Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
-
- 4 svar
- 797 visninger
-
-
Fløy en tur fra Brussel til Heathrow med Braathens tidligere 737-600 maskin, så her er noen bilder fra turen. Håper dere liker dem.
-
- 8 svar
- 1,5k visninger
-
-
SAS rute 4249 frå Oslo approaching RWY35 på Flesland i kveldstimane Eit skikkelig seinsommar-portrett frå Bergen styrmann her har knipsa folkens FS9 Active Sky 6.5 NA GE PRO FE PRO
-
- 1 svar
- 551 visninger
-
-
Sommersessongen er høysessong. PrivatAir har derfor lånt inn en Piper Cheyenne fra TransWing som brukes på korte/mellomlange ruter i Europa. De siste dagene har det vært mange turer i området rundt den franske rivieraen. I dag forflyttet vi oss derimot lengre sør øst da en av våre faste kunder fikk lyst til å ta med familien på middig langs kysten av Middelhavet. Fastlandet var ikke godt nok, så middagen ble inntatt på en øy nord i landet. Hvor er vi?
-
- 6 svar
- 975 visninger
-
-
Hei Hei, tenkte jeg skulle lage en liten quiztråd her igjen. Noen som vet hvilken flyplass jeg har tatt av fra her?
-
- 4 svar
- 674 visninger
-
-
Handley Page var i nesten 60 år synonymt med store langtrekkende bombefly, selskapet bygget noen av de viktigste Britiske bombeflyene for både den første verdenskrig, den andre verdenskrig og den kalde krigen. Selskapet gikk konkurs i 1970 og er i dag lite kjent, men mange av flyene deres lever videre på utallige museer. Tipper vel nesten at Ernst allerede har tippet hvor jeg skal med denne posten…. Som en del av den Britiske trioen med de såkalte ”V-bombers” bygget H.P. det svært avanserte firemotors jetbombe flyet Victor. Selv den dag i dag ser flyet ut til å være tatt rett ut av en science fiction film, og Victor er lett gjenkjennbart med sin crescent vinge og sto…
-
- 4 svar
- 923 visninger
-
-
Har merket tydelig framgang i skvadronstjenesten, og jeg får nå starte samtidig som de andre gutta. Ikke det at jeg klarer å holde følge på HELE toktet, og ikke har jeg snøring på navigeringen heller, men jeg har påvirket krigens utgang med å forstyrre store deler av fiendens luftstyrker, som stadig oftere må avse en masse fly for å skyte meg ned............ ...og nå har skvadronsskjefen lovt at jeg skulle få spise inne i samme teltet som de andre flyverne .
-
- 15 svar
- 2,3k visninger
-
-
SWR 811 Washington, Dulles --> Zurich, her ved terminalen i Zurich.. Parkert ved Gate E53 for turnaround og retur til London Heathrow
-
- 4 svar
- 740 visninger
-
-
I disse dager har PrivatAir det travelt med å fly velstående menn og kvinner, unge som gamle til de forskjellige destinasjonene rundt om i Europa og resten av verden. En av de travligste områdene er den franske rivieraen. Her er Transwing Piper Cheyenne IIXL på vei til Split i Kroatia. PrivatAir leaser dette flyet for å få unnagjort en liten brøkdel av oppdragene som står på vent!
