Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
... der oppe en plass... :grin: Kanskje ikke like stort bilde som overskriften her, men dere får et lite innblikk i en kjapp tur over Lake Pedder på Tasmania, bare toppen av en loop i denne omgang :grin: Såg denne painten i en annen tråd her inne og syntes den var litt stilig! En fisk! Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 1 svar
- 484 visninger
-
-
Med Aerosoft sin flotte F 16 trives vi godt på Sola.
-
- 15 svar
- 3,2k visninger
-
-
I dag tok jeg av fra ENGM 19.25 og da var det TS på METAREN! TS = Thunderstorm! Det var heftige saker. Gikk ikke 10 sek uten at man hørte torden, hehe. Kanskje litt overdrevet fra activecamera sin side, men gøy var det uansett. Da jeg tok av fra 19L havnet jeg i en heftig turbulens som passasjerene ikke likte (29% fear i FSP). Noen ganger er jeg glad FS ikke er en full motion sim :grin: Tekst over bildene! (Flyturen gikk forresten til Wroclaw i Polen) Her står jeg på gaten, IFR-clearance er godkjent, straks klar for P/S (Legg merke til lynnedslaget). Passerer 5800 FT AMSL, turbulensen merkes veldig og regnet pøser på: En svær vertikal cumulus sky…
-
- 8 svar
- 1,2k visninger
-
-
Der ern.. LN-NOL LN-DYA.. Trenger jeg bare et bra bilde av halen for å ha klar den oxo
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-
-
Mange av dere som kjenner meg kommer sikkert til å tro jeg har slått meg kraftig, men jeg bestemte meg for å gå til innkjøp av Carenado`s nye Seneca. Og plutselig befant jeg meg ett par tusen fot oppe og i en nydelig soloppgang :)Fant ut at jeg skulle dele opplevelsen. Det ble totalt to timer i luften over Alaska. Og ny tur er planlagt så snart som mulig.
-
- 2 svar
- 853 visninger
-
-
Og enda en! Synes denne var litt morsom. Kanskje ikke alt for seriøs, men vi må jo kunne slappe av en gang i blant. Som vi husker fra filmen er haien ute etter å ta fisken. Til slutt slenger jeg med et bilde av et fly som har større tenner enn både fisken og haien. På en måte hvertfall. Ha en fortsatt fin avslutning på helgen.
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
-
Et bilde fra app 06 pâ Schiphol Feedback is appreciated.
-
- 4 svar
- 669 visninger
-
-
Iris har sluppet F-16D, og wow for ett fly, og den er snill mtp FPS. Alle knapper og brutere fungerer, dual cockpits og hele pakka. Absolutt å anbefale for F16 fans.
-
- 22 svar
- 4,3k visninger
-
-
Hvem kalte meg buss-sjåfør! Okeida, hvis jeg først skal drasse rundt på svære kropper, så skal det være kjempesvært. Og det største jeg kom over var denne AN-225 som stod og støvet ned i en hangar hos "Simflight". Ekte FSX-vare, og slett ikke så illegæli modell, gratis også. Værsgo . Et imponerende skue å følge med animasjonene for å få ut alle hjulsettene. Einar, denne bør du ta utsjekk på. Russerne har ikke råd å holde den i drift, så dette må da være noe for vNATO?? .
-
- 9 svar
- 1,4k visninger
-
-
Tenkte jeg skulle dele, vell, litt av hvert med dere. Først, mitt andre nyinnkjøp (første var F-16D) Cera's nye Bell 412. Og hvilket land egner seg best til helikopter flyvning? Jo, Færøyene. Det fantastiske sceneriet (freeware) som dere finner i biblioteket her har 1 flyplass og hele 14 helipads spredt rund hele landet, pluss at man kan jo teoretisk sett lande hvor som helst med helikopter har jeg hørt. Sceneriet er bare lekkert, tror alle byer og bygder er representert + masse eye kandy. Vakker natur er det også og hva er vel bedre enn å suse bland fjellene i ett helikopter. Men jeg måtte jo ha rette drakten for å fly på færøyene, og da er det bare ett altern…
-
- 21 svar
- 5k visninger
-
-
-
Kort fortalt, Croatia Airlines A320 på charteroppdrag for Spanair. Her på intersection K på Palma de Mallorca etter en kort tur fra Split. 40 min senere var vi klare for retur, passerer Roma i dette øyeblikk.
