Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
Tok en short haul med min UPS 757 fra San-Fransisco(KSFO) til L.A Ontario(KONT) på Vatsim. I L.A var det rimelig varmt,så jeg fikk Noen i UPS ground crew til og Hente min Lincoln Navigator og parkere der jeg skulle parkere 757èn. :grin: Her står den ja! På UPS cargo ramp.capt`s view :grin: My car Gode 34 grader :grin:
-
- 2 svar
- 744 visninger
-
-
Etter â ha bli inspirert av Ernst sin fine F14, fikk jeg tak i den og putta den pâ hangarskipet som lâ utafor kysten av verdens fineste öy, Korsika(Bildene er fra StFlorent-bukta, CapCorse og Bastia) :grin:! Bildene er kansje ikke like pene som Ernst sine,(disse har ikke noe som helst redigering ) men jeg hâper pâ at dere liker dem fortsatt!
-
- 3 svar
- 581 visninger
-
-
Ikke bare Icelandair... Primera Air på Værnes! Pushback. SCANOR på Keflavik,etter en tur jeg hadde. 757-300,cockpit shutted down.Keflavik. ICE521 fra Frankfurt parkert på Keflavik.
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Heisann! Har funnet meg en liten snerten sak av et helikopter. Modellen er laget av Mick Posch og er riktig nok et fantasi design, men du verden så stilig og artig den er å fly! Må jo ikke glemme å si hva den heter da, det er Edge Rotorcraft Pyro. Eller bare Pyro! :grin: Serverer dere to bilder av denne saken! Addons som er brukt her: - Mick Posch sin Pyro, du finner den HER (payware, finnes og en freeware variant tror eg) - FTX Australia - Real Environment Xtreme 2.0 Kommenter gjerne og ha en flott helg!! Mvh Tommy!
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Har blitt en del flyvninger i Nord-Norge den siste tiden. Her er noen få bilder for å vise hva jeg har styrt med. Gøy!! Ikke helt perfekt, men stilig å teste
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Norwegian på tur.... LH A380 venter på tauing til gate i Frankfurt.. President Obama forlater Gdansk En god del solhungrige nordmenn ankommer Phuket... Håper de falt i smaaaak
-
- 9 svar
- 1,6k visninger
-
-
Tok en tur fra Kathmandu til Paro med Druk Air's A319 (wilco) Backtracking on RWY for T.O Liftoff Gear up og på tide med en turn før man får bakkekontakt med fjellveggen Da er after takeoff checklist completed og vi stiger mot cruise høyde gjennom en ellers så tordenfull morgen Bryter igjennom skydekket, og man kan skimte Mt.Everest i det fjerne Har nå lagt godværet bak oss, og i marsjhøyde har god utsikt til verdens høyeste fjell. For de som er kjentmenn i området, så ligger Lukla international ned i dalen nærmest vidusposten til venstre. Her er vi over Paro og starter en meget spesiell innflyvning. Følg RWY hdg, over f…
-
- 7 svar
- 1,1k visninger
-
-
Endelig begynner jeg å få noen nedskytninger i loggboka, og underholdningsfaktoren øker betraktelig. Havnet nettopp i et bikjeslagsmål av en annen verden, og vi måtte kjempe en nådeløs kamp til siste fly. Også denne gangen endte jeg i en rykende skraphaug på bakken, men først etter å ha skutt ned 3 av fiendens fly. Heldigvis havnet jeg på rett side av fronten, så dette blir ikke min siste innsats :cool: . Litt plastring og nødvendig omsorg av franske sykesøstre, så er vi igjen klar til kamp :grin: .
-
- 13 svar
- 2,5k visninger
-
-
For blått? Byttet ut himmelen med noe litt lysere. Til slutt en liten engelskmann over tropisk farvann. Enjoy.
-
- 2 svar
- 803 visninger
-
-
Husker tilbake fra FS2002 og 2004 at det var mye klager på AI-flyene. Nå som FSX har AI bakkemannskap må jeg nesten klage litt på det også. Selvom jeg parkerte der Widerøe bruker å stå, betyr det jo ikke at jeg flyr Dash-8. Hvordan disse karene skal få ut noen kofferter må dere ikke spørre meg om! :grin: Joda Ernst, det var et kjempefly. Gøy å ha noe med jetkraft i hangaren også, ikke bare WW2-jagere. Men må innrømmme at det er A2A P-40 og litt P-51 som frister mest før øyeblikket. :cool:
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
Har byttet ut grafikkkortet på pcn pga slitasje på den gamle. Har derfor prøvd ut FSX og tok et bilde. Lurer på hva dere synes. Ble det bra eller ikke?
