Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 825 emner i kategorien
-
Synes REX 2.0 ser bra ut jeg Mister litt detaljer når jeg resizer til 1024 da
-
- 0 svar
- 530 visninger
-
-
Hei! Da var det endelig klart for retur til Europa etter en liten periode i USA! Leg 10 | KMSP - EHAM Northwest Airlines Airbus A330-300 Maskinen klargjøres for en 9 timers flight til Amsterdam! Klar for å line opp! Da stikker vi! Vi har kommet oss i luften og setter kursen mot Canada Flott maskin! Passasjerer ser ut over et lysbelagt Minneapolis Nærmer oss cruise og har kommet inn over Canada! NESTE MORGEN Vi har kommet inn over Europeisk farvann! Nå er det ikke lang tid igjen! Fin refleksjon i vannet denne morgenen! En av de siste svingene inn mot finale til Amsterdam Amsterda…
-
- 4 svar
- 650 visninger
-
-
Hei Hei! Lenge siden jeg har postet bilder her nå. Akkurat vært å KJØPT Captain Sim 757, og er på vei til Newark '
-
- 8 svar
- 1k visninger
-
-
Heisann. Tok av fra Miami tidligere i dag, og fløy ut gjennom Bermuda-trianglet. Grunnet instrumenter som sluttet å virke, ble jeg tvunget til å lande på en liten øy kalt Bimini. Dette var ikke før etter jeg så et par ting som fikk meg til å klø meg litt i hodet. Først møtte jeg på denne formasjonen... Før dette skipet fikk meg til å ville fly så fort som mulig bort fra tåka. For de som er interessert, står det litt om både flyene og skipet på Wikipedia. Hvis du er av den lettskremte typen er det ingen skam i å sjekke under senga eller i kleskapet før du legger deg! Ha en fortsatt god natt. (hvis du kan)
-
- 3 svar
- 908 visninger
-
-
For en del år siden var jeg med i et forsøk på å blåse liv i et "sovende" seilflymiljø i Bodø. Pga stor militær flytrafikk er det "forbud" mot tradisjonell seilflyaktivitet fra flystasjonen, men en motorglider var helt OK. Det ble da leid inn en motorglider fra Mo Flyklubb, og vi rakk i løpet av en sommer å logge en god del timer i lufta rundt Bodø, og aller mest fløy vi på "hang-vind" langs fjellene nord og sør for byen. Dette var kjempegøy, og vi hadde virkelig noe bra på gang, da vår eneste instruktør flyttet fra byen. Da ble det heller lite med timer på flyet, og vi måtte bare sende det tilbake til Mo. - :cry: . Endelig, med Aerosoft Discus X og det geniale…
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Drev å rydda opp i pc'en, og fant et uredigert bilde fra FSX jeg tenkte jeg kunne dele. Bilde
-
- 0 svar
- 503 visninger
-
-
Siden jeg for tiden holder til i Alaska, da ett større norsk har en Britannia 767-300 på 48 timers beredskap i Anchorage har vi fått frihet til å oppleve Alaska på selskapets regning så lenge vi er tilbake i Anchorage 45 timer etter tilkalling. For noen dager siden leide jeg meg ett småfly for å besøke Torstein som eier ett transportfirma som flyr last omkring Juneau. I dette området finnes det også flere små baser som har etablert seg på isbreene rundt om kring for å forske på global oppvarming. Da det er mangel på vei så langt på fjellet er det ofte behov for luftstøtte for å få tilbragt forsyninger, personell og deler til maskiner og utstyr. Når jeg uansett var…
-
- 22 svar
- 4,8k visninger
-
-
Har fått laget noe texturer. Slik ser det ut.
-
- 0 svar
- 736 visninger
-
-
Har lenge følt behov for en Seneca med norsk registrering. Jeg er nå godt i gang med Luftfartskolen sin LN-FTB.
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-
-
Testet mine nye Saitek pedaler i dag (Takk Dag!) og tok derfor også noen bilder, etter take off. Har man først startet FS2004, så blir man ofte å flyr en liten runde og, hehe.
-
- 3 svar
- 734 visninger
-
-
Quick edit fra en treningsflight jeg nettopp gjennomførte i sammenheng med Verden Rundt 09 turen. Holder på å trene meg opp til en 8-timers tur over dammen med dette flyet. Trenger jeg nevne navnet?
