Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Denne maskinen ser ut til å bli en fullgod 737NG-erstatning her i gården. Venter ikke mer på NG eller Airbus! Poster noen bilder etter oppfordring :smile: Lagt til overhead.
-
- 2 svar
- 1,2k visninger
-
-
-
-
Her kommer et par bilder i fra FSX'n min. Synes det begynner og ta form. :-) Mvh Stein-Ove
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-
-
-
Sjekk avdelingen for MULTIPLAYER for mer info.
-
- 1 svar
- 604 visninger
-
-
Hallo! Nå er beaveren vår tilbake å Petersburg klare til å ta fatt på nye jobber som kommer. satser på å komme med full serie igjen om ikke så lenge, fremdeles litt plukk igjen på både maskin og pc. Beaveren har ikke vert så mye i drift i det siste så eg skal ta den med opp til teknikeren på Johnson Petersburg Airport og så skal maskinen gjennom en sjekk før vi slipper den til i naturen igjen :grin: Her er et lite bilde som ble tatt fra land rett etter ankomst til Sjøflydocken. Det er deilig å vere tilbake i Alaska! Kommenter gjerne da! Mvh Tommy!
-
- 2 svar
- 642 visninger
-
-
Tok dette etter å ha fløyet Cessna'n tilbake fra Haines. Nå er den klar for å hente nye jegere i villmarka rundt Juneau! Må bare tørke litt først :grin: Jeg har brukt en del tid på å redigere dette bildet, så blir veldig glad for kommentarer Petter
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Jeg svetter og strever med å holde liv i denne DC-2ern, og jeg veksler mellom å like modellen og være kraftig i tvil. Eksteriørmessig er det blitt en flott DC-2, mens det interiørmessig er greit nok, men langt fra like imponerende som f.eks. Catalinaen. Lydkvaliteten er veldig bra, og når du har fått spetakkelet i lufta, føles flyet veldig realistisk og har en majestetisk flyfeeling!! Men så må du passe på, for her er realismen strukket så langt at alt som kan gå galt GÅR GALT. Sylindertemperaturene har en tendens til å overstige det som står i manual, og vips så står motorene i brann. Og skulle du klare å fly sakte nok, lenge nok, så er det nesten umulig å f…
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
Hei! Bare et enkelt denne gangen.. Men kan nesten love dere en Juneau Air service Tilbakekomst til helgen! Selv om eg nå er her i mildere strøk Men her er noe som går nett litt fortere enn Beaver og 206 :grin: Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 2 svar
- 807 visninger
-
-
Stor FS-helg i Lelystad, mange fra forumet dro nedover. Jeg tok meg en tur med Catalina`n, som flymusèet der nede var interessert i å bytte mot en DC-2. Parkerte foran det gamle tårnet til Schipol Airport, og stakk innom musèet for å kikke etter Gunnar og gjengen. Traff ingen av de, så jeg regner med de hærja rundt i Amsterdam fremdeles :grin: . Da kunne jeg likegodt gjøre det jeg var kommet for, å prøvefly en av de siste flybare DC-2 som finnes. Jeg er nok ikke så stødig i å håndtere slike gamle klenodier som jeg trodde, for jeg klarte å tappe batteriene flere ganger før hun så mye som beveget en av propellene :blush: . Ikke var…
-
- 16 svar
- 3k visninger
-
-
Som kjent for noen holder Frontier Flying Service i disse dager på med å hente ned jegere fra fjellet og de mer eller mindre forlatte områdene rundt Juneau. Dere skal nå få bli med på en liten tur inn i vår hverdag. Det var først i dag at vi fikk fraktet opp Beaveren og Cessna 206'en vår for oppdrag. Grunnet mye nedbørsaktivitet har våre små maskiner måtte la vente på seg grunnet isingsforhold. Nå var det omsider Beaveren sin tur til å fly det første offisielle oppdraget for Frontier Flying Serivce. Dagens oppdrag var å hente 4 slitne jegere, deres hunder og utstyr i Mule Creek, ca. 35 minutter med småfly nord-vest av Haines. Mule Creek ligger like over grensen og til…
-
- 4 svar
- 1k visninger
-
-
Det er vel enkeltindivider som begynner å bli litt smålei disse bildene vi presenterer fra Alaska, men når entusiasmen blandt oss som herjer der borte er så stor som den er, synes jeg det er på plass med noen enkeltbilder fra dagens arbeidsdag. Dagen startet med en tur fra Haines til Atlin for å plukke opp noen jegere. Avgang fra Haines gikk før solen i heletatt hadde planer om å stå opp, men vi jobber uansett lys, uansett vær, uansett sted! Her tatt over fjellheimen kl. 0700 lokal tid. Takk til vår sjefs mekaniker, Kjetil Mathisen, som har ikledd vår cessna disse flotte fargene! En gruppe jegere som har ventet noen dager i Haines var klar for å komme hjem…
