Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Johnny_Nikolaisen,

Hei igjen, sitter å skriver dette fra ukjent sted i Alaskas villmark (utrolig hvor trådløst nett når fram), etter at Heli Link investerte i en Bell 412 så er vi (jeg) nå under etterforskning hos FBI for mulig kreativ bokføring. Tørrpinnene i dress hadde problemer med å forstå hvordan et nyoppstartet enmannsfirma kunne ha råd til 4 helikoptre, baser på Sitka og Johnson Petersburg, og firmastrandhus på Hawaii. Jeg kan egentlig bare beklage meg over at FBI ikke har nok fantasi til å forstå mine helt logiske bortforklaringer. Inntil FBI blir lei av drittværet og drar sørover igjen så kan jeg i hvert fall vise fram noen bilder av nyinvesteringen på bakken, samt et anne…

2. Started by Tommy Bernes,

Hallo! Gikk til innkjøp av Quality Wings sin 757, er bare storfornøyd, har testflydd litt og er bare fornøyd så langt, har dog ikke begynt å lese på systemer og sette meg inn i det enda, men førsteintrykket er bra. Masse gode painter tilgjengelig også Her på vei ut fra Tromsø.. Kommenter gjerne! Og ha en fortsatt flott kveld! Mvh Tommy!

3. Started by Gunnar van der Meeren,

Ettersom det har blitt så mye skadedyr i luften etterhver, så var det på tide å bli kampklar (i rekordfart). Så Ernst - bare pass deg - nå er den store ulvejakten i gang...her skyter vi ulv med både kanoner og raketter :grin: Og ikke tro at du er trygg på bakken heller - denne modellen har et fælslig arsenal for ground attack.... :cool: Piloten tar på surstoffmasken nar 8000ft passeres (det går fort oppover)

4. Started by Jarle Pedersen,

Skulle fly litt F-16 fra Tromsø.. Geir's settings på mp serveren vile at jeg skulle starte i verdensrommet.. motoren døde og jeg fløt sakte og rolig rundt jorden Noe mørkt bilde.. men er ikke så mye lys i 2500166 fot....

5. Started by Ernst K.Furuhatt,

En ensom etternøler har kommet bort fra den beskyttende formasjonen, og prøver febrilsk å nå tilbake til basen sin, vel vitende om at sultne ulver er på utkikk etter nettopp et slikt bytte. Nervøse prøver de å manøvrere fra sky til sky, men skarpe blikk har allerede oppdaget dem, og nådeløst plassert seg i possisjon for angrep. Flyet ditch`et midt i den engelske kanalen, så mannskapet ble snart berget av kystvakten........ A2A B-17, Classics Hangar FW-190, FS recorder og en anelse photoshop.

6. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Nå som eg har nevnt for Andrew om det hadde vert mulig å kombinere hans scenery med Geir Grønlien sitt for Bømoen. Fikk han Til noe som eg etterhvert vil påstå har gjort bømoen til en av de beste flyplassene i fs norge, hvertfall blant de små. For meg som har brukt mange dager der nede om sommeren og påsken og tatt bilder, er det hyggelig å ha bømoen slik den skal vere. Har selv bestemt meg for å painte noen av maskinene som traffikkerer Bømoen.. LN-ASB er det flyet eg hadde min første småflytur i, paintet det for en stund siden, og kan ikke si annet. En at å fly samme turen som sin første tur i småfly, om igjen i fs, vekte en del gode minner. He…

7. Started by Ernst K.Furuhatt,

FW-190 late variants fra A5 til A9 er sluppet hos Classics Hangar . Jeg har også de første variantene og trodde knapt dette kunne bli bedre. Men Mathias Pommerien og hans team har lagt lista enda høyere, så modeller som var fantastisk bra er blitt enda bedre. Cockpit(VC) er til å få gåsehud av, og både lydkvalitet og flight mdl. er blitt enda mer realistisk. Dette er modelldesignere som jobber idealistisk med en lidenskapelig interesse for detaljer og kvalitet! Og det UTEN AT DET GÅR UT OVER FRAMES!! Behandling av motor og flysystemer er blitt mer nøyaktig, så nå må man forholde seg enda mer til flight manual, uten at det virker frustrerende. Veeeldig bra ! …

8. Started by Gunnar van der Meeren,

Jeg falt for fristelsen til å kjøpe Flight1 mustangen som er FSX native. Ernst hadde tipset meg om FW'en som kom denne helgen, men jeg valgte altså Mustangen først.... Selv om denne mustangen neppe helt når opp til kvaliteten på FW'en, er den slettes ikke verst.... :grin:

9. Started by andreas nærbø,

Hei Det har seg sånn jeg bestilte PSS 757 og den kom i posten i går.Og jeg har noen problemer se på bildet Håper noen hvet hva som er feil. Ja jeg har prvd og innstalere på nytt. Kjører Windows Vista.