-
- 13 svar
- 2,3k visninger
-
-
BA Virtual skal snart ut på nok en OverNighter. Desverre har ikke jeg muligheten til å delta, så da tok jeg like greit turen på forhånd... :grin: En times tid etter avgang fra Heathrow er det et flatt, Dansk landskap som sees noen-og-30.000 fot nedenfor. Skumringen nærmer seg over Russland Fullmåne idet datoen 9/9-09 sniker seg innpå :grin: Daggry over Russland, nå er det ikke mange timene igjen av turen. Jeg kommer etterhvert til Honshu, som er Japans største øy. På finalen til bane 34L på Narita. Taxi to gate.... Noen addons; ActiveSky PMDG 747-400 Overland RJAA FSInn (Hele turen på VATSIM) ... Mangelen på bilder fra H…
-
- 4 svar
- 982 visninger
-
-
Har laget regjeringskvartalet i Sketchup. Da trengs bare justeringer i gmax og texturer.
-
- 0 svar
- 735 visninger
-
-
Fant noen gamle bilder som ikke så helt ille ut når jeg gikk gjennom hva jeg hadde, så tenkte jeg skulle poste noen av dem. A2A Boeing 337 Stratocruiser. Like bra som PMDG J-41, bare ikke like moderne instrumenter. Utseendemessig er den en klasse over. (I FS hvertfall. I virkeligheten ser begge to helt grusomme ut, selvom polert metall har en viss sjarm.)
-
- 6 svar
- 1k visninger
-
-
Heisann! Dobbeletappe jeg vil dele med dere idag og nest siste etappe! Imorgen vil dere få se hjemreisen til Europa! Første del av Leg 9. Flighten går fra Minneapolis/St.Paul til Fargo Hector Airport i North Dakota. Grunnen til at jeg fløy denne flighten nå er at jeg har bodd et år i USA og det stedet lå ca 1 time fra Fargo, ND. Så disse to rutene har jeg flydd før LEG | KMSP - KFAR Northwest Airlines Airbus A320-200 Gjør oss klar på Lindbergh-terminalen i Minneapolis Pax har satt seg ned og ser ut over line-området Vi har fått pushback... Taxer ut til aktiv bane. Passerer tårnet her Da er vi linet opp og klar for en 45 min…
-
- 5 svar
- 853 visninger
-
-
Ingen seriøse bilder denne gangen, bare noe som vekket jagerfly-instinktet i meg. Etter takeoff fra Hawaii, oppdaget jeg denne båten på vei inn til havna. Uheldigvis var ikke denne av typen med hard deck. Ellers fløy jeg en liten natt-tur i dårlig nordnorsk vær, og oppdaget flere av lyseffektene landingslydene på L-39'en. Har ikke fløyet mye på natta, og enda mindre i dårlig nattevær, så det er første gang jeg ser denne effekten. Hadde ikke trodd at den skulle være så detaljert. Hvis bare flere kunne implementert noe sånt! Det første jeg oppdaget var at regnet ble opplyst mens jeg fløy gjennom det. Veldig stilig. Og når jeg endelig kom meg ned og fikk t…
-
- 2 svar
- 815 visninger
-
-
Nemeth Design slapp nylig en Super Puma, og selv om jeg egentlig sverger til FS2004 måtte jeg ha denne. Skuffende få oljeplattformer i den virtuelle utgaven av Nordsjøen, så etter litt søking på nettet, fikk man gravd fra litt koordinater og plassert ut noen av FSX sine default plattformer, som i hvert fall er bedre enn ingenting. Uansett, her er bildene. Vi starter rett etter takeoff Oversikt over Flesland, mens vi er på vei ut på Vemax4D departure. Flyruten ut til Gullfaks feltet bringer oss forbi Troll, her er Troll C. Gullfaks B, dagens første ankomst. Flott vær, så landingen foregår uten noe problem. Noen av og noen på. Svipper…
-
- 11 svar
- 3,3k visninger
-
-
To bilder av Norwegians LN-NOL, et i dårlig vær, et i fint vær =)
-
- 4 svar
- 841 visninger
-
-
Ord blir overflødige: Se så fornøyd hun er... En vinner er blitt født for FSX i dag.
-
- 10 svar
- 2,4k visninger
-
-
Måtte ut å fly noe med litt mer kraft og fart etter all denne propell-flygingen den siste tiden. Her over Mallorca en tidlig morgen. Combatsim flashback! Guns armed, fire at will. Til slutt en gammel liten prop over amerikas østkyst. Lotus L-39, A2A P-40, FSAddon Plum Island, Aerosoft Mallorca og REX 2.
-
- 1 svar
- 620 visninger
-
-
Lagde en rask video i gâr med en Air Mokum CityTrip som dro fra LFKB. Sangen er La Semaine Prochaine av Marc Levoine Sceneriet er IKKE FranceVFR, men et freeware photoscenery md 2m opplösning som kan skaffes HER ved â sende PM til brukeren FG91X. Enjoy! [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RW3YfKA6C7o Konstruktiv kritikk er velkommen, men ikke skyt meg hvis dere ikke liker den.
