-
Airsoft?
Morsomt å se at det er folk med interesser for airsoft også her inne Har selv drevet med airsoft i 3-4 år, men har vært ingenting i det siste :\\ De som er litt inne i "miljøet", har jo sikkert hørt som ISAF-klubben (ja, vet det er mye som kan bli sagt om den, og lederen, men ikke la det gå utover meg ), vi var i allefall ca. 20-30 stk som var samlet nesten hver søndag, og spillene var jo høydepunktet, men herlig var også det sosiale. Kan ligge en dag på skytebanen og smelle av alt fra .17 HMR til 308 og 30-06, men det blir ikke det samme sosiale Når det kommer til kit, så var vi 4 stk som kjørte "likt" kit, og selvfølgelig norsk Goretex, NFM Bear, AG3 m/ACOG, Glock 17 sidearm... Som sagt, savner hobbyen, har enda alt liggende, sånn i tilfelle
-
Bodø Airshow 2012
Gleder meg Blir bra, skal dra med gutten og kvinnfolket, eller, dratt med av gutten og få dratt med kvinnfolket blir det vel kanskje! PS, Einar, lenge siden sist nå..!
-
FS-treff BODØ
Får ta det neste gang, noe sier meg at dette ikke er siste gang
-
Fly fra den svenske kystvakten har styrtet.
Så lenge mennesker er innblandet, kan man jo ikke utelukke menneskelig svikt, som har den største andelen av "skyld" i div. uhell/ulykker. Tragisk er det uansett.
-
FS-treff BODØ
Gidder ikke ettersom ikke F4AF er nevnt her ^^ ;P
-
Norge köper SAS ?
Hummm..? Foretrekker nå det jeg har, og håper det ikke forandrer seg til noe yoke etter som årene passerer.. ^^
-
Testflyving av JAS Gripen
Når den dagen et norsk fly blir skutt ned, når kommer den? Kjører du bil Torbjørn? I så fall bruker du bilbelte? Jeg mener du trenger jo ikke det i dag, eller i mårra, blir sikkert lenge til du EVT kan bli påkjørt/havne i en ulykke... (Edit: Kom til å tenke på hvor mye annet utstyr, airbags etc etc, som blir lagt til i bilene idag, og da seff prisen også...) Nå har jo Norge vært/er med sammen med allierte styrker innen NATO, hvor det er kjekt å ha utstyr som også går overens med de andre partenen i alliansen. Gripen kan vistnok fikses på slik at den også blir det (penger?), mens flyene fra USA allerede er det. Og om 10-20 år så regner jeg med at du vil merke at det hadde vært fint med et fly som ikke allerede var bygget på gårdagens teknologi...
-
Lurte på en ting...
forklaring (eksempelet er vel B727
-
JAS till Norge ?
Flere fly, flere piloter, flere utgifter Mindre antall fly, mindre antall piloter å utdanne/osv..
-
JAS till Norge ?
1. Jeg sa ikke at vi skulle kjøpe fly ut ifra linjene på flyene.. (mente liksom at F-16 var flyet med penest linjer..) 2. Tror Norge trenger et Multi-Role-Fighter, som kan fly Air-Air missions så vell som Air-Ground (Norge flyr jo mye CAP/CAS oppdrag, om jeg ikke tar feil, er vel en stor del av hva de gjør i utlandet)
-
JAS till Norge ?
Og du vinner ikke krigen(e) ved å bare ha jagerfly (i Forsvaret) ...
-
JAS till Norge ?
Men jeg står på mitt og sier at F-16 er det jagerflyet som har penest linjer.. (og gir meg ikke på det!) EDIT: Og ang. det med to motorer, så blir det jo også da dobbelt så stor risiko for å få motorfeil?
-
Jarle Vidtun og Børge Litangen MEGET nær PPL!
Siden du ikke svarer på msn, sier jeg også det her.. Grattis! Ringer deg når jeg trenger airdrop..
-
SAS vil erstatte SAS/BU med Blue1 og Estonian
- Hvordan vil du dø?
Er faktisk litt enig med deg, selvom jeg mener at den ødelegg ønske-leken bare var no unødvendig piss i forhold til dette. Så sant så sant.. jeg ØNSKER at denne tråden blir stengt - Hvordan vil du dø?