Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
Veldig fornøyd med denne lysoppgraderingen, men sliter litt med å legge inn på addon-flyene...
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
Vel, da begynner denne å ta form. Litt småplukk igjen ennå......
-
- 4 svar
- 1k visninger
-
-
PMDG MD11 Riktignok har eg berre gått til innkjøp av FS9 versjonen. MEN, herregud hjelpe vår faders heilage gral, vin ovs.... :o Dette er kort og godt det råaste addonfly eg nokon sinne har vore bak spakane på Rett og slett helt utrulig flott. Skulle få litt training i går kveld med ein kamerat. Men jobben kalla jo selfølgelig(og det er ikkje noko nytt når ein sitt og skal kose seg. Då skal ein banne på at ditta !"#!"##%¤%&%!!!!! høgteknologiske dævelskapet ringjer, altso telefonen..), so vi får ta det igjen i kveld. Og eg gler meg verre en ti ungar på instutisjon til å få testa ut denne maskina skikkelig :D Eg skal sitte te augene ikkje lenger…
-
- 12 svar
- 2,6k visninger
-
-
Da har jeg utvidet FTX sceneryene mine. Som mye annet som kommer fra Orbx, så er dette sceneryet i en klasse for seg, med overveldende detaljer. Nå har det etterhvert også begynt å bli rimelig flotte vann/sjø teksturer, hvor man kan betrakte variasjonene i sjøbunnen der vannet er grunt. Jeg fryktet at dette ville stjele endel ressurser, og det gjorde det da også. Man får vel neppe i pose og sekk med det som etterhvert har blitt en PC med middels ytelse. Startet med rundt 10 fps, men med endel tweaking og anbefalinger i manualen, landet jeg på 14 - 16 fps. Men inntrykkene fra dette terrenget er utrolige:
-
- 8 svar
- 1,1k visninger
-
-
Heisann! Snål kombinasjon av disse to. Men førstemann ut er noe man definitivt ikke vil se komme over en topp slik som denne maskinen "Ikke løp, da dør du bare sliten", som det blir sagt :grin: Neste er en mer kjær fugl i flott solnedgang, nemlig P-51D Mustang. Addons: Alphasim AH-64D Longbow Freeware P-51 som ligger på avsim. EnbSeries dll mod. Alt det Norske Active sky graphicd for texturert til himmel. Legg gjerne igjen en kommentar! Ha en snart så god påske! Mvh Tommy!
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
For de som husker Dave Garwoods fantastiske freeware Beaufighter vet at her snakker vi topp kvalitet! Denne gangen er vi over i litt nyere tid, og nå har vi fått en gavepakke med Hawker Hunters fra CBFSim . Denne er minst like bra som kjøpepakken fra AlphaSim, og den flyr som en drøm, uten belastning på frames. Anbefales. God helg.
