Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Morning Mist at Telegraph Creek B.C. Bildet er tatt under innflygning til bane 01 på morgenflighten fra Juneau, AK. Flyplassen ligger til venstre i bildet. Telegraph Creek ligger lagt ute i "bushen" for å si det slik. Google gir deg resten av svarene.
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
Det har vært mye flyaktivitet oppe i Alaska i det siste og tidligere denne uken ble det klart at Frontier Flying Service VA går til innkjøp av 1 stk. B1900C i freighter-versjon! Jeg tok på meg jobben å fly maskinen fra Seattle (KSEA) og "hjem" til Juneau (PAJN). Så på fredag kveld tok jeg Alaska Airlines rute ned til Seattle. Lørdag morgen var herligheten klar for sin ferry flight. Jeg stod tidlig opp for å rekke planlegging, utregniger, inspeksjon før avgang osv. Ruten gikk via Ketchikan, helt sørøst i Alaska og derfra videre til Juneau. Været var rapportert til å være overraskende bra, kun noen få byger her og der. Her klater jeg ut over Seattle opp mot 18.000 fot. …
-
- 8 svar
- 1,2k visninger
-
-
Den 24. Oktober er en dag jeg har sett fram til lenge. For i dag var det endelig duket for Cross the Pond eastbound 2009! På dette eventet testes pilotene for det jeg kaller vatsim-stress :grin:. Man er bare én pilot, ikke to slik det er i virkeligheten. Du skal holde checklisten i den ene hånden, og høre ATIS i høretelefonene, og sjekke at alt i flyet er som det skal før take off. Det er mye å tenke på, og ja, det blir litt stress. Men må si dette var spennende, givende og heftig Info om min flytur: Origin: KBOS (Boston) Arrival: EDDF (Frankfurt) Route: CANAL BRADD BANCS URTAK 46/50 48/40 50/30 51/20 DINIM GIPER UN513 GAPLI UN20 SAM UM140 DVR UL9 KONAN …
-
- 15 svar
- 3,1k visninger
-
-
Hallais! Da var litt MP racing unnagjort på Reno/Stead sammen Ernst, Pål, Kenneth, Jan Hugo, Harald, Geir Ove og Øystein.. Si fra hvis eg glemte noen, dette var hvertfall navnene eg noterte meg de gangene eg ble forbiflydd i min Extra 300S :grin: Stor mot liten klar til start! Innsåg at Extra'en ble litt treig etter å ha blitt forbiflydd tredje gangen.. Så eg bytta til Spitfire "Racer" Modellen.. Den går som et skudd! Og plutselig kunne eg holde følge og fly forbi alle andre :grin: Men prøvde heller og holde følge.. Gikk unna etter hvert, klarte hvertfall og holde følge med resten :grin: Kan vel konkludere med at eg for min del, s…
-
- 5 svar
- 989 visninger
-
-
Har sett bilder av LN-GAT her inne, så ble litt inspirert til å male den til FS. Tok et bilde på climbout, ser noen noe feil eller har noe konstruktivt ang. painten så er jeg åpen for det
-
- 2 svar
- 906 visninger
-
-
Fant disse bildene på PC`en i dag så jeg vet ikke om jeg har postet dem før.. Men bildene er i fra en fisketur rundt Lord Howe
-
- 2 svar
- 587 visninger
-
-
-
- 0 svar
- 527 visninger
-
-
Lørdagskvelden var tydeligvis ikke rette tidspunktet for å råne med fly i fellesskap.....Tenker det var "Dansegallaen" på TV2 som utkonkurrerte Reno Air Races på MP-serveren :grin: .- Vel vel, Kenneth og jeg hadde større ambisjoner for kvelden, så mens vi ventet på alle som ikke kom, tok vi noen runder rundt pylons på Reno Stead .
-
- 13 svar
- 2,3k visninger
-
-
Here is a "little" report from Cross The Pond Eastbound 08 seen from my eyes. Text ABOVE the pictures. Enjoy,or not. Booking details for my flight Todays flightplan in Vroute format. Very handy sheet to use online. All honor to Michal Rok for this allround versataile application! A little preview from ground JFK. Not yet logged online. Prepared for boarding,courtesy of AES. I am at World Port gate 6,which is terminal 3,where Delta's hang out and former home of the historic Pan Am, Clippers. Early preflight preperations going on. Some fuel calculations by Vroute and a look a my given SID,BETTE3 ACK trans. More calculations to confi…
-
- 17 svar
- 6,1k visninger
-
-
En stund siden jeg har lagt ut noe her nå, men prøver meg med et redigert bilde. Første bildet fra FS jeg har redigert på effekter...