-
- 3 svar
- 656 visninger
-
-
...flys rundt i en "Bring" grønn Cessna 206 fra KangarooAir, i hvert fall rundt i New South Wales :grin: Da var endelig Kangaroo på vingene på sitt første oppdrag, vi har fått etablert oss en base ved flyplassen Tumut (YTMU) vest i New South Wales. Det er ogå fått på plass en lokal avtale med et at transportfirmaene i nærheten her om frakt av forskjellige varer. Dagens oppdrag var for posten, vi hadde fått en helt bunke med post og pakker og en briefing. Alt sammen skulle flyges til Yarrawonga (YYWG) lenger vest. Det ble ca 166 NM. Det ble da desverre ikke bilder fra takeoff og utklatring da eg var opptatt med andre ting, tydeligvis.. :grin: Dagen maski…
-
- 5 svar
- 861 visninger
-
-
Hei. Har testet den nye opdateringen av norwayairports og er fornøyd ,tenkte jeg skulle poste et bilde her på forumet. Fifthy North Norway Airports (Siste oppdatering ) WIlco 737 Panel Komentar motas gjerne Andreas
-
- 4 svar
- 671 visninger
-
-
Heisann! Man kan vel trygt si at det ikke går an å fly i FSX med FTX og alle de nydelige freewareflyplassene som finnes tilgjengelig, uten å bli litt påvirket av det.. :grin: Har flydd her en stund nå og må si eg er Mektig imponert over hva som er fått til med Australia i FSX, det er et paradis for VFR! Fikk lyst og starte opp noe eget Cargobasert her Down Under, og valget falt på noe så enkelt og Orginalt som KangarooAir, hva er vel mer naturlig..? Så i Lys av KangarooAir sin oppståelse så satt eg meg ned i dag og snekret sammen en liten paint til det som blir KA's første maskin, en Cessna 206! Pålitelig Maskin.. Dersom dere også husker Juneau Air Servi…
-
- 10 svar
- 1,5k visninger
-
-
Rise of Flight, det beste som har hendt innen flysimulering på mange år, i allfall for oss som ønsker at FS skal være gøy. Og ROF er kjempegøy! Kanskje en smule bratt læringskurve i begynnelsen, men med litt tålmodighet går det seg til, og snart befinner du deg hensatt i flyhistoriens første luftkamper omgitt av et imponerende krigsscenarie. Foreløpig har jeg nok med å bli kjent med de forskjellige og veldig realistiske flyegenskapene. Her er det ikke bare å skyve throttlen i bånn og fyre laus på nærmeste fiende. Stall, spinn, vind og vær og flykonstruksjonens begrensning sørger for at realismefeelingen får fram gåsehuden, og man skal treffe godt før motstanderen går ne…
-
- 11 svar
- 2,4k visninger
-
-
Skjønn fugl, dette! Kommentarer mottas med takk!
-
- 9 svar
- 1,1k visninger
-
-
-
-
Ute og flyr igjen... Sjekker ut ett av vannsettene i REX, sparkling. Og det er uten tvil Sparkling! Herlig! Kommenter gjerne om det er noe og si da.. Er jo bare vann :grin: Tommy!
-
- 4 svar
- 902 visninger
-
-
Redigerte et bilde etter jeg var landet og pakert fra en tur fra KMIA til TNCM Sikkert litt for mye Lens Flare!?
-
- 10 svar
- 2,3k visninger
-
-
Har fått meg Tom Clancy`s H.A.W.X tenkte og poste noen bilder. Det er forferdelig artig Online. på noen servere bruker vi skype og tenke ut korsen man skal klare og få ødelagt måle eks:en generator som styrer atom hoder. mens det andre teamet må tenke seg ut sin plan for og forsvare generatoren. Det er Black Bird som er på de første bildene og de andre bildene er det F-35 JSF Grafikken er helt synsykt synes jeg, og pecen min liger på 2 av 6 på grafikk skalan som fålte med spillet. Leg gjerne igjen en komentar :-)
-
- 9 svar
- 1,3k visninger
-
-
... i Australia selfølgelig! Midt ute på landet ligger denne koselige stripen som er en del av OZx freeware airfields. Måtte ha en siste tur før nå kvelden er omme, turen gikk i Real Air sin Dechatlon, her er et lite bilde fra etter landing. Enjoy! Ha en fortsatt flott uke og kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 2 svar
