Gå til innhold

Robert Hulthin

Moderatorer
  • Ble med

  • Siste besøk

  1. Robert Hulthin la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
  2. Robert Hulthin begynte å følge Update
  3. Robert Hulthin la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    Høy aktivitet med oppdateringer denne uken
  4. Robert Hulthin endret sitt profilbilde
  5. Robert Hulthin la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    Nice
  6. Robert Hulthin la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    Mulig du finner noe nedover her ...Lykke til https://learn.microsoft.com/nb-no/windows/security/hardware-security/tpm/trusted-platform-module-overview
  7. Robert Hulthin la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    Du kan lett sjekke om den virker på din pc ved å trykke Press [Windows Key] + R or select Start > Run. Type “tpm.msc” (do not use quotation marks) and choose OK. If you see a message saying a “Compatible TPM cannot be found,” your PC may have a TPM that is disabled. da skal det komme opp et bilde som dette
  8. Robert Hulthin la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    usikker selv der men fant vel ut at mest sansynlig er det den jeg har merket i bildet for normale forbrukere
  9. Robert Hulthin svarte i Geir Teigos innlegg i et emne i Kaffekroken
    God Jul alle simmere
  10. Ja korttenkte politikere må ovebevises om dette ha no med arvesøvet vårt å bety ......tekno betyr ikke alt history betyr mye og
  11. Du har vel laget et innloggis kode/ key når du fikk pcèn ?
  12. https://www.virtualnorwegian.net/schedules/ Bare å henge seg med nok av ruter rundt forbi
  13. Jeg rører den ikke , men som Andrew sa før i tiden så var det litt å hente på det for "kontorrottene" i dag er alt så superaskt at jeg ofrer det nå slettes ikke en tanke (selv gammel DOS bruker)
  14. Oppe å går igjen aare å logge seg på 😉
  15. Robert Hulthin la til et innlegg i et emne i Kaffekroken
    SERVER MAINTENANCE - Our team is set to conduct server maintenance at 09:00 UTC today October 16, 2023. During this time, our login servers will be temporarily unavailable for around 60 minutes. We'll work diligently to streamline the maintenance process and will update you once we're up and running again. Thank you for your understanding! https://static.navigraph.com/website/maintenance.html