Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
Et lite bilde fra meg. Synes dette var litt fint. Setter pris på en kommentar eller to
-
- 1 svar
- 644 visninger
-
-
Et lite bilde fra dagens lille kosetur... Håper det faller i smak.
-
- 8 svar
- 1,3k visninger
-
-
Kun et bilde i dag. Klatrer ut fra Kai Tak PMDG 747-400 FlyTampa KaiTak FS9
-
- 7 svar
- 1k visninger
-
-
Et topside view bilde fra gårsdagens innflygning til La Guardia - New York Dette er tatt i det jeg svinger inn på finalen. Cessna 172
-
- 10 svar
- 1,7k visninger
-
-
Et par bilder fra min siste VFR tur i Sør Afrika.. Med luft mellom bena og godt humør på tanken ble denne turen kjempe fin selv om jeg irriterte meg grenseløst over alt som kan gjøres på bakken Og med dette sier jeg takk for meg for denne gang...
-
- 19 svar
- 2,9k visninger
-
-
Her er en ny video fra meg, som presenterer Air Mokums nye summer schedule! Om videoen:Hver destinasjon i videoen blir presentert som kjedelig og grå inntil et fly fra CityTrip lander og sprer glede og farger :grin: Music:Röyksopp-Happy Up Here [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8-P51y4Ddp4 Sceneries: LFKB:FranceVFR FlightCorse with a LFKB mod LGKR:Greek Scenery Project Mega Keirkeira LGKO:HSP LGKO LTAI:Found on google, will find it LIPZ:ISD Venice LIPE:Default FSX(Didn't find any scenery) Featuring Tom Knudsens FPS Enchancment Pack(On Avsim)
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Jeg synes default apron og taxiway texturer i FSX ser ut som de er fra et eller annet solbrent ødeland. For mye rødt, for lyse, for mye "ørkenpreg". Prøvde et par alternative pakker fra nett, men den ene var bare fæl, og den andre hadde bugs som ødela fotoscenery med hvite streker. De som lager alternative texturer glemmer tydeligvis også at texturen må ha jevn belysning over hele flaten. Så jeg har tunet farger/textur selv for Asphalt, Concrete og Bitumenous. Sistnevnte er tunet som nylagt asfalt. Dette ble bra, og jeg er spesielt fornøyd med betongen. Når jeg sammenligner flyfoto fra ENGM med de nye, ser det mye mer "helt" ut, og det gjør det også på andre flyplasse…
-
- 3 svar
- 1,2k visninger
-
-
prøvde meg på en ny film på lenge her ble resultate vis du vil vitte litt historie av flyet se under filmen. [video:youtube]JVLvoJEH6uI Throughout the 1950's, Lockheed was in a race with Douglas for the plane that was the fastest, most economical and had the longest range. Douglas started the race with the DC-4, but Lockheed countered with the L049, which was faster and was pressurized. The war surplus DC-4's were cheap, though, and Lockheed was handicapped by a provision in the TWA contract that it couldn't sell a Connie to a competing East-West airline for two years. The development of the larger, faster, and pressurized DC-6 lead Lockheed to introduce the n…
-
- 3 svar
- 748 visninger
-
-
Med lydproblemene ute av verden, var det bare å begynne å nyte Aerosofts fantastisk fine Catalina. Her fikk jeg kjenne på kroppen hvor viktig det er at også lydbildet blir simulert på en skikkelig måte. Catalina`en er to helt forskjellige opplevelser med god og dårlig lyd. - Det ble lite søvn etter at Catta begynte å murre med grom lyd, så da var det bare å melde seg til tjeneste på den gamle RAF-basen Oban i Scotland. Mange og lange timer over åpent hav, men i land er det et hav av utsøkt Scotch . Catalina`en anbefales på det sterkeste.
-
- 14 svar
- 2,7k visninger
-
-
Heisann! Endelig fikk jeg tatt meg en tur i FS igjen Fløy for første gang fra Gdansk, en flott flyplass med et flott scenery! Fikk ATC fra svenskekysten og helt til gate 34 på Osl, ikke dårlig! Håper dere liker bildene og legg gjerne igjen en kommentar! Sviver i gang den nydelige 737-800 maskinen Etter å ha stått på holding noen minutter, linet jeg opp rwy 29 Svinger venstre, DCT KRT Forlater Polen og setter kursen for våre svenske naboer Nærmer meg cruise på FL320 Etter landing på OSL taxer jeg til gate 34 i solnedgangen :cool: Forøverig Norshuttle på finalen 19R Ønsk meg lykke til på norsk-eksamen i morgen :crazy: !!
