Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Rene Jensen,

fra en tideligt aftentur Riga-Tallinn håber i kan lide dem Rene Jensen

2. Started by Ernst K.Furuhatt,

Det hagler med spennende nyheter for tiden, og mens vi venter utålmodig på Aerosoft sin Catalina, fant Aircraft Factory tiden inne for å slippe sin [color:#3333FF]F4U Corsair[/color]. Aircraft Factory er en del av A2A Simulation, men med målsetting om å gi ut gode modeller uten å gå så langt som "Accusim" i avanserte muligheter. Dermed blir prisen lavere, men kvaliteten er fremdeles veldig bra. Corsair har alltid vært min favoritt blant hangarskipsbaserte fly fra WW2. Den kom seint med i krigen, men gjorde en formidabel innsats, og fortsatte karieren langt inn i Koreakrigen. Det er en robust krigsmaskin, noe som gjenspeiles i denne flotte modellen, og den både ser …

3. Tok meg en liten prøvetur med Avro RJ 85 (FREEWARE!!) fra Brønnøysund til Værnes nå i de søvnløse morgentimene. Bildene er kanskje ikke de beste pga. ganske mørke lysforhold, men det gir forhåpentligvis en liten stemningsytring likevel.

4. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Etter en liten runde ut i fra Namsos for å søke etter en savnet turgåer, kom vi tilbake til Namsos for å plukke opp de 2 siste skvadronmedlemmene. I fra bakken fikk de i alle fall to bilder av ankomsten vår. Legger de ut her til dere! Parkert og shutdown checklist gjennomgås. Addons: - NQM og Nscenic. - Enbseries dll mod. - Alphasim Seaking - Norway Airports. Håper dere likte de og legg gjerne igjen noen kommentarer! Ha en fortsatt flott kveld! Mvh Tommy..

5. Started by TOS,

Det er tidleg føremiddag og eg vandrar ut imot flyplassen for å starte arbeidsdagen. Turen idag gr ifra St Tropez i Frankrike til Sevilla i Spania med 3 kaksar som skal på eitt møte. Flyet står parkert på rampen i sollyset. Eg rundar hjørnet og tek dette biletet før eg vandrar vidare. Me har komne oss ombord og er igang emd prosedyrane våre før oppstart. Etter nokre minuttar taksar me ut imot bane 24. Overhead panel ser bra ut, og me er klare for avgang. Me er sentrerte på bana, klarering er motteken og me er klare til å gå i lufta. Me roterar og løftar nasen. Utklatringa er ekstremt bratt pga terrenget. Flyvertinna gå…

• 10 svar
    • 2k visninger
  6. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Jo, ikke alle fly kan se ut som de er flygedyktig ved første blikk, om de i så fall er det. Jo, da kan jo kanskje en av de vere denne lille saken.. En GeeBee Super sportser. Eller også kjent som "The flying Silo" på grunn av formen, kort og tjukk. :grin: Her en morgen har eg hatt flyet ute på en luftetur. Bildene forteller mest. For de interesserte så kan det leses mer om flyet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Gee_Bee_R-1 Enjoy! Tydelige tegn på en røff landing. Alvorlig talt, flyet flyr som en murstein. :grin: :grin: Kom i alle fall til parking i god behold, før regnet og med litt kortere negler enn…

7. Started by Andrew Thomsen,

Har mekket ferdig denne, "as of today". Om noen skulle ønske å slite seg gjennom denne lite omtalte flyplassen, kan jeg saktens laste den opp :grin:

8. Started by Einar Kristiansen,

Hei. Ny dag og nye utfordringer Denne gang ble det busstur ned til Tenerife i en 2 etasje's dronnig fra PMDG. Det er Søndags ettermiddag,vi skal ratte solhungrige østlendiger i hele 6 timer fra Gardermoen og ned til Tenerife. Bildene er ikke redigerte..Enjoy! Jumboen er stappe full,tung som en ubåt så det meste av rwy går med.Ble svett på V1 phhuu! Etter første timen glir vi forbi en 763 fra BAW Heatrow,en travel plass i RL og på Vatsim Fra flightmap hos vCoastAir Tenerife inside.Det blinker Low Fuel i lampene,men har nervene under kontroll beregningene mine skal stemme

• 11 svar
    • 2,2k visninger
  9. Started by Kristian Nørregaard,

Hej alle Vil dele nogle billeder med jer. Bare følg linket: Billeder Kom gerne med kommentarer!

10. Started by Gunnar Seljeseth,

Da var nok en runde med EKCH RealTime unnagjort, og jeg har parkert for dagen. Her er noen bilder fra dagen. I motsetning til sist det var EKCH RealTime begynner jeg denne gangen på Heathrow i steden for Narita. Da British Airways Virtual nettopp har åpnet igjen er det mange "Speedbird" kallesignal å høre. London by er lett synlig mellom skyene Idet jeg forlater England hører jeg såvidt "Speedbird one-eight-charlie-papa" som også skal til england. Han har bare akkurat tatt av fra Heathrow Innflyvningen til Kastrup Jeg er ikke den eneste MD80-piloten på VATSIM i dag, nei... :grin: Og her kommer en Speedbird. Er det noen som vet om politiet…

11. Started by Øystein Haugan,

Hiver meg på LN-NOL painten jeg å,litt justering så er den ferdig.. :-) Sku tatt bedre bilder,men hadde litt dårlig tid nu:)

