Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Helge Sakkestad,

En stor takk til Dag Johansen for å sende X-Plane fra nettbutikken til Finland! Måtte bare ta noen bilder av det flotte spillet! Nok prat, her er de: Nettop tatt-av, svinger mot ENRY Over Oslo Over Østlandet Moss og Rygge i det fjerne Passert ENRY, skal snart svinge inn På vei mot ENRY igjen nå... Her ble det en brå sving... :crazy: Taxer til stand Og et siste bilde... Takk for titten! Håper dere likte de Hyggelige kommentarer ønskes

• 16 svar
    • 2,9k visninger
  2. Kveldens tur går fra Barajas Intl Airport,Madrid i Spania til Oslo Lufthavn Gardermoen. Flyet er Wilco`s 737-300 PIC som jeg endelig etter mange år har fått til å fungere, takket være Aerosoft og Wilco som slapp en versjon som passet mitt system. Blir kun ett bilde fra turen denne gang. Håper dere liker det Hilsen Frode

3. Started by Nils Erik Eriksen,

Så har jeg tatt et par nye screenshots, i en fin vårkveld. Level-D 767 i SAS livery med avgang ENBR kl 2045 ca i kveld Håper dere liker dem, Mvh Nils

4. Started by Ernst K.Furuhatt,

Så er den endelig her REAL AIR DUKE Skaperne av den legendariske RealAir Spitfire har tatt steget over fra toppkvalitets warbird til toppkvalitets to-motors forretningsfly. Valget falt på den særdeles karismatiske Beechcraft Duke B60, et fly som kan frambringe erotiske fantasier for selv den mest utbrente langdistansepiloten. Skal ikke gå for mye inn på flyets historikk, det kan man lese i "flight manual". De første flyturene bekrefter RealAir sin posisjon som leverandør av de beste modellene i sin klasse, og denne Duke`n bør friste alle som er interessert i FS, enten man flyr store busser eller gloheite jagerfly. Flyet er meget kompleks så det krever sitt av PCen, …

5. Started by Ivar Skaugstad,

• 16 svar
    • 2,7k visninger
  6. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Har nett vert ute og testa Carenado sin Piper Arrow for fs2004.. Turen gikk ut fra Notodden ENNO. Veret var overskyet men det var mye turbulens, noe som gjorde at turen ble heller kortere :grin: Uansett. Legger ved et lite bilde fra turen eg. Kommenter gjerne! Mvh Tommy!

7. Started by Øyvind Schou Johnslien,

Hei igjen. Lenge siden jeg har lagt ut noe som helst her nå pga ei håpløs ut linje, men nå satt jeg og kikka på screenshots og fikk lyst til å dele noen få. Håper dere liker disse.. Selv om di er uredigerte. PMDG 747 Husker ikke hvor men.. Lurer kanskje på om dette er på Italia kysten en plass. Begynner å bli ei stund sida jeg tok det. Liker denne Virgin painten. Dette flyet begynner jeg å få noen timer i nå. Herlig maskin. Her har vi utsynet fra maskina ved hjelp av TrackIr 4. Ble en helt ny opplevelse og fly etter den var på plass. Her er vi på tur tilbake til Haukeland sykehus etter å ha henta en basehopper som glemt…

8. Hallo. Tok en tur i dag med Kenneth sin paint av LN-NOL Geir Roger

9. Started by Tom Arild Hansen,

En eller annen begavet nederlender har laget Røssvoll flyplass i Mo i Rana - uten å ha vært der noen gang! Resultatet er blitt veldig bra. Tenkte jeg skulle lufte en Piper Cherokee (PA-28-180), og se hvordan Mo ser ut fra oven. Ble bare en mini-tur, ettersom jeg måtte på jobb Og jeg har ikke lagt spesielt mye vekt på komposisjon av bilder. Ville bare få med litt scenery Klar for takeoff runway 32 Opp i lufta bærer det, og utover Langvatnet. Mo i Rana kan skimtes midt i bildet. Climb utover Langvatnet. Røssvoll ned til høyre. Fortsatt over Langvatnet. Ranfjorden bukter seg utover mot kysten øverst til venstr…

10. Started by Thomas Hjelset,

Hei! Et lite bilde jeg knipset og redigerte litt. LN-RRG on short final runway 17, Flesland Ha en fortsatt fin søndagskveld!

