Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Bare ett enslig bilde fra Gardermoen idag. Flott vinterdag og nydelig stemning
-
- 8 svar
- 1,2k visninger
-
-
Etter å ha blitt veldig godt inspirert av gutta i Buffalo, fikk jeg tak i en gammel skrøpelig C-46. Denne ble satt i stand i varmere strøk siden det ikke var bestemt hvor denne skulle gå. Men fikk etterhvert nyss om noen gode kontrakter i Alaska. Da gjaldt det ikke det varme vindstille Juneau området nei. Flyet ble flydd til Fairbanks hvor det skal være stasjonert for flyvninger far up to the north Første turen etter testflyvninger gikk en tidlig fredags morgen fra PAFA-Fairbanks til PABT-Bettles flystripe, ca en times flyvning mot nordvest. Dette var bare det første av mange kalde stopp denne dagen. Bildene er ment som dokumentasjon å ikke redigeringsmirakler. Det bl…
-
- 16 svar
- 2,7k visninger
-
-
-Og.. det ble litt av en opplevelse... Konklusjon HAR bare en ting og si.. og det er at REX, var rått.... vennligst legg igjen en kommentar til bildene
-
- 3 svar
- 829 visninger
-
-
Hei igjen da har jeg holdt på å lekt meg litt med FSdreamteams nydelige JFK scenery og i den anledningen tok jeg også noen få "ground-shots"
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
Fant igjen en traver siste månedene på min maskin - Sabre. En fantastisk flymaskin for å være freeware! Nydelig modell, og herlig lyd. Anbefales!
-
- 0 svar
- 496 visninger
-
-
http://img44.imageshack.us/img44/2120/jada.png' alt='jada.png'>[/img]
-
- 5 svar
- 993 visninger
-
-
Har forelsket meg i VRS F18, og har kommet frem til at jeg skal prøve å teste rekkevidden på den. Den klarer desverre ikke hele turen i ett leg, men starter på sola, via Island, så til Sondre Stromfjord, Gander eller noe muligens litt lengre unna. Her er bilder fra første to leg. Sola -> Island, Island -> Sondre Stromfjord. Planen var opprinnelig, Sola - Molde - Island, men etter å kommet opp til Florø, kom jeg frem til at jeg hadde mer enn nok fuel til å komme til Island. Hilser til kamera før departure. På vei ut fra Keflavik! Ligger nå å c…
-
- 3 svar
- 1k visninger
-
-
Hei! Her kommer mitt første screenshot på dette forumet. Legger samtidig ved et bilde av landingslysene, de er grønne når de kastes på bakken, er vel noe feil med texturene til lysene? Noen som har et godt svar og kan hjelpe meg med dette? Kan himmelen gjøres glattere, skulle gjerne hatt den uten streker i fs, blir mye mer realistisk. Noen som vet om det går ann?
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Dette er en Norsk forskningsstasjon som heter Troll og ligger i antarktis ved dronning Mauds land.
-
- 0 svar
- 1,1k visninger
-
-
Legger ut fire bilder fra flighten mellom EKCH - ESSA Håper dere liker de.
-
- 13 svar
- 2,5k visninger
-
-
Her er to bilder, som for engangsskyld, er uredigerte Rett fra simmen med andre ord! Bildene er tatt i Milan i Italia (Malpensa flyplass). Sceneriet er freeware fra ISD-gruppen og er utrolig nice!
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Jeg har startet arbeidet med Cessna O-1/L-19 Birddog. LN-WNO er jo selvskrevet for SibWings nye Bird Dog.
-
- 8 svar
- 1,4k visninger
-
-
For de som ønsker å søke stilling hos oss, se her: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=522717#Post522717
-
- 13 svar
- 2,5k visninger
-
-
Slenger ut et par bilder av Flesland og Sitka. Bildene er uredigerte. Legg gjerne igjen noen kommentarer.
-
- 6 svar
- 1,5k visninger
-
-
Hei Legger ut ett par bilder av en paint jeg holder på med. Det som gjenstår er endring på diverse logoer + norwegian.se logo foran.(PMDG) Komenter gjerne hva som bør endres/forbedres...beklager hakkete bilder :cry: [color:#FF0000] [/color]
-
- 11 svar
- 2,6k visninger
-
-
Hei igjen! Min andre paint opp igjennom tidene: LN-TFJ Cessna T210N Må si jeg er ganske fornøyd med denne Sleng gjerne igjen en kommentar
-
- 4 svar
- 867 visninger
-
-
Min første flypaint, så bær med meg.. Møt LN-NOQ 737-800 (Winglet - kommer i final edition) Dette gjenstår før release: * Justering av tail * Korrekt alpha channel ( når jeg skjønner meg på det) * Logo på motorene skal krympes og tilpasses * Winglet farger med logo skal på * front gear deksel skal paintes * Painte wingene i metal look * Painte hjulene og finpusse med litt dirt osv.. Håper dere ønsker denne velkommen etterhvert
-
- 36 svar
- 9,9k visninger
-
-
Har lastet ned fsscreen og ville bare teste det ut litt her kommer resultatene. Bare komenter om hva som kunne blitt bedre.
