Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
Tok en flight fra Sola til Gardermoen for å få et avbrekk i øvinga til eksamen i morra *kremt* senere i dag :whistle: Så var det å starte motorene og taxe ut til RW. Her ved gate: Og så var vi på vei til RW Så fikk vi klarering av ATC og satte kursen oppover Cruising gikk fint med lite turbulens, men det ble litt når vi kom lenger ned. Her følger noen bilder av innflygningen: Ligger litt høyt, men man kommer da seg alltid ned.. Det er det som er så fint med luftfarten :grin: En i TWR som hadde med kameraet på jobb: Touch Down! Så svingte vi av RW og så en nokså tettpakket terminal på OSL Så en…
-
- 11 svar
- 2,3k visninger
-
-
Qantas har overtatt et større antall fly fra overskuddslagrene etter WW2, og har nå utvidet passasjertrafikken til store deler av Australia. På de lengste strekningene har de satt inn Catalinaen, som har hevet standarden for pax til både komfortable seter og kaffe på termos. Skal si verden går framover. God tur.
-
- 6 svar
- 1k visninger
-
-
Heisann! Var ute og spottet litt på AI flyene etter en ankomst fra en tur over New York. Måtte holde litt foen en China Airlines 747-400 som takset forbi, så det ble knipset et screenshot.. Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 2 svar
- 715 visninger
-
-
Mens jeg allikevel holder til i malerdressen så kan jeg jo presentere nest prosjekt....
-
- 13 svar
- 2,5k visninger
-
-
På fredags-kvelden tok jeg av fra Heathrow sammen med flere andre BA Virtual piloter, og satte nesen mot Maritius. Etter en lang natt... vel, natt for de fleste... kommer solen til horisonten idet vi forlater fastlands-Afrika. Været stemmer godt overrens med METAR, for her er det regn på innflyvningen... ... og på finalen til bane 14, FIMP Hyggelig ferievær, dette, du... :grin: Natt til Tirsdag (norsk/europeisk tid) tok jeg turen tilbake til Heathrow. 155 tonn drivstoff er innabords, og at det er mye levner vel vingene liten tvil om... Alt er klart for avgang V2 var på hele 180 KIAS, så da forstår vel de fleste at det er en dugelig tung…
-
- 3 svar
- 985 visninger
-
-
Det er vel knapt mer enn en uke siden jeg intsallerte FS9 etter at PC-en fikk en grundig runde med formatering, så da er det vel på tide med et par screenshots for å vise hvor skapet foreløpig står... Her har jeg akkurat annkommet Frankfurt etter en kjapp morgentur fra Heathrow. Flyet er, som de aller fleste sikkert selv gjetter; PMDG 747-400F Så en morgentur i min trofaste MD82, denne gangen fra Gardemoen til Bodø. Og vær så snill å ignorere vannet; de vann-filene jeg brukte tidligere vil av en eller annen grunn ikke virke nå, så jeg skal ta turen innom AVSIM når filbiblioteket igjen er på plass og laste ned filene jeg trenger for å følge Tom sin "vann-guide" …
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Eg og Ivar Skaugstad hadde oss ein liten tur i kveld. Han flaug B737 ifrå Lisboa, medan eg tok av ifrå Sevilla i min kjære Legacy. Tok nokre bilete ifrå avgangen. Det vart så mørkt etterkvart at det ikkje lot seg gjere å ta fleire bilete. Eg legg ikkje til nokon historie i kveld, men kos dykk med bileta.
-
- 9 svar
- 1,5k visninger
-
-
Tok meg ein tur idag for å få litt avveksling ifrå lesinga. :-) Fin midnattsol i Lofoten, og fin maskin. Eg let bileta tale for seg.