11. Started by Lars-Petter Meyer Bedin,

Ville bare plage dere med noen stemnings bilder jeg også,fra 2 Vatsim turer i det siste.Tatt fra VC I PSS 757. Her fra Kveldens ICE521 Frankfurt-BIKF.BIBOS6G departure,med Langen Radar online. Da jeg nærmet med Island i samme flight,fikk jeg øye på denne Herculesen i FL250.Reykjavik control var online. So light,and so much power.Knapt 82 tonn vekt,og 2 RR motorer på til sammen over 46 000 pound thrust.Se N1 på engines :grin: Her fra final rwy 02 BIKF.Kom fra Manchester som ICE441. Rwy vacated,lights off,APU running. Da gjenstår det og si takk for titten,og takk fyrir að velja Icelandair!

12. Started by Mathias Næss,

Har ikke noe super PC og den dårlige kvaliteten på noen av bildene skylles at jeg ikke hadde på AA, da den innebygde i FS drepte pcen min omtrent. Bruker nå AA fra skjermkort kontrollpanelet, virker mye bedre. Eneste edit gjort er crop på førstebildet. Tekst under bildene Regn og sol på KFLL ga +25% i FS PAX Ute og lufter Springbok'en i Karibien et sted Fra samme flight som i første bildet, min favoritt

13. Started by Bjørn J. Jensen,

Lillehammer i sprukkent skylag

• 13 svar
    • 2,2k visninger
  14. Started by Johan Luiggi,

Orker ikke oversette, sâ engelsk it is! Tom Knudsens FPS pakke ser ikke veldig bra ut i natteslys, men FPS boost er det(selv om bildene viser noe annet enn egentlig fps) I prepared my 737 for a flight to Milan with the Citytripper, nickaming the flight the Milano Express Gate B10 EHAM! Takeoff 24: PAX Foto Final App: Gate Alpha6: I know they are dark, but forced to fly at 2100Z(simtime)because of FSAirlines

15. Da er Rygge, Torp og Namsos å finne som Update 2 her: http://www.flightsim.no/fsno/filbibliotek/fsx/scenery/europa/norge/7.html Namsos er laget av Kenneth Følstad; jeg har lagt til flatten og landclass. Det endte opp med å blir en koselig flyplass :smile: Ellers er det lagt mye arbeid i Rygge og Torp for å få de mest mulig up to date. Torp har fått ny ILS Rwy36. Ident er "TR", og ILS frekvensen er 110.95. Feil innflyvningslys på Namsos jobbes det med, og jeg håper å rette på de i en senere versjon. PS: Begge updates bør være installert i tillegg til FSX Airports Norway 2.1. Koz dere ... :grin:

• 3 svar
    • 1,1k visninger
  16. Started by Andrew Thomsen,

Min tredje landing med Wilcoen. Manuell throttle, litt lavt ifølge instrumentene, men ikke ifølge PAPI :grin:

17. Started by Bjørn J. Jensen,

Noen bilder fra Gran canaria. Denne gangen får det klare seg uten AA da den forsvant på merkelig vis da jeg prøvde en annen "bloom" effekt.. Det er noe glipp ved strandkantene, men det er bare jeg som ikke var nøye nok med water maskinga :crazy: Og til slutt:

• 6 svar
    • 1,3k visninger
  18. Started by Tommy Bernes,

Heisann! I dag hadde Eg og Vegard Mardahl oss en tur sammen på fs.no sin server. Turen gikk fra Bardufoss til Artillerisletta og tilbake. Ved Artillerisletta kan vil vel si at vi slet med å få flyene våre nedpå, det ble mange go arounds og noen landingrunder før vi snudde tilbake til Bardufoss og utøvde litt akro og formasjonsflygning på veien. Tok desverre ikke noen bilder fra selve turen, men fikk et da vi parkerte. Kommenter gjerne! Mvh Tommy!

