Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
Hei igjen! Tok en liten tur nå nettop Bommet litt på landingen hehe :blush: Snart kommet til Bergen [sarkasme/på] Og litt av den herlige landingen min [sarkasme/av] Taxer inn til parkeringen Ferdig!
-
- 16 svar
- 3,5k visninger
-
-
-
Da begynner bitene å falle på plass i malearbeidet på LN-BGZ. Denne bygger på Carenados helt blodferske Piper Arrow IV - en nydelig og meget gjennomarbeidet modell for FSX. Litt ymse av bilder fra prøveturer med nye teksturer:
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Heisann! Holder på og fly noen landingsrunder på Stord, ENSO. Litt turbulent men ellers nydelige forhold.. dere får legge igjen en kommentar da! Mvh Tommy!
-
Et bilde fra en liten tur rundt Alta området i skikkelig grisevær. Bjørn
-
- 9 svar
- 1,4k visninger
-
-
Hei Hopp alla samna! Holder på med en Fiktiv paint av et Brann fly. Får heller se om den blir lastet opp.. Men eg har noen spørsmål først, er det ønske om at det skal vere en Norwegian maskin, type Logo jet? I så fall hvilken reg skal eg velge? Tenk på det å gi meg gjerne en tilbakemelding. Under kommer en liten preview Er fremdeles i begynnelsen.. Har planer om en stor Brann Logo på motorene så ikke bry dere om at det står PMDG der :grin: Kom gjerne med konstruktiv kritikk. Mvh Tommy!
-
- 10 svar
- 3,3k visninger
-
-
Fløy en liten tur fra Ankara til Istanbul her om dagen. Bildene er fra descent til Istanbul/Ataturk LTBA Level-d 767 som vanlig
-
- 2 svar
- 1,1k visninger
-
-
Etter at siste oppdatering har kommet til Wilco Airbus series,Så skulle jeg gi flyet en sjanse til.Er ikke helt bra enda,mht top of decent. Men anyway,her er noen uredigerte bilder fra turen Hamburg til Oslo på Vatsim i kveld. Fra virtual cockpit..TOR5M arrivial. Short final Kaboooom,så var vi nede på rullebanen :grin: Spoilers up,og reverse thrust engaged. Inn på gate 47,APU er nettopp fyrt opp. Håper de ikke ble for mørke.Siden jeg flyr realtime. FS2004-Wilco series 1 Airbus,(forbedret vc natt texturer,og lyder)-Ground enviroment-Ultimate terrain Europe-Norske flyplasser-Activesky 6,5. Takk for titten!
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
Var en liten tur ute med C210 og C172 i dag. Dette ble resultatet. Carendao C210, C172. Instant Enhancer. FS9. NorAp.
-
- 5 svar
- 1,5k visninger
-
-
-
Heisann godtfolk! Mads hjemmen spurte meg her tidligere i dag om eg kunne painte Follo flyklubbs Cessna 172 LN-MTX til Carenado 172. Eg som ikke hadde bedre å ta meg til idag, lagde denne painten og her er resultatet. har fikset litt på vc også, så painten blir ikke lastet opp, men dersom du vil ha den. Gi meg en lyd. Denne gangen regnet det ikke i Bergen Takk for at du kikket innom og legg gjerne igjen en kommentar! Ha en fortsatt god Helg! Mvh Tommy!
-
- 4 svar
- 856 visninger
-
-
Historiens ironi har gjort Iran til den siste brukeren av den berømte F-14 Tomcat jagerflyet. Iran har faktisk greid å holde superflyet Tomcat i tjeneste i over 30 år uten Amerikansk hjelp etter revolusjonen i 1979. Det er faktisk ganske bemerkelsesverdig med tanke på kjernen av USA utdannede piloter og teknikere fra før revolusjonens Imperial Iranian Air Force ble utsatt for brutal behandling av revolusjonstyrkene (etter 1979 ble det kalt ”Islamic Republic of Iran Air Force”-IRIAF). På toppen av dette kom den blodige krigen med Irak under nesten hele 1980-tallet der både fly og piloter ble presset til det ytterste. Selv uten reservedeler og store problemer med å hold…
-
- 10 svar
- 2,1k visninger
-
-
Så har også jeg prøvefløyet denne. Den er nok litt mer sær enn Skyhawken (krever en del mer trim), men fin å fly. Jeg har startet arbeidet med LN-BGZ (tidligere BAK Arrow), og denne er i sin spede begynnelse....
