Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Morten Nelson,

Slenger ut et par bilder fra en liten flytur jeg hadde, pluss et bilde for sammenligning. Håper det så bra ut.

2. Heisann! Etter mange flotte poster fra Alaska de siste ukene ble jeg fristet til å se den flotte naturen og de sprø innflyvningene med egne øyne! Turen fra Bergen: KL1188 BERGEN - AMSTERDAM (B738 PH-BXC) NW55 AMSTERDAM - MINNEAPOLIS (A333 N804NW) NW165 MINNEAPOLIS - SEATTLE (B752W N713TW) AS75 SEATTLE - JUNEAU INTL (B739 N305AS) Turene gikk over to dager... Når jeg nå har kommet til Alaska har jeg flydd en cargo flight fra Juneau til Sitka, Alaska og tilbake.. Her er et bilde fra Juneau etter flightene.. Nå setter jeg kursen tilbake til Seattle og USA! Takk for at du tok deg tid! Anbefaler alle som ikke har flydd der enda å teste ut A…

3. Started by Ernst K.Furuhatt,

En vanlig dag på Edwards AB. Jeg står på rullebane 22 og gjennomgår sjekklister for take off med en nyrestaurert MS-760 Paris. Da dukker det opp en Christen Eagle i lav høyde, og denne karen flyr ikke i normale vendinger! Det er selvfølgelig Pål som tester sin nyinnkjøpte ørn . Her måtte det byttes fly i en fart, og ikke lenge etter var vi TO ørner i uforutsigbare krumspring over flybasen. Og så dukket Einar opp, denne luringen som vanligvis flyr langt større doninger for VNATO i VATSIM. Han hadde selvsagt hørt rykter om økende FSX-aktivitet på den berømte testfly-basen, så nå tok han likegodt kommandoen over en treflys-formasjon med sin Extra…

• 12 svar
    • 2,4k visninger
  4. Started by Pasi Jorgensen,

En liten serie bilder med F-16D's Og tilslutt, ett lite bonus bilde fra "something in the making"

5. Started by Einar Kristiansen,

Hei å hå. YES..YES!! Både FS9 og FSX suser så det griner nå, mitt nye ATI 4890 HD kort spytter ut så mye hardcoregrafikk at øyene mine går trill rundt :grin: Nu e æ fornøyd :cool: Her er ett par bilder fra FS9/FSX,med litt finjusering så kommer nok nakkehårene til å reise seg :grin: :grin: Her tok jeg dræpen på mitt gamle nVIDA 8800 GTS kort :grin: Edit) Bildene falt litt i kvalitet etter resizing..

6. Started by Jan Petter Hovland,

Se oss live Fredag 16. Oktober! Info

7. Started by Paulo Fernandes,

Da var jeg og Kristoffer Vinje kommet oss til Suvarnabhumi flyplass i Bangkok, Thailand (Som forresten er en helt ny flyplass, ble åpnet i 2006). Før det fløy vi Osaka - Hong Kong. Her er bildene: Slik ser jorda rundt-kartet nå. Vi er snart ferdig med reisen Forrige flytur, som var på søndag, er den korteste flyturen hittil. På cruise på vei til Hong Kong: Her lander Kristoffer Vinje i Hong Kong intl airport: Og her lander jeg, sett fra cockpiten på 747en: Og etter 7-10 min står vi begge parkert på flyplassen: Så, over til siste flyvning Denne gikk fra Hong Kong, i Kina (suprise suprise ) til Bangkok i Thailand. Flytype: B744 (Tha…

8. Started by Petter Tandberg,

Godagen! På søndag fløy jeg Fra Oslo til Dusseldorf, vest i Tyskland. Skikkelig drittvær på Gardermoen, overskyet og masse regn... Typisk Østlandshøst! Taxer til holding A1 rwy 01L på OSL Positive rate, gear up Men trur du ikke det var en sol på andre siden av skyene, gitt! Slenger med et ekstra fra descend ned mot EDDL Det er alltid hyggelig med kommentarer Petter

9. Started by Ernst K.Furuhatt,

Søndag, ute er det overgang fra høst til vinter, nesten ikke et menneske å se. På Gardermoen koker det i lokalet til FLG, mens jeg sitter alene på nordsiden av Polarsirkelen, og stirrer på oppstartsbildet til FSX. Gidder jeg å ta en tur til?? - Er det mange som kjenner seg igjen (også de SØR for Polarsirkelen)? Jeg koblet meg opp på "vår frekvens" på TeamSpeak, og der var også den beryktede og høyst respekterte testpiloten Stian Rolandsen load and clear . Veien til cockpit var ikke lang, og snart var vi klare for take off fra Bodø AB i hver vår L-39 Albatross. Været var real, kaldt og nesten klart, så vi satte kursen sørover mot Mo i Rana, via Meløy og gjennom elve…

10. Started by Kyrre Andersen,

Et lite stemningsbilde over Bergen.

