Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
Heisann! Ute og fløy en liten kveldsflight nå siden veret var på god siden i kveld.. Ble et lite bilde under climbout fra bane 35 på Flesland. Enjoy! og kommenter gjerne! Mvh Tommy
-
- 6 svar
- 878 visninger
-
-
Fløy Torp-Innsbruck i dag. Utrolig gøy å fly den litt krevende innflygningen! Her er noen bilder fra approachen... Etablert localizer rwy 26 som er noe offset fra baneretningen Svinger inn parallellt med rullebanen etter passerte hindringer Er ikke lange banen, men det er nok! Her er jeg parkert ved stand etter en fin flight Ekstrabilde: UPS ankommer OSL etter flight fra Gatwick
-
- 4 svar
- 826 visninger
-
-
Holder litt på med et Scenery over Hamar for øyeblikket. Har lagt fotosceneryet og watermasks og nå gjenstår det å sette på litt skog og bygninger. Mulig jeg fikser litt på Stafsberg i samme slengen hvis det ikke er gjort fra før? Har desverre ikke fått med så mye områder rundt grunnet mangel på bilder fra Virtual Earth som jeg bruker i programmet. Her er i hvertfall to bilder. Flere kommer
-
- 21 svar
- 4,5k visninger
-
-
I det siste har jeg fløyet litt i Europa med min trofaste 737NG. Flyselskapene har vært: Air Berlin, Ryanair og SAS. Alle turer er selfølgelig fløyet på Vatsim. --------------------------------------------------------------- Og til slutt to wingviews av min siste tur, som gikk fra Frankfurt til Dubai med PMDG 747 * Glemte to bilder: Kommentér om du føler for det :grin:
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
Zlin Z-50L. Tim Piglet har klart det igjen! Han har laget en freeware-modell bedre enn mange betalingsfly, og endelig av et klassisk aerobatic-fly med fantastiske flyegenskaper. Nå er det (nesten) mulig å følge Jurgis Kairy i hans elleville flyshow i sin Sukhoi 31, og for første gang har noen klart å lage en flightmodell for FS som har kapasitet til å gjøre avanserte aerobatic-bevegelser. Rydd plass i hangaren og hems på deg G-drakten. God sommer.
-
Som en liten diversjon fra eksamenslesning legger jeg ut på langtur i FS. Nylig fløy jeg blandt annet fra Heathrow til Boston og tilbake igjen, og leste til eksamen underveis. Er i grunnen greit å ha en liten avsporing til slikt... På Heathrow var det "09-vær", så her er jeg på vei til bane 09R. Etter avgang var det en høyresving ut og opp i det blå. En siste titt på Irland før jeg stikker til havs... 36000 fot opp i lufta vel og merke... Etter mange timer med bare hav er Canada et velkomment syn I Boston var det bane 15R i bruk for annkomst... Fin vær betyr at det er enkelt å få sett seg litt rundt under innflyvningen, og passasjerene p…
-
- 5 svar
- 909 visninger
-
-
Har prövd noen forsök pâ redigerig som ikke er veldig realistisk, kansje mer artistisk, sâ nâr dere skal komme(eller fyre lös) med kommentarer, tenk pâ at det ikke var ment â vaere veldig realistisk. Teksturer er fra FEX. Flyr inn i solnedgangen(eller pâ vei tilbake til Mokum/Amsterdam) Et forsök med motionblur i tillegg:
-
- 1 svar
- 594 visninger
-
-
Takk til Bjørn Johnny Jensen / Ulf H. Aass. Dette var meget bra!! :cool:
-
- 8 svar
- 1,1k visninger
-
-
I den anledning tok tre smågale karer DC-6'en ut av hangaren på Fornebu, satte kursen for Palma de Mallorca med soltørste nordmenn. Her er ett bilde tatt under climbout fra Fornebu tidligere i kveld. Vi landet på Palma de Mallorca etter 5h 25min med VOR navigering i FL190.