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Heisann. I går/natt 20 Mai, hadde kremen av Norges Vatsimpiloter ett vanvittig flott midnattsol VFR-race i Lofoten og omegn. I anledning at midnattsolen stadig dekker flere områder av Nord-Norge,innviterte vår elemente og Initiativtaker Ivar Skaugstad oss på en runde fra Leknes-Stokmarknes-Evenes og final end Tromsø.Takk Ivar.More of this! Selv om at været og skybasen ikke var den beste, ble det en oppleveserik tur for oss alle. Lofoten er et eventyr og fly i,vakker natur og en fjellheim som man kan bli svett av! Øyvind Sommer,en lokalkjent fra Stokmarknes guidet oss med VFR ruta.Tusen takk Øyvind! Nok fjas,her er mine bilder. Enjoy! Ganske så kaotisk tils…
-
- 14 svar
- 2,6k visninger
-
-
Mens jeg venter på instruksjoner om parking plasser på Kjeller så holder jeg på med et nytt scenery. Har ikke tenkt til å si hvor det er ennå, det kan dere gjette når det kommer flere "avslørende" bilder. :whistle:
-
- 33 svar
- 6,6k visninger
-
-
Ikke så mye mer å si om dette. Vi har fått en flott Catalina modell med mange nydelige painter. Avslutter med en av de norske Mosquitoene. Painten gikk ikke så bra, ettersom det trefargede båndet over spinnerene ble smurt utover (og det lar seg ikke fikse). Men jeg benytter den nå likevel..... :blush:
-
- 8 svar
- 1,3k visninger
-
-
Heisann! Var ute og fløy en liten VFR tur rundt Bergensområdet i dag i det solen var på vei opp.. Serverer dere et bilde fra climbouten fra bane 17 på Flesland. Legg gjerne igjen en kommentar! Mvh Tommy!
-
- 3 svar
- 840 visninger
-
-
En drøss med bilder fra innflyvning til Gardermoen, pluss et par bilder fra en seinere avgang. Kommentarer settes pris på
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei! Jeg tok en tur med MD-80 i min trofaste FS9, ENBR til ESSA, og bestemte meg for å ta et bilde. (Bilde er redigert) Climbout fra Flesland Ha en fin dag Mvh. Daniel
-
- 13 svar
- 2k visninger
-
-
Noen Bilder ifra Mega Airport CDG .. :grin: (FSX) HEHE.. legg merke til den helt råe FRAMES/SEC'en min... men det værste er att det er helt normalt på denne pcen :grin:
-
- 6 svar
- 918 visninger
-
-
Heisann, Har akkurat gått til innkjøp av Leonardo Maddog 2008 Pro. Fy f... dette må være den hittil KULESTE airlineren jeg har hatt til FS9...ingen over ingen ved siden! Anbefales for enhver hard core simmer som liker den slags metalldingser Denne gangen gikk turen som NRD101 ("North Rider") fra Flesland til Münster Osnabrück. Bildet er tatt i FL310 etter akkurat å ha forlatt norskekysten. Kommentarer mottas med takk! Akkurat gjort "Leaving the airplane checklist" Det neste "crewet" har akkurat ankommet og koblet til ground power Jump seat view:
-
- 11 svar
- 2,3k visninger
-
-
Nytt prosjekt som fremskrider sakte men sikkert. PMDG MD11F i VCA farger som kanskje kommer inn i flåten.....
-
- 3 svar
- 976 visninger
-
-
Berre eit bilete i dag.. Teke i Bergen før avgang til Oslo..
-
- 1 svar
- 705 visninger
-
-
Enda mer fra meg Legg gjerne igjen en kommentar
-
- 1 svar
- 547 visninger
-
-
Jeg har de to siste dagene vært fasinert av VFR å Seilfly:) Her følger 2 bilder. Et fra En Genesis 2 d jeg og Petter Norheim glei fra ENUL Ulven Os aeroklubb til Stord. Og videre til Haugesund. Utrolig fint fly. Og det andre bildet er fra Sogndal med en bonanza:)
-
- 0 svar
- 546 visninger
-
-
Litt P-51 Mustang på Værnes Takeoff turnout etter en kort lowpass In for a turn and lowpass så i en loop..går dette da.... made it,pulling up igjen. Flyet er Wings of power P-51 Mustang. Skal du fly acrobatics,må man strippe det for guns&ammo.Lite fuel er også nødvendig og tom centertank,ellers dør man..... :grin:
-
- 3 svar
- 931 visninger
-
-
