Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Otto Gebhardt,

Et bilde fra Key West her om dagen.

• 4 svar
    • 738 visninger
  2. Gjest Espen Alsgård
    Started by Gjest Espen Alsgård,

Forsøk på litt redigering, skyt meg ikke om det ble elendig.:blush:

• 6 svar
    • 1k visninger
  3. Started by Morten Nelson,

Bestemte meg for å bruke litt penger på scenery, og ikke bare fly. 4 nye foto-sceneries. Ohoi så mye artigere det er å fly når resten av verden ser realistisk ut også. Her er et bilde av min Miss Behave over en av de store turistøyene i Middelhavet. Klarer du å se hvor jeg er? Enjoy!

4. Started by Gunnar Seljeseth,

På vei ut fra Frankfurt Ankommer Gardemoen Britisk vær er tydeligvis ikke min greie. Alt for ofte er været av det heller lugubre slaget... ... som sagt... Bilde fra tårnet på Heathrow Nesten hver eneste gang jeg ser en MD82 ta av, så er hjulene på vei opp og inn nesten før flyet har forlatt bakken. I dag er intet unntak... Og litt heftig regnvær for å runde av det hele...

5. Started by Pasi Jorgensen,

Ett par bilder av en Mitsubishi A6M5 Zero fra WOP/Shockwave, flyet er riktignok laget til FS9, men jeg portet den over til FSX og etter noen justeringer så er det ingenting å utsette på den

6. Started by Ole Sannes Riiser,

Bare litt spotting og sånt på Hong Kong Kai Tak Kommentarer og konstruktiv kritikk mottas med takk

• 6 svar
    • 866 visninger
  7. Started by Morten Nelson,

For de som ikke har sett den enda, F-86 i kjempekvalitet. Helt gratis var den også! Kommer i to forskjellige farger og med en cockpit som har så godt som alle knappene aktive. Til og med emergency eject-spaken fungerer, uten at jeg skal anbefale å dra i den med mindre det er for å prøve :grin: Flyr forbi USS Eisenhower som lå på lur utenfor kysten. Legg merke til at landingshjulene har låst seg. Ny flight med fungerende understell. CVN 69 i bakgrunnen. Og til slutt et bilde fra kontoret. Anbefaler alle som ikke bare interesserer seg for flybussen å teste denne. Utvikleren(e) har gjort en kjempejobb. Så å si alt i cockpiten fungere…

8. Started by Kristoffer Vinje,

Tenkte jeg skulle legge ut et litt redigert bilde av Airbusen jeg flyr til Gatwick at the moment. Flyet er Overland med Wilco's panel.

9. Started by Morten Nelson,

Hei igjen. Tok meg et par runder i Stillehavsøyene der krigen mellom USA og Japan ble utkjempet. Hvis bare jeg hadde hatt en AI-utgave av USS Enterprise. Flyet amerikanerne tok de fleste nedskytningene med var førstemann ut i dag. To F6F Hellcats fly fra Midway og ut til havet der de ble møtt av USS Nimitz. Klar til avgang. Opp med hjulene. Formasjonsflygning hele veien. Flight lead svinger foran og viser veien til skipet. Unødvendig ballast blir droppet før landing på den korte banen. På final med den første Hellcaten nesten nede. Leker vi krig har vi heller ikke tid til å vente! Alt i alt er jeg ikke helt fornøyd med denne. Synes…

10. Started by Pasi Jorgensen,

En annen repaint som er under konstruksjon, modellen er PIC 737-500 og det skal forestille en SAS maskin, nærmere bestemt LN-BRJ. I dag går turen fra EKCH til ENCN. Take off Tja, hva skal man si, København rett under flyet og Kastrup på høyre side. Ahh...så vakkert. Cruise Stuper ned mot målet, SAS's nye tilbud for vågehalser kalt "action-reiser" Gear down! Final Touchdown!

11. Started by Morten Nelson,

Det må begynne å bli kjedelig å se på bildene mine nå. Er ganske fri for scenery, så motivene blir begrenset i kvalitet. Blir litt blanding denne gangen. Ble kanskje litt mørk den siste, men satser på at dere ser hva det er. Forslag til scenery, helst freeware, tas godt imot.

12. Started by Morten_Bilet,

Hadde meg en flytur fra Bringeland til Gardermoen nå i kveld, og på approach til 19R på Gardermoen fikk eg plutselig traffic warning i ATR'en. Kunne ikkje se noe trafikk i nærheten, så tenkte at det var en bug eller noe. Men neida, plutselig hopper det frem en feit gris rett under meg, uten noe beskjed fra ATC: (Sikkert ikkje alt i cockpit og sånt som er riktig innstilt men..) Får vel begynne å fly på vatsim snart...

• 5 svar
    • 1,1k visninger
  13. Started by Morten Nelson,

Har blitt en del flyvninger til og fra hangarskip i det siste. Her har USS Nimitz (CVN 68) tatt turen til Andenes for å drive trening, og i den anledningen har de også fått besøk fra RAAF, som stilte med F-18. Klar til avgang fra katapulten. Rett etter avgang suser en Tomcat forbi for å legge seg i formasjon... ...og følger Horneten helt ned til dekk igjen. F-14 begynner sin egen approach. Flyr her over en destroyer-eskorte. På final. Touchdown! Hold fast, nå blir det bråstopp. Er veldig fornøyd med kvaliteten på den tomcaten. Gratis var den også. Har kjøpt Realflight sin F6F Hellcat, men den blir ikke brukt så mye grunnet mangl…

14. Started by Ernst K.Furuhatt,

I dette storslagne landskapet!! Tongass Fjords X lokker meg stadig lengre inn i ville ødemarka, så nå flyr jeg konstant med nødutstyr, gevær og haka ned på knærne.