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Mulig at dette har vært belyst før. Jeg fikk spørsmål fra en venn om det var mulig å benytte teksturer fra FEX i FS9 (det gjalt da skyer). Tom Knudsen ga meg svaret på dette, og de første testene med cumulusteksturer fra FEX i FS9 var jo ikke helt borte vekk :grin:
-
- 4 svar
- 709 visninger
-
-
Som medlem i BA Virtual så har det nå blitt en del 74F i det siste, med GSS. Denne turen blir altså EGSS-VHHH. Er på cruise nå, og estimert landingstid er kl 10 i morgen tidlig omtrent. Flere screenshots kommer antakelig fra landinga når den har vært så dere får nøye dere med disse 3 foreløpig Ved stand i Stansted Venter på takeoff clearance. Måtte vente et par minutter pga mye trafikk i London's luftrom Airborne så kan det hende det kommer flere screenshots en gang på formiddagen i morgen
-
- 7 svar
- 963 visninger
-
-
Jeg driver å prøver meg på en liten fs film om LN NOL, B737 nr 6000. Dette er første gangen jeg prøver meg på en fs film, så jeg bestemte meg for å klippe sammen noen av de klippene jeg alt har tatt opp. Siden det er første gang jeg lager fs film, ser jeg at jeg har mye å lære, og at jeg antakeligvis må ta de fleste opptak på nytt. Men her kommer hvertfall en liten smakebit. [video:youtube]i8IGtE-nhh0
-
- 8 svar
- 1k visninger
-
-
Et lite screenshot fra Møre Landclass X Bildet er tatt på innflygningen til 07, et par ting små ting skal ordnes til v2 men ellers synes jeg det ser temmelig greit ut.
-
- 13 svar
- 2,2k visninger
-
-
Har hatt en av mine første turer som Kaptein i det nederlandske charterselskapet Arkefly. Velger å dele et bilde med dere hvor jeg tok PH-TFA til Zakynthos med 176 solhunrige nederlendere.
-
- 2 svar
- 628 visninger
-
-
Takk for et flott event folkens! Jeg tok av klokken 20.00 og fløy til ENVA (CNO380). Her er noen få bilder fra eventet: Pushing back: "Ready for take off at A7 for runway 19 left" Bilde fra hjemturen til ENGM: Og dette ble tatt rett før eventet sluttet (22.57): Legg gjerne igjen en kommentar til bildene eller eventet
-
- 22 svar
- 4,5k visninger
-
-
Heisann! Her er noen bilder fra gårsdagens flytur. Destinasjonen var Palermo med en haug av bleke turister ombord... Tekst over bildene Tar av på 01L. Roterer på 137 kts Vi har "greit" med medvind på utklatringa Cruisehøyde på FL370 Descender inn mot Palermo via GIANO2A arrival. Nordkysten av Sicialia kan sees ved vingetuppen Ligger ca. 90* på ILS'en til bane 25 Final Ett fra copilotens side Vel nede på landjorda igjen taxer vi til parking og gjennomgår shutdown checklist Har brukt en del tid på å redigere disse, så kommentarer hadde vært veldig hyggelig! Og; For de som interresert så er sceneryet til Palermo freew…
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
Som tittelen sier så er ville jeg vise noen bilder av photosceneryet av Jarlsberg jeg holder på med... Passer ikke helt inn med default texturene da... men det gjør vel kanskje ikke så mye :grin: Skal også få lagt på en AFCAD... Og ett fra Lillehammer Det er lagd med Sbuilder. Men er det en annen måte å lage autogen da det som er i SDK ikke fungerer for meg? Konstruktiv kritikk til event. tips forbedring ønskes
-
- 2 svar
- 713 visninger
-
-
Min senaste flygning med min LN-RRL "Jarlabanke Viking", mellan ESSA-LOWS
-
Jeg og Johan Luiggi var på en liten multiplayer-tur igår. Turen gikk fra Kjeller til Rygge (skulle egentlig gått til Sverige, men jeg hadde ikke tid :grin:) Johan hadde Piper Cherokee mens jeg hadde default C172... Take-off fra Kjeller Over Kolbotn Final turn På landingen skulle vi prøve å lande på samme bane samtidig, noe som gikk helt bra... Og her er et lite bonusbilde som jeg tok litt etterpå FSX Acceleration Airports Norway Carenado Piper Cherokee 180F KjellerX med photoscenery (gule striper fra en annen KjellerX pakke) Takk for titten! Kommentarer ønskes! Johan kommer snart med filmen...