11. Started by PEtter blindheim,

FL350 over østfold http://bildr.no/image/506170.jpeg

12. Started by Espen Sæther,

Halloen. i går kveld/natt tok jeg å John A Moen en liten kvelds tur med cessna. Turen gikk fra Alta - Hasvik - H.fest - Lakselv - Alta. det var en utrolig fin tur med mye morro. å dette var MIN første vfr tur å må si at jeg har jo opplevd knappe halve simulatoren ved å bare fly IFR. uansett her er et lite utvalg. bildene er UREDIGERTE. å kommenter gjærne:)

13. Started by Gunnar van der Meeren,

Tenkte at jeg skulle hente frem igjen Carenados ski modell av Cessna 172 Skyhawk II

14. Started by Mathias Kjærstad,

Hei alle sammen! Er en stund siden har bidratt med noen bilder her nå så nå er det på tide! Fløy KLAX-YSSY, i går til i dag. Også kjent som Los Angeles - Sydney, med full fuel og 860 000 LBS, det gikk en del rullebane lengde på KLAX da ja : ) Flyturen tok 15 timer og 5 minutter. (dumme meg glemte jo og ta noen bilder av takeoff) Takeoff fra KLAX Cruize Cruize Mørket er på vei ! Australian feeling ! Legg igjen en kommentar PMDG 747X REX Enjoy!

15. Started by Ernst K.Furuhatt,

Nå er det vel mange som spyr av å se enda flere bilder av Piper Cub i multiplayer, men jeg kan altså ikke la være :grin: . Med FLG-serveren lett tilgjengelig er det nå fritt fram for alle å møtes ONLINE !! Og hva er da mer naturlig enn at man kusker omkring i en trofast Cub, mens man tar en prat over radio`n :grin: . Stian Rolandsen har like stor lidenskap til Cub`n som meg, så fredagskvelden ble innledet med en alldeles herlig MP-tur fra "Johnson Petersburg" til "Wrangel" i typisk Alaska-vær. Men etter noen timer i Alaska lengtet vi etter sol og varme, så nå tok vi på oss G-drakten og lirket oss ned i hver sin L-39 Albatross. Det ble en heftig stund i Calif…

• 25 svar
    • 5,4k visninger
  16. Started by Pål Martin Olsen,

Tok en snartur til Tirol, og siden jeg aldri har lagt ut bilder før så tenkte jeg at jeg skulle prøve for en gangs skyld:) Det var en flott tur med LN-KKN Sigrid Undset Starter turen til Innsbruck fra Milano airport, Malpensa. Take-off fra sør, RWY 35L LIMC. Landingshjul er på vei opp, og 5g flaps. Enderer snart kurs mot 90g øst mot Lago di Garda: Cruiser i 8000ft over nord-enden av Gardasjøen og 240 knots. Veien som går på østsiden er SS249 som går mot Nago-Torbole. Starter snart en climb til flightlevel 25 for å gå over alpene i Syd-Tirol som ligger nordover herfra: Første 2000 meters topper passeres i det vi flyr over Drena og følger SS45 mot Trento: …

17. Started by Ernst K.Furuhatt,

Lørdagen startet med sjokk og apati, da vi ikke fikk koblet oss opp på FLG-serveren. Både Stian og jeg gjorde mange forsøk på å bruke ORBX-serveren og FS.no-serveren, men heldigvis lykkes vi ikke med noen av delene, for snart var vi inne i varmen hos FLG, og da ble det fart på sakene !! Beklager Gunnar, men vi er noen utålmodige sjeler, så Pål, Stian og jeg var i lufta allerede før kl 2000. Den første timen gikk til ren oppvisning i tett formasjonsflyvning med RealAir Spitfire, og selv om vi bare var 3stk så var dette bamsemoms for onlineflyvning. FLG-serveren er herlig rask, og selv når kvelden begynte å nærme seg full anarki med fly over alt, var det nesten ikke l…

18. Started by Gunnar van der Meeren,

Vi var og fløy MP på Edwards AFB i kveld. De andre fløy L-39 Albatross, og jeg prøvde å holde følge med en Spit. Det var litt spesiellt når 3 Huntere (jeg så dem som Hunter, da jeg ikke hadde L-39 i min hangar) plutselig dukker opp bak deg og følger deg tilbake til basen. Senere fløy vi alle Spit, og jeg slet med å holde formasjonen. Kanskje fordi jeg ikke har Track IR (noe som de andre hadde), og jeg måtte hele tiden utenfor flyet for å orientere meg om hvor de andre var....

