Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Litt av hvert fra høstens utvikling og en liten "Surprise" :smile:
-
- 22 svar
- 4,5k visninger
-
-
Av og til trengs det ekstra trenig for å kunne mestre gamle klenodier.En del av den harde kjerne tok grep og trådde til for å hjelpe en stakkars frustert pilot. Vi alle husker vel denne seansen. Sitat: Jeg svetter og strever med å holde liv i denne DC-2ern, og jeg veksler mellom å like modellen og være kraftig i tvil. Nå har jeg ødelagt nesten alt av grøntareal på Lelystad. Når du har fått spetakkelet i lufta, føles flyet veldig realistisk og har en majestetisk flyfeeling!! Men så må du passe på, for her er realismen strukket så langt at alt som kan gå galt GÅR GALT. Sylindertemperaturene har en tendens til å overstige det som står i manual, og vips så står m…
-
- 14 svar
- 2,8k visninger
-
-
Ikke det helt store frammøte denne gangen, men så er det vel ikke så mange som har B-17 i sin hangar heller :whistle: . Likevel, vi var 4 stykker som sirklet oss inn i formasjon over Ridgewell AB, og snart var vi på stigende kurs mot Nordsjøen. Vi hadde også eskorte, men de holdt utkikk høyere opp, så bortsett fra en snarvisitt innom formasjonen, hadde vi bare kontakt via øreklokkene...... . Siden vi kun hadde fredelige hensikter ble mål satt til Sola Flystasjon, og lenge kunne vi nyte det vannvittig flotte synet av fire Flying Fortress 20000 fot over Nordsjøen. Dessverre koblet serveren ut før vi nådde Sola, men vi rakk å få mye ut av flight`n før det, og …
-
- 16 svar
- 2,6k visninger
-
-
Som ny pilot i FedEx Virtual tok jeg en flytur fra Miami til Atlanta med dronningen!
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Gjennomførte faktisk min første flight innad i USA i går (utenom Alaska). En utrolig fin kveldstur fra Toronto i Canada til Boston på østkysten av USA. Planlagt flytid var 1 time og 10 minutter på dagens flight. Her er vi på climbout fra Toronto med kurs for "BULGE" Passerer 20.000 fot på vei opp mot cruise på FL350 Kvelden sniker seg innpå, her har vi snart Boston i sikte Er ganske mektig å komme inn over såpass store byer på kveldstid, selv i flightsim er det en herlig stemning! Her er vi på finale til rullebane 33L (bildet er tatt i replay, derfor er det noen feil her og der) Herlig stemning, ikke sant? Legg gjerne igjen en liten - …
-
- 10 svar
- 1,9k visninger
-
-
Hei! Har ikke sett meg helt fornøyd med veiteksturene i norge sammen med Ground Environment X, synes nemlig de gule stripene var altfor korte, noe som gjorde de urealistiske, da de gule stripene på norske veier er stort sett 6 og 9m.. Har tatt saken i egne hender og endret teksturene til litt lenger streker og fjernet det stygge lysegrå i midten av veibanen. Har bare testet litt rundt bergen, men det ser ut til å fungere, dersom du kunne tenke deg disse teksturene, send meg en PM. Du trenger GEX for at disse da skal fungere Kan jo også legge igjen en kommentar dersom du har noe og si om teksturene Mvh Tommy!
-
- 0 svar
- 831 visninger
-
-
Jeg hadde nesten glemt henne . Det er 2 år siden vi hadde et nært og heftig forhold, men så var det jo så mye nytt som måtte testes, og etter hvert havnet hun i halvmørket innerst i hangaren. Men nå, som Gunnar og Geir-Ove hisser opp til krigersk formasjonsflyvning, så måtte jeg hale henne ut i lyset igjen. Vakre Memphis Belle . Dette er A2A sin modell, og den er noen år eldre enn den som selges på tilbud hos SU, men dette er ekte FSX-vare og jeg må si hun holder seg godt. Hun krever en del tålmodighet fra pilotene, og trenger mye plass under taxing, men straks hun får løftet hjulene fra bakken, er hun en nytelse å føre til de store høyder. Gleder meg til å…
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Du kan se SAS269 til Phuket i bakgrunnen der (Photobucket ødla jo hele bildet )
-
- 3 svar
- 942 visninger
-
-
Heisan. Her om dagen tok jeg med med Knut for å vise en av hemlighetene, eller en umerket flystripe i Tongass Fjords. En flystripe som er sterkt "sloped" og som ligger helt oppe i fjellpasset og ble laget grunnet gruvedrift. Vi starter med å følge Stikine River oppover opp til Scud Rive Mine Airstrip. Der tar vi til høyre inn en sidedal før vi igjen tar til høyre og flyr inn til enden av dalen. Anbefaler alle som har Tongass Fjords ta turen dit om du ikke allerede har vært der Så noen bilder Fra en tur fra Klawock og over til Sitka med litt hit og dit for å utforske. Til slutt en nypremiere på Vatsim, hadde ny-premiereturen idag sam…
-
- 7 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hallo! Har hatt litt sein nattflyvning her idag. Har testet diverse og er nå storfonøyd med at fsx går akkurat som en sim skal! Har testet Feelthere sin ERJ-135 såvidt, den er vennlig på fps og herlig å fly! Her er et bilde fra final bane 35 på Flesland i kveld, lett turbulens og 10kt vind. Uredigert utenom rammen KOmmenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 7 svar
- 984 visninger
-
-
Her har dere ett bilde fra gårsdagens tur-retur Skagway! Petter
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
-
- 8 svar
- 1,3k visninger
-
-
Hallo Kan nesten ikke huske siste gang jeg faktisk fløy i fsx, for min del går all min tid i fsx til å slewe rundt å lete etter feil :grin:. Bestemte meg derfor for å ta meg en liten pause og fly sørover mot varmere strøk, lar bildene tale for seg selv.
