Gå til innhold

Johnny Molund

Medlem
  • Ble med

  • Siste besøk

  1. Kanskje relatert til dette ?
  2. Hmm, var visst en link som ikke kom med: http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto/2009/02/turkish_airlines_geen_doden_bi.html Ser ut som om begge motorene har forlatt vingene, for meg ser det mest ut som impact damage. På forumet til pprune snakkes det også om høy ROD før landing. Men det blir selvfølgelig bare spekulasjoner før mer pålitelig informasjon kommer ut.
  3. Johnny Molund svarte et innlegg i et emne i Kaffekroken
    :grin:
  4. En kniv her og en bombe der er da bare bagateller så lenge de konsentrerer seg om det som er virkelig farlig, mineralvann. :cool:
  5. En fin dag på teknisk Klikk her :grin:
  6. Virker som om det kan ha vært en drivstoff lekkasje i pylon over venstre motor. Når motoren ble stengt ned rant drivstoffet ned på varme deler av motoren og ble antent. (vitneobservasjon på cnn nå)
  7. Lignende episode hos EasyJet i går: http://www.thisislondon.co.uk/news/article-23402991-details/Terrified+Easyjet+passengers+feared+they+would+die+as+plane+plummeted+23%2C000ft/article.do
  8. Det er vanlig praksis å sperre av et visst antall seter hvis en av dørene er inoperative. Dette på grunn av redusert evakuerings-kapasitet. Kapteien burde imidlertid ha forklart dette på en litt bedre måte.
  9. Denne er bra :grin:
  10. [image]http://img485.imageshack.us/img485/2608/wide737ck1.jpg[/image]
  11. Johnny Molund svarte et innlegg i et emne i Kaffekroken
    http://www.boarding.no/files/wideroekongsteien.mp3
  12. Johnny Molund svarte i Geir Gs innlegg i et emne i Kaffekroken
    Måtte i såfall være en datamaskin med masse muskelkraft. Iallefall hva B737 angår.