-
- 0 svar
- 455 visninger
-
-
Måtte bare ta dette bildet. Har nettopp installert å fått opp X Graphics. Jeg er strålende fornøyd med hva det programmet fikset på diverse ting og tang. Edit: Hmm, ble ikke i nærheten så bra etter jeg lastet opp bildet. Ja ja, fint var det nå i alle fall på pc'en her.
-
- 0 svar
- 668 visninger
-
-
Kjøpte en R/C kontroll med USB fra Claas'ern for litt siden og fikk låne RealFlight G4.5 simulator av en kamerat. Dette er MORO! Disse simulatorene er ganske realistiske sier de som flyr i virkeligheten. Tar litt tid å venne seg til kontrollen og særlig å fly opp ned med disse 3D helikoptrene, men når man først begynner å mestre det er det utrolig gøy!
-
- 3 svar
- 895 visninger
-
-
Etter en lang dag på jobb har jeg endelig tid til å få lagt ut bildene fra leg 8! Turen gikk fra storbyen Chicago og O'Hare Intl Airport til tvillingbyene Minneapolis/St.Paul og Wold Chamberlain Intl Airport! LEG 8 | KORD - KMSP Northwest Airlines Airbus A320-200 Flyet blir klargjort for en ettermiddagsflight til Minneapolis! Flott flyplass i Chicago! Pushback er unnagjort og vi setter kursen mot aktiv rullebane! Passasjerene ser ut av vinduet mens vi letter fra O'Hare Intl Airbus'en stiger flott til værs! Sears Tower og downtown Chicago skimtes i det fjerne... Bor noen flere folk her enn i Norge ja... Stiger …
-
- 1 svar
- 530 visninger
-
-
I dag startet jeg og Kristoffer Vinje vår jorda rundt-reise. Vi fløy ENGM - EDDF og flyturen varte i 1 time og 55 min. Vi er litt usikre på hvor vi skal videre, men en ting er sikkert: Vi skal vestover! Departing ENGM, GOTUR 7C dep, svak turbulens på take off: Jeg har nådd FL340, 2000 ft seperasjon til Kristoffer Vinje som kan sees her: Parkert på gaten i Frankfurt (Fotograf: Kristoffer Vinje)
-
- 12 svar
- 2,1k visninger
-
-
Ernst, du må nok lære meg det grunnleggende ved fallskjermbruk for jeg tror ikke jeg gjorde det rett i dag. Er det meningen at den skal ligge i fremste setet som ballast når Heidi ikke vil være med meg ut å fly? Takker for titten
-
- 6 svar
- 1,5k visninger
-
-
God dag! Ja, da har jeg startet min rundreise i Europa der jeg tenkte jeg skulle prøve å komme innom alle de europeiske hovedstadene. kommer til å bruke denne posten til å oppdatere dere på reisen min gjennom kontinentet. Fly: PMDG 737-800WL med LN-RRG paiten til Paulo Scenery: Mest default, men skal se hva jeg finner av scenery etterhvert. FPS: Stabilt på 25 Hardware:CH yoke + pedals, TrackIR Første leg gikk fra Oslo Gardermoen til Stockholm, Arlanda. ENGM-ESSA Tekst over bildene. Avreise fra ENGM og det har allerede begynt å bli natt. Klar til å entre 19L ENGM for en SUTO7C depature En heldig spotter som har greid å …
-
- 16 svar
- 2,7k visninger
-
-
Da gjør jeg et aldri så lite comeback i FS Har vært en god stund siden jeg fløy i FS sist, men nå som det går mot mørkere tider, ser dere nok mer fra meg! Her er et bilde fra en liten tur jeg hadde i kveld fra Skien til Notodden! Petter
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Ny etappe fra Memphis Intl til Chicago O'Hare Intl.. LEG 7 | KMEM - KORD United Airlines Airbus A320-200
-
- 5 svar
- 776 visninger
-
-
Nei, jeg har ikke vært i Tyskland. Tok en tur i USA i jakten etter den beste burgeren. Fikk ikke smakt på så mange, men var innom Plum Island i håp om å finne god mat. Først tok jeg turen alene. Forsiktig på final, lederen i flyklubben her har Bobilen og båten sin parkert under innflygingen. Taxer til parkering. Begynner å bli veldig sulten nå, så håpet om at de har en god burger her, er stort. Fikk endelig smake en skikkelig god burger, som jeg bare må fortelle venner og bekjente om. Her på vei tilbake til flyet, som er solid festet til bakken. Senere på året fikk jeg med meg et helt gjeng, og vi satte kursen til Plum Island slik at jeg ku…
-
- 2 svar
- 634 visninger
-