Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Hei, ja, jeg skal nå formatere Pc'n og da velger jeg og legge ut de beste bildene jeg har fra diverse flighter , om de kan regnes som bra da :whistle: Men her er de iallefall: Måtte sjekke ut Mallorca Under en flight fra Berlin til Oslo Under innflyving til Gardermoen Etter en svært hard landing på Værnes :blush: Fly faktisk på Vatsim her mener jeg og komme på Etter shutdown og parkering ved gate, må vel til en inspection av gear før neste flight :blush: Lining up for takeoff. Endelig i lufta, og kursen settes mot Tromsø Her er jeg på cruise og vei til Tromsø Her er det ikke lange biten igjen, rett før decent. Hå…
-
- 8 svar
- 1,2k visninger
-
-
Frontier Flying Service VA er virkelig igang med julerushet! Vi har fått en meget god avtale med staten. Vårt oppdrag, i tillegg til å levere julegaver, post etc. til distriktene, skal vi levere forsyninger og julegaver til personell som er isolert oppe på isbreene. Det er flere forskningsstasjoner der oppe som forsker på global oppvarming. I den anledning har vi malt om vårt cargofly i en litt mer passende pasade med tanke på julen. Da det så og si bare er mannfolk der oppe, tillot vi oss også å bringe med 5 av julenissens hjelpere for å bringe julegleden opp i fjellene! :grin: Kommentarer settes pris på!
-
- 7 svar
- 2,7k visninger
-
-
Heisann! Nå som Ivar og Frontier også har åpna HUB i Karibien, har det igjen åpnet seg muligheter for oss i Juneau Air Service. I det siste har også den blåe 206'en vår fått en julenisse på fronten. Petter som egentlig er driftssjef for JAS har tilbringt mye av høsten hos Frontier, så Juneau AS har på sett og vis blitt litt mitt eget prosjekt også, frem til Petter kommer tilbake. ------------------------------------------------------------- Det nærmar seg jul og den 24. Idag er det 17 og i likhet med Posten har vi også ei grense på når ting bør sendast for å kome fra i tide.. Så folk har vert kjappe på telefonen og ringt oss frå både fjernt og næ…
-
- 17 svar
- 2,9k visninger
-
-
27 Desember skal jeg fly på "New Years Toast at Madeira-eventet" på Vatsim og driver derfor i disse dager å øver meg litt på denne vanskelige approachen i FS. Nå har jeg landet der fire ganger, og det siste forsøket gikk svært bra. Her er et bilde av landingscharten (VOR/DME RWY 05): På denne innflyvningen skal altså fly fra FUN (Funchal VOR) på en outbound radial på 213 grader, og når man er 6 DME ifra FUN begynner man den visuelle svingen mot innflyvningslysene (kan noen please fortelle meg hva disse kalles), der man skal være på 850 FT AMSL. Etter det går det ganske kjapt nedover før man lander på RWY 05. En utfordring med andre ord! Jeg kommer nok til å bru…
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Mekket litt, fått til det umulige more or less... :grin: Dere trenger ikke kommentere småfeil; det er masse som skal rettes på. Dette er kun en "full fart rigging" for å ha noe brukbart å fly til. Final versjon vil ha småfeil i transparens fra ymse vinkler pga en FSX bug man ikke kan overvinne, men de er umerkelige, no problem.
-
- 8 svar
- 3,5k visninger
-
-
Ettermiddagsturer over snødekte Hardanger. Vinterlyset er en edit som jeg gjorde i FEX. Får litt julestemning nå.....
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
J35-modellen er bare på alpha-stadiet, men den lover allerede kvalitet som er verdt å notere seg! Thomas har tidligere laget samme modellen til FS9, og da var det ett av de flyene jeg stadig måtte tilbake til. Nå har han bygget Draken fra scratch for FSX Acc/SP2, og selv om modellen bare er under alpha-testing, er det et meget spennende prosjekt fra svenskene. Her må man bruke flight manual og realistiske start-prosedyrer, og det er IKKE et fly man ratter rundt i ørska. Flyfeelingen er allerede på plass og lydkvaliteten er meget bra. Anbefaler å holde et øye med denne svensken, og sjekk innom hjemmesiden, kanskje får du låne en av Drakene for litt testflyvning. N…
-
- 2 svar
- 897 visninger
-
-
Hallo Legger ut en liten serie fra min test tur med MD11... (Org. shot's, just reziced.... ) Enjoy: Håper dette falt i smak... Edit: Kan legge til at jeg bruker NVidia driver. 181.22 og AA 8xs... Stein-Ove
-
Gjekk igjennom delar av screenshot-arkivet mitt idag, og tenkte eg kunne leggje ut ein "Best of" serie.