-
- 3 svar
- 1k visninger
-
-
Hei, Her kommer en ny Catalina paint. Denne gangen er det Catalina Mk.I "Jøssing II" fra 333 (Norwegian) Skv, Woodhaven 1944.
-
- 8 svar
- 1,9k visninger
-
-
I dag fløy jeg og en del karer fra forumet en VFR tur som startet fra Kjeller og endte på Rygge. Vi landa på Ski og Rakkestad i mellomtiden, og alt i alt synes jeg det var en fin tur. Sim: Flight Simulator 2004 Fly: Carenado 172N Scenery: Norske flyplasser Environment: FE og FSElemental Bakke: Ground environment. ENJOY! Etter takeoff fra Kjeller flyplass. Flyet er LN-MTX fra Follo Flyklubb. Har akkurat kommet ut over Øyeren og er på vei mot Ski Flyplass Et sted mellom Ski og Rakkestad På downwind Rakkestad Flyplass Snart på vei å lande på Rygge etter tilatelse fra ENOS Parkert på Rygge Også to bonusbilder: PMDG …
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Med 2 andre velykkede scenery fra Aerosoft måtte jeg også ha dette, men ble faktisk litt skuffet over sceneryet. Det var lite med sentrumsaktivitet samt at sceneryet ikke helt fylte ut med Ground Environment, men det ble da en lite tur over for til slutt å konstantere at dette er greit nok, men ikke en plass jeg skal fly så alt for mye, kanskje bare litt til å fra når jeg får tak i noen skikkelige flyplasser. Vel her er bildene fra dagens flight Her har jeg latt være å fjerne rød tekst slik at FPS kan sees. Her har jeg latt være å fjerne rød tekst slik at FPS kan sees.
-
- 6 svar
- 1k visninger
-
-
Poster disse bildene da bildene til Tom straks ga assosiasjoner til New York 1987. Bildene er tatt med Olympus OM-4TI. PS: Kan noen fortelle meg hvorfor æøå blir feil i kommentarene for hvert bilde?
-
- 8 svar
- 1,5k visninger
-
-
To små bilder fra dagens tur med Robinson og Mega City X San Francisco
-
- 21 svar
- 4,2k visninger
-
-
[color:#3366FF]UT2[/color] -Først må jeg få be om unnskyldning til Steinar Grindstein for at jeg i det hele tatt flyr med annen AI-fly enn den geniale "pakken" han hjalp meg med for snart 2 år siden, men den forsvant med opprydding og ny innstallasjon av FSX sist vinter.- Har lenge savnet realistisk AI-trafikk i himmelrommet, og siden Steinar søkte asyl utenfor min rekkevidde, har jeg rettet blikket mot UT2. Jeg er ingen ekspert på alle mulighetene i dette programmet, så jeg har bare innstallert og såvidt begynt å teste hvordan det fungerer. Så langt er jeg kjempeimponert. AI-flyene ser meget bra ut, de tar av og lander med realistiske bevegelser, bruker flaps og rever…
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
-
- 12 svar
- 2,4k visninger
-
-
Merkelige farger på ettermiddagen på vei fra Zurich til london.
-
- 3 svar
- 977 visninger
-
-
Et par små flight bilder fra dagens tur med FSX og Manhatten X
-
- 2 svar
- 667 visninger
-
-
Hei, Jeg har totalt forelsket meg i denne maskinen. Den er uhyre presis, og er bare helt herlig å fly (hvertfall på PC), Den er veldig stødig, og har mye kraft, noe som gjør feks, crosslandinger til en herlig opplevelse.. Jeg har tatt noen SS, som en liten tribute til denne herlige lille saken..Anbefaler alle denne, samt Aerosoft sin Mission-pakke!!!
-
- 0 svar
- 526 visninger
-
-
Et lite shot av MD82 VC à la Mad Dog Etter å ha herja fra meg med diverse hot starts og brann i APU så var det vel på tide å...legge seg? Natti natt folkens!
-
- 0 svar
- 560 visninger
-