Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
Så er tiden inne for å forlate kysten, og dra innover i fjellene. Tongass Fjords X er bare ganske utrolig - det er bare å bøye seg i støvet for hva disse gutta har fått til. :cool: (...og dette sceneryet drar heller ikke unødvendige frames :grin: )
-
- 4 svar
- 909 visninger
-
-
Novair rute NVR375 hadde avgang fra en regntung og kald hovedflyplass, nærmere bestemt Gardermoen i dag tidlig kl. 06:30 lokal tid. 3h 15min senere landet passasjerer og besetning på Karkyria, Corfu. Dette bildet ble tatt av en ansatt på flyplassen like før flyet slo av motorene etter å ha gjennomført en flott landing på bane 35 i ett noe skyet, men varmt klima.
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Experimental-klassen er ikke så mye representert i FSX, så det var et friskt pust som ble lagt ut for salg fra Lionheart Creations for bare dager siden. Har ikke rukket å fly den så mye, men denne hjemmebygde lille toseters "Tailwind" cruiser lett opp i 150-160 miles på klokka. Det er ikke så verst på et hjemmesnekra fly fra 1950. Lionheart har et godt rykte som modellbygger, og yter topp service. Han fortsetter å oppdatere modellen så lenge kundene kommer med ønsker og tilbakemeldinger.
-
- 3 svar
- 876 visninger
-
-
Ikke så mye aktivitet i forumet nå i solvarmen, men det skjer store ting i andre deler av verden :grin: . I OZx-forumet har de begynt å perfeksjonere noen av FSX default-flyene, og etter en vellykket oppgradering av Bell 206 gikk gjengen løs på den legendariske Grumman Goose . Her var det ikke nok med å lage nye texturer i høy oppløsning, også VC og interiør er overhalt til det ugjenkjennelige. Og kanskje det viktigste av alt, helt ny og fantastisk bra "flight model" !! OZx har engasjert mange dyktige folk i flere måneder, og jeg må si resultatet er forbløffende bra. Gåsa er helt på høyde med Aerosoft Catalina (?!), er en nytelse å fly og jeg merker over hodet ingen…
-
- 11 svar
- 2,4k visninger
-
-
Da er også dette fenomenale sceneryet kjøpt inn. Jeg har for øyeblikket flyttet store deler av GA parken min, for å kunne utforske Tongass Fjords. :grin:
-
- 5 svar
- 800 visninger
-
-
Tok noen bilder når jeg var ute å testet fsx på den nye maskinen. Bildene er ikke redigert på noen måte.
-
- 1 svar
- 715 visninger
-
-
Heisann! Er i skrivende stund ute og lufter min favorittjager. Mirage 2000.. Etter entur opp i høyden ble motoren satt på tomgang, noe som resulterte i et kontrollert stup :cool: Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 5 svar
- 924 visninger
-
-
Carenados Piper Seneca for FSX ble sluppet i dag. Jeg har bare så vidt fått fløyet denne. Umiddelbar reaksjon er at den er vanskelig å trimme. En sjekk på load/fuel viser et tyngdepunkt som ligger veldig langt fremme på flyet. (Jeg har forsøkt å flytte på lasten/endre fuel mengde, men tyngdepunktet flytter seg ikke mye bakover) Torstein: mener å huske at du har fløyet en slik. Er den spesiellt krevende å trimme, og er det korrekt at den har et tyngdepunkt vel langt fremme?
-
- 12 svar
- 2,4k visninger
-
-
Det er tydelig at mange nyter finværet utendørs i disse dager, men for oss som foretrekker det kjølige rom framfor solsteiken blir det noen turer rundt om i Europa. Iløpet av uken har jeg rukket å besøke Kreta to ganger, samt to turer til Mallorca. Her er ett bilde tatt på vei til Mallorca i kveld idet vi hadde kommet oss ut at ett svært turbulent uvær over Nord-Tyskland.
