Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Stakk en liten tur innom Avalon Airport sør for Melbourne her rett før nyåret. De disket opp med litt luftshow, dessverre var det ikke mange flyene i lufta når jeg var der, så det ble mest oversiktsbilder. Tekst over bilder. Mye folk tilstede En 737 med Widget hale. Noe merkelig at de har mafiasotet rutene sine. Bortenfor stod det en C-130, en P-3 Orion, F-111 bomber, F-18 og noen kremvisper Noen flere jagere hører med på flyshow Noen eldre modeller hører og med. En A330-200, C-17 Globemaster, C-130 RAAF, CH-60 Nighthawk og noe jeg tror er en Constellation. Helikopteret til vår leverandør ble noe liten i forhold til dronninga …
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
..gikk fra Dusseldorf til Værnes. Er vel ikke noa annet å si at dette er en standard Coast Air flight BX517.Med TGW på 139508 kg er vi klar for startup fra gate 8A. Etter 5 min på hold,clrd take off 05L. :)I love this lady :grin: På Bremen Controll 123.92 sitter det alltid en hyggelig kar. Ønsket han ett riktig godt nyttår Vi ble møtt med noen kraftige snøbyger under app rwy 09. Da har årets siste PAX forlatt dronninga for denne gang. Ønsker dere ett riktig Godt Nyttår
-
- 4 svar
- 968 visninger
-
-
Så var det endelig tid for å handle, og blant nyinnkjøpte serverdigheter er late versions av Classic Hangar sin FW 190A. Ernst har jo gitt denne en solid presentasjon tidligere, så jeg nøyer meg med litt kameraflyging sammen med F1 sin P-51D. Nydelig FW modell, og steike bra lydpakke - flys helst når jeg er alene hjemme :confused: Ha et riktig godt nyttår alle sammen, og takk for det gamle!
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
[size:11pt]På vegne av meg selv og Norwegian Eagles ønsker jeg dere alle ett godt nytt år![/size]
-
- 4 svar
- 912 visninger
-
-
I natt hadde jeg en MP-flight med gode venner i Alaskan Winds. Ruten var som følger: PAJN- PAGS-PAHN-PAGY-CYSQ-CYZW Det er ikke ofte jeg får sjansen til å delta på disse eventene ettersom de starter 02.30 norsk tid, men denne gangen tok jeg meg tid og stjal litt av nattesøvnen. Her er iallefall noen bilder fra eventet. Leaving Juneau course Gustaus for a touch and go: From Atlin to Tesling for a full stop landing and find out who is the winner: We need to take the traditionally photography of course, and what a lovely evening for a photoshoot:
-
- 2 svar
- 701 visninger
-
-
Heisann! Årets siste flytur måtte flyves idag! Siden forrige landing var på Gardermoen, var det en selvfølge å fly hjem til Bergen for å feire nyttår der! Norwegian hadde en rute idag fra Gardermoen til Flesland. Den het DY4606! Turen ble fløyet på vatsim som NAX4606 og med dekning nesten hele veien! (Norway Control logget av 15 min før landing) NAX4606 ENGM-ENBR ETD 0820z A/C LN-KKS (Boeing 737-300) Utflyvning fra Gardermoen. Soknen 5A fra bane 01L Stiger mot cruisehøyden, som idag var 30,000 fot Descend mot Flesland Trygt fremme på stand 31 på Flesland! Årets siste flytur er over! Liker at NorAp har fått in hotellet på Fle…
-
- 4 svar
- 964 visninger
-
-
Hei, Her er ruten jeg fløy; Da jeg landet, hadde jeg 1 % fuel igjen Fløy med F-14 opp ned og overalt med full fart. GODT NYTT ÅR! Mvh Eivind
-
(bildene er litt redigerte ;P) ps. Godt nytt år alle sammen!
-
- 0 svar
- 504 visninger
-
-
Tok oss en liten treningstur idag også. Må si jeg synes Pasi begynner bli vel varm i trøya... Close formation er vel bare fornavnet her: Synd jeg ikke hatt fått lagt inn den siste painten til Pasi.. så hans fly ble desverre amerikansk...
-
- 6 svar
- 993 visninger
-
-
Bare for morro skyld, stor aktivitet på Vatsim på årets siste dag. Dette er et bilde fra kl. 15.00 for verden og for Europa. Godt Nytt Vatsimår!
-
- 1 svar
- 662 visninger
-
-
Jeg synes personligt at A330 er en af de flotteste maskiner der er i drift i dag: What say you?
-
- 12 svar
- 2,2k visninger
-
-
Bare to bilder med kanskje bedre motiver enn vanlig? Flyturen i dag gikk fra Madeira til Düsseldorf. Her flyr jeg på cruisehøyden for i dag, FL380 og opplever en herlig medvind slik vindkartene forutså: Og på ruten til Düsseldorf passerte vi Paris (Mye fransk på frekvensen!)
-
- 3 svar
- 785 visninger
-
-
Hvor taxer jeg med LN-RRH,etter landing her?
