Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
... Er nesten synd å krasje denne gamle damen, så tidlig, men eg er imponert over hvor avansert et så simpelt fly kan vere, alt hva A2A har fått til med denne cub'en. Anbefales, mye moro å fly rundt i, Har dog til gode å få reparert propellen før eg kommer meg noen plass :grin: :grin: :grin: Mvh Tommy!
-
- 2 svar
- 573 visninger
-
-
Idag startet jeg og Paulo på en verden rundt tur, noe som kommer til å bli utrolig spennende. Hele turen skal foregå på VATSIM, og vår første leg er igang... OSL - FRA Kjapt bilde, ikke noe stort.
-
- 1 svar
- 576 visninger
-
-
Her er noen bilder av det jeg mener er nordens arbeidshest. Enjoy! Ingen premie for dem som gjetter hvor dette er Innflyvning til Sola Passerer Kjeller på vei ut fra Gardemoen Og til sist en lett tåkete innflyvning til bane 19L på "you know where" :grin:
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Her er et kjapt bilde rett etter shutdown på Arlanda. Utrolig gøy å fly med så mye ATC i Skandinavia. I bakgrunnen ser vi Kim Ruben som jeg tok kveldens rotation med.
-
- 1 svar
- 551 visninger
-
-
Er nesten uten ord. At et så simpelt fly som en Cub kan være så avansert hadde jeg ikke drømt om. Det er ikke mye å si, annet enn detaljene de har fått til er noe jeg ikke har sett før i FS. Dette er et absolutt motstykke til PMDG JS41. Begge oser av kvalitet, men å fly dem er noe helt forskjellig. Har du 240 til overs og liker å fly selv, er dette noe av det tøffeste du kommer borti av sivilt fly. Nok prat, sjekk det her: Cold start-konfigurasjon. Sjekk detaljene på vingene! Og på taket! Se hvordan alt er satt sammen, og hvordan det er åpent i skjøtene. Og til slutt et panorama-bilde av cockpiten. Ble ikke så vellykket, men jeg ville unngå fler…
-
- 6 svar
- 934 visninger
-
-
Fsx forundrer meg stadig. Testet lit her en kvel på settings for å øke fps i simmen Jeg kom ut med dette etter å ha satt oppløsningen til 1600x1050 og unlimited fps. Jeg fløy fra Bardufoss til Bodø og hadde konstant fps på mellom 70 og 250 frames ved unlimited fps. Måtte bare ta et par bilder som foreviget dette. Kan noen forklare hvorfor FSX oppfører seg så vanvittig irradikalt?? Før jeg gjorde noen bufferpool settings og oppløsning samt unlimited fps har jeg aldri hatt over 40 fps selv med unlimited setting. Kanskje ikke rette sted å poste det, men det er jo screenshots. Maskin: Phenom II X4 955 3.2 ghz, 4 gig DDR3 RAM 1333mhz, HD 4870 1GB skjermkort, samsung …
-
- 2 svar
- 685 visninger
-
-
Heisann! La ut et bilde under avgang fra Stansted. Da skulle jeg til Dinard! En liten by i Nordvest-Frankrike. Dit flyr Ryanair! Her er en bildeserie fra approach og landing i Dinard! Scenery er freeware og kan lastes ned på avsim. Inneholder flyplass, landclass og photoscenery for området! (lfrd2004-v1a.zip) Takk for at du tok deg tid til å kikke Fortsatt fin søndagskveld til alle simmere!
-
- 5 svar
- 808 visninger
-
-
Heisann! På denne etappen brukte jeg et fly man ikke ser så ofte her på screenshotforumet, men som Northwest Airlines har brukt veldig mye opp gjennom tiden! Jeg snakker om det legendariske DC-9! Turen gikk fra New Orleans Armstrong Intl til Memphis Intl =) LEG 6 | KMSY - KMEM Northwest Airlines Douglas DC-9-30
-
- 1 svar
- 494 visninger
-
-
Hei igjen! Nok en etappe jeg vil vise dere =) Dagens går fra Orlando Intl til New Orleans Intl med Southwest LEG 5 | KMCO - KMSY Southwest Airlines Boeing 737-700WL Klar for push i Orlando! Pax har fått satt seg og er klar for en tur til New Orleans
-
- 5 svar
- 899 visninger
-
-
Har lekt meg litt mer med turbopropen, og begynner å huske litt tilbake fra moderne busser. Fortsatt mye igjen, og jeg har enda ikke peiling på FMS-systemet til BAe. Den nekter å fly ruta jeg plotter inn, så jeg får gå tilbake til tutorial-flighten å se over på nytt. ILS approach 01 i Tromsø. Måtte trykke på et par knapper før jeg fikk den til å aktivere autoland. Modellen til flyet er vel som man forventer av et FSX-fly. Ikke noe spektakulært. Skyene og himmelen er REX2. Litt større overblikk av "server-rommet". Trives her. Motorne har stor trekk-kraf selv når power-spakene står i idle. Den føles ganske lik A2A B377 på nedstigning/landing med tanke …
-
- 7 svar
- 1k visninger
-
-
slenger inn et lite bilde fra cockpit.dere kjenner sikkert igjen den men til de som fremdeles skulle lure så er det en F\\A-18E Super Hornet.det ble ikke så mye bilder desverre men det er en film under produksjon der man skal få se flyegenskapene og ikke minst systemene. Og hvis man skulle føle for det så er det bare å slenge inn deres beste cockpitbilde.