-
- 10 svar
- 2k visninger
-
-
Eller screenshots fra virkeligheten? Eller begge deler. - Hadde en liten ryddesjau på PCen, og endte opp med å leke litt i photoshop. Alle flyene er fra FSX, resten er tilfeldige sjåtts i hyttåpine. God Jul.
-
- 17 svar
- 3,2k visninger
-
-
Hei! Vil legge inn to bilder jeg tok fra gårsdagens VFR tur. Bernard USFS - Lower Loon Creek. Fløy opp og ned. Ruten jeg fløy opp og ned. Parkert på Bernard USFS. Ble desverre ingen bilder fra turen, siden jeg kom på det når jeg hadde landet :blush: Oppfordrer alle til og ta turen, spesielt de som bruker FSX! En tur du alltid vil fly. Bare følg elven opp og ned mellom fjellene. Kommentarer mottas med takk! Mvh Eivind
-
- 5 svar
- 1,4k visninger
-
-
Snaaart... Og disse har jeg paintet for anledningen B767-300ER med Winglets PS... Bare GE motorer er avbildet.. LAN og Hawaiian vil få PW når mdl er klar http://www.commerciallevel.com/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1962 http://www.commerciallevel.com/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1963 http://www.commerciallevel.com/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1964
-
- 1 svar
- 806 visninger
-
-
Produktiviteten er det iallefall ikke noe i veien med! Dette er mitt tredje prosjekt, altså min tredje repaint igjennom tidene. Må si jeg faktisk ble ganske fornøyd med denne, synes fargene passet Beaveren godt! Nå har samtlige av firmaets flymaskiner blitt ikledd firmaets farger! Hva synes dere?
-
- 6 svar
- 1,7k visninger
-
-
Heisann! Har laget en ny Paint til Alphasim sin AS365 i fargene til Losen sin LN-OLN. Kom gjerne med konstruktiv kritikk og fine kommentarer! Mvh Tommy!
-
- 34 svar
- 8,3k visninger
-
-
Yeeehaa. Slik går det når man ikke kan tysk og må føle seg frem til hva knappene gjør! Med taket på plass, satte jeg kurs for Bardufoss. Cockpiten i Classic Hangars FW-190 er utrolig detaljert. Flyet oppfører seg ganske likt FW-190 i IL2, dvs ganske forskjellig fra P-47. Mye smidigere og raskere bevegelser. Amerikaneren føles mye stødigere. En annen ting P-47 har som FW-190 mangler er trim for haleror og balanseror. Så mye som denne dreier seg i lufta er det litt overaskende at de ikke inkluderte dette. Uansett, vel verdt pengene. Absolutt et førsteklasses fly.
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-
-
Heisann! Nå som vi endelig har fått en Bømoen som definetivt ikke ligner noen annen småflyplass i Fs norge, tenkte eg det var på tide og få ferdig prosjektet mitt, nemlig å få malt på plass noen av de maskinene som befinner seg her i virkeligheten. Så enjoy! Får begynne med den mest kjente og lokale, nemlig Voss flyklubb sin Cessna 172 LN-ASB som eg fikk min første småflytur i --> Modell, Carenado 172 Så en som av og til har stått der oppe i lengre perioder, LN-NVK, en cessna 152 --> Modell, Carenado C152 Hvorfor to bilder av den..? Fordi eg ikke klarte og bestemme meg for 1 :grin: Så har vi en annen maskin som nesten alltid står …
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
En paint som ble sluppet idag til MD11. Måtte bare vise fram fra en take off i Juneau S K Å L !!! (Fullstendig uredigerte, bare litt beskjært)
-
- 7 svar
- 1,6k visninger
-
-
Her er mine første screenshots bilder av en tur. Turen gikk fra Frankfurt til Boston med en Boeing 747-400 Lufthansa. Været i Frankfurt var fint mens i Boston var det kratigt snø vær. Cockpiten Full service Taxing to RW07L Take-off Forlater Frankfurt Nermer meg flyplassen i snø været En vellyket tur for denne gangen Bare kom med komentarer
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Tok meg ein rett lang tur idag. Flighten gjekk ifrå Bergen Lufthamn Flesland, til Stevens Anchorage Intl, i Anchorage Alaska. Flighten var planlagt til å vare i 10 timar og 45 minutt, men faktisk flygetd vart nærare 11 timar og 30 min pga sterkare motvind enn varsla. Ruta me fulgte på denne turen var: -------------------------------------------------------------- TINKO UZ107 STO UM609 EVD UZ201 HTK UP80 LATEN B483 UOHH B153 CZ B148 UTS G370 INLIR A812 UHMM G370 URABI B337 BUMAT B233 BETAM G212 VALDA H222 MCG. -------------------------------------------------------------- Den tek oss nordover langs norskekysten før den sender oss inn over Nordishavet og vidare a…
