Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Paulo Fernandes,

Da er jeg ferdig med den nye painten min, som ble laget i forbindelse med en konkuranse jeg hadde på hjemmesiden min for ca en uke siden. Grattis med ny paint Eivind Her er litt bilder av flyet: La meg vite hva dere synes

• 8 svar
    • 1,9k visninger
  2. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder jeg hadde liggende. Bildene er fra både Fsx og fs9. Takeoff fra Bodø Noen twottere En Russer En buss og en liten gris. Ja, Ja dett var dett. Takk for titten.

3. Started by Steinar Grindstein,

Etter at jeg kom over en post med noen AI bilder ifra OSL bestemte jeg meg for å vise fram noe litt mere realistisk Ai spotting på OSL. Blir 3 bilder i denne runden. På det overste bilde er det TFS A300, AIG B757 og AIA B767 som er representert. Bilde i midten er PAI ATR og Dash8 Og det siste bilde er AIG sin B757-200WL som er representert. Bildene er kun reziset.

4. Started by Jan Arild Gjemble,

Første etappe fra Whitehorse til Braeburn. As soon as Russ Bybee left the start area I drove straight out to the airport. I had to get airborne for a team of photographs wanting to have some pics for the newspapers tomorrow, latest reports from Russ before he started as number 11 was that he did not expect any trouble up to Braeburn at all. The only thing that he was curious of was how the ice on Yukon would be. People talked about the worst ice in many years. Well, he just had to slow down the paste and try to pass thru the best he could. Out at the airport the team had already warmed up my Porter and we was ready to go in no time. As soon as we was airborne and …

5. Here are some pics from my two flights down at Sandspit and Masset. Had a great time an I'm ready for The Iditarod 2009. Hey, whats this? Flying in Masset

6. Started by Kjartan berg,

Hei igjen, bare noen bilder av pmdg braathens 736 og carenado 182 coast guard ;-) Takk for titten! PS: Bare litt redigert.

7. Started by A L,

Da har jeg hatt min nye data i noen uker! Mne først igår at jeg virkelig la inn alt av mesh, scenery, fikset litt ekstra på AA osv.. og dette begynner jeg å like. Er jo ikke helt ferdig enda, men syns det ble bra! Poster noen shots jeg tokk mellom ENVA - ENGM, men FS konka rett etter MES, så fikk ikke tatt noe av landingen Scenery: Norske Flyplasser Norway Quality Mesh Norway Scenic Norwegian Roads Andre: PMDG 737-800/900 Lysfix fra Avsim(husker ikke helt hvilken, men anbefales!) Aquarama fra Avsim (Anbefales) Norwegian LN-NOB av Paulo Fernandes (Takk!) Så har jeg jo fiksa mye i Fs9.cfg jeg har sett mye i Tom Knudsen sine sider, og lest hele guid…

• 3 svar
    • 889 visninger
  8. Jeg har jobbet hardt med koding av parkeringer denne gang, og ellers gjort utallige andre justeringer jeg ikke orker å ramse opp. Stord og Kjevik har fått en kraftig oppgradering hva bygninger angår. Last ned her: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/download.cgi?ID=3971 PS: La inn et nytt bilde av påbygg østsiden...og et spørsmål.

9. Started by Gunnar van der Meeren,

Godt jobbet Andrew! Jog koste meg riktig med dette et par timers tid i går kveld.... :grin: Bilder fra Stord, Kjevik og Gardermoen. ENSO ENCN ENGM

10. Started by Andrew Thomsen,

Spanderer et stk høyoppløst bilde av oppgradert terminal.

11. Started by Lars-Petter Meyer Bedin,

Tok meg en tur fra Nassau,Bahamas til Miami.Med Wings of power Mustangen.Denne mustangen er fra Tuskegee skvadronen,som kjent pga bare hadde svarte piloter. Ville ta en testtur med fulle tanker,inkl Droptanks. Ready for takeoff. 150 MPH og man drar i stikka. Så endelig i cruise.FL300.Kompressoren jobber hardt og motoren er leanet max.36 inch manifold pressure og 2300 prop rpm. FL300.

12. Started by Tommy Bernes,

Heisann.. Vi er for tidenganske heldig med veret på Vestlandet, regn og atter mer regn pluss tåke.. Var ute en snartur med Cheyennen idag, og fikk satt denne trygt ned på bakken trass i forholdene.. (Litt skeiv app. Menmen) Tok et bilde etter parking som eg viser alle dere som kikker innom posten! :grin: Legg gjerne igjen en kommentar! Mvh Tommy!

13. Started by Øystein Haugan,

Slenger inn ett par bilder av LN-NOE...ferdig paintet Kom gjerne med kometarer/kritikk .

14. Noen få bilder av TF-FIG,etter en tur på Vatsim. Så Iron Maiden sin ED force one,som aldri fikk komme... Dett var dett.0 redigerte bilder. Norway airports,acktivesky 6.5,ultimate terrain Europe,ground enviroment,PSS 757-200.Deliveryes lastet ned fra AVSIM.

15. Started by Ernst K.Furuhatt,

Det var en grytidlig stillehavsmorgen. Bare sjøfuglene og jeg var våken, og kaffen ble inntatt på trappa til sommerhuset. Der kunne jeg puste frisk havluft og nyte synet av kjæledyret mitt, mens nattduggen dampet vekk fra den blankpolerte metallhuden. Snart skulle naboene bråvekkes når 18 potente sylindere begynte å brøle i kor ute på gressplenen, og irritasjonen skulle gå over i rein lynsjestemning, etter som gliset mitt ble større og større. Nytelsen var ubeskrivelig. ........uuups, her var det noe som ikke stemte??

