Gå til innhold

Kent-Ruben Johansen

Medlem
  • Innholdsteller

    494
  • Ble med

  • Siste besøk

Om Kent-Ruben Johansen

  • Bursdag 19. mai 1981

Kent-Ruben Johansen's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Har SÅ mye vondt å si om Ryanair at det ikke egner seg på trykk... Men en ting kan jeg si: "NEVER AGAIN!!!" Selv om konkurenten tar et par laken mer for USA-turen.
  2. For en mann... Vil bli meget savnet! Håper Apple makter å videreføre hans visjon(er). For oss i musikkbransjen har han skapt en meget stabil plattform å jobbe med, samt et godt grunnlag for å skape en musikers levebrød på. Mine tanker går til hans familie og venner! Hvil i fred. Kreft tar for mange av oss.....
  3. Da var de nede... Ja, de tok en runde før landing. Dette er vel ganske normalt? Kommer vel an på vinden som ved vanlig flyging. Edit: Fant en side om de tre APU enhetene til "skipet", ganske interessant lesing. NASA.gov En pdf om APU: Link
  4. Denne ble postet tidligere her på forumet : http://www.ourairports.com/
  5. Eksen og datteren min var på vei til Jordan med Novair NVR577 (Avgang 09:00), de måtte returnere til OSL grunnet teknisk feil. Ble fortalt at det var en "temperaturføler" som ikke fungerte i en av motorene, men har vel ikke nok grunnlag for å si at det er tilfelle. Noen som vet mer?
  6. Chemtrails ja, huff for en syk teori! I følge en av de som har kommentert bildet: Har ikke sett at holding er blitt utført så høyt oppe før, er dette normal prosedyre? En annen tok visst bilde av samme "fenomen" (neida, jeg er ikke en av konspiratorene.) Flott bilde.
  7. Flott bilde på Varden.no. En maskin som er satt i holding? Det er vel ikke helt normalt heller at holding blir utført i så stor høyde?
  8. Det hadde jo vært et stort pluss
  9. Varden.no Dette er jo helt knall!!! Ikke helt samme tilbud, men mye bedre enn ingenting!
  10. Har ikke vært borti akkurat det problemet... YouTube har generelt irritert meg i det siste. Har du oppdatert skjermdriveren i det siste? Eventuelt prøve å gå tilbake til den forrige driveren.
  11. At ikke vingens underside tålte sjokkbølgen som "hjulrestene" førte til, synes jeg var merkverdig. Er ikke dette et reelt scenario ingeniørene burde ha forutsett før konstruksjon? Ang. metallbiten på rullebanen anser jeg CDG og lufthavnansvarlige som mer "skyldige" enn Continental, siden rullebanen ikke var "rein". Egentlig tror jeg Continental fikk "skylden" fordi rettsvesenet trengte en syndebukk. Nå vet vi at dette er en del fra dc-10'en. Men det kunne like gjerne vært en del i fra en av lufthavnens biler. Tror ikke det er første gang deler fra fly eller biler tilfeldigvis har havnet på rullebanen.
  12. Meget bra dokumentar! Bør ses av alle entusiaster!
  13. VG.no db.no Bombe, eller bare igjenglemt bagasje? Edit: Da var flyplassen åpnet igjen, etter veldig kort stengetid!
×
×
  • Opprett ny...