-
- 2 svar
- 735 visninger
-
-
Hei Hei Fløy fra Newark til Oslo tirsdag 5 januar. Fine flyforhold, men det var litt turbulens over Atlanteren Legger ved et par bilder fra turen, de er kanskje ikke så bra, men har lyst til å få det bedre. Take off fra Newark Flott fly over Atlanteren Innflygning over Norge Cockpit view Er på final at RW01R I gate på OSL, lite trafikk rundt åtte om morgenen Takk for turen Tok meg litt over 7 timer
-
- 0 svar
- 734 visninger
-
-
Etter en lang jul med masse god mat var det på tide å få litt luft under vingene igjen. Å sette seg i et fly med masse G-krefter må jo være en flott måte å trimme bort litt ribbe og pinnekjøtt. Med Pasi som makker tok vi av fra Tromsø, Line up: Her er rett etter take off med nesen mot Finnmark: Tindene i Troms er et vakkert skue: Low pass over Alta i tett snøvær: I fin formasjon over Stabbursdalen i Finnmark: På tide å tenke på landing: PÅ final mot Banak Flystasjon, og en flott tur er gjennomført:
-
- 1 svar
- 686 visninger
-
-
Hei, Gjennomførte min første interkontinentale flight i FS på søndag, i går altså, med PSS 777, og FedEx livery. Turen gikk på vatsim, og jeg hadde ATC på Norway Control, New York Center og Departure. Blokk tid på ca. 8 timer. Callsign; FedEx 749. Beklager squawkbox på noen av bildene, men gadd ikke flytte den på andre skjermen hele tiden jeg skulle ta bilder. Tekst under bildene. FL350 Et stykke igjen Vakreste solnedgangen jeg noen gang har sett i FS! Descend er påbegynt Og vi er på APP og har kontakt med New York Departure som tok oss til en ILS på RWY 31R Full autoland er alignet Toc…
-
Heisann! Begynner å bli en stund siden jeg sist la ut et screenshot så jeg legger ut et her nå. Carenado C210 Flytampa St.maarten Litt redigering i Photoshop
-
- 3 svar
- 832 visninger
-
-
Hei, jeg er ny på dette forumet, men har lenge hatt lyst til å bli medlem. Haddde litt problemer med registrasjonen, men det løste seg Uansett her er noen bilder jeg tok fra turen fra Oslo til Stockholm 27 desember 2009 Setter pris på tilbakemeldinger om hva som kan bli bedre. Det var veldig tåkete da jeg tok av fra Gardermoen Ikke fult så mye tåke på Arlanda
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
Dette blir nok mitt siste bildeinnlegg her på FS.no på en lang stund. Jeg skal nemlig til førstegangstjeneste 12. Januar, og blir dermed borte et helt år. Kanskje jeg lager en samling av bildene mine fra 2009 før jeg stikker. Men før den tid, vil jeg takke alle for et flott 2009 år på Vatsim! Det har vært kjempegøy å fly i Norge på Vatsim, mest på grunn av all ATC som har stilt opp! Jeg vil også takke alle som har kommentert på bildene mine, hjulpet meg med PC-problemer, og lastet ned paintene mine dette året Så med disse bildene takker jeg for meg for denne gang. Bildene er av KLM sitt retro livery som feiret deres 90-årsjubileum. …
-
- 10 svar
- 2,5k visninger
-
-
Heisann. Godt nytt år og alt det der. Satt og fomla litt på maskina her og fant igjen noen bilder jeg for lenge siden hadde tenkt å poste til Dr. Paulsen etter meget god hjelp med overklokking av min maskin. Etter utallige innlegg med Christian fikk vi opp min E8400 fra 3GHz til 4+. Dette ga merkbar forskjell i fps og her er noen få smakebiter. Legger til at maskina går på rundt 30-40 fps under flight med masse skyer og medium til høye instillinger. Under taxi/takeoff/landinger på store komplexe airports detter det selvfølgelig noe men er fortsatt på rette sida av 20 tallet. På disse bildene bruker jeg REX mens terrenget er default. Maskina er en PMDG 747.…
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Kun et lite bilde. Mistenker litt for mye sharpen. Kommentarer?
-
- 4 svar
- 933 visninger
-
-
Har kjøpt en ny pc som skal bygges imorgen Så da sitter jeg og ser gjennom screenshots som er tatt på den gamle her er noen Flyr tett over London! Takk fot titten!
-
- 1 svar
- 811 visninger
-
-
Jag har uppdaterat min paint LN-RRZ "Gisla Viking" så att den nu ser ut som den nuvarande. Här är lite bilder tagna på London Heathrow:
-
- 1 svar
- 718 visninger
-
-
Ny jobb, del 1. Må bare bekrefte det jeg lenge hadde fryktet, at FSX-maskinen tok kvelden. "Heldigvis" kom ulykken tett oppunder Julestria, så jeg hadde ikke tid til å gremmes. Og da julefreden senket seg, føltes det nesten som en lettelse . Men i mellomjula kunne jeg kjenne en anelse abstinenser, så jeg måtte krype en tur på roteloftet for å finne fram et glemt, bortgjemt spetakkel. Og sannelig, etter litt støvbørsting og tilkobling av strøm, så begynte det å dure og skrangle i gamle minner :grin: . Det var som å vekke til live "den kalde krigen", så hva var mer naturlig enn å ta en telefon til USSR, og spørre om det var bruk for en gammel traver. Respons…
-
- 12 svar
- 2,8k visninger
-
-
På innkjøpsrunden min forleden dag, måtte jeg bare også få med dette mesterstykket fra SibWings. Her er Cessna O-1/L-19 Bird dog. Denne er utrolig godt laget.
-
- 11 svar
- 2,3k visninger
-