Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Jeg og Jarle dro på en verdensomseiling med hver vår F-16 i natt [size:8pt]Vi startet i Las Vegas, eller Nellis AFB for å være nøyaktig. Men det var begynt å bli mørkt, så noen scenic Grand Canyon tur ble noe amputert siden man nesten ikke så noe. Men vi forsøkte alikevel. Bildet er tatt mens jeg sirkler Hoover Dam før vi stupte ned i juvet og kom oss noen og 20-30 Nm etter elveleia før første katastrofe var ett faktum. Og det var ikke pga mørket men høy fart at noen fikk nærkontakt med fjellene som stiger opp langs elveleiet [/size] [size:8pt]Så da bar det mot lysere steder, Khatmandu ble utgangspunktet, og etter å ha snodd seg opp og ned daler, over noe…
-
- 0 svar
- 513 visninger
-
-
Heisann! Legger ut en liten serie fra en flight jeg hadde 8. Desember. Det var Norwegians rute 163 fra Bergen til Trondheim som ble flydd en desemberkveld. LN-NOB var satt opp på en fullsatt Trondheimrute... Enjoy! Outbound Flesland Snøen har lagt seg over Sogn og Fjordane Kald stemning fra flightdeck Starter descend inn mot Værnes Trondheim rett frem! Ned med hjul og flaps... Vinterstemning ut fra vinduene Finale 09 Takser av og ser en KLM Cityhopper borte ved terminalen Det var det for denne gang! Takk for at du tok deg tid til å se igjennom bildene.. legg gjerne igjen en kommentar! =) Forts…
-
- 5 svar
- 1,5k visninger
-
-
P-51 i sitt rette element - som vaktbikkje for B-17.... :grin: I tillegg til å være en glimrende fighter, var P-51 helt overlegen når det gjaldt operasjonsradius. Disse kunne følge bombeflyene dypt inn over fiendlig område. Forøvrig livries av B-17, som jeg har klusset litt med... :cool:
-
- 7 svar
- 1,5k visninger
-
-
Et screenshot fra innflyvningen til Osl i går med NLA EC135 Bra med snøvær fikk vi på innflyvninga også! Endelig et screenshot jeg er fornøyd med hehe
-
- 2 svar
- 968 visninger
-
-
Netopp lært med Maddog sin MD82, og liker det! her kommer noen shots
-
- 6 svar
- 1,6k visninger
-
-
-
Nattflyging med min høyt elskede Cera 412. Litt photoshop for å lyse opp bildene og fikse litt på landingslyset. Tøffe karer flyr med hjelmviseret nede i mørket også. :cool: På vei inn for å plukke opp de som satt ute i kulda og venta: Landing på Sitka: Parkert. Gjorde forresten en brøler i går, jeg skulle fly fra CBW4 til PAPG og på kartet var det rett vestover og en kort tur sørover etter fjorden, men det ble jo fullstendig bom når jeg sjekket kartet halvveis. Tydeligvis peker ikke toppen av kartene mot nord. Jeg så ingen kompasstjerne så jeg tenkte ikke over det. :grin: Noe å lære hele tiden. God jul folkens…
-
- 1 svar
- 697 visninger
-
-
Kun ett bilde fra kveldens første flight fra Dusseldorf til Gardermoen. Hadde en flott tur på Vatsim.
-
- 2 svar
- 839 visninger
-
-
Natten ble brukt til litt formasjonsflyging og gøy: Her er Pasi og jeg i tett formasjon: Her er jeg i baksetet til Pasi nedover elveleiet i Grand Canyon: Enjoy!
-
- 2 svar
- 798 visninger
-
-
Hei Dette er mine første bilder her på forumet, og de er langt ifra profesjonelle, men det er en begynnelse! Fløy først fra Gardermoen til St. Maarten, og så fra St. Maarten til Toronto. Her Svinger KLM sin Boeing 747-400 mot Princess Juliana Airport Her står Boeing 747-400 ved gate A3 og bagasjen blir lastet ut Her står United Airlines sin Boeing 757-200 som er klar for takeoff og noen timer lang flytur til Toronto Takk for at du så på bildene, og legg gjerne igjen en kommentar:) Tar også imot konstruktiv kritikk...
-
- 4 svar
- 885 visninger
-
-
-
...nesten da hvertfall.. Men zoomen i fsx tillater ikke mer :grin: Har tatt meg en aldri så liten mandagstur over Aeropelican i trike, en usedvanlig kort tur ble det, men det var hvertfall en tur! Kommenter gjerne! Og ha en God jul til alle dere der ute som sitter og flyr! og de som ikke flyr :grin: Mvh Tommy!
