Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Morten Nelson,

Hei igjen. Begynner å bli en stund siden sist. Hadde en disk-krasj for lenge siden og gav helt opp fligthsim siden det. Bare tanken på å bygge opp alt var nok til å få meg til å snu ryggen til, men nå er jeg tilbake og skal prøve på nytt med FSX. Har flydd litt IL2 i det siste, så det var ikke helt fremmed å sette seg bak spakene igjen. Har ikke mye addons enda, og jeg aner ikke hva som finnes av freeware til Norge. Tips tas gledelig imot. Begynner med noen få fra IL2. P-51 og FW-190 kjemper med døden som innsats. De neste var ment som en innledning til FSX-bildene, så ikke døm dem for hardt. P-47 får inn noen treff på en passerende Bf109…

• 4 svar
    • 775 visninger
  2. Started by Kristoffer Vinje,

Enda et 737 bilde fra meg. Denne gangen under takeoff fra Miami International, scenery er FlyTampa. Bildet er uredigert. Skal prøve å få tatt noen når jeg kommer opp på cruise, og selvfølgelig, under landing. EDIT; Bilde tatt for 2 minutter siden @ Cruise over Bahamas. EDIT; En heldig passasjer får lov til å komme inn til cockpiten. EDIT; Enda et bilde på cruise, tenker det blir siste før approach. EDIT; Har begynt på descent nå. Ligger på ca. 18,000ft akkuratt her. Tordenværet så jeg ikke mye av, men ble en flott landing fordet! Taxer til gate Engine shutdown and securing aircraft

3. Started by andreas nærbø,

Detter er radaren en time før de stenger

4. Started by Ernst K.Furuhatt,

Haallllooooo, Guuunnar! Hva har skjedd?? Er det alvorlig ? Har PCen fått solstikk ? Hvordan har du og din familie det ? Klarer dere dette med egen hjelp, eller skal forumets medlemmer rykke ut til Bergen med nødhjelp og nødvendig støtte i en vanskelig tid?? Jeg har noen havari bak meg, og jeg vet veldig mye om hva det gjør med ens psykiske helse og personlig følelse av å være ensom forlatt i en tom og meningsløs verden. Hold ut, det finnes et liv etter dette, ikke nøl med å be om hjelp. Forumet er stort sett en gjeng med tullinger, sånne som meg, men vi har en utrolig mengde kunnskaper og felles interesse. Håper det ordner seg. PS, siden vi k…

5. Started by Kristoffer Vinje,

Holder på med en flight nå fra Bergen til Tromsø med LN-RRB. Her er et bilde fra 5 minutter siden. Bildet er uredigert, kun cropet og resiza.

6. Gjest Eivind Oterhals
    Started by Gjest Eivind Oterhals,

Hei! Etter en sightseeingen min med 15 pax var jo alt helt supert, helt til landingen. Jeg presterte og lande med høyre hjulet først i en altfor lav hastighet og da raste hele greia sammen :grin: Fikk - i FSPX fordi jeg landet altfor hardt :grin: To bilder: Her er rapporten: Flight CNO605 End of flight report Date July 17 2009 Flight ID: CNO605 Flight Type: Flight Tour Pilot: Eivind Oterhals Company: Braathens Aircraft: Super 80 Professional - LN-RLE Flight Date: July 17 2009 Departure: 16h46 (14h47 GMT) Arrival: 17h15 (15h15 GMT) From: ENVA - Vaernes AB - Norway To: ENVA - Vaernes AB - Norway Plann…

7. Started by Kenneth Rønning,

Fløy en tur med Britannia i går, fant denne lekre painten så da måtte jeg bare fly en tur.

8. Started by TOS,

Eg var idag ute og lufta min kjære Skychicken i det søraustlege Australia, i påvente av levering av den nye Senecaen eg har tinga. Flyet er fortsatt på amerikansk registrering då eg ikkje har fått dei nye registreringspapira, men flyg på midlertidig registrering. Det var flott vær, og ein svak vestleg bris over den flotte naturen. Eg tykte det var mykje trafikk til å vere ein Fredag ettermiddag, men tenke at det nok berre var vêret som gjorde det. Klatrar stødig opp imot 5000 fot. Det var litt disig, men god sikt og varmt og fint. På grunn av militærtrafikk vart eg ordra til å halde meg under 5000 s åeg la meg på 4500 fot. Etterkvart som eg put…

9. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Er til stadighet ute i Australia og flyr for tiden med FTX og FSX.. På FTX sin hjemmeside ligger det mye snadder, deriblant denne HD painten til Default Bell 206B, med en oppløsning på hele 4096px! Herlig! Her er i hvertfall et bilde tatt av en på bakken rett etter liftoff fra YBLN - Busselton Airport En aldri så liten liste over Addons! - FTX - Holger sandmann's Freeware mesh for Australia - FTX Freeware YBLN - Default Bell 206 HD Paint - Flight Envorinment X Kommenter gjerne! Mvh Tommy!

