Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Det må da kalles luxus når man får seile verden over, spise og drikke gratis og fly så mye man vil :grin: . Ombord i et amerikansk hangarskip er det mye større flyaktivitet enn i hele det norske forsvaret til sammen, og når de kjører for fullt er det alltid et fly som tar av eller lander, kontinuerlig! Versjon 2 av USS Nimitz har vært ute ei stund, og det er en rekke forbedringer i forhold til første utgave. At dette er freeware er nesten ubegripelig, og sammen med AI Carrier 2 er dette både spennende og morsom flyvning. NB dette funker bare med FSX Acceleration!! . Treffer du ikke kabeln så er det full go around, og med et hangar…
-
- 22 svar
- 5,5k visninger
-
-
Da har jeg testet mulighetene for en multiplayer event med hangarskip som hovedteama. Det viser seg at for å bruke hangarskipene og det's funksjoner, så må serveren styres slik at det blir flydd som missions. Det må styres fra Geir sin side, men jeg tok meg den friheten og testet ett lite program som heter Arrestor Cables og kan rapportere at det fungerer utmerket. Det, sammen med freeware scenery for Pensacola NAS (inkludert carrier) tror jeg kan fungere fint for en event. Det positive er at de uten acceleration pakken også kan delta Det finnes også gode freeware modeller av F-14 og Goshawk også, så mulighetene er absolutt tilstedet for at alle kan delta...…
-
- 47 svar
- 9,9k visninger
-
-
Og da snakker vi selvsagt om Edwards Air Force Base, som er base for de fleste testoppdrag av nye flytyper. Edwards ligger midt i en ørken i utkanten av en uttørket innsjø, og har enorme områder for ubegrenset flyaktivitet. Under testflyvning er det vanlig at man bruker ett eller flere følgefly, hvorfra man kan observere testobjektet fra utsiden. Her en liten hverdagsrapport fra en rutinejobb som følgeflyver for C-17 Globemaster, som testet en helt ny vingeprofil på en ellers velkjent konstruksjon. Her passeres våre F-16 som klargjøres for diverse oppdrag, mens jeg slår følge med storebror ut til take off. Straks vi er airborne, er min op…
-
- 15 svar
- 2,9k visninger
-
-
Som HUB manager i Seattle har jeg gått hvileløst rundt på basen og kikket opp i luften. Idag skulle Frontier få sin første jet, en Cessna Citation II for å være helt nøyaktig. Nå er den her og den røde løperen ble rullet ut. Her kan dere ta vidunderet i øyensyn selv: Den blir helt sikkert rå når den får selskapets farger og logo
-
- 1 svar
- 567 visninger
-
-
Heisann! Kommer et bedre bilde her enn det AI bildet mitt.. :grin: Blitt litt forelsket i dette lille flyet, BAE T45 Goshawk, perfekt til Carrier Ops, dagens destinasjon var i farvannet utenfor Bergen.. Ja tro det eller ei, USS Nimitz var her! :grin: Hadde meg rundt 10 landingsrunder og en go around der ute på den tiden når solen var på vei ned. Her er et bilde etter parkering av maskinen på Flesland etter rundene. Dette er nok absolutt noe for MP, definetivt artig og krevende og lande på de små banene, og ikke minst... Gøy! Kommenter gjerne og ha en fortsatt flott kveld/dag! (når enn du leser her :grin: ) Mvh Tommy!
-
- 3 svar
- 955 visninger
-
-
Heisann! Ha sittet de siste dagene og lagt inn addons litt etter hvert, og det kommer seg, litt tweaking og putlearneid igjen så er fsx ferdig, da gjernstår det bare fs9 :grin: Tok meg en tur rundt Flesland for å se litt når solen gikk opp, etter banen var klarert og eg var på vei til parking, Ble det et aldri så lite stopp for å se på Traffikken som var på final og skulle ta av. Først kom posten med BAE ATP og deretter et tivoli fly (DAT ATR42) :grin: Sikkert ikke mitt beste eller dårligste screenshot, men har du noe fint å si, så kom gjerne med det! Ha en fortsatt fin kveld! Mvh Tommy!