-
- 1 svar
- 604 visninger
-
-
Jeg hadde fløyet Keflavik-Arlanda på denne eventet på Vatsim i kveld. Så turen gikk opp til Værnes der Frode Skibrek,med NAX121 ventet på meg,for en felles tur ned til Arlanda igjen. Jeg fløy tom oppover til Trondheim,for og møte han. Her fra FL420 ESSA-ENVA.Tror ikke jeg har flydd så økonomisk noen gang.2.4 tonn i timen i forbruk,er uvant kost :grin: Klar for ENVA-ESSA.Frodes 733 i bakgrunnen. Vi overlevde denne turen også.Her fra gate 62-63 på Arlanda. Artig tur ble det,med Full ATC dekning heleveien.
-
- 0 svar
- 460 visninger
-
-
Heisann! Et lite bilde fra en flight tidligere idag jeg vil vise dere. Det er avgang med Ryanair fra London Stansted. Turen gikk til Dinard (LFRD) i Frankrike. Flott freeware scenery jeg fant på vatsim som jeg ville teste ut Ha en fin lørdagskveld!
-
- 1 svar
- 521 visninger
-
-
Poster et raskt bilde av PMDG's nye JS4100. Ikke siden Flight1 ATR72 har jeg lest så mye manualer! Prøvde den forresten i FSX, men det var håpløst lite fps så jeg ga opp den. Endelig en turboprop-erstatning til FSX. Ingen eksterne bilder enda, siden jeg bare har den i PMDG-farger for øyeblikket. Håper å se flere bilder fra dere andre som har peilig på passasjerflyging etterhvert! Supert fly, kan anbefales for de som liker sånt. (og til og med de som foretrekker mindre fly med større våpen!)
-
- 6 svar
- 1k visninger
-
-
Det er ingen DISCUSjon, jeg har ikke hatt det mer gøy siden jeg tok seilflytimer for en mannsalder siden . Aerosoft har holdt på med denne modellen i over et år, og jeg er imponert over hva de har klart å få inn av realisme. Seilfly oppfattes gjerne som snille og lydløse glidere, men her er det lyd og råskap så det holder. Kan ta av med slepefly, vinsj eller egen motor, og i FSX er det termikk (!), så på første flytur klarte jeg å holde meg flyvende i over en time. Utrolig bra flyfeeling, men krever nøyaktig (og realistisk) rorkoordinering!! Default DG808 er ogå bra laget, men Discus er i en helt annen divisjon. A…
-
- 2 svar
- 654 visninger
-
-
Hei! Jeg lovet dere en etappe daglig. Noen minutter sen denne. Men bedre sent enn aldri LEG 4 | KATL - KMCO Delta Air Lines Boeing 757-200 WL Denne leg'en tar oss fra Atlanta Hartsfield Jackson Airport til Orlando Intl... Atlanta Departure... Pax view Takk for turen! Neste etappe: KMCO - KMSY! Kommer imorgen!
-
- 1 svar
- 523 visninger
-
-
Tok ein tur idag i min nyinnkjøpte PA34 Seneca. Turen gjekk ifrå Scud Airstrip til ei lita stripe med koden BD7. Alt er lasta ombord, og eg er klar for oppstart. Continental maskinane vert starta opp, og alt ser flott ut. Positive rate, gear up. Climmb power 35\\25 set. Eg klatarar opp imot 9500 fot, retning nordvest. Etablert på 9500 fot, og nyt finveret. Litt turbulens over dei høgaste toppane, en ikkje verre en at kaffien held seg i koppen. Venstresving vert gjort for å starte innflygninga. Etterfulgt av ein høgresving nedover dalen. Støttehula ramlar ut, og me startar siste bit av innflygninga. Final turn. Fu…
-
- 16 svar
- 2,2k visninger
-
-
Heisann! Det er tid for tredje etappe i USA! Denne turen går fra Washington Dulles Intl til Atlanta Hartsfield-Jackson Intl... LEG 3 | KIAD - KATL Delta Air Lines Boeing 757-200 WL Pushback Dulles Outbound Washington Cruise Inbound Atlanta Finale Hartsfield-Jackson Intl Passenger View Lokal spotter tar et bilde! Welcome to Atlanta Hartsfield-Jackson Intl Takk for turen! Følg med på neste etappe til Orlando Intl imorgen!