16. Started by Jens-Ole Kjølberg,

Hei, Her kommer noen flere bilder av Skysim Mirage'n, fantastisk modell og med 1.2 oppdateringen har vi fått enda flere loadouts og modeller! To Mirage IIIEZ fra 3 skv, SAAF med den spesielle Matra JL100 rakett/fuel tank comboen. JL100 ble mye brukt av Sør Afrikanerne for å både få punch og ekstra drivstoff.

17. Gjest Niclas Andersson
    Started by Gjest Niclas Andersson,

Lite bilder på min senaste flygning med Jarlabanke Viking:

• 3 svar
    • 843 visninger
  18. Started by Werner Rafteseth,

Kun et bilde i dag UK2000 Heathrow Extreme PMDG 737-800 Tror det er Paulo's NAX-paint.

19. Started by Nils Erik Eriksen,

Dette flyet - og kanskje spesielt panelet liker jeg veldig godt, og er et brukbart alternativ til Level-D's 767. Her har jeg brukt 767 fra Posky, panel fra Alessandro Antonini og soundset fra Devyn Silverstein. Alt er hentet fra Avsim bortsett fra flyet som er fra Posky's hjemmesider.

20. Started by Truls Petter Elven,

Måtte bare ta noen av bilder denne skjønnheten i Cruise Kommentarer er bare hyggelig!

21. Started by Nils Erik Eriksen,

hei, har laget meg en liten AI pakke m/installer for kun Norge (når jeg ikke fly på Vatsim), siden det er her jeg flyr mest. Hva synes dere, ble dette i meste laget? for mange fly? Mvh Nils

22. Started by Gunnar van der Meeren,

Vel, så kunne jeg ikke vente på Carenado. Jeg har nå laget en blank template for å kunne painte norske liveries på den siste 172 modellen, som kom fra Carenado for et par uker siden. Denne gangen har ikke Carenado hatt tanke for paintere når de legger opp teksturene til modellen. Den er faktisk blitt ganske komplisert å painte, så vi får se hvor mange liveries jeg orker å lage :confused: De 2 skyhawkene til BAK som havarerte med få måneders mellomrom i 2005, er på det nærmeste klare. Jeg har paintet en god del mer enn bare utsiden, og gjett hvem det er som flyr dem.... :grin:

23. Started by Johan Clausen,

Jeg har altid syntes, at Lufthansa Cargo MD-11 er noget af det flotteste som "svanen" flyver med. Derfor tog jeg PMDG's MD-11 ud på et par ture, bare for at nyde hende lidt. Imponerende, og rigtig lækker maskine. På vej fra Frankfurt mod Atlanta, med en lille mellemlanding i Gander. Havde noget elektronik, som skulle den vej forbi: Dagen efter, letter jeg fra Gander mod Atlanta: Håber I nød billederne.

24. Started by Paulo Fernandes,

For å forandre litt har jeg laget en video denne gangen. Dette er min take off i PMDG 737-700 i SkyEurope-farger. Let me know what you think (Lydene er ikke fra FS) [video:youtube]6EdVOZfoKlA

25. Started by Ernst K.Furuhatt,

Kan nesten ikke fatte at jeg har kjøpt ENDA en Piper Cub . Har jo Flight Replicas "Grasshopper" fra før, pluss default Cub som slett ikke er så illegæli. Vel, denne er en god del bedre, og så har den FLOTTØRER . Nå kan jeg fortøye fremkomstmiddelet sammen med sjarken i fjæra, og jeg kan fly til og fra jobben på sildoljefabrikken. Og skulle klimaendringen bli så dramatisk at det begynte å snø heromkring, så fulgte det jaggu SKI med i pakken! Dessuten vurderer jeg å flytte til Petersburg når Tongass Fjords X blir ferdig :grin: . ......og skulle du trenge et morsomt og allsidig fritidsfly, finner du denne godbiten HER . Have a nice…

26. Started by Lars-Petter Meyer Bedin,

På tide og lufte "OLD CROW" Mustangen rundt ST.Maartens. Kom seg i lufta såvidt,ribbet for våpen og mye fuel. Lowpass i bra fart over rwy. Etter lowpass,drar man i stikka og tar en halv loop etterfulgt av en roll.Aner ikke hva manøveren kalles.. :grin: Ut av roll`n og en ny lowpass motsatt. takk for titten. FS9-Ground enviroment-Ultimate terrain USA-Activesky 6.5-Wings of power WW2 fighters(OLD CROW lastet ned fra Avsim.)

27. Started by Truls Petter Elven,

En liten presentasjon av Cessna Mustangen til Flight1, der hvor jeg hadde følt meg hjemme i Merklig måte av Cessna å sette dassen foran, synes jeg! Morsomt å sitte i cockpiten og kjenne dritlukta kommer framover :sick: Definitivt ett fly som jeg hadde følt meg hjemme på Kommentarer er bare hyggelig å høre!

28. Started by Truls Petter Elven,

Oppdatert Sven Viking snart klar for realease :cool: Og en spesiell paint som også kommer snart Kommentarer er bare hyggelig å høre!

29. There still was 300 lbs left in Whitehorse which needed to go to Dawson. I had some spare time as my Porter was having a last check and service before tomorrows start of the Yukon Quest. I was able to talk to the boss and one of our Otters was in Whitehorse so I could take that one and deliver the last 300lbs of food to Dawson This was going to be a late afternoon flight and I would be in Dawson landing in the dark. Well first of all we had to load the aircraft with all the food. Soon we got clearance for take off and here we go, climbing out of Whitehorse heading for Dawson A beautiful afternoon with a great sunset, more and more daylight are gettin…

30. Started by Sindre S. Lillehaug,

Heisann, her er et bilde tatt like etter take off på Kvernberget. Kom gjerne med konstruktiv kritikk!