-
- 3 svar
- 1,2k visninger
-
-
-
Tenkte å starte en liten samletråd hvor vi kan poste bilder av forskjellige rare og artige bugs vi opplever i FS. Jeg sparker det hele i gang med en litt spesiell opplevelse jeg hadde i går. Jeg fikk ikke sove, så i stedet for å ligge og stirre i taket så bestemte jeg meg for å lufte Aerosoft sin F-16 litt. Jeg gjorde en take off fra Rygge og etter en påfølgende low pass la jeg merke til en contrail et stykke over meg. Jeg bestemte meg for å hilse nærmere på, og etter et par minutter nærmet jeg meg vingen på en CRJ, men noe virket "unormalt"... Det viste seg faktisk å være to identiske maskiner som fløy akkurat den samme ruten på akkurat samme tid... …
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Prøvar meg med litt redigering. Har lagt i litt motion blur, ellers det vanlige.. fjerna litt FS-blå farge... Konstruktiv kritikk mottas med takk Climbout fra OSL --> med kurs for Flesland
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Mandag møtte jeg opp på min nye arbeidsplass i Seattle der jeg skal starte opp som HUB manager for Frontier Air Service. Det første jeg gjorde var å lease meg et fly for å ta meg en tur til vancouver som blir en av flyplassene vi kommer til ha mange turer til. Først måtte jeg sjekke ut området hvor vi skal bygge det nye adm. bygget og hangar for selskapet. Med Bare et betongdekke der så innser jeg at det er mye jobb før pilotene har et sted å møte: Sjekket værmelding og innså at det var lave skyer og regn i Vancouver, så den helt stor naturopplevelsen kunne jeg bare glemme. Men her er jeg i alle fall på climb fra Seattle: Cruise til Vacouver gikk i a…
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Knipset noen bilder fra en utsjekkstur på 738W fra ENGM til LTBA (Istanbul) hvos jeg skal begynne å fly. Bildene er minimalt redigert. Legg gjerne igjen en kommentar. Takser til rwy 01L for en GOTUR departure. Established på localizeren på vei mot 36L i Istanbul. Short final! Bømpi Tøtsjdæwn :grin: Rollout Slenger til et lite ekstra fra Turkish Air hangaren. Scenery er freeware. Flyet er PMDG.
-
- 7 svar
- 1,5k visninger
-
-
Som pilot i Turkish Airlines kommer man innom mange sørlige eksotiske destinasjoner. Men man kommer også innom en del "mindre eksotiske" destinasjoner. Lar bildet tale for seg selv :grin:
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Litt forksjellige bilder tatt over ett par uker.
-
- 7 svar
- 1,6k visninger
-
-
Tok meg en tur fra YMML til YBCS med LDS 767 idag. Ruta er: YMML SID BOL W477 MNG H50 TOBOB T139 BOXER T81 NORMA STAR YBCS. Slik ser den ut på kart: Tok med meg ca 25 tonn fuel, flyet var fullt og ga meg en GW på 149.6T. Regner med å svi av ca 16 tonn på turen, dersom det ikke skulle oppstå noe underveis. Her har jeg nettopp kommet meg av gårde, repaint av McPhat studios, takker for den Noen bilder fra climb: - Dette er fra cruise, ikke veldig lenge til TD nå: Descent, til RW15. Vind 15 knots fra 148 er meldt. Så noen bilder fra landingen, håndfløy denne herlige fuglen de siste 10 nm. Autobrake 3, flaps 30. Vref 140 knots. …
-
Jeg var jo nødt til å lage en liten snutt med Gåsa! Falt litt pladask for henne... Grummans Goose Landing at ENCN
-
- 3 svar
- 985 visninger
-
-
Kommer med noen bilder fra Værnes X, Er ikke den beste med å ta bilder fra FS men prøver alikevell:)
-
- 22 svar
- 6,6k visninger
-
-
Under mellomlandingen i Launceston, 12 Goose i flokken, og fin flyt hele veien. Fred satt i tårnet på YMLT og kunne rapportere om et fantastisk syn, som han ikke hadde sett side 2. verdenskrig :grin: . Neste stopp er badebyen St.Helen.
-
- 17 svar
- 3,1k visninger
-
-
Ja, da har vi kommet godt igang og omtrent halveis, litt kenguru-hamburger i Launceton før vi setter kursen videre mot St. Helen. Her er flokken samlet: Vi er faktisk 12 gåser på vei ikveld, kjempemorro!
-
- 3 svar
- 998 visninger
-
-
Tasmania og Launceston er aktuell for dagens MP-fligt, så jeg måtte innom for å klarere landingstillatelser m.m. Det er ikke bare å komme deisende med en skokk sjanglende Goose sånn uten videre :grin: . Siden jeg bor i nærheten, benyttet jeg den enkleste farkosten jeg har i hangaren, A2A Piper Cub. Som vi kan se av bildene, begynner den å bli velbrukt, og her i Australia er det ikke til å unngå at man blir noe møkkete, slik vi bruker flyene. En billig og grei måte å vaske seg på føttene :grin: . God helg.