-
- 10 svar
- 2k visninger
-
-
Grunnet at Cross the Pond plutselig dukket opp fikk Jorda Rundt 09 en brå slutt. Måtte fly Bangkok - Frankfurt uten mellomlanding. Det tok 11 timer og 25 min, og dette anbefales ikke å gjøre hjemme Dette blir for lang flytur, til og med for meg! På gaten i Suvarnabhumi flyplass i Bangkok: Takser til rullebanen: Jorda Rundt 2009 er dermed ferdig =)
-
- 10 svar
- 2,7k visninger
-
-
tenkte jeg skulle legge ut et par 3bilder sånn i fullfart får å høre hva folk synes. å ennå gjennstår det en del tweeks, men det kommer seg=) bildene er ikke på noen måte redigerte. -FS9 -zinertek vann -HD skyer -GE pro -Flight envirment -cloud9 -fs dreamteam -diverse mesh/scenic osv osv.
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Æ bare nevner det......... ....øøøh, det var nok litt tidlig på mårran da jeg laget bildet, det handler selvsagt IKKE om Super Fortress, men om Flying Fortress. [color:#CC0000]Altså en SUPER happening med B-17G Flying Fortress ..... [/color] :crazy: . Sjekk også tråden til Gunnar, B-17 liveries.
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Heisann! Er i skrivende stund ute og flyr litt rundt Hamilton Island i Nordøst Australia.. Også kjent som Sunshine Coast, det skjønner eg.. Herlig område og fly i! Se selv! Addons: - Real Environment Xtreme (Sparkling til vannet) - Ants Aussie Airports (freeware) - FTX Australia Kommenter gjerne! Og ha en flott helg! Mvh Tommy!
-
- 4 svar
- 866 visninger
-
-
Heisann! Driver å flyr litt rundt i verden nå for å teste ut nye verdensdeler og flyplasser rundt om kring! Postet et bilde fra Juneau, Alaska for noen uker siden. Derfra har jeg rotet meg nedover vestkysten av USA, over til Asia og nedover til Australia! Vi starter forfra: På vei med Delta til Seattle Intl fra Minneapolis/St. Paul. Derfra dro jeg opp til Juneau hvor forrige bildeserie ble sendt fra... Etter en liten visit til Juneau og Sitka, var det ut igjen med Alaska Airlines tilbake til Seattle! Flott natur ut fra Juneau! Tilbake til Amerikansk jord igjen... Seattle i bakgrunn Parkert i Seattle etter en flott tur fra Juneau I…
-
- 21 svar
- 5k visninger
-
-
Da har jeg fikset opp Tromsø, Molde og Kjevik for Norway Scenic kystlinjer. Jeg har også lagt inn en "kyststripe" på flyplassene for å gjøre de litt mer naturlige. Ny AoN_v2.7 vil bli lastet opp snart. I den vil jeg inkludere v.26 av Tromsø og Molde for de som likevel vil bruke de fæle UTE kystlinjene. Vit at UTE versjonen av ENTC og ENML *ikke* vil bli oppdatert da jeg ikke hæler å sitte med 2-3 versjoner av hver flyplass :wink:
-
- 12 svar
- 3,2k visninger
-
-
Jeg kom over en flott side, med en hel masse illustrasjoner og info om mange B-17: Markstyling Dette ga selvsagt inspirasjon til å starte med nye B-17 painter. Jeg benytter FSC modellen, og først ute er B-17G «Stingy» og «E-RAT-ICATOR» Først E-RAT-ICATOR, som har en nose-art av Hitler malt som rotte: Så følger STINGY; Combo:
-
- 10 svar
- 2,1k visninger
-
-
Hallo! Lenge siden Kangaroo Air har vert i luften nå, vi har hatt sers lite å gjøre på for tiden. Men idag var vi i luften igjen for første gang på en stund, turen var ikke lang, men den var fin.. For de av dere som ikke husker Kangaroo Air, her er en reprise Vell, dagen hadde begynt flott, veret var bra og typerating på Twin otter bestått, trengte jo denne for å kunne fly vårt nyeste tilskudd, en kreativ skogsgrønn doning som var tatt ut fra hodet på vår fargeansvarlig. :grin: Resultatet flyr nå hvertfall så da er eg fornøyd hvertfall.. Dagen korte etappe var også Kangaroos korteste siden vi begynte :grin: Den gikk fra ei lita stripe 10 minutts flyvning …