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
Her er litt blanda salat frå siste vekes aktviteter i nord Tekst under bileta. Sitka Rocky Gutierrez Airport ein tidleg morgon. Ein tidleg morgon over Sitka.Vi er på veg til eit los-oppdrag. Ei Dash-8 maskin står enda godt parkert på Gustavus Vi nyttar sjangsen og tek eit par bilete av fuglen. Lite trafikk so tidleg på morgonkvisten. Ein Cessna er einaste selskap Flying out from Skagway Flott flyvær i dag Visst eg ikkje tek heilt feil heiter denne fjorden Taiya. Skagway ligg no rett bak oss, eller nord om oss. Air Alaska - Juneau Kveldens siste rutefly forlet Juneau, med destinasjon Seattle-Tacom…
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Justerer litt på simmen nå. Ser meg fornøyd med dette, skal bare gjøre vannet litt mørkere Har ikke endret på farger/lys:
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
Morn! Evigheter siden sist jeg la ut bilder, men i går kveld hadde jeg min første LIVE QRA Scramble på VATSIM med Virtual NATO. Ble informert av NATO05 (VRAF) om at de hadde scramblet en Eurofighter, samt en AWACS for support da de hadde sett en Russisk Tupolev på vei Nordover fra Gran Canaria området, med ukjent rute. 10-20min senere er RAZOR01 tanket opp og klar på Ørland. Jeg velger å gå ut til TEAK1D for sirkling i påvente av at den skal komme nordover. Desverre måtte jeg stikke før den tid, men her er ihvertfall ett bilde fra turen i går. Har også inkludert et bilde fra Britene som Intercepta Russeren. Copyright Nick Parker [VRAF]
-
- 0 svar
- 530 visninger
-
-
da var det enda et innlegg fra min side og denne gangen litt nostalgisk.jeg fant fram en gammel kjenning og tenkte den fortjente en liten luftetur.I tilegg vil jeg ta sommeren på forskudd da det går mot vår.denne gangen flyr jeg fra tromsø til gardemoen.temperaturen var deilige 23 grader og skal nyte en utepils på aker brygge. *mimre*.... jeg vil på forhånd beklage antialisingen....har trøbbel med det så jeg bruker det via simmen.ikke det beste men...håper dere overlever nå har ikke jeg fløyet 737 siden november så regn med litt småfeil. litt info om turen ENTC (0.0nm) -SID-> BDF (38.2nm) -UZ201-> EVD (91.5nm) -UZ101-> PODUB (268.3nm) -UZ101-> NUTK…
-
- 12 svar
- 2,6k visninger
-
-
Da har jeg gått gjennom mitt lager av screenshots, og funnet noe som jeg gjerne deler... Det absolutt peneste flyet (ikke bare i FS) Og her passeres Bardufoss på vei til Tromsø Et cocpitbilde hører med, her fra en tidlig morgentur på julaften Men så flyr jeg ikke bare MD82 heller. Her er jeg på vei inn til Kirkenes en kald Desemberdag. Og takk for en god paint, Paulo! :cool: Her stiger solen over Tel Aviv mens jeg er på finalen til Ben Gurion bane 12 Samme maskin og flyplass, her under pushback for retur til London Heathrow Og ja, jeg flyr Boeing 747 også. Her forberedes en tur fra Boston Logan, med Per Kristian i en Virgin A340-60…
-
- 10 svar
- 2,2k visninger
-
-
noen bilder tatt underveis til Tenerife. *Tenerife memorial flight* ble bare noen få bilder^^ men vill gjærne høre hva dere synes:)
-
- 4 svar
- 1k visninger
-
-
Kom over dette flottte biletet frå Tommy, og blei nyfiken på kva ENBSeries var for noko. Eg noterar også at Werner har problem etter innstallasjon. Han får ikkje køyre i fullscreen mode, og han dett raskt ned i FPS. Dette har eg midlertidig ikkje merka. Eg ligg stabilt på 40 FPS i VC på alle modellar med bloom effekten aktiv. No køyrer eg riktig nok DX10 fixen som var mykje omdiskutert her for ei tid tilbake. Veit ikkje om dette kan ha nåke med saka og gjere. Men med dei innstillingane som Tommy har lenka til, so funkar dette heilt topp for meg. Ein heilt ny FS verden har opna seg spør du meg. Her er nåkre få bileter av simulatoren min. PMDG …
-
- 19 svar
- 3,2k visninger
-
-
Neida, det er ikke real heller. Det er bare et bilde fra en annen sim som heter Condor og er en seilflysim. Akkurat grei nok grafikk til at skole pc'en drar den uten problem, så her er et bilde som er tatt for 10 min siden. Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 13 svar