-
- 5 svar
- 834 visninger
-
-
Hei, Ser ut som den nye Avro Vulcan B.2 modellen til IRIS har fløyet inn under radaren til de aller fleste, så her kommer endelig noen bilder. Nydelig modell og fantastisk system simulering. Nå er det ikke så mye man ser ut fra cockpiten pga lite med vinduer, IRIS har gjort en svært god jobb med å simulere flyets systemer og virkemåte og det er virkelig morsomt å få slikt i en annen innpakning enn ww2 fly. For ikke å nevne lyden, den er rå! Alle Vulcan B.2 modellene med div oppdateringer og stort sett samtlige forskjellige paint schemes er med helt frem til flyet ble tatt ut av tjeneste i 1984. Selfølgelig er både falklandsveteranen XM607 og "warbirden" XH558 med.…
-
- 11 svar
- 2,3k visninger
-
-
I dag var jeg for andre gang på rad ATC på Vatsim, uten mentor! :grin: Jeg var vel i underkant av 2 timer online på Værnes på ettermiddagen i dag. Kjempegøy å sitte som ATC på Vatsim (når det er trafikk). Her er to bilder jeg tok fra tårnet
-
- 3 svar
- 888 visninger
-
-
LN-NOD og LN-NOE Små detaljer er adda siden sist jeg viste bilder av LN-NOD...
-
- 2 svar
- 836 visninger
-
-
Aller først, Aerosoft Catalina imponerer! Visuelt kan den frembringe helsefarlige hakeslepp, og den flyr som en erotisk drøm. Aerosoft har lagt lista høyt, og så langt ser det ut til at de leverer. MEN, i det siste har jeg blitt totalt bortskjemt av fantastisk lydkvalitet i fly som A2A P-47, RealAir Duke og Classic Hangar FW-190 !! Derfor var også forventningene til lydopplevelsen med Catalina`en store, og her sitter jeg som et eneste stort spørsmålstegn? Utvendig er det tendenser til gromme stjernemotorer, men det tar ikke helt av. I cockpit derimot er det hos meg rein tragedie. Lydbildet er nesten bare dyp bass og mye skurr. Er det noen andre som har samme erfaring?…
-
- 9 svar
- 1,3k visninger
-
-
Russisk ekranoplane som viser muskler. Plattform: FS9 Modell: Alphasim A-90 Orlenok og Lun Class
-
- 1 svar
- 876 visninger
-
-
I går dro Norwegian Eagles på chartertur til Mallorca. Mer info her! Har ikke lagt så stor vekt på å redigere bildene, de er i hovedsak resizet og fikset på med tanke på kontrast. Vi var 9 stk. som tok av fra Gardermoen hvor vi ble guidet ut av TWR, APP og CTR. Turen fortsatte igjennom Paris Control, for så å signere inn hos Barcelona CTR før LEPA APP og TWR ønsket oss velkommen til Spania. Vi var i alt 9 stk. som satte hjulene på spansk jord, ny rekord for Norwegian Eagles, som normal har med 7 ivrige sjeler til destinasjonene våre. Etter å ha landet på Mallorca ble vi enige om å fortsette turen til Chambery i Frankrike, underveis dit fant vi det like greit å f…
-
- 13 svar
- 2,9k visninger
-
-
Jeg har nå laget en film fra Seattle, Washington På FS språket blant barkede entusiaster er denne byen veldig krevende for både maskin og spill særlig med tanke på FPS, detaljer og grafikk. Utviklere som Ground Environment osv bruker flittig denne byen som test på FPS da byen er stor og elementene mange. Håper denne filmen da gir et innblikk i hvorfor akkurat jeg, liker å fly i denne byen... Last ned filmen og se den på maskinen din.. www.rafteseth.com/tknudsen/filmer/city_life.zip Håper den faller i smak, ikke akkurat proff laget men mer en kjapp sammensetting uten særlig imponerende design...
-
- 7 svar
- 1,1k visninger
-
-
Et lite stemningsbilde fra min FSX akkurat nå, stabil 50fps med nårværende oppsett..
-
- 15 svar
- 3k visninger
-
-
Ankomst med LN-NOD, etter test flyving fra Oslo.... Håper det ser ålreit ut da!!
