Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Her er LN-NOS, Ludvig Holberg PMDG 737-800 w/winglets Norwegian.com Denne er lastet opp på www.avsim.com så den kommer nok snart frem, sier dog i fra i denne tråden også.
-
- 12 svar
- 2,2k visninger
-
-
Da er denne herligheten lastet opp på www.avsim.com 737-800 Winglet - PMDG Håper den faller i smak...
-
- 10 svar
- 2,7k visninger
-
-
Heisann! Nå som endelig Flight Replicas sin Super Cub er sluppet, måtte eg begi meg ut å kjøpe denne fuglen! En herlig maskin, og absolutt en av de beste Supercub'ene eg har flydd i fs! VC er nydelig! Men ville prøve å Painte OS Aero Klubb sin LN-KCM. Gunnar har allerede laget denne til Aerosoft sin super cub, så begynner å bli gammel etterhvert. Så eg har gjort et forsøk på Flight Replicas sin modell! Sånn ser den ut i første omgang! Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 17 svar
- 3,4k visninger
-
-
Hei. vNATO er i full sving med transport av humanitær hjelp til Porto Price Haiti. Etter tre dager med "full rulle" og 9 piloter i sving har vi fraktet inn ca 500 tonn utstyr. Trafikkmegden er svært høy både inn og ut fra Porto Price og det er til tider kamp om plassen på appron All honør til ATC som gjør sitt beste for at trafikken glir best mulig på den lille flyplassen Her er noen få bilder hvordan tilstanden kan være. VATSPY info.Her er jeg på tur til Panama sammen med NATO35 for å hente mere cargo.NATO36 kommer helt fra Paris.Vi sammarbeider også med SIMAF C-17 parkert etter endt Strategic Airlift flight fra Panama. Flyene henger som perler på …
-
- 1 svar
- 744 visninger
-
-
Hei ! Da er min første paint lastet opp på www.avsim.net . Her er noen uredigerte bilder av herligheten Mvh Andreas
-
- 8 svar
- 1,2k visninger
-
-
Hei ! Da har jeg painta LN-DYB og skal legge den ut på www.avsim.net i løpet av dagen. her er noen bilder av herligheten. Og jeg kan røpe at jeg har paintet LN-KHD også så den blir det bilde også av i løpet av dagen Legg igjenn en komentar ? Andreas
-
- 4 svar
- 630 visninger
-
-
Hei. Etter at FLG-serveren ble slått på igjen av mr. Finstad ble det raskt trommet sammen en fellestur fra Wrangell i Alaska. Vi talte 8 stykker, og det må sies å være bra på så kort varsel. Fred stilte med A2A-cuben, det samme gjorde jeg. Flyet beveger seg i 60 knop. Litt for sent for enkelte. Men du verden for en modell. I dag var det også noen som slet med at de mistet kontakten med serveren og dermed kastet ut. Jeg slet med FSX som stadig stoppet. Dette skjedde halveis til første stopp. For å ta igjen følget skiftet jeg flymaskin. IRIS Christen Eagle. Jeg landet rett før Fred i cub`en. I Johnsen Petersburg måtte jeg bytte flymas…
-
- 8 svar
- 1,4k visninger
-
-
Luftede lige "Dukey" i alperne omkring Innsbruck:
-
- 3 svar
- 902 visninger
-
-
Da er painten min utgitt på www.avsim.com, opplastet i dag
-
- 35 svar
- 7,6k visninger
-
-
-
En savnet bygning, i hvertfall av meg. Flere bilder kommer etterhvert. Edit* Har nå fikset det feltet oppe til høyre for slottet. Trengte litt mer kontrast.
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Bare noen bilder av en Northern 757-200, hjemmelaget livery. Northern er flyselskapet jeg bruker i Airline Mogul. Hva syns dere om liveryet?
-
- 11 svar
- 2,4k visninger
-
-
Her er noen screenshots fra en tur EGLL-ENML tidligere denne uken PS! Disse er ikke fra den nye pcen! Nærmer meg! Takk for titten!
-
- 6 svar
- 956 visninger
-
-
Etter litt ymse problemer har jeg reinstalert Win og FSX. Det er mange timers jobb og få alt på plass igjen gitt, men tror jeg nærmer meg.
-
- 1 svar
- 851 visninger
-
-
Er vel ikke lenge igjen til jeg setter meg på venstresiden nå
-
- 9 svar
- 1,7k visninger
-
-
Heisann! Har av hemmelige grunner begynt å trene på typeratingen til 757en! Har anskaffet meg PSS sin flotte 757 modell. Lufta maskina tidligere idag her, og tok noen bilder av turen. To av de har funnet veien hit. De er litt redigert, men ikke så mye. Har ikke god grafikk overhodet, så "bear with me" Kommenter gjerne! Sindre Approach til Kvernberget. Flaps 15*! Nede på Kvernberget igjen. "UPS203, taxi to parking via bravo, so long!"