-
- 3 svar
- 690 visninger
-
-
I går fløy jeg på Midnight toast at Madeira-eventet på Vatsim Det var ATC-dekning helt fra Düsseldorf til Madeira (untatt Spania). På vei nedover var Lisboa vest-frekvensen nesten alltid busy. Det var svært mye trafikk på vei til og fra Madeira. ATCene snakket tydelig, med god engelsk! Må si dette var en av de beste opplevelsene jeg har hatt på Vatsim! Her over halveis på flyturen, over Biscaya-bukten: Forlater Portugal: Ser utover atlanterhavet, hvor Madeira befinner seg: Godt i gang med descent, og ATC har bedt meg om å gå i holding på IRSAN: Jeg slipper å bli satt til holding på IRSAN, men må isteden holde på ABUSU: …
-
- 13 svar
- 2,6k visninger
-
-
Forleden dag mødte jeg på job hos Maldivian Air Taxi. Jeg skulle flyve en familie på 4 til en af de mange øer hernede i det deljlige Maldiverne: Her er et par billeder taget af familiens far: Familien hopper ind i flyet, en Twin Otter DHC-6-100, og gør klar, mens jeg får starttilladelse og taxier til vandbanen. Undervejs lander en konkurrende Trans Maldivian DHC-6-100 og taxier af banen nede for enden, mens en af mine kolleger fra MAT lige har fået starttilladelse: Vi kommer i luften. Familiens 2 børn jubler, for det er jo sjovt at flyve med vandfly. Jeg tager derfor et sving inden om Male Intl. Familien havde overnattet på et hotel i byen, og var d…
-
- 8 svar
- 1,7k visninger
-
-
-
Nitidig testing av photosceneryet til Pasi har startet og dette ser utrolig bra ut så langt. En kjempejobb har han lagt ned og dette er noe vi virkelig kan glede oss til. Dette vil gjøre Tromsø langt mer attraktivt og realismen i fotosceneryet er på topp. Husk at dette kun er photosceneryet og bygningene er enn så lenge utelatt. Jeg lar bildene tale for seg:
-
- 23 svar
- 5k visninger
-
-
Lidt billeder fra min tur fra Launceston til Hobart på Tasmania:
-
- 16 svar
- 3,1k visninger
-
-
Air Berlin 9873 fra Frankfurt til Palma De Mallorca
-
- 3 svar
- 908 visninger
-
-
-
Yup... CLS kommer snart med upgrade pack til vår allerede sluppede 767 serie... Da med blant annet winglets modeller... I og med at Norwegian vurderer enkelte maskiner til langdistanse.. Så bare måtte jeg God Jul fortsatt!
-
- 8 svar
- 1,5k visninger
-
-
-
Vist ikke så mye at sige. Bare et enkelt bilde. Redigeret en smule (lidt mere kontrast): Kom gerne med kommentar
-
- 3 svar
- 978 visninger
-
-
Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder igjen etter at jeg har anskaffet REX for FS9 og FlyTampa's siste Boston scenery. Flyet er en gammel traver fra Delta Airlines, som så absolutt trenger en vask
-
- 5 svar
- 2k visninger
-
-
Eit tilbakeblikk på året 2009 i Flightsimulator 2004 og FSX Med dette vil eg ønskje alle her på forumet eit riktig godt nytt år Tekst under bileta.. Sas sin gode gamle travar klar for take-off på Arlanda FS9 Stemning over Hovden, Ørsta/Volda - ein fin vårdag i FSX Stemning over Hovden, Ørsta/Volda - ein fin vårdag i FSX Delta, Orlando Florida FSX Continental, on final approach, Orlando Florida FSX The Queen of Lufthansa FSX Delta, FSX Kai Tak - FSX Eit voldsomt og overveldande syn. Kai Tak - FSX Sas arrival from Frankfurt via Soner transition - FS9 Final approach - RWY 01L, OSL FS9 …
-
- 3 svar
- 835 visninger
-
-
Tatt rett sør for trvannstårnet (har redigert inn tryvannstårent)
-
- 0 svar
- 679 visninger
-
-
Del II av årskavalkada frå simmen Tekst under bileta... Sunnmørsalpane FS9 Liabygda - Sunnmøre FS9 On final, RWY 25 Ålesund Vigra - FS9 Ålsesund, Vigra FS9 Climbout over Sula, Sunnmøre- FS9 VFR - Hovden, Ørsta/Volda Seattle, Tacoma FS9 Skagway - Alaska FS9 Sitka Approach FS9 Approaching Zurich - FS9 The lady in red, Zurich - FS9 Flesland FS9 Stemningsbilede under innflyging til Bergen, On final RWY 35 FS9 Climbout frå OSL FS9 On cruise - FS9 Som sagt ønskjer eg alle ei fortsatt fin romjul, og alt godt for det nye året som kjem
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Må vel plage dere med ett par-tre bilder av Iris sin magnifique F-16. Har fått flikket litt på painten også Dette noen bilder fra en tur fra ENLK til ENBO, som også gikk innom både Fauske og Røst. [size:8pt]Takoff run[/size] [size:8pt]Airborne[/size] [size:8pt]Turning[/size] [size:8pt]Climbout[/size] [size:8pt]Approaching Cruise[/size] [size:8pt]Bodø, ca rett fram[/size] [size:8pt]Hamarøy og Nordfolda området i bakgrunn[/size] [size:8pt]Cruise, Lofoten skimtes såvidt i bakgrunnen[/size] [color:#009900]Ønsker all en riktig[/color] [color:#FF0000][size:14pt]GOD JUL[/size][/color].
-
- 13 svar
- 5,5k visninger
-
-
MP tur med en bekjent, vi satt kursen ihv. LN-OOA/OOB fra Lørenskog retning Hamar/Elverum på en ganske kraftig smell der oppe. 2 pasienter flydd til Ullevål Sykehus. Der var vi tilbake på basen og kaffen venter..
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-