-
Fly fra USA på vei over Cuba - svarer ikke på anrop
Mine tanker går til de som mistet sine kjære.
-
Fly fra USA på vei over Cuba - svarer ikke på anrop
Noen som kan bekrefte at det var en styrt?
-
Fly fra USA på vei over Cuba - svarer ikke på anrop
Jamaicanske myndigheter bekrefter at et fly som skulle landet i Florida tidligere fredag, men fortsatte uten kontakt med omverdenen, har krasjet. -i følge VG. Veldig trist.
-
Fly fra USA på vei over Cuba - svarer ikke på anrop
Da melder VG http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ap-fly-med-bevisstloese-piloter-krasjet-paa-jamaica/a/23289795/ om et tragisk utfall. Om så stemmer er det ufattelig trist. Vi får vente på litt mer informasjon fra offisielle kilder.
-
Fly fra USA på vei over Cuba - svarer ikke på anrop
Jeg kan ikke lenger se flyet på flightradar24. Mulig en feil hos meg?
-
Fly fra USA på vei over Cuba - svarer ikke på anrop
Får bare håpe dette går bra.
-
Fly fra USA på vei over Cuba - svarer ikke på anrop
Flyet kan følges rett sør for Kuba på flightradar24.
-
Fly fra USA på vei over Cuba - svarer ikke på anrop
Mediene melder om at det er lite drivstoff igjen, uten at det bekreftes fra noe hold.
-
Fly fra USA på vei over Cuba - svarer ikke på anrop
Holder fremdeles 25000 fot ser jeg på flightradar24. Er på forsiden hos http://www.vg.no/nyheter/utenriks/faar-ikke-kontakt-med-amerikansk-fly-paa-vei-over-cuba/a/23289795/ og Dagbladet.
-
Lufthansa A380 eller British Airways 747
A380! Lufthansa har herlig service! Liker BA også, men LH er nok hakket over ja. Dessuten er A380 å foretrekke fremfor 747-400. Bedre på det meste. Mat(LH), IFE og plass.
-
Krompen i SAS evakuering i CPH.
Enig med Halvdan her, slik situasjonen beskrives, oppleves dette naturlig nok dramatisk. Og når man er under slike store psykiske påkjenninger, er det mye rart man kan foreta seg. Bla reaksjoner som å ta med seg baggasje eller andre ting, som fremstår merkelig for oss som ikke har vært tilstede.
-
Fly til New York
Veien er kanskje kort men det er fortsatt mulig å bruke 4 timer på den for å komme seg inn i New York, og alle vet jo hva som skjer da. På film tuter Amerikanere villt når det er kø, og de stopper ikke tute før køen er løst opp. Mye er overdrevet i amerikanske filmer, men ikke tutingen. Og når det står 100000 biler i kø, tuter gjerne 99,999% av dem. 30% av dem fordi trafikken står bom stille. videre tuter 25% fordi de 30%`a skal slutte å tute. 15% av dem tuter fordi 10% av delen av de 30%`a som tuter gir fingeren til de 25%`a som vil at de 30%`a skal slutte å tute. Videre tuter 5% av dem fordi de tror de ser en terrorist på rollerblades. 10% tuter fordi de vil få frem en heller så overvektig dame som truer med å saksøke alle i køen hvis hun ikke kommer seg til Mc Donalds fordi det er biler i veien og hennes amerikanske blodsukker er skremmende lavt (80 mmol/l) Og de 15%`a som er igjen tuter bare fordi de vil være en god patriotisk amerikaner. Da er det kun 1 person i den køen som ikke tuter når 100% av 99,999% av 100000 biler tuter. Men tro meg. Han vil tute. Tuta hans virker bare ikke lenger. Hehehe værste er at dette "nesten" stemmer
-
SAS-fly måtte nødlande på vej mod København
Jeg må nå si det er litt drastisk av VG å vri dette til at en motor har falt av om dette ikke stemmer? Etter som jeg leser ut av det første innlegget her og linken der, så dreier det seg om feil på motoren som ble sendt til undersøkelse etter landing. Spørsmålet blir vel, har motoren deisa i bakken? Eller er den på vei til en undersøkelse
-
SAS-fly måtte nødlande på vej mod København
Og nå står det i VG at flyet mistet motoren http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118115
-
sekunder fra flykatastrofe
Ok, men da forstår jeg det som at 40sek før (hvis en MÅ justere) er ganske unormalt. Det jeg ville frem til.