-
- 2 svar
- 673 visninger
-
-
-
- 3 svar
- 786 visninger
-
-
Som sikkert noen av dere leste forrige uke fikk våres nyinnkjøpte trofaste Curtiss "Dumpe-Doris" problemer i Deadhorse. Etter mange dager, intens teiping med gaffa å litt sveising ute i 40- kom hun til slutt i såpass stand at vi kunne fly henne tilbake til basen i Fairbanks. Det var en nydelig formiddag i Deadhorse med milde 36-, Doris hadde fått hangarplass den siste natta. Lar bildene tale for seg selv. Selvfølgelig gikk towtrucken, altså en sliten gammel pickup på diesel. i 38 minus har diesel en liten tendens til å bli seigt. Vi var derfor nødt til å starte opp Doris innendørs. Vi evakuerte hangaren å spant igang. Det ble en del røyk siden hun har stått utendø…
-
- 7 svar
- 1,1k visninger
-
-
Nu finns min paint LN-NON för PMDG att ladda från AVSIM Jag har uppdaterat lite saker sedan mina förra bilder, bland annat är loggan på tailen helt omgjord, slitage på nosen osv. Här är lite nya bilder:
-
- 8 svar
- 2,1k visninger
-
-
Previewing LN-NOE - Henrik Wergeland w/winglet Slipper denne i morgen, litt små justering igjen, tester forøvrig ut her en ny gradert rødfarge, litt usikker på om denne blir i final eller om den blir samme serie som forrige. Vel her er prøvesmaken (annonserer her i morgen)
-
- 7 svar
- 1,5k visninger
-
-
-
Ettersom jeg nå sitter og hardpugger Airbusen, så vil jeg dele et bilde fra min studeringsplass. (Tatt fra mentor sin side) Finn en feil
-
- 25 svar
- 5,4k visninger
-
-
Fikk lyst til å ta en helikopter tur i FS. Turen gikk fra Wrangell til Sitka, med Tongass Fjords. Helikopteret var av typen Robinson R44, og jeg hadde en passasjer med på turen. Rotorene er akkurat fyrt opp og vi er klare til å dra! Wrangell Passasjeren ser ut til å være fornøyd med turen :cool: Fint landskap Sitka by... eh... tettsted kan man vel heller kalle det og på final, Sitka (PASI) Og da var vi trygt nede, akkurat skrudd av rotoren og åpnet døren. Ingen store skader skjedd, tross en noe hard landing :whistle: FS2004 Tongass Fjords Just Flight R44 REX Takk for titten, kommentarer er velk…
-
- 4 svar
- 951 visninger
-
-
Jag blev inspirerad att göra en Norwegian paint efter att ha sett pågående projekt här på Flightsim.no och FSNordic. Nu är LN-NON i alla fall i princip klar efter två dagars målande:
-
- 14 svar
- 2,8k visninger
-
-
Under development: PSS 757-200 w/Rolls Royce engines.. * En del ting som gjenstår, men det meste er bare kosmetikk, finpuss og justering.... Håper den faller i smak og er som forventet? EDIT: Riktig tekst på bilde skal være TF-FII ikke TI-FII
-
- 4 svar
- 875 visninger
-
-
Det var en kald tirsdag kveld på den sjuende januar, at en Boeing 737-800 maskin ventet på besetningen og meg, som skulle ta oss tur-retur til Kjevik lufthavn. Turen gikk fra Oslo lufthavn, og med en gang vi hadde satt inn ACARS-info og rute, ble jeg bedt av first officer å ta en walk-around. En såkalt walk-around er en sjekk av flyet, på samme måte som vi får helsesjekker. Her sjekker man etter lekkasjer, hull i dekkene, ødelagte ledninger osv. Man ser etter ting, som vil gjøre at flyet ikke kan ta av. Siden jeg hadde 15 min fri før avgang tok jeg med kamera, og gjorde walk-around samtidig som jeg tok bilder av stedene jeg sjekket på flyet. Over til bildene: …
-
- 7 svar
- 2k visninger
-
-
Tok idag turen Skagway-Gustavu-Johnston Petesburg i Alaska. Maskina for dagen var ein eldre DC-6. Callsign: Yukon 538. Me lastar opp maskina med fisk, motorolje, pepperkaker og anna snadder før me skal sette kursen imot Gustavus. Idèt eg gjekk ombord snudde eg meg og tok dette bieltet, Skagway downtown i bakgrunnen. Cockpiten ser kald og rufsete ut. Men varmeaparatet vil snart endre på det. Sjekklista vert skumma igjennom, og maskina gjort klart til oppstart. Alle 4 P&W maskinane brummar fornøgd og me rullar ut imot bane 2. På ca 115 knop dreg eg stikka godt imot meg og nasen løftar seg og me stig imot himmelen blå. Me røskar …
-
- 11 svar
- 2k visninger
-
-
Nå er jeg tilbake i sceneryproduksjonen igjen. Lagde dette på et kvarter:
-
- 10 svar
- 2k visninger
-
-
Frontier Flying Service har utvidet i enorm hastighet den siste uken. Spesielt ned i Karribien går det unna! Faktisk har våre tjenester blitt så etterspurt, samt at pågangen av nye piloter har vært så stor at vi er sett oss nødt til å utvide flåten! I tillegg til å ha plassert en 737-700WL i Juneau, har vi leaset inn en 737-900 som har base på St. Maartens! Frontier flåten har nå tre 737 maskiner, i tillegg til masse andre spennende fly og destinasjoner! We are getting bigger every day!
-
- 1 svar
- 674 visninger
-
-
Heisann! Nå har Frontier Flying Serivce nettopp åpnet hub på St. Marteen hvor vi flyr ruter rundt om i Karibien på samme grunnlag som i Alaska og Seatle: Passengers, cargo, special equipment will be provided, both for those with an airport, and those who live in the wilderness! Frontier Flying Service will serve you, any time, any place! Jeg har blitt hyret til Hub manager på St. Marteens, og for en ukes tid siden satte jeg meg på flyet nedover til Princess Juliana Airport på den nederlandske siden av St. Marteen for å bli kjent med plassen. Vi har både 737er og Beecher(1900) på plassen og en Twin Otter er på vei ned fra Juneau for å kunne tilby ruter ut til …
-
- 0 svar
- 538 visninger
-