19. Started by Pasi Jorgensen,

Tok av fra en flyplass i Norge, og ikke langt derifra i en nordøstlig rettning, så kom jeg over denne merkelige monumentet (litt nedfor halerotoren). Noen som vet hvor dette er?

20. Jeg laget også en serie med B-17 i kveldslyset :grin:

21. Started by Ernst K.Furuhatt,

Mens alle er på vei til FLG, tok jeg med meg mitt nyeste damebekjentskap ( hysj, æ trur Stian også flyr etter samme dama....) og dro til skogs. Heftig fjellrype må jeg si, som liker turer i skog og mark, og som varmer langt inn i sjela en kald vinterdag. God helg

22. Started by Kristoffer Vinje,

Legger ut et bilde fra Gardermoen realtime. Flyet mitt står i midten @ gate 17 etter en flight fra Trondheim Værnes.

23. Gjest Niclas Andersson
    Started by Gjest Niclas Andersson,

SK4905 ESMS till LFLB med LN-RRL "Jarlabanke Viking"

24. Started by Tommy Bernes,

...Ja, så sitter eg vel hjemme å flyr vel.. hva annet er naturlig når man ikke kan vere der selv :grin: Ute i Austeralia og tester ut akro kunnskapene igjen.. Alt må varmes opp, inkludert flyet :grin: Enjoy! Kommenter gjerne og ha en strålende helg på FLG, de som skal.. Samt dere andre også! :grin: Mvh Tommy!

25. Started by Lars-Petter Meyer Bedin,

Tok ett bilde fra servinfo nå.Undertegnede er på vei til Gardemoen som NAX1257(B733).Gardemoen realtime eventet. Masse traffikk i kveld og flyveledere! Ett til,litt zoomet inn.

26. Started by Andreas Øium,

Vet det ikke er mye å poste om, men ble så lei av default splashscreen i FSX at jeg lagde min egen. Flyet er forøvrig Carenados C182Q, og skyene REX. Føl fri til eget bruk :grin:

27. Started by Gunnar Seljeseth,

Da har jeg fløyet rundt i den virtuelle (VATSIM)verden igjen, og her står en BA 767-300 ved Heathrow terminal 5 og forbereder en tur til en noe uvanlig destinasjon. Og med gråvær i London kan det være like greit med en tur til ukjente strøk... Solnedgang og fullmåne er en fin kombinasjon. Jeg trenger neppe å nevne at innflyvningen til Tromsø bane 19 er krevende, og derav heller ingen bilder av innflyvningen... En SAS-maskin tar av med destinasjon Oslo. Etter en knapp time settes kursen tilbake til London Vi har nylig blitt oppfordret til å fly til nye steder, og det har jeg nettopp gjort! Og nei, jeg vet at Heathrow ikke faller inn …

28. Started by K J,

29. Started by Frode Skibrek,

Legg gjerne igjen en kommentar. Takk til Ivar Skaugstad som viste meg sceneryet. Det er FLOTT. Ønsker alle deltagere ett godt FLG og lykke til. Vi sees i luften på Gardemoen Overload :cool:

30. Started by Ivar Skaugstad,

Denne historien forteller hvordan Torstein fikk sin starter motor når han stod fast oppe i fjellheimen i Alaska for noen dager siden. Torstein sin historie kan du lese her! --------------------------------------------------------- Det var en tidlig tirsdags morgen i Anchorage, Alaska. Northern Air Cargo var satt opp til å fly forsyninger som skulle ut med fiskebåtene i områdene rundt om i The Bering Sea. Målet vårt var Unalaska, som er flyplassen som ligger utenfor Dutch Harbor. Vi hadde akkurat gjort de siste forberedelsene før mobilen min ringte, det var min gode venn Torstein Sønstabø, han hørtes noe stresset ut på stemmen. Under samtalen fikk jeg vite at han h…