-
- 8 svar
- 1,3k visninger
-
-
-
- 4 svar
- 776 visninger
-
-
Jeg kan nok ikke måle meg med eliten når det gjelder screenshots, men jeg tenkte nå jeg skulle slenge ut disse allikevel. Alarmen har gått, en ukjent kontakt er meldt utenfor lofoten, QRA i Bodø scrambler. Vi holder på etterbrenneren en god stund sånn at vi får good fart og høyde kjapt. tilslutt er vi framme, og dagens zombie viser seg å være en Myasishchev M-4 med NATO kallenavn Bison. Den blir dokumentert med kamera ombord i Starfighteren. Russeren har åpenbart fått nok av morroen og svinger vekk stadig mer fuel før bingo så vi legger oss ved. Nok morro for denne gang. Tar ikke lang tid før scramble alar…
-
- 13 svar
- 2,3k visninger
-
-
-
- 5 svar
- 980 visninger
-
-
DETTE er modellen jeg har ventet lengst på. Ikke at ventetiden har vært kjedelig, det har jo strømmet på med fantastiske modeller, den ene bedre enn den andre, men det er lenge siden WBS erklerte at Mustangen var ferdig. Dessverre ble FS9-utgaven piratkopiert, og de mistet viktige salg pga dette :mad: . Etterpå har de jobbet mye (og lenge) for å lage et piratsikkert aktiveringssystem for FSX-utgaven. Synd at det er blitt slik, men nå er den her, og det er blitt den herlige Mustangen jeg har drømt om!! Litt dyr og noe knotete kjøpeopplegg, men jeg er glad og veldig fornøyd at jeg tok meg bryderiet. Det er en tidlig modell av P-51 B og C Mustang som er modellert, …
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Jeg har kjøpt Shockwave 3d lights jeg og Fant ut at det faktisk var verdt 80 kr! *To ekstra bilder: (Skal liksom se ut som det er tatt med et relativt dårlig kamera)
-
- 2 svar
- 726 visninger
-
-
Dette er den første posten min med screenshots, hurra Etter nyinstallasjon av FSX, så jeg i gjennom en hel bunke med gamle og nye screenshots tatt opp i gjennom tidene (FS9 og FSX), og fant noe småsnacks. Tenkte jeg skulle dele disse med dere Begynner med to bilder fra FS9 først, Default 777 stemningsbilde Just Flight Hercules på kveldstid over Bardufoss. Og nå, litt FSX! Gode gamle Twottern' i British Airlines livery (Aerosoft) Artig vinkel, skulle gjerne hatt med hele flyet, men En annen artig kar, som var gratis en periode hos Justflight: Cessna 152! Hadde noen artige turer i FSX med denne Litt useriøs akrobatikk sett fra co…
-
- 2 svar
- 654 visninger
-
-
Noen bilder fra den siste tiden... Touchdown på Heathrow, bane 27L Avgang fra Landvetter Finale, bane 12, Ben Gurion Pushback påbegynnes ved gate C7, Ben Gurion "Og de som sitter på venstre side kan nå se Frankfurt." Finale, bane 27R, Heathrow Litt cargo-flyvning må til, her på vei til bane 27L, Heathrow Avgang fra Sola, bane 36 Underveis et sted over nordsjøen Tidlig annkomst til Gardemoen Og en avgang fra bane 19R, fremdeles på Gardemoen Et sted i Norge... Trenger ingen beskrivelse... På vei til bane 27L på Heathrow for en sen kveldsavgang Fremdeles på vei til bane 27L... Og "…
-
- 4 svar
- 1,3k visninger
-
-
Begynner å komme meg godt inn i dette flyet nå, så tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder til mens jeg er i gang. Bildene er tatt før å under avgang Rovaniemi. Noen som klarer kjenne igjen destinasjon? Kommenter gjerne
-
- 10 svar
- 1,5k visninger
-
-
Syns det tynnes ut med screenshots i forumet, så dere får ha meg unnskyldt at jeg pøser inn noen gamle bilder for å holde liv i det som en gang var et populært treffsted . Flyet er den meget gode freeware-modellen fra Dino Cattaneo som nå er kommet i utgave 1.06 . Hangarskipet er også en fantastisk fin freeware-modell av USS Nimitz, som jeg hentet i forumet hos Sim Outhouse . God helg
-
- 12 svar
- 2,5k visninger
-
-
Jeg fløy side om side med realflighten NAX425, åpningsflighten på retur nå i kveld. Ble temmelig fornøyd med sluttresultatet fra FSPAX, spesielt touchdown-rate. Så for å ikke gjøre dette til bare en skrytepost, utfordrer jeg samtlige simmere som fører boeing eller buss til å slå touchdownraten min (se om dere får det til under en vanlig flight, helst :grin: )
-
- 23 svar
- 3,7k visninger
-
-