-
- 9 svar
- 1,3k visninger
-
-
Først må jeg si at jeg er imponert over denne maskinen, når den ikke har sine nykker og gjør som den selv vil Litt av noen detaljer Så et par bilder av gåsetrekket i Alaska på multiplayerserveren. Her har vi et par deltagere Så har jeg vært ute å flydd større maskiner også Her en noe spesiell flyplass, med taxi-way over veien og med bakke opp til brua over veien, måtte gi litt fart her gitt. Men hvor er dette? Jaja, så var det dette med seperasjon av default ATC da Nydelig utsikt, må si jeg er meget fornøyd med setup i FSX nå. Nye Gardermon med apron-belysning. Dette ble meget bra. Her forlater jeg Budapest Ig…
-
- 10 svar
- 2,3k visninger
-
-
Denne uken har vi også jobbet med å fly inn jegere fra ulike hytter rundt om i området, fra kysten og opp i fjellene. Aktiviteten har vært stor og inntektene store. Det har vært godværsdager og også skikkelig Alaska-vær med tredtopp-manøvrering i nærmest null sikt. Her er iallefall noen inntrykk av min uke. Og ikke la bildene lure dere, det er ikke bare godværsdager. På vei hjem etter å ha hentet en gjeng jegere i Pelican. De hadde hatt stor hell med jakten og på skikkelig Alaskavis ble Beaver'n overlastet med 100 kilo kjøtt de ville ha med hjem. Her er vi på vei hjem til Juneau etter å ha hentet flere jegere, også her overlast så det holder, veldig slow climb f…
-
- 5 svar
- 897 visninger
-
-
Her er min første video. Landingen er helt horribel, I know. Men håper likevel at videoen faller i smak 747-400RR Thunderstorm Landing ENGM
-
- 19 svar
- 3,1k visninger
-
-
Da var screenshot-arkivet gjennomgått igjen, denne gangen med fokus på de litt lengere turene... Pushback på Ben Gurion, Tel Aviv (LLBG) med en 767 Avgan bane 14 på Plaisance, Mauritius (FIMP) "Line up" bane 19R på Bangkok Suvarnabhumi (VTBS) Ved stand på Boston Logan (KBOS) London Heathrow (EGLL). Men med så mange BA bilder er det neppe stort mer å forvente... Toronto Pearson (CYYZ) Tokyo Narita (RJAA) Ja, det er sant: jeg har jo også tatt turen innom Sydney (YSSY)
-
- 3 svar
- 926 visninger
-
-
Da snakker vi om Eaglesoft sin Cessna Citation X 2.0 Dette flyet er en drøm å fly
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
-
Ingen skal påstå at det er stille på FLG-serveren. Er ofte innom TeamSpeak å sjekker om det er aktivitet, og like ofte hører jeg masse kommunikasjon fra fly i landingsrunder eller underveis. Det er rettåslett kjempegøy . Så også i går kveld, kjente stemmer som jobba ivrig med å sette ned svære maskiner på flyplasser i trange daler og store utland :grin: . Et forsiktig forslag om å trene gåsetrekk i Alaska, og dermed var vi en hel gåseflokk samlet på flyplassen i Wrangel. Selv fikk jeg trøbbel med gåsa mi ( ikke Heidi ), så jeg måtte ty til selveste sjefsgåsa, også kalt Catta...... Pål, Paul-Andre og Jan Arild hadde fått dressur på sine Goose, så…
-
- 10 svar
- 2,2k visninger
-
-
Min siste repaint er ferdig. Denne gangen for PMDG`s flotte JS4100. Jeg har allerede testet den på Alaskas kortbane nett, å det fungerer meget bra. Jeg vil kanskje tro at ved å introdusere denne modellen vil åpne dørene for flere piloter for Frontier da FSX piloter vil kunne komme inn å fly for oss med det beste vi har å tilby på FSX markedet for tida. Jeg har prøvd å legge min flid i alpha kanaler i denne repainten, å jeg må si at det ble en meget bra repaint. Jeg har den enda liggende som PSP fil, så å forandre noe på den før utgivelse vil ikke bli noe problem. Så hva tror du Ivar? Har du lyst å investere? Litt flere bilder kommer senere.
-
- 2 svar
- 706 visninger
-
-
Har nettop kjøpt SD Yak-40 til FS2004 og må si jeg er storfornøyd sålangt! Har laget en liten reportasje med noen bilder. Dette er et fly man ikke bare kan trykke L for å skru på lysene i, her må man trykke på knapper som forøverig står på russisk (er engenske tekster om du holder musa over de). Det følger med to versjoner, en full og en med litt enklere VC, bildene her er fra light-versjonen. Startet opp fra Rakkestad, og tok senere en liten tur fra ENGM til ENGM. Her er noen bildene: Et bilde av flyet fra utsiden: Var det i virkeligheten må det vel ha vært et av de større flyene som har vært på Rakkestad tror jeg. Fant fort ut av…
-
Hei, Skal denne cocpiten være sånn som dette har reinstalert hele fs2004. Er litt forvirret. Håper noen kan hjelpe. Andreas
-
- 8 svar
- 1,5k visninger
-
-
Jeg fløy inn med cargo fra Arlanda til Warszawa igår, under det årlige eventet som arrangeres i sammenheng med den polske nasjonaldagen. Her kommer fire bilder, ikke noe eyecandy, bilder er i hovedsak for å vise trafikkmengden på Vatsim på EPWA igår. Blir vektorert mot ILS33 med plassen i sikte på høyehånd Krenger inn mot LOC 100' før minima Krysser bane 29 på vei mot Cargoterminalen
-
- 3 svar
- 948 visninger
-