- 614 visninger
-
-
Lokal flight fra Dagali til Gardermoen i Carenado sin Piper Archer II Enjoy... Approaching Eggemoen ENEG Turning final 19R
-
- 8 svar
- 1,1k visninger
-
-
Sa Ernst. Joda, det er en del buss-sjåfører her inne og jeg er intet unntak. Dog, jeg elsker "genuine flygærninger" og deres bidrag til dette forumet og uten dem så hadde det nok blitt nokså kjedelig her. Så Ernst stå på videre med å bringe oss spektakulære bilder av nye og gamle fly som måtte finne veien til hangaren din. Det samme gjelder for alle dere andre som deler Ernst sin entusiasme for flyving på grensen. Jeg derimot, jeg er av den typen som aller best trives tusenvis av meter over Ernst...I trygg avstand fra halsbrekkende stunts som kunne fått blodpumpa til å stoppe på de aller fleste. Kjedelig sier noen...på en eller annen merkelig, ja kanskje syk …
-
- 10 svar
- 2k visninger
-
-
Heisann! Sitter for tiden uten yoke, og bestemte meg i dag for å se litt igjennom bildene jeg har tatt gjennom tiden. Fant en god del bilder tatt under Virtual NATO oppdrag. EG01 F-16 #664 med full etterbrenner over Lofoten for å avskjære RFF1840 Her er Russeren ORCA1 under innflyvning til Stavanger etter fergeflyvning fra Keflavik for VNATO operasjon i Stavanger. QID96 på første oppdraget over Nordsjøen. AAR bommen er senket. Her med slangene utstrekt Ohio ANG 57-2593 EG01 and EG02 formasjons flyning over Finnmark Sammarbeid med vRAF. Avskjæring av 2x Russiske TU-95 Bears. Alle bildene er tatt …
-
- 8 svar
- 1,5k visninger
-
-
Har nettopp installert FS9 (FS2004) igjen, og her er nokre screenshots. Eg har installert desse tillegga: - Ground Environment 2006 (payware) - Real Environment Pro (freeware) - Lennarts texturpaket (freeware) - Norske Flyplasser (freeware) - Norske Broer (freeware) - Norske Kirker (freeware) - Norway Quality Mesh (freeware) - Norway Roads (freeware) - Norway Scenic (freeware) - PMDG 737 (payware) Har også brukt Tom Knudsen sin Ground Environment Merge Guide PRO og Wind Guide - Final Edition. Takk til alle som gjer den strålande jobben med å laga tillegg og guider til FS! (Ei…
-
- 9 svar
- 1,6k visninger
-
-
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Hei. Har funnet fram SimWings Mallorca og her er noen bilder. Lar bildene tale for seg selv. SImWings Mallorca Default C172 Noe rullebanegreier. Andreas
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Hei. Har laget en Thomas Cook A321 OY-VKT. En spotter sende dette bilde Simersky A321 NorwayAirports Fs9 Noe rullebane ting. Den vil komme for nedlastning på fs.no Andreas
-
- 1 svar
- 711 visninger
-
-
Et lite bilde av et vakkert fly på cruise på vei til Rhodos Diagoras. Skal prøve å få til noen bilder av approach og landing også, når den tid kommer. EDIT; Da er jeg ca. 14nm før right turn ved CF25 før jeg skal lande på RWY 25. Short Final Dett var dett. Kommentarer er velkomne.
-
- 4 svar
- 770 visninger
-
-
Har endel liveries til A330 på pcn å har bestemt meg for å legge ut et og et bilde av hver livery ettersom jeg flyr de og får noen greie bilder. Først ut i kveld er Thomas Cook's avgang fra Værnes heading for Den Dom. Rep. Vind fra vest gjør at vi må ta av fra bane 27 med Roseb 3Bravo Departure mot Ålesund. Vi gjør deretter en right turn mot statene. Av en eller annen grunn ville ikke hjulene opp før etter 5000ft.
-
- 1 svar
- 631 visninger
-
-
Heisann. Prøvde å lage en liten video fra IL2. Jeg og mine kollegaer i Spitfire mot fire slemminger i Messerschmitts, med "hjelp" fra noen assisterende Hurricanes. Videoen har tre forskjellige fly som følges grunnet et lite "uhell". Bedøm selv :confused: [video:youtube]k1Z1ex_XF_Q HD anbefales!
-
- 1 svar
- 440 visninger
-