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Med fare for at jeg snart blir kastet ut av screenshot-forumet (noen ganger likner det på at jeg har kuppet hele forumet :cry: ) starter jeg en ny tråd om MP. Etter å ha flydd mye på Edwards, våget vi å kikke oss litt mer omkring ( se bildene til Pål, Jan Hugo og Gunnar ). Dermed havnet vi etter hvert på den legendariske arenaen for National Championship Air Races RENO STEAD . Her kappflyr man med alt fra ombygde warbirds til store passasjerfly , og dette er en stor happening hver høst. I FSX/Acceleration er banene og hele arenaen godt modellert, og det følger med "missions" hvor vi kan fly Mustangs mot hverandre!! Men det som virkelig får opp adrenal…
-
- 20 svar
- 4,3k visninger
-
-
Vi møttes endel simmere, ganske uformellt på MP serveren til Geir i kveld. Wrangell i Alaska ble pekt ut som møteplass og test på hvordan ulike flytyper fungerte sammen. Jeg ville også se hvordan Supercuben påvirket MP-ytelsen. Resultatet var ganske bra - litt lagg, men bra flyt. Det ble nok en eiendomlig samling fly (alle hadde ikke modellene som ble benyttet). Kursen ble satt mot Petersburg, hvor vi etterhvert samlet oss i baren på den lokale flyklubben. Nå får dere andre fylle på med bilder, så får vi se hvor mange oppfattelser vi hadde av hva som beveget seg rundt oss :grin: Ernst var ganske baktung - han tok med all drik…
-
- 10 svar
- 2,1k visninger
-
-
Dette er noe av det beste jeg noen gang har sett! Ekstrem video, av et ekstremt fly
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
Kjempeartig å se at flere tar veien innom Edwards MP-senter. Ei stund var det ganske livlig på den store flybasen, men jeg anbefaler flere å skaffe seg headsett med mic (det koster bare et par hundrelapper), så er det mye lettere kommunisere med hverandre . Det er jo ikke meningen at MP bare skal være villmannsflyvning over Edwards, men vi synes det er et greit sted å møtes, for basen er fjærlett i forhold til frames, det er som oftest fint vær og det er flystriper i alle retninger. Og et sted må vi begynne. Fredagskvelden ble både intens og hyggelig, og lenge var vi 4-5 fly i lufta. Men uten kommunikasjon var det vanskelig å få til noe fornuftig ut av flyvning…
-
- 31 svar
- 7,9k visninger
-
-
Heisann! Flyr mye borte i Alaska nå om dagen, men får stadig lyst til å prøve nye og spennende områder, så i tillegg til å fly mye rundt i herlige Alaska kommer jeg til å kose meg med vinterstemning i Nord-Finland fram mot jul! Er laget mange flotte freeware-scenery's rundt omkring - til både små og store flyplasser, samt mesh, landclass osv... I kveld tok jeg en liten tur i områdene rundt Ivalo flyplass som ligger ganske lang nord i landet! Herfra når du både Norge, Sverige og Russland innen kort tid. Fyldigere rapporter kommer nok utover høsten det også! Petter
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Hadde min første jobbedag i Stikine River Region i Alaska på flere måneder. Selvsagt fikk jeg et vanskelig oppdrag med å hente en gjeng gruvearbeidere fra en forsøksgruve i en av sidedalene til Stikine River og en gruve som var plassert like ved en isbretunge høyt oppe i fjellen og med en forferdelig sloped runway. Landingen var helt uproblematisk, men taxituren opp til take off og selve takeoff var selvsagt nervepirrende. I allefall, jeg fikk 2 gruvearbeidere som hadde fått langhelg og som skulle til Wrangell for å...... ja... nettopp Lar bildene tale for seg selv nedover Stikine River til Wrangell.
-
- 3 svar
- 995 visninger
-
-
Laget en liten video fra landingen i Tegucigalpa. Noe høy, men kom meg da ned i rimelig tid. Se bort i fra alle GPWS meldingene [video:youtube]mwwJulVTU2Q
-
- 3 svar
- 823 visninger
-
-
Digg DC-9 fra Sky Simulations (synes jeg)... Selvom SAS paintene kunne vært litt bedre.. (i'll fix) Forskjellige paneler og vcer pr model osv... ME LIKE!! JOY FELLAS
-
- 10 svar
- 2,5k visninger
-
-
en liten rapport fra dagens tur. Tekst står under bildene. Står oppsatt på gate c32 på Houston Intercontinental, klokka er 08.30 lokal tid å vi klargjør flight 756 til Toncontin International i hovedstaden Tegucigalpa, Honduras. Begir oss ut på den lange takseferden til bane 09 som lå heeeeelt på andre siden av terminalen. Vi er tidlig ute, vi har medvond, det er lite trafikk å passasjerene er edru. Kan det bli bedre?! :grin: Speedbrakes blir testet. Lining up. Får en ganske straight-out departure før vi etter 3-4 minutter tar en krapp sving rett ut mot golfen. På vei mot cruise som i dag er 37000 fot. H…
-
- 11 svar
- 2,1k visninger
-
-
Etter en heftig uke med nye papirarbeid og styr, var vi omsider i mål. I dag tidlig, Alaskan time, forflyttet vi flymaskinen og resten av selskapet fra Anchorage til Juneau. Det var lettskyet pent vær ved avgang, men Juneau kunne by på lave skyer og regn. Man ser så vidt flyplassen mellom skyene på bilde tre. Vi i Frontier Flying Service VA ser fram til noen spennende måneder med konkurranse og flygning i Alaska!