-
- 10 svar
- 2,2k visninger
-
-
Andrew har også fikset Haukåsen (Sogndal) Her er det utrolig flott natur - absolutt verdt en VFR tur! :grin:
-
- 3 svar
- 781 visninger
-
-
Er ikke alltid grafikken holder når FSX lagger trøbbel noen ganger.. Noen som har vært borti lignende før?
-
- 2 svar
- 1,2k visninger
-
-
Andrew er svært så produktiv for tiden :grin: . Hans ferskeste prosjekter er oppdatering av ENSO Sørstokken (presentasjon kommer senere) og nytt scenery for ENBM Bømoen (Voss). Når det gjelder Bømoen, så har riktignok Geir Grønlien laget dette sceneryet for FSX tidligere. Geirs bygninger er meget flotte, men jeg fikk aldri flystripen til å fungere som den skulle. Så jeg spurte Andrew om denne, - og jammen var han raskt på plass med et flott scenery. Får vi nå Geirs bygninger plassert på Andrews ENBM utgave, så blir dette 100% perrrrrfekt! :grin: Uansett - Geirs bygninger eller ikke - Andrew har gjort en kanonjobb på rekordtid!!!! :grin:
-
TrippelHead2Go har ligget nedstøvet i kjeller leeenge...dette er helt kanon!
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Som en del andre her på forumet flyr jeg med X-Plane. I dag fant jeg endelig en DHC-6 Twin Otter, et fly jeg har lett lenge etter, så da måtte jeg ta en tur og ta litt bilder LN-BEC, parkert på ENMS og klar for taxi Ready for takeoff, runway 34 Et siste blikk på Mosjøen Tåka kom sigende Passerer Brønnøysund Flott landskap Så kom skyene og regnet igjen. Field in sight.. Lå litt for høyt på final, så det ble en ganske steep descent Og da var flyet parkert på Namsos. Desverre uten noen særlig scenery. Hyggelig hvis noen har noe å si
-
- 2 svar
- 1k visninger
-
-
Så har Andrew pyntet på Sørstokken (Stord). Også denne har blitt svært så virkelighetstro. :grin:
-
- 11 svar
- 1,8k visninger
-
-
Etter å ha mottatt siste updates på Bømoen/Haukåsen/Sørstokken fra Andrew, har det blitt mye VFR i ettermiddag. Nå er det virkelig moro å fly på vestlandet i FSX! :grin: Det ble veldig mange bilder av dette, så jeg deler det på 3 poster. Bømoen mangler nå bare de korrekte bygningene. Aldri har det vært så mye skog rundt FS-ENBM. Så ligger da også den virkelige Bømoen midt i granskauen! :grin: Andrew har hugget trær ved baneendene, og flyplassen er utfordrende å lande på med tungt lastet fly. Føler meg godt hjemme med denne utgaven.....
-
- 2 svar
- 639 visninger
-
-
-
Lenge siden jeg har bidratt.. Men her er en ny paint av LN-NOD
-
- 1 svar
- 973 visninger
-
-
Nå er jo dette ikke mye å skryte av i forhold til de gutta som cruiser rundt med de store bussene, men for meg som vanligvis flyr i tretopphøyde var det en fin opplevelse. Og så ble det både raskere og enklere å komme seg på hytta i helgene. Jeg snakker selvsagt om mitt nye reisefølge, RealAir Beech Duke. Kan ikke få fullrost denne modellen nok, da den er en opplevelse å fly. Her kan man fly med både en og to motorer med nøyaktige og svært realistiske konsekvenser, og jeg har til og med endt opp i spinn under utfordrende manøvrer. Og lydkvaliteten må være den beste som er laget, med separat stereolyd for hver motor!! Her noen bilder fra helgas tur til hytta, hvor jeg s…
-
Hei! Etter alle de flotte bildeseriene til Mr Bedin, ble jeg veldig inspirert til å ta meg noen turen med Icelandair. Ruten ble Minneapolis/St.Paul til Oslo via Reykjavik =) ICE656 og ICE319 Outbound Minneapolis/St.Paul På vei over atlanteren Etter 6 timer i lufta, er vi på finale til bane 20 på Keflavik Neste dag gikk turen med ICE319 til Gardermoen. Her i utkanten av Oslo Finale bane 01R, Gardermoen Et cockpitbilde fra finalen =) Takk for at du tok deg tid til å se!
-
- 17 svar
- 2,5k visninger
-