12. Started by Tom Knudsen,

Kunne ikke noe for å lese ditt svar i en tråd og tenke på denne filmen, tror det er håp for deg enda.. Men jeg kan love deg at du som warbird entusiast ville hatt mye mer glede av selve flyturen i X-plane, særlig med tanke på realisme og panel simulering... FSX HA HA!!! Slå denne du og fortell meg at ikke X-plane kan gi deg like mange heftige utfordringer som i FSX [video:youtube]8JYAztsfZqc B-17 Felix er også et artig warbird fly av mange andre [video:youtube]UftiAigI7sQ Og litt dog on dog [video:youtube]w5qsUq8jBu8

13. Started by Ivar Skaugstad,

14. Started by Ernst K.Furuhatt,

What a beautiful morning . Fra tid til annen dukker det opp snadderfly med overraskende god kvalitet fra ukjente modellbyggere. Denne gangen er det en nydelig gjennomført modell av Czech Republic Vodochody L-159A, fra en gjeng som kaller seg DougBreeDesign. Dette er folk som brenner for sin flyinteresse, og som har beste kvalitet som målsetting. Kan på det varmeste anbefale denne modellen, som flyr meget realistisk uten belastning på frames!! VC er fullt brukbar og jeg anbefaler også å følge forslaget til lydfiler i "readme", noe som ga dette flyet vannvittig bra lydkvalitet!! Ta en titt innom DougBreeDesign God tur.

15. Started by Truls Petter Elven,

Paintet denne til PMDG 737 i dag Er fortsatt endel arbeid på den....

16. Started by Truls Petter Elven,

Tester radarene føre take off

17. Started by Tommy Bernes,

Heisann folkens! Nå er endelig våren kommet, Ganske blå himmel, 14 grader og Frisk havbris. Bedre forhold finner du ikke for VFR. Så i dag var det ut og lufte cessnaen over Bergen om områdene rundt. Legger ved et screenshot tatt på Approach til bane 17. Ha en fortsatt flott dag! Og kommenter gjerne! Mvh Tommy!

18. Started by Stian Rolandsen,

Hei, Første flight med FS elemental er utført og under nedstigning og landing i Chicago ble det litt fotoshoot for å kunne vise frem litt av dette nye addonet. And a bonus shot of an Air France B772 taxing to gate at CDG after a flight from RKSI.

19. Started by Ernst K.Furuhatt,

[color:#FF0000]Endelig helg[/color], ei lang natt på byen, tørsten og sulten drar langsomt en rusten kjetting gjennom tarman, og eneste innholdet i kjøleskapet er en pakke surmelk og en muggen gaudaost. Hva gjør man da? - Drar til Andorfs veikro bortenfor sauefjøset til Olga i svingen! Ingen lager så gode hamburgere som Andorf, og ingen har så kalde pils som Andorf.......og han har mer plass enn parkeringsplassen for biler. Have a nice day.

20. Started by Gunnar van der Meeren,

Har samlet noen fly fra FS9. Alle er utstyrt med Merlin motorer.

21. Så har jeg tatt noen screenies igjen, disse er fra i går med en 767 ENBR - ENGM. To av bildene ligner litt på hverandre, beklager det, men dette var de beste jeg fikk frem av turen. Mvh Nils

22. Started by Stian Svensen,

Har hatt endel turer i det siste... Dette er noe av resultatet Have fun!

23. Started by Frode Skibrek,

Vil gjerne ha litt meniger om grafikken min. Bildet er tatt på Aerosoft LFPG(Charles de Gaulle, Paris), med Level-D 767 Noe som kan gjøres bedre?

24. Hei, kunne ikke la være å legge ut dette bilde :grin: Syntes dere dette var god nok grunn? :grin:

25. Started by Kjartan berg,

Har ikke noe å kommentere angående dette bilde^^

26. Started by Kyrre Andersen,

Deler et lite shot med dere alle, etter en "perfect flight" på VATSIM, denne gang ikledd Lufthansa 737-500. Men måtte jo selvsagt få enda en CTD...heldigvis ikke før etter jeg hadde parkert og shutta ned.

27. Started by Bjørn J. Jensen,

Fløy en liten runde rundt ENDU

28. Heisann! Er ute og tester ny warbird. Denne gangen er det en F-86 Sabre det er snakk om. Stedet er på Vestlandet og dagen er i dag. Enjoy! Slenger ved et bilde til eg, dette er av den andre painten som følger med. Mange fler er å finne på Avsim. Får skrive Addons liste i dag. - Fs2004 - Flyet er freeware og finnes på avsim.com. Har en fantastisk VC. Flyet er et must! - Alt det Norske. Scenic, mesh osv.. - EnbSeries dll mod for bloom og bedre kontrast. - Og skyene er FEX skyer, portet over i FS2004. På redigeringsfronten. Bildet har da vert en kjapp tur innom PS CS3. Der fikk den den vanlige rammen og litt "motionblur" og "diffuse glo…

29. Started by Kyrre Andersen,

Min første tur etter å ha fått "German Airports", med Wilco-FT 737-500. Desverre fikk jeg Crash to Desktop like etter bildet ble tatt Kjørte vRoute med Skyblue Radio i bakgrunnen. PC'en hadde også stått på en stund..hmm. Noen som vet hva som kan ha skjært seg? Frustrerende uansett.

30. Started by Reid Ståle Klovning,

Heisann, her er en 8-9 minuts filmsnutt som jeg snekret sammen fort og gale for å demonstrere FS2Crew i sammen med MD11 (FS9). Sammen er de dynamitt! Voice settet er Euro voice set som jeg igrunnen er noe skuffet over. Det høres til tider ut som om Captain snakker inn i en blikkpøs.... Pga web space begrensning så er det en kanskje noe brå slutt, men det mest vesentlige er med:) enjoy! PMDG MD11, FS2Crew