-
- 3 svar
- 816 visninger
-
-
I går besøkte Norwegian Eagles Split. Dette ble en tur med ikke mindre enn 11 ørner som tok søren sydover fra Værnes. Både Værnes og Split fikk oppleve trafikk med de utfordringer dette medfører. Begge flypalassene begynte etterhvert å gå tomme for parkeringsplasser. Takk for en flott kveld! Split i bakgrunnen Dette bildet ble tatt AKKURAT når jeg fikk landing clearence! :grin:
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Fra en flight jeg ofte tar in real life, EHAM-KMSP. lenge siden jeg har flydd 742 og 743 nå siden de har blitt erstattet av 744 men uansett, kunne tenkt meg å vært ombord i PH-BUT (vet dette er PH-BUM) igjen selv om hun står å forfaller i Mojave, har mange timer ombord i Admiral R.E. Byrd da hun var fast på ruta mellom Amsterdam og Minneapolis i flere år. Håper dere likte bildene folkens
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
Har fått opp stasjonære igjen etter å ha kommet hjem fra Bardufoss. (Kom hjem forrige uke, men været har vært så bra så har ikke fått gjort noen ting :grin: )
-
- 2 svar
- 659 visninger
-
-
Hei. Iceland Flyinn gikk av stabelen i går,mye trafikk inn og ut fra sagaøya. Desverre hadde trafikken dabbet av da jeg kom inn. Anyway Her er noen bilder fra app rwy 02 Coast103 rwy 02 clrd to land Wind 360/06 Coast 103 Taxi N to gate 4 Shutting down For å pynte opp litt har jeg generert litt trafikk fra FS Enhancer
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Slenger ut noen få bilder fra mine siste to turer på laptopen før min nye dukka opp i posten. De to første er fra en tur fra Rotterdam til Corfu mens de to siste er tatt en kald vinterdag i Edinburgh før og etter avgang mot nord-Finnland Sleng gjerne igjen en kommentar
-
- 1 svar
- 505 visninger
-
-
Lekte meg litt med FEX og laget meg et nytt cloud set som jeg ble veldig fornøyd med, prøver også ut litt forskjellige himmel farger... Her er bilder fra dagens lille moro tur med Extra
-
- 2 svar
- 692 visninger
-
-
Måtte bare ha litt gromlyd i huset. 4 Wright R-1820 turboladede Cyclone motorer er god musikk. Ettersom jeg ikke kan formidle lyden, får vi nøye oss med bilder.... :grin:
-
- 0 svar
- 500 visninger
-
-
I anledning at jeg nettopp har passert 10 000 poster på forumet, har jeg laget min aller første "flightsimulator video". Tidligere har jeg kun benyttet meg av stillbilder ifa. screenshots, men nå har jeg omsider ordnet en video med "levende" video. Desverre ble videoen noe "trøkt" da den egentlig er beregnet for 16:9 format, widescreen. Men vi får gjøre det beste ut av det! Håper dere liker videoen og at dere legger igjen noen kommentarer! [size:11pt]Det anbefales at dere kjører videoen i fullscreen format (dobbelklikk på videoen) samt skrur opp lydenfor å komme i rett stemning![/size] [video:youtube]SD-Do6b11BA
-
- 24 svar
- 5,3k visninger
-
-
Etter å ha lagt vekk grillverktøy, aftersun og teke farvel te ein heller griseraud og ølfylt gjeng på altanen, vart det tid til litt flyging i dei seine sumartimar, faktisk etter midnatt Dagens flytur gjekk atter ein gong frå London Heathrow med Swissair`s rute 339 direct til Zurich. Avgang 19:50 Her er bileta frå departure, enjoy people Tekst under bileta Parked ved gate 150 på Heathrow. Pax og baggage er på veg ombord. Loading sheet fortel oss følgande om turen til Zurich: Number of pax 219 pluss last gir oss ei takeoff weigth på 204 tonnes medregna 30 tonnes bunkers. Vi regnar med å svi av ca 9 tonn på takeoff. Dagens vær i London: Win…
-
- 3 svar
- 895 visninger
-
-
Tenkte at jeg skulle hente frem igjen noen gamle travere. Litt random bilder av DC2/DC3(C-47) og Catalina. Catalinaen ( K AK) var forøvrig den som fløy inn i Førdesveten på Sotra i 1948. Den var på vei til Herdla for å ta hånd om etterlatt materiell etter tyskerene. I dårlig vær (lavt skydekke) feilnavigerte mannskapet og kom altfor lavt inn over terrenget. Flyet endte i fjellsiden helt sør i Sund på Sotra. 13 av de 15 ombord omkom.