19. Started by Anders Moen,

Min første paint på PMDG sine fly, og min andre paint i det hele tatt faktisk.. Takk til Paulo for hjelp med å komme igang :cool: jaja, ikke akkurat perfekt, men med tanke på at det er min andre paint i det hele tatt er jeg ganske fornøyd (y) edit: Ser faktisk at logoen på halen er litt skeiv i forhold til den andre sida liksom... og så har jeg selvfølgelig glemt å male de hjullukene, men det får fikses seinere sammen med halen

• 8 svar
    • 1,3k visninger
  20. Started by Nils Erik Eriksen,

Hei, Noen få screenies fra i går kveld, med Level-D avgang ENZV til ENBR. Flotte forhold å få tatt slike bilder i. Håper dere liker dem, mvh Nils

21. Started by Truls Petter Elven,

Noen som vet hvilken flyplass dette bildet er tatt hen da??

22. Started by andreas nærbø,

Jeg lekte litt i Photofilter og detter er resultatet mitt! Dette er til Posky Boeing.

23. Started by Espen Sæther,

jaja kom litt i feil rekkefølge men får så være.. gi gjærne komentarer på både det som er bra å det som kunne vært bedre:) Velkommen til Budapest! Fs2004 Ge Pro (ground Enviroment pro) Activ sky 6.5 Pmdg 737-800 KLM M/winglet Aerosoft mega airport Budapest 2007 3d light. husker ikke hvem som hadde den. Enjoy

24. Started by Marius Fredriksen,

Har ikke hatt tid til FS på lenge. For mye skole osv.. Så legger ut en F-18 film nå. Lar filmen tale for seg selv. [video:youtube]rXjwDP8X-yo Komentarer settes alltids pris på

25. Det var ett fint skue da jeg kom inn mot Keflavik i kveld. Ble en visual på rwy 02 i regnværet. runway 02 Vacated. Velkommen heima

26. Started by andreas nærbø,

ENBO-ENTC

27. Started by Gunnar Seljeseth,

De fleste av oss har vel sett minst 1 utgave av "Jorden Rundt på 80 dager". 80 dager --> MD80? Hvorfor ikke? Men nei, dette skal ikke ta 80 dager. Hele turen vil utføres på VATSIM. Første del ble utført i dag, fra Gardemoen til Keflavik. Dørene er lukket, men pushback-bilen er tydeligvis litt forsinket. På vei til bane 19R Vel fremme ved A9, 19R, og jeg venter på en innkommende 737. Fin hale på den der, ja! Og dermed er jeg i gang med det som vil bli en ganske lang tur med mange stopp underveis... Et siste tilbakeblikk på Gardemoen... ... og Oslo... ... og mer av det ser jeg neppe på en god stund. Et siste blikk p…

• 52 svar
    • 11,8k visninger
  28. Feirar vi med eit flott bilete teke på final RWY 09 på Sandane ein tidlig morgon i flotte vårstemningar Kommentarar er alltid like hyggelig FS9 Norway Scenic Norway QM ENSD fra Norflight Sceneries FE PRO Active Sky 6.5

29. Started by Thomas Hjelset,

Det er ikke kun Tommy Bernes som knipser stemingsbilder fra Bergen Håper der liker det... Kveldsflyet til Oslo etter avgang fra bane 17

30. Started by Ola Haldor Voll,

Tok en tur i bedre lys, og annet fly. Livery er lagd selv, for X-Scenery sin MU-2.