På Fredag fløy jeg til Frankfurt (EDDF). Jeg skulle være med på Frankfurt realtime og derfor tok jeg turen ned dagen før eventet. Jeg tenkte jeg skulle lage en ganske detaljert bildefortelling fra flyturen. Det ble i hvertfall mange bilder! Jeg har aldri tatt så mange bilder fra en vatsim-tur før. Det var veldig mye jobb i å redigere bildene, laste de opp, også skrive bildekommentarer til. Så litt tilbakemelding hadde vært fint Forlater Norgekysten (vannet er ikke fra FS): Lite skyer oppe på FL350 Danmark kan nå sees foran flyet: I Tyskland nå: Her tar vi en venstresving, ikke lang tid før vi skal fly direkte mot GED, siste waypoint på ruten: …
-
- 11 svar
- 2,2k visninger
-
-
Jeg hadde en koselig tur fra Moskva til Innsbruck i en Tupolev TU-154 med S7 Her er bildene fra ankomsten: Final approach Akkurat bremset opp, og taxer til gate Trygt framme Og et bonus-bilde fra en take-off med en IL-76 X-Plane V9.22 TU-154 og IL-76 fra x-plane.org Takk for titten! Kommentarer er alltid hyggelig
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
I skrivende stund er undertegnede på cruise på FL360 med en A340-300 fra Emirates, jeg flyr en Sheik som skal på et møte med en kjenning i oslo området:) Jeg regner med å lande om 2 timer å 30 minutter. ETA viser 17:49 UTC. Og klokken på flyet er 15:40 UTC nå når jeg skriver:) Så får håpe jeg treffer på noen kjenninger på Osl. Akkurat nå flyr jeg over Russland en eller annen plass. Så da ønsker jeg alle andre gode flyturer:)
-
- 0 svar
- 547 visninger
-
-
Lekte litt i paintshop og da ble dette resultatet:) Default 737-800 FSX
-
- 19 svar
- 3,8k visninger
-
-
Etter å ha gått gjennom en Questionnaire for typeutsjekk/soloutsjekk på PA-38 i hele dag, slappet jeg av litt med å redigere ett bilde Tok det i går etter en flight fra Bergen. Var faktisk veldig mye trafikk på OSL på VATSIM i går. Til og med 2 emergency's var på tråden mens jeg ankom. Her er ett bilde fra gate 13 på Gardermoen etter turen! Kommentarer er alltid hyggelig
-
- 3 svar
- 1k visninger
-
-
Måtte jo selvsagt ha denne også........ :grin: Carenado har gjort et godt arbeid med sjøflyversjonen av Cessna 172N. Kunne heller ikke dy meg for å legge noen norske varianter i sjøflyfolderen :blush:
-
- 8 svar
- 1,2k visninger
-
-
Hadde meg en kort tur ESSA-ENGM for å teste Wilcoen og nytt Arlanda scenery. Det fløt fint, og jeg tok av uten å røre FMC, og satte kursen mot Gardermoen. Cruiset på 25000 fot og nøt kjent landskap - og glemte å throtle ned for approach litt før Sunne/Torsby. Stygg sak da jeg bodde to år rett i innflyvningen til Gardermoen, og vet ganske godt hvor de slakker ned. Så jeg kom inn for høytt, og heiv ut hjulene på 10.000 fot for å bremse ned og synke raskt. No problem, har lest de gjør slik over Washington nå og da, pytt pytt :grin:
-
- 6 svar
- 1,4k visninger
-
-
Heisann! Har ikke paintet på en stund nå, så lysten meldte seg etterhvert. Valget falt på en av de nye King Airene til Luftransport, LN-LTB. En skikkelig Gul fugl! Painten er til Aeroworx sin Beechcraft B200, bare synd denne modellen ikke har Winglets som orginalen, men det får våge seg. Painten vil etter all sannsynlighet bli lastet opp her på fs.no- Men det er når den er helt ferdig og alle tentamener er unnagjort på skolen. Legger ved noen bilder! Takk for at du tok deg tid til å kikke innom.. Du kan jo også legge igjen en kommentar? Konstruktiv kritikk er også velkommen. Mvh Tommy!
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
I natt til i dag fløy jeg Thessaloniki - London (takk til Leif-Petter for sceneriet!) med min trofaste PMDG 737. Her er litt bilder fra turen jeg fløy, som varte i 3 timer og 18 min (gate to gate). Her sjekkes vindkart før avgang. Litt motvind hele veien, økende jo mer vest vi kommer. Est flight time 3 timer og 17 min: På gaten i Thessaloniki. Det var faktisk ikke noe pushback fra terminalen, måtte svinge vekk fra terminalen selv: Nådd cruise, på 38000 FT: Også litt cockpit-photoshoot: Vi kommer fra GURLU og skal derfor fly TIMBA 2B arrival: Parkert på Gatwick og spotter en B767 som tar av: Kommentarer settes pris på
-
- 2 svar
- 680 visninger
-