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
-
- 1 svar
- 571 visninger
-
-
[video:youtube]okqb6323KWg Legg gjerne igjen en kommentar :-)
-
- 4 svar
- 1k visninger
-
-
Jeg har kjøpt FSD sin Piper Navajo. Den er nok laget for FS9, men fungerer stort sett greit i FSX også. Nå vil vel ryktene ha det til at FSD holder på med en rendyrket FSX modell av Navajoen. Jeg husker denne godt som en av standardmodellene i Fly II. Enkel å operere, og artig å fly den igjen.
-
- 6 svar
- 1k visninger
-
-
Heisann! I kveld så ble det litt fs.. Dagens maskin var en fantastisk freeware jager som er fransk. Navnet er Mirage 2000.. Dagen flygning ble St martin og området rundt.. Det gikk fort unna! Her var vi over Grand Case på vei mot nabo øyen, 15 sekunder senere var eg over den! Fs9 Flytampa St. Marteen Fighteren er her, anbefales! Mirage 2000 N Base Pack Ha en fortsatt flott kveld! Og kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 4 svar
- 828 visninger
-
-
Dino Cattaneo`s F-14 Tomcat er ute i det fri. I kombinasjonen AI Carriers2, USS Nimitz og FSX Acceleration har underholdningsfaktoren steget enda noen hakk. God tur
-
- 3 svar
- 906 visninger
-
-
Hei! Jeg og Magnus Meese fløy en tur fra Oslo til Vienna med 747 idag. Her er noen bilder. Starter på gate 208 Taxer bort mot 19L ettersom at Lars Petter Meyer Bedin var på final runway 19R. Her passerer jeg også Magnus som skal fly lufthansa Rotate! Climbout Cruiser på FL350 med en headwind på 50kts Flyr over noen av Wiens industri områder Ligger ett tåkedekke over flyplassen, men svinger med fint innn på ILSen PMDG 747-400F Flytampa Vienna ASV.6 GE PRO FE PRO Austria Professional 2004 Legg gjerne igjen en kommentar
-
- 7 svar
- 1k visninger
-
-
Ut på tur aldri sur, med TFX endelig på plass, er det på tide med litt virtuell villmarksflyvning. Her er det bare å komme seg ut av kontrollert luftrom, ta med rikelig turutstyr og sørg for å ha et fly som tåler en støyt. Kan forresten anbefale default Beaver med noen av de nyeste fargene fra "oddspjoetvold". Bushflyvning har nådd et helt nytt nivå med TFX og det gir en god følelse av frihet og spenning å fly i slik "wildernes". Her en liten smakebit av det storslåtte landskapet. God tur.
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
Innflygning under dagens CPT utsjekk for Gunnar..
-
- 6 svar
- 1k visninger
-
-
Poster ett par bilder fra en long haul jeg hadde for ikke så lenge siden:)
-
- 4 svar
- 799 visninger
-
-
Heisann! I kveld bedrev eg og Vegard Mahrdal litt formasjons flygning rundt St.barths. Han i en Horten IVa glider og eg i en Aeriane Swift'Light PAS.. Ble mye artig flygning Enjoy! Kommenter gjerne! Ha en fortsatt flott helg! Mvh Tommy!
-
- 3 svar
- 971 visninger
-
-
SAS 737 er en sjældenhed i Danmark, men jeg valgte nu alligevel at benytte det på en tur fra Billund til Bergen. Hope you like.
-
- 4 svar
- 712 visninger
-