-
- 2 svar
- 780 visninger
-
-
Der er for tiden tilbud på udvalgte CS-produkter. Herunder C-130 Hercules, som kan købes for 20 euro. Det var jeg selvsagt nødt til at udnytte :grin: Her er et enkelt billede fra lidt low level flying i dag: Håber det falder i smag.
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Jeg og Helge holder på med en ny flyplass som vi føler trengs i det norske FS-miljøet. [color:#FF0000]Tiiidlig[/color] utviklingsfase
-
Her er noen bilder fra approachen til dagens andre flytur, Oslo - Bergen. Jeg fløy SOPAR 2N sammen med Kristoffer Vinje foran meg =) Kommentarer og konstruktiv kritikk settes pris på =)
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Da søndagens tur ble rotet ihop på relativ kort tid, med tanke på annonsering og alt som det fører med seg, så det bokstavelig tatt mørkt ut en liten stund. Dette er tatt før vi ble bønnhørt, vi forøkte oss på 1'ste leg som gikk til Gåsadaldur. Det endte med ett ublidt møte med en fjellvegg for en av deltakerene. Dette bildet er justert slik at man faktisk ser noe, noe som ikke var tilfelle i "virkeligheten" Etter at Geir hadde forbarmet seg over oss villfarne sjeler som tumlet i mørket, så lysnet det praktiskt og bokstavelig talt opp, takk Geir Og flere joinet kveldens tur også. På dette punktet var vi vel 4 stk da vi landet i Gåsadaldur, Jan Arild tok en tur…
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
Det kan sikkert skrives bøker om hvor vanskelig det er å få slikt til som jeg viser på følgende bilder, og når dette blir utgitt er ennå mye "feil", men jeg kan intet gjøre med at ACES ødela ting med SP2. Dette blir utgitt uansett, og klager i ettertid hører jeg ikke, for jeg er ikke den som kan fikse FSX :smile: Og dere som finner feil på vestsiden, vit at resten kommer på plass.
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
Her er bildene for en heftig opplevelse på Færøyene med et alldeles praktfullt scenery for VFR. Alle hus på Færøyene skal være modellert og en haug med båter og annet også. Her er gjengen, mens fotografen drev lavtflyging med en Beaver: Ja, dette er en foss, men det ser du vel. Til og med oppdrettsanlegg finns med: Flust av helipads også: På kaia i Torshavn:
-
- 1 svar
- 703 visninger
-
-
I 1944 begynte himmelen over Tyskland å tettes mer og mer av allierte bombefly, som systematisk knuste tyskernes krigsindustri. Enorme mengder antiluftskyts klarte ikke å stoppe bombingen, og tyskerne ble stadig mer desperate etter å finne på nye våpenløsninger. Ett av disse påfunnene var en spesialskvadron med frivillige "Sturmjäger-piloter", som angrep bomberformasjonene med sterkt armerte Focke Wulf 190-A8. Disse flyene var forsterket med skuddsikre glass og stålplater, for å tåle mest mulig under angrepene, men det gikk også ut over flyenes vekt. Noe vekt ble redusert ved å fjerne maskingeværene i nesen. Skvadronen oppnådde imponerende resultater, men hadde og…
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
SK7345 ENVA-LGKO med SAS nyaste 737-700..LN-RNU
-
- 4 svar
- 1,5k visninger
-
-
Da måtte jeg tilbake til litt flying. turen idag gikk fra osl til arlanda og det må ha vært en av de smootheste landingene mine noensinne. jeg har ikke redigert bildene noe og håper de faller i smak!! vi starter på gate i oslo taxser inn på 19r og raskt opp på climb kveldssol over sverige ganske mørkt om morgenen descent approacher ganske lavt nesten nede nå! reverse engine Sierra 139 turn next taxiway:D shutdown og passasjerer går av det var alt for denne gang: ikke så veldig bra men, tilbakemeldinger både negative og positive!