10. Started by Tor-H Bergseng,

Ikke noe uvanlig, kun en Ryanairmaskin på vei til Dublin

11. Started by Paulo Fernandes,

I dag fløy jeg min første flytur på tre uker! Dette var pågrunn av en ustabil PC som hele tiden fikk mange slags bluescreen og måte derfor på reperasjon hos komplett. Takk til dem for utrolig god og rask service! "Takk for det!" Det tok dem bare én uke også var PCen min her igjen! Problemet viste seg å være en støvlagt CPU-kjøler som gjorde at CPUen ble varm og ustabil. Det var ikke noe galt med minne eller hovedkortet, som mange antydet, men feilen var av fysisk art i hvertall. Nå funker PCen som den skal, og den første flyturen med nyoppusset PC gikk fra Faro til Oslo. Ingen CTD eller bluescreen oppsto, dermed er det ingen problemer med PCen! På landing var det…

12. Started by Andrew Thomsen,

Pasi, Helge og jeg møttes på MP. Turen gikk fra Torp til Rygge til Gardermoen. Så startet vi på nytt på ENZV og hadde en fin tur til Lista, hvorpå visse individer ikke kunne motså en viss bro :grin:

13. Started by Gunnar van der Meeren,

Jeg fikk et nytt sett med sceneryfiler fra Andrew i kveld. Han har bl.a lagt mye arbeid i ENBM Bømoen (Voss). Men selv om terrenget etterhvert stemte meget bra, så har Andrew inntil nå benyttet bygninger fra bibliotek. Settet som jeg fikk i dag, var tilpasset Geir Grønlien sine ENBM bygninger. Dette ble prikken over i'en. Nå er det bare utrolig gøy å fly til Bømoen. Takker Andrew og Geir! :grin:

14. Started by Andreas Stangenes,

Hadde oss en fin flight, men dessverre gav Freds internett-connection etter halvveis inn i turen. Turen bød på interessant scenery og godvær.

15. Started by Fred Solli,

To bilder etter endt tur sammen med Jan Arild og Andreas på Vatsim. De synes ikke på mine bilder da de ikke har Aerosoft sitt flotte scenery. Fra den andre siden

16. Started by Johan Clausen,

Bare lige 2 hurtige billeder af de 2 ting nævnt i titlen. Boston'en er det nye payware scenery, ikke freewaren fra avsim: Derudover er det min egen AI og POSKY's B777-200.

17. Started by Jan Arild Gjemble,

Jada, igår var det igjen Vatsim, en liten tur fra LOWW til LOWI. Det hele gikk så fint helt til approach LOWI og det gikk overhodet ikke å få ned maskina. Det endte med 2 goarounds før jeg på tredje forsøk fikk planta maskina godt i jorden. Svett, og med høy puls kunne jeg endelig bevege meg ut av maskina. Hadde kun 2400 kilo fule igjen også. Takk til fantastisk ATC som fikk meg trygt ned til slutt etter noe hasardiøs andre goaround. Her er et lite stemningsbilde og en trail som viser goarounds.

18. Started by Andreas Stangenes,

Fra turen EDDD-EDDM i dag sammen med Jan Arild

19. Started by K J,

Jeg tog mig en tur i Seneca'en fra Aalborg til Bergen her til aften, så her kommer lige tre hurtige shots: Af en eller anden grund "forsvandt" terminal-bygningen i replay, så dere får ingen landingsbilleder denne gang

20. Started by Øystein Gudbrands,

Raivavae

21. Started by Gunnar van der Meeren,

Dette er en samling av B-17G liveries som jeg har gjort, eller har i arbeid for FSC modellen.