Også jeg måtte bli fristet av en av disse store flymaskinene, selvom jeg forsatt foretrekker de noe mindre. Når jeg først skulle velge noe for å frakte mer enn våpen og meg selv, måtte jeg velge noe som skal flys og ikke overvåkes. Selvom hun ikke er blandt de mest attraktive ved første øyekast, har hun en sjarm som de fleste bare kan drømme om. Ikke verdens beste bilde, men endelig klarte ai-gutan å finne frem til cargo-rommene! På short final i Tromsø. Utrolig bra cockpit, og sjekk den utsikten fremover! Ser ikke sånt stor ofte lengre. Til slutt måtte jeg slenge ved et par bonusbilder. Spitfire over et mer sørlig, men like fjellfylt strøk av Europa. …
-
- 4 svar
- 973 visninger
-
-
Da er jeg tilbake på fs.no Har hatt mye fri i Norge, slappet av her og vært på ferie i Portugal. Nå er jeg tilbake med nye screenshots. Her er tre fra en landing jeg gjorde i dag med Ryanair Stansted flyplass utenfor London. Bildene er også tilgjengelig i et større format (1380 px i bredde) om noen ønsker det Annen info: Jeg painter LN-NOL til PMDG 737-800 , den blir ferdig tidlig denne uken Legg gjerne igjen en kommentar
-
- 14 svar
- 2,5k visninger
-
-
I det siste har det haglet med toppkvalitets kjøpe-nyheter til FSX, men det er kanskje denne freeware Mirage2000-5 som får mest oppmerksomhet i øyeblikket. Og det har den sannelig fortjent. Jeg var nære ved å kaste den ut av hangaren, siden mine fransk-kunnskaper satte en stopper for å få start på utysket. Heldigvis var det mange andre som hadde løst fransk-koden, så med litt hjelp var jeg snart i lufta. De som står bak flymodellen er godt kjent i Frankrike, Roland Laborie og Jean Pierre Bourgeois, som begge har mange år bak seg med bygging av kvalitetsmodeller. Denne tråden er ment som tillegg til DENNE . Anbefales.
-
- 10 svar
- 1,7k visninger
-
-
Som Ernst alt har postet litt bilder av, så har det kommet en super freeware Mirage 2000-5 pakke til FSX laget av Rollus. Meget bra saker både med 3d modell, VC-system simulering og flight modell. Jeg synes den er helt på høyde med det beste av payware fighters til FSX! Nå er Rollus en smule paranoid etter min mening med å forby alt av modding og repaints til flyet, men jeg har nå tatt fram malingskosten like vel. Så lenge det ikke blir lagt ut så går det vel greit. Armee de l’ Air blir litt mainstream, så det ble ROCAF (det Taiwanske luftforsvaret) på meg også…hehe. Og det er derifra at tittelnavnet kommer også, ”Fei Lung” var prosjektnavnet på leveransen av 60 M…
-
- 5 svar
- 894 visninger
-
-
Mens andre (heldiggriser) får oppleve både Mirage2000 og andre godbiter LIVE på Rygge, må vi hjemmesittere ty til den virtuelle flyverdenen. Og sannelig dukket det opp et lite mirakel av en Mirage 2000 fra en liten ekspertgruppe i Frankrike. Har riktignok sett diverse innslag om utviklingen av denne modellen, men siden alt går i fransk har jeg ikke forstått så mye av det hele :blush: . Heldigvis er det mange våkne entusiaster rundt om i diverse forum som lekket nyheten, så jeg fikk brukt fredagsnatta til interessante testflyvninger. Mirage2000 er en meget gjennomført modell og flyfeelingen virker uhyre bra og nøyaktig. Det var litt plunder med å få startet utysket, si…
-
- 12 svar
- 2k visninger
-
-
God kveld. Etter litt klikking på nettet kom jeg over dette freeware sceneriet. En liten flyplass midt i Frankrike som så sånn passe koselig ut. Lurer på hva de mener med skiltet! :grin: Slenger ut en liten hann-katt med det samme jeg poster. Kvaliteten på både flyet og malinga får en stjerne i boka fra meg. Husk cowl-flaps!
-
- 1 svar
- 578 visninger
-
-
Tim Conrad Piglet ligger ikke på latsiden, og det er nesten nifst hvor rask han er med nye kreasjoner. Siste ut er en veldig fin modell av svenskenes spennende Saab J-21 . Dette flyet var på tegnebrettet allerede før WW2, og typisk Saab lignet det ikke på noe annet fly fra den tiden. J-21 kom ikke på vingene før en eller annen gang under krigen, og produksjonen begynte først i 1946, men da var allerede den unike konstruksjonen innhentet av utviklingen. Interessant er det å nevne at de valgte å bruke motor fra Daimler Benz (DB-601) som svenskene produserte på lisens. Tim Conrad har som vanlig laget en knallbra modell, som går rett inn i museumshangaren. …