10. Started by Pasi Jorgensen,

Tenkte jeg skulle poste noen bilder fra Thai Air repainten som jeg holder på med. For anledningen så ble ENVA valgt som åsted for en liten runde av den simple grunnen at jeg hadde tatt en kort test tur fra ENGM til ENVA. Flyet er fra Wilco/Feelthere Airbus vol.2. Taxiing to active RWY T.O Gear up Crosswind Downwind 1, RWY09 Downwind 2, RWY09 On final, gear down Established on final RWY 09 In for landing Reverse thrust

11. Started by Joakim Birkeland,

... Duke B60 Elsker dette flyet!

12. Snublet over dette utrolige add-onet til X-plane her om dagen, en Antonov An-2. Dette er et fly jeg har synes har vært kult lenge, men aldri funnet noe godt addon til, så kom denne, med herlig cockpit og utrolig systemsimulering. Flywheel-starten er godt simulert, jeg var nødt til å prøve et par ganger før jeg fikk starta beistet. Når man starter er man nødt til å; Prime, spinne opp flywheel-hjulet, og holde tunga rett i munnen når man skal aktivere tenninga. Før man kan ta av er man nødt til å varme opp motoren, ellers streiker den, og man er nødt til å konstant holde øye med CHT sånn at den ikke overopphetes eller blir for kald og dør ut. Aaaaaaanyways, herlig…

13. Started by Kjartan berg,

Hei igjen! Har anskaffet meg Real air's B60 Duke og jeg er helt i hundre! For et fly! Modell, teksturer, realisme, cockpit og ikke minst LYD! For å si det mildt, så er dette den råeste lyden på et Flight simulator fly opp igjennom tidene! Løp å kjøp sier jeg bare!! :grin: Legger ved noen bilder fra en tur mellom ENVA og ENRO Fortsatt god sommer!

14. Started by Jonas Renhult Skaug,

Bruker veldig lite tid i simulatoren for tiden. Men når jeg først setter meg ned og flyr, flyr jeg litt av hvert. Har nå fått tak i Aeroflot Tupolev Tu-154M. PS) Bruker ikke fraps e.l. Kun FSX Screenshot button.

15. Å fly Carenados Seneca, har frem til i dag vært en selsom opplevelse. Det har jo vært tragisk at denne nyyyydelige modellen har vært som en murstein å fly. Visst kom det en patch rett etter release, men jeg var simpelthen ikke fornøyd med virkningen av denne. I dag kom det en ny patch. Carenado sier ingenting om at denne endrer dynamikken - men det har den altså gjort! - og det til det bedre!!! :grin: :grin: Nå begynner det å bli gøy å fly Carenados Seneca.. ¨

16. Started by Sindre S. Lillehaug,

To bilder. Det første er fra en natt i Arlanda, mens det andre er fra Barajas i Madrid. Gjerne kommenter.

• 1 svar
    • 638 visninger
  17. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Nå som eg har fått fsx opp og gå somm helt greit.. fps'en varierer mellom 15 og 35 alt etter hvor eg befinner meg i Verden. Tenker FSX blir forbeholdt Austrlia, VFR og FTX + ORBX freeware Airfields som ligger spredt utover det australske landskapet, mener det faktisk var hele 124 striper.. Leting etter, flyplasser i et høyt detaljert landskap uten anelse hvor flystripen er, bare kart..... Herlig! Her er et bilde etter Takeoff fra Wollongong som ligger i New South Wales Addons, tja det meste er vel nevnt, men jaja.. - FTX - Holger sandmann's Freeware mesh for Australia - ORBX Freeware Airfileds - Carenado Piper Seneca - Flight…

18. Started by Bjørn J. Jensen,

... klarte jeg å lage fotoscenery fra Gulesider kart o.l. :D Neste prosjekt nå blir å lage sykehuset i Halden med helipaden ved siden. Legger ved et testbilde av hvordan området nogenlunde vil se ut. Merk at bildene er i dårlig oppløsning siden dette kun var test, men de skal jeg få fikset på (Stafsberg X er forresten like ved release, bare litt småplukk igjen. Får ikke gjort så mye om gangen i ferien ) Helipaden kan sees til venstre rett foran flyet på bildet:

19. Started by Gunnar Seljeseth,

Da var tiden igjen inne for en tur jorden rundt. Denne gangen er det LN-RRG som skal på langtur. Hele turen blir fløyet på VATSIM. Det regner på Gardemoen idet jeg starter opp... LN-RRG er en paint av forumets egen Paulo, og jeg takker så meget for en god paint! Jeg støtter selvsagt opp om ATC-trening, og her er jeg på vei inn til Haugesund mens det er trening på Sola Approach. Og hei, som det ristet! :grin: Så tar vi farvell med Haugesund. Over skyene er himmelen alltid blå! Det skal være en Widerøe Dash 8 her et sted, men jeg klarer ikke å finne den... Ah, der var den; på rullebanen til Torp! :grin: Reg…

20. Gjest Niclas Andersson
    Started by Gjest Niclas Andersson,

SAS 737-800W LN-RRH "Freja Viking" för PMDG finns nu att ladda hem härifrån Flightsim.no Ha en trevlig flygtur

• 2 svar
    • 555 visninger
  21. Started by A L,

Har flydd en del My Travel A330-200 i dcet siste.. Her kommer noen screenshots fra turene. Palma De Mallorca Stand 103 Heavy Climbout fra Mallorca og setter kurs mot Oslo Over Danmark Addons: FS9 Wilco Feelthere Vol.2 Mallorca X Ground Environment Pro Håper dere liker dem

• 19 svar
    • 4,5k visninger
  22. Started by Lars-Petter Meyer Bedin,

Fra dagens sommerrute Keflavik-Bergen. Vel 2 timer tur og 125 pax.Fløy realworld rute og time Vatsim online Gate 24 fra vc.Slått av det viktigste(håper jeg) :grin: Turen til Stavanger blir nok tatt i kveld,med ATC håper jeg.PS:Tore?hvor var du hen?sovna du av? :grin:

23. Started by Trond Skogdal,

Tok 3 go arounds før jeg fikk satt henne nedpå. Men det er vel strengt tatt ikke meningen man skal lande på denne baneretningen heller

24. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Er ute og leker meg med fsx Acceleration sin Mustang og FTX Elsker dette liveryet, den bare vil vise seg frem i solen! Kommenter gjerne! Mvh Tommy!

25. Started by Jens-Ole Kjølberg,

Hei, Her kommer noen screenshots av 3 Rhodesiske Canberra painter jeg holder på med. Som vanlig blir det litt historie ved siden av også, håper det er greit! I dag er det få som i det hele tatt kjenner til navnet Rhodesia og garantert enda færre som kjenner til det en gang så stolte ”Rhodesian Air Force”. Rhodesia var en Britisk nybygger koloni i det sørlige Afrika (det som i dag er Zimbabwe). Alphasim har endelig gitt ut en FSX oppdatering for deres gamle, men fortsatt svært bra Canberra B.2 pakke. De har også lagt ved “hard nose” (dvs uten glass nese) prototype modellen, denne passer også svært bra for Canberra T.4 trenings modellen som også hadde “hard nos…

26. Started by Ernst K.Furuhatt,

Det har strømmet på med så mye nytt i det siste, at jeg holdt på å glemme denne herlige freeware-maskinen fra Piglet. Den holder langt over forventninger til betalingskvalitet, og er noe av det morsomste jeg har fløyet i FS. Heldigvis begynte det å dukke opp nye repaints, så jeg måtte opp i det blå for å teste denne siste varianten av Zlin 50L . Aner ikke hvordan Tim har klart det, men flightmodellen er helt fantastisk, så her er det mulig å slå en knute på røyken innenfor realistiske manøvrer .

• 5 svar
    • 925 visninger
  27. Started by Christian Ramberg,

her kommer et uredigert bilde.bruker bloomeffekt i fs9

28. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Lenge siden eg har flydd fsx nå, så i kveld har eg grissla på og lagt inn fsx igjen, fremdeles mye tweaking igjen, så dersom noen vet om gode sider med gode tweaks, skrik ut! Fikk da tatt et lite bilde under testing rundt Friday Harbour. Enjoy! Kommenter gjerne og ha en fortsatt flott kveld! Mvh Tommy!

29. Gjest Niclas Andersson
    Started by Gjest Niclas Andersson,

Lite bilder på min senaste flygning med SK7949 och "Freja Viking" mellan min hemstad Göteborg till det soliga Mallorca

• 9 svar
    • 1,5k visninger
  30. Started by Agnor Bertheussen,

Et bilde fra siste patch av Ariane 737 NG X2. Synes ikke denne fuglen flyr så aller værst. Litt trøbbel med DCT INT enda men det skulle visst bli ordnet på. Tok meg en morgen flight Kirkenes Tromsø for å ha flydd litt i Nord også : ) Nattbelysningen i denne saken er jo bare helt fantastisk. Kan dimmes og styres i stor grad. (Routing: ENKR-SDA-BNA-ATA-HTK SID ENTC, FL360) Link til bildet

• 8 svar
    • 1,5k visninger