-
- 9 svar
- 1,2k visninger
-
-
-
- 2 svar
- 862 visninger
-
-
-
også kjent som å fly i Nord-Finland Tok meg en tur i går som gikk fra Enontekio (EFET) - som ikke ligger lange veien fra grensen til Norge, til Ivalo (EFIV). Før avgang var det lett snø, overskyet og en sikt på noen kilometer, ordentlig go'vær Rett før landing på Ivalo Parkert etter en flott tur i et nydelig vinterlandskap Petter
-
- 5 svar
- 958 visninger
-
-
Hei! Har nå etterhvert fått satt opp pc'en og har faktisk fått klokka prossessoren noe, menlig opp til 4 GHz Dette merker man i fsx! Endelig kan eg Dra Hervey Bay sceneryet Fra ORBX i motsetning til min gamle hardware som ga meg 2-3 fps :grin: Har eg nå 24 - 30 i dette området. (Bra for å vere så tungt scenery som det er) Tok et bilde etter avgang fra Heli pontongen nede ved havna! Enjoy! Så kan dere gjerne kommentere! Ha en flott uke videre! Mvh Tommy!
-
- 4 svar
- 866 visninger
-
-
Hei. Har problemer med Årø fra Airport of Norway. Etter at jeg endre rekkefølgen i scenery library slik som i posten til Andrew. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=514081#Post514081 Har AON, UTX og Norway Scenic.
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-
-
Som kjent er Obama en stor fan av jorbær fra Biri, men etter at bønder fra hver sin side av Mjøsa i lengre tid har vært i bråk og stått på hver sin side og ropt nedsettende komentarer til hverandre har kvaliteten på bærene gått ned. I den samenheng sendte Mr Ob like godt Nimitz til Mjøsa for å holde sinnene i ro, og kvaliteten på bær slik han liker den. Noen fordeler må jo verdens mektigste mann ha? Alle mine forsøk på å finne ut hvordan i alle dager di fikk denne båten dit, har vært nytteløse. Classified Information er alt jeg får opplyst. Uansett. Sjefen sjøl på Nimitz har helt dilla på Top Gun og nekter plent og sende ut noe annet enn F-14 på dette toktet. …
-
- 12 svar
- 2,4k visninger
-
-
Heisann, nytt medlem her, selv om jeg har lusket i gangene siden i sommer en gang. På grunn av mange fine og inspirerende bildeserier fra Frontier gutta så har jeg havnet i Tongass jeg også. Med enmannsfirma og tre JetRangere. :grin: Maskinparken: Utility utgaven. Sett her i Petersburg området i forbindelse med tømmerhogst. (Har dører også, bare litt usikker på hvor jeg satte igjen de) Flottører, går stort sett på taxi- og rundflyging. Ganske kjekt om vinteren også, selv om jeg mistenker at den glir godt på snøen om man står i helning... Første bildet er Petersburg, det andre er Sitka. Også lowskids ('lowridern'), helt klart den mest eleg…
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-
-
Frontier Flying Service VA ekspanderer stadig! Med 8 ansatte i firmaet og like mange flymaskiner har vi god dekningsgrad! Etter tips fra en bekjent prøver vi oss nå på markedet i området rundt Seattle! Vi har etablert en HUB med Jarle Pedersen som HUB Manager. Per dags dato har vi stasjonert ut Cessna 206, Beech King Air B200 medical og en DHC-2 Beaver på floats i denne flotte byen! Har denne uken vært litt rundt om i staten for å gjøre research på markedet, tok likeså noen bilder når jeg først var der ute. Den første dagen parkerte vi i Barrington, drøyt 90 minutter med bil fra sentrum av Seattle. Flott landskap og vennlige folk. Utrolig hvor for man kommer ut av "s…
-
- 3 svar
- 865 visninger
-
-
Jepps, så var GEX Europe innstallert og en kjapp flytur litt over ulike steder i Norge og i Europa gir dette inntrykket (Bildene er kun redusert i størrelse og kvalitet):
-
- 15 svar
- 4k visninger
-