-
- 15 svar
- 2k visninger
-
-
Da har jeg endelig invistert i Captain Sim 757 Pro. Prøver for tiden å sette meg inn i dette flyet, syns det er veldig flott sett bort ifra FPS tapet. Slenger ved noen bilder tatt på vei til Grand Cayman fra Charlotte. Kommentarer settes pris på
-
- 3 svar
- 851 visninger
-
-
Her er et bilde KL20:46 i Bergen Lite ?? Andreas
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
LOTUSSIM består stort sett av Michael Johnson, men han er ingen hvem som helst innen utvikling av 3D til spillkonsoller. Nå har han kastet seg over FS og hans første flymodell, L-39 Albatros går rett inn blant medaljekandidatene til årets beste fly i sin klasse!!! Aerosoft bruker sin F-16 som eksempel på hvor langt man kan nå med FSX, og det er ingen tvil om at den setter standard uansett flytype, men L-39 fra Lotussim spiser seg kraftig inn på denne standarden. - Michael er en trollmann med sine 3D-kunnskaper og målet hans har vært å lage en best mulig modell UTEN AT DET GÅR UT OVER FRAMES. Det har han klart så til de grader! Mens Aerosoft F-16 presser blod ut av PCe…
-
- 21 svar
- 4k visninger
-
-
Navn på emner er noe av det jeg er dårligst på, så ikke skyt meg før du har sett innholdet :eek: Får bare håpe det er bedre. Refleksjonene på vingene og halen avslører det meste om hvordan alt er satt sammen. Flyplassen i bakgrunnen. Meget bra scenery, men trekker litt fps. Til slutt har jeg lagt ved en liten film for å vise frem lyden til denne sjøfuglen. Er meget imponert over lydkvaliteten, og du får virkelig en følelse av du er i nærheten når du hører motorlyden. [video:youtube]jFLcskvN9t4 Takk for at du tok deg tid til å se. Kommentarer av alle slag er velkommne.
-
- 2 svar
- 692 visninger
-
-
Var så heldig at jeg var en av de to som fikk test fly Boeing's P-8 Poseidon da den var på "hemmelig europaturne". Vi plukka maskinen opp på EDLP der den stod rett ved Air Berlin hangaren tidlig en morgen. TEKST UNDER BILDENE! Fine de der raked wingtipsene som de har! Da begynner vi take-off rollen. Siden vi bare hadde 30% fuel, og vi bare var tre stykker i cockpiten (Pilot, CO og en i klapp) så tok den av relativt fort. Sjefen sa til oss følgende før vi drog: "And boys, you go up and test this baby for what she's got". Så vi skuet hundene på hårene. Sjefen, som satt i klapp, hylte! Kan legge til at den greide seg bra, ingen stall! Så la vi oss til r…
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Tenkte jeg skulle legge ut en liten serie med en ENBSeries setting som funket perfekt for meg. Nesten inge performance hit og ikke overdreven. Vanlig ENBSeries Vanlig ENBSeries Bildene er ikke redigert på noen måte. De er kun for å vise fram hva ENBSeries til Fs9 har å tilby med de rette innstillingene.
-
- 8 svar
- 1,1k visninger
-
-
Stemnings bilde fra en kveldstur i simmen.
-
- 5 svar
- 2k visninger
-
-
http://www.nordlys.no/nyheter/article4517533.ece ___________________________ norsk pilot i sverige
-
- 2 svar
- 769 visninger
-
-
Ikke så lenge etter at Chuck Yeager var den første som brøt lydmuren i 1947, startet jakten på å nå mach2 ! Dette var en utrolig spennende tid i flyhistorien, og det ble stadig flyttet grenser for hastighet og høyde. Jetmotorene var ikke kommet så langt i utviklingen, så for å oppnå de helt store hastighetene brukte de rakettmotorer. Det var flyvning med høy risiko og langt forbi de teknologiske kunnskaper man hadde på den tiden. X-1 var en slik prototyp, og med den passerte man 2 ganger lydens hastighet, og nådde opp i så stor høyde at flyet mistet normale flyegenskaper. Xtreme Prototypes har laget en fantastisk fin modell av X-1, hvor man elegant blir hensatt til de e…
-
- 9 svar
- 1,2k visninger
-
-
Blir litt flere bilder av gamle ”V-bombere”, denne gangen hovedsakelig Avro Vulcan. Iris har laget en fantastisk Vulcan B.2 med et stort antall modeller og painter. 3d modell, VC og system simulering, flight modell og lyd er svært bra. Bildeserien er av Vulcan B.2 XM607 slik den så ut rett etter Falklands krigen og det berømte ”Black Buck One toktet” som ble fløyet med dette flyet. Vulcan var i ferd med å bli tatt ut av tjeneste og skrotet da Argentina invaderte Falklands øyene i 1982, men krigen gjorde at flyet fikk operere som strategisk bombefly ut 1982. Etter krigen ble skv merke til No. 44 (Rhodesia) sqn, som da var den siste operative bomber Vulcan skvadronen…
-
- 2 svar
- 927 visninger
-
-
Heisann! Ble i skrivende stund ferfig med noen landingsrunder ved Lake pedder ca midt på Tasmania Her er det bare skog og en "krevende" innflyvning ved bane 6, krever en venstresving før treshold. Her er et bilde etter siste TG før full stop landing. Addons: - Carenado Cessna 182 - Real environment Xtreme - OZx freeware airfields (aussiex.org) Kommenter gjerne! Tommy!