- 2,7k visninger
-
-
Heisann! Var ute og trenet noen landingsrunder i dag også. Det må til, veret var noe guffent med mye turbulens. Så man kom inn både høyt, lavt, fort og gale, men det er artig det!. Dagens maskin som fikk luft under vingene var BAK sin tidligere LN-MTP, paint av Gunnar VDM. Takk for titten og kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 7 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei! Har litt døtid på skolen i dag, så Condor ble brukt en liten tur. Her er et lite bilde! Beklager noe hakkete AA, men det er en skolepc :grin: Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 1 svar
- 577 visninger
-
-
Lovet Hr. Holmseth og gi en tilbake melding når et menneske oppfatter det øye registrerer og da ved en visuelt manuell landing på f.eks. Arlanda Mega Airport som Aerosoft har bygd og hvor et splitter nyinnkjøpt Boeing 737-800 maskin som forøvrig ble produsert ved PMDG fabrikken med Active Sky osv osv.... Nå er jeg riktig nok mer vandt med og holde min side av veien når jeg er ute og kjører bil, så dere får ha meg unnskyld for noe dårlig kvalitet på det ene og det andre her :grin: Først så har vi da selve "Take-off'en" fra selvfølgelig ENGM også populært kalt Gardermoen som da er "trolig" Norges største flyplass hvis jeg ikke tar helt feil her. På vei o…
-
- 2 svar
- 708 visninger
-
-
Hei folkens :grin: Vil dele noen bilder av det beste, nydligste flyet man kan få til Flysimulator til dags dato. Jo, jeg snakker om så klart dronningen selv. PMDG 747X :cool:
-
- 13 svar
- 2,5k visninger
-
-
Bare et lite bilde jeg fant på PC her om kvelden Forresten ingen som helst redigering, hst ikke engang gidda å croppe bremse teksten Audun
-
- 0 svar
- 725 visninger
-
-
Noen bilder jeg tok i dag.... (FS2004 med FlyTampa's Boston Logan) Ved gate Taxer til runway Lining up Ready Takeoff
-
- 2 svar
- 735 visninger
-
-
Heisann alle sammen! I forbindelse med en stil på skolen her forleden dag om the Pirate Bay og den pågående rettsaken mot de. Ble eg litt inspirert til å lage en moderne piratskute, type moroprosjekt da det var latt å få tak i en paintkit til PMDG 737.. Ut av det ble det en rask liten pirat paint, en utenom det vanlige :grin: Ikke skyte meg for painten, men legg gjerne igjen en kommentar Mvh Tommy!
-
- 45 svar
- 10,2k visninger
-
-
Nå har RBK fått egen fly, ikke bare Brann som har! Plattform: FS9 Modell: PMDG 737-700
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
-
har så dårlig pc att jeg ikke kan kjøre høyere grafikk uten att det begynner og lægge.. *de første bildene er ifra mega airport Frankfurt X *så er det en B 737-700 ifra gardermoen *så er det noe F-16 og til slutt ett blide ifra kina ett sted med B 727-200 håper dere liker det
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
-
Det er blitt ei god stund sida eg sist posta bilete her inne på forumet. Derfor tenkte eg at ein laurdag framfor simulatoren er passande anledning. Kommentarer er alltid like hyggelig, ha ei strålande helg folkens FS9 Default Seattle Scenery PMDG Active Sky 6.5 Real Invironment PRO
-
- 3 svar
- 688 visninger
-
-
Heisann! Litt gusty og vindfullt på approachen til Lukla idag Deler bilde så dere får se! - Fs2004 - Carenado Cessna 206 - Lukla av Aerosoft - Enb Series Dll mod for bloom og kontrast. - Ultimate weather av Zinertek. Kommenter gjerne! Mvh Tommy.
-
- 13 svar
- 2,8k visninger
-
-
Sceneriet giver sig selv. FlyTampa Hong Kong/Kai Tak. Himlen er en del af VOZ til FS9 (SouthEast Region). Vandet er Ultimate Water fra Simmarket.
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
To F-18 flyr i området rundt Nellis. [video:youtube]kA_GIoB7Rlo Siden ikke filmen virker legger jeg ut noen bilder. Legg gjerne igjen en komentar.
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
mine første screenshots, veldig nybegynner men alle må starte en plass^^
-
- 4 svar
- 920 visninger
-