22. Gjest Jon Ola Gisnås
    Started by Gjest Jon Ola Gisnås,

Fløy fra Taipei (Taiwan) til Hong Kong med DF 727 i TNT cargo variant Ruta var som følger: RCTP SID CAMEO J2 HLG A1 ELATO G581 CH VHHX. Ca 470 nm som er passe i denne kjerra. Har alignet IRS, pushet og startet opp, taxer til R5. Har satt inn MAX EPR og VSpeeds etter tabell. Her får man nemlig ikke stort gratis Flyr stort sett manuelt opp til cruise, da det kan være like mye arbeid å betjene autopiloten Spessielt mtp vertikal performance. Her blir det dog en liten pause mens AP holder FL290 og IRS får navigere. - På veg nedover, målet er 8000 fot ved CH VOR (Cheung Chau), som er 15 nm unna her. Over på VOR/NDB/LOC resten av veien, og manuell flying …

• 2 svar
    • 928 visninger
  23. Started by Andreas Stangenes,

Når jeg ser andres Level D fly på Vatsim ("View Trafic") så vises de med røyk av den ene vingen når de er i lufa, og røyk fra begge vingetippene når de er på bakken. Hvorfor er det slik, og hva kan jeg gjøre for å stoppe det? Noen som vet?

24. Started by Ivar Skaugstad,

I anledning at Norwegian Eagles har Air Force One som tema førstkommende helg har jeg etterlyst en paint av Boeing E-4B, eller "dommedagsflyet" som det ble kalt under den kalde krigen. Desverre var det ingen som tok på seg oppdraget. Jeg så da intet annet alternativ enn å painte det SELV! Jeg presenterer derfor MIN FØRSTE PAINT på bildene under! Ser at teksten ble noe flytende på bildene, men fonten er lik den som er på Air Force One. Hva synes dere om gårsdagens, samt tidenes første prosjekt? Ikke vær for streng på kritikken. Her er flyet avbildet i flott Seattle vær, selv foretrekker jeg en mørk høstkveld for operasjoner med denne flymaskinen. :grin:

25. Started by K J,

26. Started by Pasi Jorgensen,

Widerøe har kjøpt en ERJ fra Skyways, den skal brukes på utenlandske ruter og noen ruter innenlands. [size:8pt]([color:#CCCCCC]hele widerøe-ERJ saken er selvsagt fiktiv[/color])[/size] Og så, ett bilde av en av naboene's ERJ Om det skulle være noen ERJHeads som fikk lyst på nye drakter til doningene sine, så send en PM. Finncomm må jeg fixe litt på, ellers er den vel klar ganske snart. Har også en Cirrus Airlines som er snart ferdig!

27. Started by andreas nærbø,

Hei ! Jeg bestemte meg for og fly norge rundt.Har kommet meg til Bodø der jeg sto i natt.Flyr fra Sola . Turen flyves på en server som heter swedlanda/213.113.51.165 . Flyr PMDG 737-700. Flyruten blir ENZV-ENBR-ENAL-ENVA-ENBO-ENTC-ENKR-ENGM-ENCN-ENZV.Her er bilder fra flyturen så langt. Bildene er ikke redigert. Blir en nødlanding på ENBR siden bakhjula ville ikke skikkelig ut Hadebra Flesland . Ble dessverre ingen bilder på Værnes pga jeg glømte meg ut Alt fra denne gang. Skal videre opp i dag. Viss noen vil henge seg med er de velkomne med Andreas

28. Approaching RW01R ENGM en mørk høstkveld

29. Started by Stein-Ove Rud,

Hei Legger ut noen bilder i fra de siste dagene, eneste som er gjort med bildene er at de er krympa litt, fra 1920x1200 mtill 960x600. Håper de faller i smak. Først et oversiktsbilde fra mitt nye FlyTampa KBOS med en del AI trafikk, FS2004 PMDG MD11 ved gate EGLL, FS2004 MD11 på vei til RW'n OG et cockpit shot fra MD'n Her er en god gammel kjenning inbound ENGM, PMDG 737, Paint: Paulo-Design Nærmer seg final med en god del skyer.... Og et til fra gate ENGM Alle de første er FS2004 og har med ett fra FSX også, må jo bruke "Vispern" litt også, Nemeth EC135. Har et opp…

30. Started by Paulo Fernandes,

Siden PCen er på reparasjon får jeg ikke fløyet noe i FS. Derfor har jeg gått gjennom litt flybilder for å pine meg selv, og sånn at jeg digger FS enda mer når jeg får den tilbake Så her kommer litt eldgamle bilder fra en tid hvor FS2004 bare betydde enkel morro for meg, en tid preget av Posky-modeller, default cockpits, lite planlegging og uten vatsim. (PMDG)