-
- 4 svar
- 979 visninger
-
-
Heisann! Da var den nye hardwaren på plass i maskinen, windows 7 installert og fsx inne. Mangler fremdeles mye addons, men det begynner å komme sammen. Tok en testflight i går med carenado Piper Archer rundt Flesland med rundt 70 fps i vc stort sett Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei Hei! Fredag Morgen tok jeg turen ut fra Altus sammen med 4 andre C17er på Low Level trening. Takser ut til bane 17R ved Altus. (De andre står på gresset pga Scenery) Airborne, og joiner opp med de andre Da var vi samlet og flyr mot treningsområdet vårt. Vi er nå over treningsområdet og er på vei ned til ca 300-500fot over bakken. Dette bildet syntes jeg personlig ser ganske bra ut. Nærmer oss Airdrop punktet Airdrop er fullført og vi setter kursen tilbake mot Altus Avslutter med et bilde av close formation med en C17 under climb ut fra low level området. …
-
- 3 svar
- 971 visninger
-
-
Tok i dag på meg oppdraget å ta med 737'en på testflygningen ut til PADU, Unalaska, Dutch Harbour. Den ble flydd med en ikke navngitt styrmann samt en veteran fra Alaska Airlines som skulle lose oss trygt ned. Vi tok av fra Anchorage en tidlig kald morgen å ble møtt med en motvind på 100+ knop rett i snuta. Ble møtt med mye turbulens å gikk opp til FL390, noe som forårsaket en ekstrem lav GS siden flyet gikk uten last. Men vi hadde det ikke travelt :grin: I Dutch Harbour ble det circle to land rwy30. Det var først da vi innså hvor kort denne banen er. Stoppet 3-4 meter fra baneenden. Å det var uten last! Lar bildene tale for seg selv. Takser til bane 14 i A…
-
- 9 svar
- 1,5k visninger
-
-
Bare litt randoms bilder fra mine siste flyvninger På vei nedover til Stansted flyplass utenfor London: Morsom sky å se oppe på himmelen, mens flyet står på gaten i Gatwick flyplass: Tok pushback klokka kvart på 9 om morningen, alikevel var det trafikk på Gatwick flyplass på vatsim! Her kan Gatwick-flyplass sees fra lufta: På vei nedover til Oslo (TOR 4L): Her har jeg fløyet Oslo - Faro med Norwegian og står parkert på gate: Også et bilde mange har spurt meg om å legge ut, et uredigert bilde! Sleng gjerne igjen en kommentar
-
- 3 svar
- 973 visninger
-
-
Tok noen shots på en tur fra ENGM - EPGD med Norwegians LN-NOD B738. Og da selvfølgelig logget jeg for Virtual Norwegian Climbout 19L Ble lite med bilder på cruise, men her er på 5000ft rett utenfor kysten av polen; Dårlig sikt Final Dett var dett
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
En bitteliten smakebit på turen vi holder på med akkruat i øyeblikket. Geir satte opp serveren med et forferdelig vær og gjett om vi har fått prøvd oss. Akkurat nå står vi i Mosjøen og skal til Mo i Rana. Vi er 8 stykker på tur. Her et bilde fra Brønnøysund:
-
- 9 svar
- 1,4k visninger
-
-
Hei Hei! For tre måneder siden ble jeg med i vUSAF og startet trening på KC-135, og ble overført for Active Duty ved McConnel AFB, i 22nd Aerial Refueling Wing, 384th Air Refueling Squadron. Siden da har jeg vært ganske aktiv, og er for tiden på TDY til Nellis AFB. Her er noen bilder fra flyvigen min med KC-135. A3054 airborne fra McConnel på vei til Nellis AFB for TDY. Etablet på Cruise på vei til Nellis Hopper litt frem i tid, on final til bane 21L på Nellis. Gears Down and locked Like før nå... Trygt nede på bakken, reverese thrust set Og på vei til parkering Har hoppet frem en måneds tid, her på vei fra …
-
- 3 svar
- 1k visninger
-
-
http://www.an.no/nyheter/article4691928.ece ja sånn kan det går når man kommer bak en Widerøe ________________________ en norsk pilot i sverige beechcraft c90b
-
- 2 svar
- 952 visninger
-
-
Kjøpte Captainsim sin B752 for en tid tilbake. Har ikke fått mange turer i den ennå, men det er en fantastisk flott fugl, og den fungerer flott (bare du er forsiktig å ikke åpne vindua på cruise :whistle:)
-
- 2 svar
- 703 visninger
-
-
I dag var undertegnede i Petersburg for å hente vår nyeste innskaffelse til flyflåten vår, dog det eldste flyet. Her er ett knippe bilder fra den drøyt 1h 15min lange turen mellom Petersburg og Juneau i vår nye Beaver på flottører. Den er noe sliten i lakken, men forhåpentligvis vil vi kunne få firmaets farger på den om ikke lenge!