-
- 7 svar
- 891 visninger
-
-
Heisann! Da var en liten 3 kvarters tur rundt i Grand Canyon fullført med en liten snedden sak av et helikopter. Tok av fra KGCN kl. 21.14 og landet igjen kl. 21.49. Fikk tatt noen bilder og her er de! Enjoy! Godt ut i Canyonen, fått en ny favoritt aktivitet... Fly utenfor kanten og stupe ned! Prøve å finne en ledig helipad, men de var da okkuperte... Så det ble parkering utenfor her i stedet. :grin: Addons som er brukt er: - Mick Posch sin payware Pyro - OZx sitt flotte scenery og mesh for Grand canyon, Freeware! - REX 2.0 Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 5 svar
- 864 visninger
-
-
LEG 2 | KEWR - KIAD Continental Airlines Boeing 737-700 WL Tok to bilder på slutten av andre leg. Beklager at det ikke ble en mer fyldig rapport, men resten av etappene blir mye mer innholdsrik!! Ankommet Washington Intl Veldig flott maskin =) NESTE LEG: KIAD - KATL kommer imorgen!
-
- 2 svar
- 624 visninger
-
-
Hei! Har flydd en del rundt i USA den siste tiden og tenkte å dele noen bildeserier med dere de nærmeste dagene! Her er en oversikt over hvilke legs som jeg har flydd: LEG 1 | ENGM - KEWR Continental Airlines Boeing 757-200 WL Avreise Gardermoen Krysser over Møre. Klar for atlanteren! Noen timer senere var det klart for nedstigning til Newark Liberty Intl Finale Newark Taxi to stand Takk for turen! Neste leg kommer senere idag!
-
- 3 svar
- 898 visninger
-
-
Hei, hei! Selenger inn noen bilder fra en aldri så liten luftetur med beaver'n. Tok av og landet på North Whale Seaplane Base som er en del av Tongass fjords X. Kan anbefale denne pakken på det varmeste til alle som liker litt bushflying med beavern eller twotteren
-
- 4 svar
- 814 visninger
-
-
Polen har mange spennende flykonstruksjoner, og deriblant et sprekt seilfly som kalles SZD-30 Pirat. Modell av dette seilflyet er sluppet som [color:#FF0000]freeware[/color] , og jeg må si det imponerer i kvalitet. Mens vi venter på Discus fra Aerosoft er Pirat`n god tidtrøyte. God tur.
-
- 9 svar
- 1,2k visninger
-
-
Hei igjen. Fikk endelig tilsendt mitt eksemplar av Warbirdsim sin nye P-51. Lange 4 dager med venting. Etter en kjapp installasjon og et par timers venting på det mest idiotiske aktiverings-systemet jeg noen gang har vært borti, kunne jeg endelig få litt luft under vingene. Hun ser veldig pen ut, men vingene ser veldig FS9 ut. I motsetning til flykroppen, er det ikke tegn til bumpmaping eller refleksjoner. Cockpiten ser veldig pen ut, men også den virker som en direkte kopi av noe som var i FS9-utgaven. Jeg har ikke testet denne selv, men manglen på 3D-gauges får det til å virke utdatert. Ellers ser det bra ut, men desverre for resten av utviklerne har A2A lag…
-
- 5 svar
- 975 visninger
-
-
Prøver ikke starte en stor diskusjon om hva som er best grafikkmessig av FSX og FS9. Ville bare vise hva man også kan få til med den gode gamle travern.
-
- 7 svar
- 766 visninger
-
-
Har kjøpt meg Real Environment Xtreme 2.0 og vil anbefale dette på det sterkeste Føler simmen er helt foranderet etter jeg fikk installert dette produktet. Der er bare å løpe å kjøpe folkens ingenting å tenke på
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-
-
Bare tre bilder fra en ankomst på Stansted flyplass i London, med Ryanair =)
-
- 8 svar
- 1,4k visninger
-
-
Takk til alle som kom å fløy til Oslo i kveld! Det ble mye trafikk for min første gang i tårnet på ENGM på Vatsim. Her er noen bilder jeg tok fra tårnet Bildene er ikke bra, men viser jo trafikkmengden. Dårlig vær var det og!
-
- 2 svar
- 669 visninger
-
-
Den har høstet toppscore både hos simmere og real pilots, og i siste nummer av "PC Pilot" gir bladet RealAir sin Beechcraft Duke, [color:#FF0000]Platinum Award[/color] i forbindelse med et grundig review av modellen. Feiret begivenheten med kjapp flytur i vidundermaskinen. GRATULERER!
-
- 6 svar
- 978 visninger
-
-
Her er mine bilder fra NE sin runde med brannslukking ved Maratahon
-
- 5 svar
- 908 visninger
-