-
- 5 svar
- 1,6k visninger
-
-
da skulle jeg ta meg en tur med demo-helikopteret. inn i bergen for å se på bryggen og tulle med litt low flying. disse bildene er også HELT uredigerte og håper at de ser bra ut! På fuel parking liftoff! forstyrrer jeg deg i arbeidstiden? setter kursen for Bergen sentrum Bryggen jo! jeg er skuffet over de store bygningene på Fløyen sandviken måtte leke meg med litt low flying også da! Under Askøy-broen! Lurer på hvorfor jeg approachet som et vanlig fly... "luft-taxiing" kan vi kalle det! og da hadde vi landet ved fuel boxen igjen Håper de falt i smak!
-
- 2 svar
- 931 visninger
-
-
Må si at SAS har hatt de merkligste painter på sine fly opp igjennom tidene, blant annet denne Star Alliance fargene :blush:
-
- 1 svar
- 727 visninger
-
-
Det var en herlig tur fra Svalbard med atis i Longyearbyen som sendte oss god tur til Finnland, godt å ha teamspeak på den øde turen over til Finnland for når vi først kom dit gikk heller mikrofon og headset varm. Hektisk! Veldig hektisk. Fikk en 10-15 minutters holding, og så bars det videre med vektors og rett inn på ILS RW 21. Eventet hadde hentet inn de absolutt mest erfarne ATC'ene fra europa, og møtte mange kjente der oppe som man vanligvis treffer nedover Europa. Til tross for FSX-kræsj 200 fot før jeg plantet hjulene i bakken var dette et herlig event, og turen fra Rovaniemi og til Røos var like minneverdig smile Flott tur og flott selskap! Avgang …
-
- 1 svar
- 658 visninger
-
-
Tok en liten tur til og fra Malmi, mye GA trafikk tross været God jul!
-
- 1 svar
- 571 visninger
-
-
Da har de som var med på turen tatt noen bilder håper jeg. Selv fikk jeg med meg mye på min første vatsim flight som var GØY! Ganske trist at det var så mye fly rundt Rovaniemi som gjorde at FS klikket både for meg og Ivar på final( :cry: ) Men fikk 3 bilder så håper jeg dere andre poster her Da var jeg på vei til Svalbard fra Tromsø. Mange valgte denne ruten for å komme seg frem. Som dere ser på TCAS så er det ikke noe tull for APP og TWR her nei! Men mye var godt planlagt og de som snakket var ganske hyggelige Lite bilde som viser hvor det klikak for meg. Rundt der føyk Fsen til Ivar også. ( Jeg er FIN253 Ivar er FIN375 )
-
- 1 svar
- 651 visninger
-
-
Take-off fra Gardermoen under vinterlige forhold:
-
- 5 svar
- 944 visninger
-
-
Hallais! Blir tett nå som jula nærmer seg, Ivar befinner seg vel fremdeles i Caribien, Torstein har vi ikke sett her oppe på lenge.. Mogleg Cpt. Figenshou har tatt han med seg i bushen for alt vi vet :grin: :grin: Anyway.. Etter som at beaveren vår har vert på teknisk lenge, har eg personlig tatt kontakt med de og gidd beskjed at vi trenger maskinen.. Hadde nemlig fått en telefon i går fra en fortvilet butikkansatt i Wrangell som ikke kunne få levert varene sine idag grunnet kraftig snøfall forrige natt. Sp vi fikk lastet ombord alle varene fra Petersburg og rundt 13.30 på ettermiddagen var vi klare for avgang med 2077kg totalvekt å få i lufta. …
-
- 8 svar
- 1k visninger
-
-
Fant ut jeg fikk ta en ordentlig test-tur opp til Tromsø for å sjekke ut photosceneryet når du kom på approach. Slik gikk turen: Forlater Bodø Vakker sensommerkveld, selv med mye skyer. Established on final ENTC Nærmer meg og det er vakkert. Parked and shutting down
-
- 2 svar
- 832 visninger
-
-
Is it the russians? Or maybe some other strange foreign aircraft? Oh wait! No! It's the VUSN VFC-12, Fighting Omars first three ship formation over NAS Pensacola in a while! A few snaps from our first attempt at formation flying. Not thaaat close yet, but soon! Etter ett par uker i opplæring først på T6, så på T45 har jeg og Per-Kristian Jensen endelig kommet oss opp til F18, og hadde første formasjonsflighten med vår CO for noen dager siden. Bare ett par bilder fra hvordan det gikk. Forresten. Kan ikke si hvor mye jeg anbefaler VRS F18. Ord kan ikke beskrive hvor ENORMT bra den er! Anbefaler også www.vusn.org på det varmeste. Vel…
-
- 2 svar
- 1,2k visninger
-