-
- 10 svar
- 2,1k visninger
-
-
-
- 3 svar
- 759 visninger
-
-
Emma Field ble en berømt og storselgende addon/scenery til FS2004. Det fikk en stor tilhengerskare av GA-piloter som fikk sitt eget tilholdssted i Warshington state og et helt eget miljø utviklet seg rundt Emma Field, med både multiplayer-virksomhet og tilleggspakker. Mange, mange har ventet lenge og vel på et Emma Field for FSX og for en god tid tilbake annonserte FSAddon at de drev å utviklet EmmaX, erstatteren i FSX. Denne jobben pågår for fullt og dekker et stort område langt utenfor selve flyplassen. Fortsatt så gjenstår det en del jobb før EmmaX er klart. I mellomtiden har noen ildsjeler laget en liten midlertidig flyplass med standard objekter slik at …
-
- 3 svar
- 920 visninger
-
-
Heey .. Vi jobber med denna... Dette er paints som jeg har paintet!! LAN Airlines og TUI Fly Nordic vil seff få Winglets så fort model er klar Dette blir et "Lite" produkt og ikke like avansert som Level-D! Bilder av panel og VC postes ved en senere anledning North American Airlines Alitalia LAN Airlines TUI Fly Nordic
-
- 12 svar
- 2,6k visninger
-
-
Her er noen bilder fra approachen som jeg hadde på en tur fra OSL til Tromsø i dag for Virtual Norwegian! Synes jeg fikk godt frem den kalde, gode kveldsstemningen Hva synes dere? Prøver meg for første gang på et panoramabilde fra flightsim, resultatet får dere bedømme... På finale til bane 01 Petter
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
For litt over en uke siden fløy jeg til Bardufoss for Virtual Norwegian Her er et bilde derfra:
-
- 4 svar
- 917 visninger
-
-
Ble inspirert til å kjøpe et litt raskere tur-fly etter gårdagens økt i Dødens dal, så i dag ble det noen timer bak spakene på Duken. Her etter landing i Tromsø, taxer mot flyklubben. Kommende ENTC scenery i bakgrunnen. Slenger også ut et bilde av min slitne Cessna 182, som i går hadde problemer med å holde følge med sine brødre med flere motorer. Nå blir det en pause resten av kvelden. Håper det så bra ut.
-
- 7 svar
- 1,5k visninger
-
-
Hadde meg en god treningsrunde på helgelandskysten idag i en Blue Angels F-18. Strålende vær, og et vakker landskap som er perfekt for lavtflyvning. Turen gikk i korte trekk fra Mo i Rana, en tur over svenskegrensa, lavt over røssvatnet for å følge hattjfelldal nedover ett stykke før en low approach på kjærstad. Nydelige fjellformasjoner hele turen. Etter å ha trent litt på å fly lavt over vannet, gikk turen over øyfjellet, og ut mot Brønnøysund. Sjarmøretappen gikk selvøflelig ut rundt torghatten, og tilbake til Brønnøy for å lande trygt. Det var bildene fra dagens low flying action. På turen opp fra Bergen til Mo i Rana spurte jeg fint i gaten p…
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-