15. Started by Joakim Birkeland,

Hei. Har fått REX på hardisken nå, og her er et bilde så dere ser hvordan det ser ut. Sparkling vannsettet falt skikkelig i smak hehe

16. Started by Morten Nelson,

The power of an air force is terrific when there is nothing to oppose it. London blir angrepet og RAF med sine Spitfires blir tilkalt for å forsvare den britiske hovedstaden. Har installert en del mods til IL2 som for eksempel ny cockpit Got one! Å nei du, du skal nok ingen steder! Grafikken er ikke like oppdatert som FSX, men til å være en så gammel motor synes jeg det holder seg bra. Går bare å venter på Storm of War. Håper det var greit med litt forandring fra de ellers så fredelige bildene. :cool:

17. Started by andreas nærbø,

Hei. Flydd litt for tia fra og til ENGM så tok litt bilder på ENGM. Norwegian LN-KKI fra Stavanger MyTravel A330 fra Rhodos British Airways A321 fra Heartow Andreas

18. Started by andreas nærbø,

Hei.Fløy en rute fra Tromsø til Kirkenes med Braathens LN-SUP. Legger ved et bilde på approach. Bilder er rediget Andreas

• 4 svar
    • 2,2k visninger
  19. Started by Ernst K.Furuhatt,

Kom over et nytt aerobatic-prosjekt for litt siden, og da flyet er selvbyggerfantasi var jeg mer nysgjerrig enn interessert. Men testflyvningen ga meg noen hakeslepp, og spesielt flightmodellen og måten røyken oppfører seg er imponerende. Siden vi her snakker om bevegelser, tillater jeg meg å komme med en liten movie. Snurr film

20. Started by Tord Øvrebotten,

I en stund nå har jeg slitt med kronisk inaktivitet og har begynt å arbeide i mot det. Det måtte en sommerferie til for at det skulle bli mulig. Her kommer litt av resultatet av det. Har får somlet meg til å installere litt knas på flysimulatoren igjen. Men siden jeg ikke er helt inne i gamet lenger, så er jeg litt lost på alt det nye. Men det jeg derimot har fått med meg, er FlyTampa sitt Kai Tak scenery, så da starter vi med det. En tung dame som gjør alt hun kan for å smyge seg oppover. Et herlig scenery! Og imponerende FPS-vennlig i forhold til det man skulle trodd. Så skal vi bevege oss til et helt annet strøk og en større dame. Når jeg var s…

21. Started by Gunnar van der Meeren,

Holder fortsatt på å utforske Tongass Fjords. Dette sceneryet gir plenty av utfordringer til de fleste av mine GA :grin: Nydelig terreng å fly i.....

22. Started by andreas nærbø,

Hei. tar meg en fltur den blir fløyet her på fs.no serven. Skal prøve og få tatt mere bilder på crusie og landing

• 1 svar
    • 566 visninger
  23. Started by Frode Skibrek,

Mine to siste bildeposter på vatsim-forumet. Beklager size i den første, men gjort er gjport. Skal ta meg tiden til å resize senere. Kommenter gjerne her på FS.no. Ønsker dere alle en god helg og happy flying både i sim og i real life de av dere som er så heldig. Lufthansa on tour EDDH-ENCN PMDG MD-11 Lufthansa & Aerosoft EDDW NEW scenery

24. Started by Bjørn-Martin.Nilsen,

Var/Er på vei fra EHAM til KBOS og kjedet meg litt under turen, så jeg tok noen bilder og redigerte de litt

25. Started by Kristoffer Vinje,

Poster bare et bilde fra en VATSIM tur fra i stad. Sånn ca. rett før T/D mellom Gardermoen og Værnes. Nok en gang ble bildet ødelagt ved resizing. -.- Legger til et bilde til fra Bodø klokken 02:30.

• 1 svar
    • 583 visninger
  26. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Ikke den høyeste rekorden idag, men en personlig høyderekord i trike.. Var ute på tur i "The australian Outback" og var opp rundt skyene.. Klatringen tok tid, men ga meg på rundt 7000ft.. Kommenter gjerne! Og ha en fortsatt flott uke! Mvh Tommy!

27. Started by Morten Nelson,

Bare et bilde av Miss Behave parkert i Skottland på min tur gjennom Storbritannia og videre til Norge. Helt nydelig å fly. Veldig stabil og godt laget. Eneste negative er at jeg sitter å ser på 8x.50 kaliber som ikke kan brukes :whistle: Hvilken verson var best?

28. Started by K J,

Bare et par randoms fra i dag:

29. Started by Pasi Jorgensen,

Fortsetter utforskningen av Finland jeg, med det nye landclass sceneriet og en mix av FSX og FS9 scenery, denne gangen er det med EFTP som endestasjon. Flyet er E-Jet fra Wilco + en repaint jeg holder på med. RWY in sight Og ett helt uredigert bilde tatt på "short short final"

30. Started by Pasi Jorgensen,

EFOU -> EFIV Lastet ned det nye (freeware) landclass sceneriet over Finland og må si jeg er imponert, veldig detaljert. Så da passer det jo med en liten svipptur over dette. Scenery fra flyplassene er også freeware, EFOU er for FSX mens EFIV er FS9 men funker bra..bortsett fra at en liten justering trengs siden RWY og appron forsvinner når man kommer nært det. Mulig det holder med å fjerne AFCAD filen eller lage en ny? Også er jo seff autogen excludert ved EFIV...pga AFCAD? FSX og flyet er fra Wilco Like før Oppstart T.O Gear up! Climb "Kontoret" Cruise Like før..... Da er vi fortøyd ved…