Gå til innhold

Tomas Foosnæs

Medlem
  • Ble med

  • Siste besøk

  1. Såvidt jeg vet kan du ikke fly med åpen annmerkning nei...
  2. http://www.bavirtual.co.uk/index1.htm
  3. Man kan nedprioritere vedlikeholdet så mye man vil. Når det kommer til stykket er det teknikeren som gir CRS som skal føle seg trygg på at flyet er luftdyktig, og er han ikke det gir han heller ikke CRS. Man kan si at han kan risikere å få sparken hvis han grounder flyet lenger enn ledelsen finner det nødvendig, men han kan være rimelig sikker på å få sparken hvis han har gjort fatale feil.
  4. Hughes 300 er en 3 seter, og prisen hørtes da ganske normal ut..
  5. Det er gøy å fly heli ja... P.s.: Det heter Collective, ikke Collector
  6. Hva med de småflyene som har Fowler flaps da?
  7. Er ikke en cycle en oppstart+shutdown?
  8. Det finnes noe som er enklere å lære seg enn gmax, å det heter FSDS. Siste versjon støtter FS2002/4! Finner det hos Abacus.
  9. Tomas Foosnæs svarte i mwalthers innlegg i et emne i Kaffekroken
    Det er jo bare å printe ut via IE siden check list/ref er html?!
  10. http://www.flightsuits.com/uniform.html
  11. Hehe, den var god.. [image]http://www.stansco.co.uk/Smilies/Funny%20Above.gif[/image]
  12. Du begynner å bli treig på dine eldre dager KAB... [image]http://www.stansco.co.uk/Smilies/Put%20em%20up.gif[/image]
  13. Det var vindfullt å fly med døra oppe ja
  14. Denne du så? http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=33319 Se også her