til FL 350. ENGM - ENZV 240 - 260 - 280 - 310 - 350 ENZV - ENGM 250 - 270 - 290 - 330 Eirik
  5. quote: Originally posted by Morten Husby: Skal fly en av Braathens Boeing 737-500 til Kirkenes, via Tromsø..... Og så blir det kanskje en tur til syden.... (type: ukjent) mvh Morten hmm, BRA tror nå ikke jeg flyr til Kirkenes da.
  6. Skal fly SAS 363 ned til Oslo, og SAS 360 tilbake igjen.
  7. Narvik, Nordland [Edited by Eirik Nikolaisen 06-05-2000.]
  8. Koster det noe å laste ned RW? Eirik
  9. ID og slikt kommer som regel på onsdager. Eirik
  10. Eirik Nikolaisen svarte i M.Steens innlegg i et emne i Kaffekroken
    Merkelig at dette kom akkurat på 1. april [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]
  11. tjaa. På denne siden får du ihvertfall frem hvilken flytype det er. http://www.amadeus.net/menu/en/1a-avail.htm"'>http://www.amadeus.net/menu/en/1a-avail.htm" TARGET=_blank>http://www.amadeus.net/menu/en/1a-avail.htm
  12. Det stemmer det Frode. Så en av de i dag faktisk. Eirik
  13. Du har antakelig dynamisk scenery for Norge installert. Gå inn i texturemappen for fltsim98 og slett alle texture filene med navn bu734a. Eirik
  14. Jeg har også samme problemet, men fatter ikke hva det kan være [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/frown.gif[/image]
  15. Eirik Nikolaisen la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    Noen som vet hva texture- og scenery filene for Gardermoen i den forrige updateringen og i den siste oppdateringen heter. Eirik [Edited by Eirik Nikolaisen 25-02-2000.]