-
- 7 svar
- 1k visninger
-
-
Nå har LN-RAI fått de siste strøkene med maling. Det eneste som jeg mangler nå, er et godt bilde av panelet, slik at jeg kan få på på plass en og annen merkelapp der :grin:
-
- 0 svar
- 590 visninger
-
-
Jeg så i dag i to tiden at ENOS var online på vatsim, jeg tenkte mem om, en vfr tur ville ikke vært feil nå JEg heiv meg over en Piper arrow men etter en stund sviktet oil temp meg, så jeg måtte lande, takse med denne til hangar for teknisk og skiftet til C152 som tok en tur forbi te høye tårnet like ved osl sentrum og osl plaza og landet på fornebu der jeg står nå. Jeg kom på og ta bilder like etter en touch and go og litt påvei mot osl sentrum: Cockpit:) På finale Fornebu: Video av landing: [video:youtube]
-
- 4 svar
- 896 visninger
-
-
Heisann igjen! I dag har eg klart å lage en paint til. En privateid Cessna 152 som i perioder har stårr på Bømoen og Flesland, så eg bestemte meg like godt for å gi den er forsøk under kosten.. og slik ble resultatet.. De er til Carenado Cessna 152.. Vinden tok et lite tak rett før touchdown Håper dere likte de, kom gjerne med kommentarer og konstruktiv kritikk, dersom dere skulle komme på noe Mvh Tommy!
-
- 12 svar
- 2,3k visninger
-
-
-
-
-
-
KLM`s "Moeder Teresa" Photoreal paint til PMDG MD-11 paintet av meg :cool: Kommentarer er bare hyggelig å høre
-
- 19 svar
- 4,3k visninger
-
-
etter at min pc rett og slett tok kvelden og har vært uten i 4 måneder,er jeg endelig tilbake mye ny maskinvare.skal si det er deilig å kunne fly igjen og det var rett og slett litt rart også.tok et par forsøk før landingen satt igjen.det er som å sykkle sies det.her er et bilde fra en liten tur jeg hadde med en F-16.
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Bare testet ut noen teksturer jeg lagde for VCen til PMDG for en god stund siden. MCP, klokke, og små instrumenter har jeg redigert i Photoshop etter bildet av teksturen var tatt. Dette er pga disse filene er umulig og finne og skjult av PMDG. Ifølge Werner skal de være inni gaugsene. Hadde vært kult om jeg hadde klart å få de ut så jeg kunne lagd en renovasjon av disse forferdelige lilla teksturene. Her er bildet: (Lyset på skjermene, fingeravtrykkene er bare effekter lagt på i photoshop etter bilde var tatt. Ingen payware-produsent har gjort dette før men Posky har skjønt det). Måtte bare teste det ut La meg vite hva dere syns.
-
- 13 svar
- 2,9k visninger
-
-
Noen bilder Tommy B ville ha Ja her går det hardt for seg :crazy:
-
- 2 svar
- 690 visninger
-
-
-
...ettersom jeg stadig lager nye painter til Carenados Skyhawk. Jeg ser at det var foreslått en lang male-liste i en annen post på forumet. Vel, noen av dem er allerede laget (og flere står for tur).... Nå består stallen av LN-MTP/LN-NFB/LN-ALV/LN-ASB (som Tommy har bidratt en god del til)/LN-RAI
-
- 3 svar
- 869 visninger
-
-
Heisann! Har nå med god hjelp fra Gunnar van der Meeren fått gjennomført painten min av Voss Flyklubb sin LN-ASb til Carenado sin modell. var nettopp ute og testfløy den over Os med avgang fra Ulven flyplass i klassisk bergensvær.. Guffent og regn :grin: Ha en flott ny Uke! Mvh Tommy!
-
- 9 svar
- 1,5k visninger
-
-
-
- 4 svar
- 1k visninger
-
-
Warbirdmeet. En uhøytidelig og subjektiv sammenligning av de beste warbirdmodellene til FSX. Jeg inviterte meg selv i forskjellige uniformer, og alle møttes vi utenfor hangaren med warbird-samlingen. Det ble en artig dag med ville tilstander og heftige flyturer. Mens Ernie varmet opp i bakgrunnen, tok jeg første flytur med WOP P-40. Denne kjerra var den første som var laget kun for FSX, og kvaliteten er fremdeles noe av det beste som er å oppdrive. Desverre har den blitt stående mye i hangaren, da andre fly har fått mer oppmerksomhet. Og denne krigerske modellen av Me-109 fra Flight Replica var lenge mitt førstevalg av warbirds. Modellen er fanta…
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
-
- 10 svar
- 2,5k visninger
-