-
- 10 svar
- 1,5k visninger
-
-
Hei, prøver meg på min første bildeserie :grin: Plukket ut litt av hvert uten noe spesielt tema KLM 767-300 Takeoff på Hawaii Carenados C182Q ute i mørket :grin: SAS 767-300 under finale 19R ENGM. Tåkete vær, hehe Nok engang dukker RealAirs Duke B60 opp :grin: Finale på Værnes 09, med regn Widerøe Twin Otter. Takeoff gikk bra, landingen på samme flyplass gikk ikke fullt så bra... :grin: Thomas Cook poserer i nattemørket :grin: Kommenter gjerne
-
- 9 svar
- 1,2k visninger
-
-
Har nettop hatt en fin småfly-tur rundt Bodø og området der, så ville gjerne vise noen bilder både av den fine X-Plane naturen og Cessna 172'en der Har prøvd å redigere det første, men ikke mobb meg om det ble bare dumt... :grin: X-Plane vannet er ikke dumt det Kommentarer ønskes
-
- 7 svar
- 1,6k visninger
-
-
Approaching Zùrich etter rotation fra London Heathrow ein tidleg morgonkvist. Dette var ei kort og veldig populær rute som Swissair opererte i mange år med MD-11. Ruta egna seg veldig godt for route-training og utsjekk av piloter, og vart derfor ofte operert med 3 piloter, der den eine var utsjekk-kaptein eller styrmann. Dei som har flydd tutorial flighten til PMDG kjenner kansje godt til ruta. Ein flott og kort flytur som eg tek ofte Vel vel.. her er bileta frå dagens Approach inn til LSZH.. Tekst under bileta. Entering glideslope ILS RWY 14 Swiss801, winds are calm, current altimeter one serov one three, you are cleared to land runway one four. …
-
- 7 svar
- 1,6k visninger
-
-
Spanair hadde i Mai en avstemning for å finne sin nye logo. I Juni startet jobben med å male om flyene til de nye fargene og tilhørende logo. I kveld flyr Spanair JK1358 fra Værnes til Mallorca med en liten ansiktsløftning. Enjoy!
-
- 8 svar
- 1,3k visninger
-
-
Etter å ha fløyet satt av en forretningsmann og hans familie på Curfu, var det en rolig og fredelig "ferryflight" for PrivatAir til Thessaloniki. Dagen derpå skulle vi fly en greker og hans familie til sommerhuset deres på Samos. Mens styrmannen holdt stur på "skuta" tok jeg meg frihet til å slappe av i kabinen. Enjoy!
-
- 2 svar
- 697 visninger
-
-
Jeg skal nok prøve med nogle andre vinkler når jeg får lidt mere tid
-
- 4 svar
- 836 visninger
-
-
....er vel beskrivelsen på naturen i Alaska. Tongass (kommer meg liksom ikke helt ut derfra ... :grin: ) har både vill natur og mange ville dyrearter. Hittil har det bare lykkes meg å få øye på ørn og falk. Men der skal være både bjørn og spekkhogger (og sikkert noen overraskelser til) Dette er bilder fra operasjoner rundt Tongass. ...og her kommer det jaggu en ørn
-
- 8 svar
- 984 visninger
-
-
Luftkampene går fremdeles noe på trynet, bokstavelig talt. Meldte meg til tjeneste på tysk side, i håp om å snu trenden !? .....men det gikk like dårlig :cry: . Det endte med at jeg tok en ny runde på den inkluderte flyskolen, og jeg må innrømme at en gammel stabeis som meg fikk noen nyttige tips om strategi og slikt . Tilbake i aktiv tjeneste igjen, og nå begynte resultatene å komme . Det er et hardt liv på fronten, og ROF krever ganske mye av en stakkar, men så gir det også enormt mye underholdning tilbake. Scramble!
-
- 16 svar
- 2,2k visninger
-