-
Braathens VA?
nei den er ikke dum den der da :-)
-
Braathens VA?
widerøe til ngx? blir litt av en grønn maskin.... hvis noen hadde giddi å painte en braathens safe til ngx 700 så hadde det vært konge
-
Braathens VA?
hadde ikke gjort meg noe hvis det hadde dukket opp en braathens safe paint til ngx.
- FLG?
-
i7-2700 k
da er jeg veldig heldig for med de i7`ene jeg har hatt, har jeg lett kunne dra rett opp til 5.2 ghz uten noen problemer
-
i7-2700 k
hvis du kjøper deg f.eks corsair H100i så får du det du trenger til å sette opp kjølingen riktig. det er også en brukermanual som er lett å følge. er ikke så dum pris på den heller så du får mye for pengene. jeg personlig bruker den gamle H100 og har litt trøbbel med den. tror den synger på siste verset.nytt kjølingsystem kommer etterhvert :-P
-
i7-2700 k
hvis du har 1155 socket så er ikke det noe problem å bytte cpu selv. er bare ta ut den gamle, sette inn ny,sett på kjølepasta og kjøleren til slutt. boot opp og ferdig.
-
i7-2700 k
med min 2700k er jeg godt over 5ghz så tror ikke du finner mange cpuer som kan klokkes høyere enn det
-
i7-2700 k
jeg har den selv. med en corsair h100 kan du lett klokke opp mot nærmere 5ghz
-
Skjønner ikke hvorfor flyvinduer ikke kan åpnes
når jeg var liten så lærte jeg på barneskolen at man må lukke vinduer og dører når det bryter ut brann slik at brannen ikke får oksygen. jaggu barn er smartere enn denne politikeren:-P
-
Skjønner ikke hvorfor flyvinduer ikke kan åpnes
hmmm....nei jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de ikke kan åpnes. kan det ha noe med fare for trykkfall i kabin kanskje?? finnes det dummere folk?
-
Flightsimlan
Vi forstår Geir.du og crewet har gjort en fantastisk jobb å bringe flightsimmerne nærmere.man kan ikke holde på i evigheter heller.vi får håpe noen andre tar over
-
Flygdel ramlade ner i bostadsområde!
huff da. det så ikke helt bra ut
-
Ikarus Aerofly FS
er egentlig gammelt nytt men takk for påmennelsen hvertfall. det er en artig sim det
-
Bruke pedaler
en annen utfordring er sideslip. kanskje noe for viderekommende men bør trene på det. det er fantastisk morsomt og veldig nødvendig hvis du skal klare å lande i f.eks. 40 knot sidevind. er er en video av et prakteksempel på hva jeg snakker om [video:youtube] her må du hvertfall bruke left rudder og right aileron, så vil man kunne balansere det slik.