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Et enkelt kedeligt screenshot, men jeg er ret tilfreds med det alligevel:
-
- 1 svar
- 604 visninger
-
-
Tok ett bilde fra Bergen når jeg stod i gate 26 med Norwegian
-
- 3 svar
- 804 visninger
-
-
Det grenser mot galskap å kjøpe fly uten cockpit, men vi gærne har det godt, heter det jo . Og med sterke anbefalinger fra den erfarne transportpiloten Einar, lot jeg meg helt frivillig friste til innkjøp av C-17 Globemaster. AlphaSim følte seg "presset" til å slippe denne modellen før de fikk fullført VC ( den kommer senere), og det diskuteres høylytt på enkelte forum for og i mot dette. - Den kan utmerket godt flys med default panel fra B-747 ( men det er selvsagt en nødløsning), og personlig synes jeg modellen var verdt pengene bare på grunn av lydkvaliteten og den gode flightmdl !! Og uten VC er det heller ingen belastning på frames, så den er forunderlig l…
-
- 14 svar
- 2,4k visninger
-
-
Da var det på tide at jeg tok meg en World tour også.Har ikke flydd en slik før,hverken offline eller på Vatsim.Men nå var tiden inne :grin: Ville bare sende en liten hilsen og status,hvor jeg er i verden,siden jeg startet fra Keflavik Mandag 12 okt. Jeg flyr samme fly,nemlig Icelandair 757 Nå har jeg nettopp landet på Selveste MHTG(Toncontìn INT,Tegucigalpa)Honduras.I en flight fra Lima,Peru. Tok dette på final approach på rwy 02. Skal lage en post senere om Turen..Den blir omfattende
-
- 15 svar
- 2,8k visninger
-
-
I dag har FS Addons sluppet supercuben for FSX. Denne kommer i utrolig mange varianter og liveries. Den har en flott utførelse og den flyr bra (med litt mer hestekrefter enn A2A cub'en). Sammenlignet med A2A cub'en synes jeg at den er en god match. (Selv om det ikke vises her, så kommer den også med tundrahjul, og som ren float utgave)
-
- 18 svar
- 2,7k visninger
-
-
Ja, så ble eg bitt av den basillen også :grin: Logget meg på serveren til OFKL i sted og fløy en halvtimes tid over Edwards. Straks, etter en forespørsel på chat'en som lød "Edwards, anyone?" kom fort Jan hugo fra forumet innpå med Extra 300, samme som meg.. Vi prøvde og fly formasjon, det ble litt løst, men det gikk av og til :grin: Men litt trening så går det vel.. Må si serveren er den mest flytende eg har brukt! Helt konge av Geir og la folket bruke den! Takker.. Men ikke for mye snakk på meg nå da. Her er et bilde fra flyvningen i dag. Enjoy! Snakkes nok igjen på serveren ja! Mvh Tommy!
-
- 3 svar
- 798 visninger
-
-
Fløj til Berlin for nogle dage siden, og vil lige dele dette ene billede, fra hjemturen, med jer:
-
- 3 svar
- 709 visninger
-
-
Går forhandlingene etter planen, vil man igjen kunne se denne ørnen fly på himmelen over Alaska! Vi håper på å komme til en avtale med de tidligere eierne iløpet av uken, om så skjer vil dette bety nye utfordringer og opplevelser for pilotene her inne på forumet! The Eagle is Glowing!
-
- 13 svar
- 2,5k visninger
-
-
En liten testflight etter oppgradering av PC etter lengre tids fravær fra FS.no Enroute to Wrangell from Klawock.
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Har fløyet mye Alpasim sin nydelige C-5 Galaxy .Da de lanserte C-17 Globemaster MÅTTE jeg selfølgelig dra Visa'en i dag. Førsteintrykket var bra,flott modell og ikke minst den ekstreme og realistiske lyden fra de fire tønnene på vingene.. Kjærringa ropte flere ganger skru ned lyden :grin: :grin: Det som var skuffende var panelet, her har de bare lagdt inn ett standard 747 panel.Dette blir det vist en ordning på i versjon 1.1 Så folkens stay tuned til 1.1 kommer. Her er noen bilder fra dagens testflight ETAR-ENGM.