-
-
Hallo! Ikke noe lang avhandling, men vil bare vise at vi ikke er ute av drift. Men har derimot hatt den ene 206'en vår inne på painting.. Hadde nemlig en ide her for en måmeds tid siden om å feste noe julerelatert på maskinen vår, men så ser det jaggu ut som Ivar Skaugstad og Frontier har vert før oss, med jule logoene.. :grin: Men vi kunne ikke vere dårligere, en kjapp telefon til han painteren nede på Sitka og maskinen var på vei til meg i Petersburg samme dagen! Fikk vist et bilde av den også Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
I natt hadde jeg en flott tur fra Vancouver til Anchorage med full ATC-dekning og en utrolig flott opplevelse. Senere idag fortalte jeg om dette og Andreas hadde lyst til å få Alaska i blodet og oppleve litt av dette landskapet. Vatspy ble sjekket og joda, Anchorage Center var online. Rask planlegging og legging av rute fra Yakatak til Anchorage ble bestemt, men desverre forsvant ATC før vi var "airborne." Vi bestemte oss for å ta turen likevel og her er inntrykkene fra denne turen. Parking i Yakatak ferdig lastet og klar til avgang. Andreas taxing for å backtracke RW for take off Take off! Meg selv airborne denne vakre morgenen i Yakatak E…
-
- 3 svar
- 711 visninger
-
-
Bilder fra dagens event i karibien - St. Maarten finner du her: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=518177Post518177
-
- 0 svar
- 462 visninger
-
-
Legger ut en kjapp en :whistle: Kommentarer settes pris på
-
- 2 svar
- 633 visninger
-
-
I dag fløy jeg en rute jeg aldri har fløyet før, Beograd (i Serbia) til Oslo Her er bildene! (Les bildeteksten) Checker flight controls før take off, og takser til RWY: Svært våt rullebane: Rotate! Digg dusj for rullebanen! Trafikk utenfor Ungarn, på vatsim Vakker solnedgang utenfor Norgeskysten: Passerer gjennom skyene, og er nå godt på vei nedover og til venstre er Rygge flyplass et sted: Må ta med et cockpitbilde og Kjeller flyplass til venstre under BGU transission: Parkert på den internasjonale terminaldelen på Gardermoen: Legg gjerne igjen en kommentar
-
- 12 svar
- 2,6k visninger
-
-
Norwegian Eagles gjennomførte ett krevende og spennende oppdrag i dag! På strak arm tok vi utfordringen med å frakte den Amerikanske Presidenten fra Washington D.C til Oslo. For dere som ønsker litt mer informasjon om oppdraget vårt, se her! Tommy hadde æren av å få fly Air Force One, dette hovedsaklig i hans ivrige deltakelse på samtlige av Norwegian Eagles sine turer. Her står vi klare for avgang på Andrews AFB utenfor Washington D.C. Her passerer vi over New York og Manhattan i FL390. "Nightwatch", Boeing E-4B på oppdrag. Flymaskinen jeg fløy i dag fungerte som mission control. Arbeidsdagen er nesten over idet Presidenten blir fraktet i…
-
- 14 svar
- 3,2k visninger
-
-
Bildet er tatt over bardufoss etter en skikkelig overhaling av FS.det er med REX og activesky.gjerne legg igjen en kommentar:-D
-
- 6 svar
- 1,4k visninger
-
-
Frontier Flying Service sitt nyeste flaggskip med fersk paint. Dette er min andre paint igjennom tidene (samt denne uken), så ikke vær for kritiske. Enjoy!
-
- 6 svar
- 1,5k visninger
-
-
Hei igjen.. Skal ikke plage dere med for mange screenshots, men må ta de nå som alt fungerer :grin: Er ute nå og flyr oljearbeidere ut til platformene utenfor Bergen. Har fått plassert ut noen ved hjelp av FSX SDK Objectplaceren. Fungerer fint. Akkurat landet og klar for en liten pause. Kommenter gjerne! Og ha en fortsatt flott kveld! Mvh Tommy!
-
- 4 svar
- 1k visninger
-
-
Er i skrivende stund på vatsim på cruise over Russland fullasta med div. russisk cargo . Her er et bilde rett etter push fra Domodedovo
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-