Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Da har VCA oppgradert flåten med ny paint og winglets på PMDG737 NG: VCA ønsker også nye piloter velkommen til oss og dere finner oss her
-
- 4 svar
- 1,6k visninger
-
-
Norge har faktisk bygget fly. 51 Tiger Moth ble bygget på lisens på Kjeller fra 1928-1940. 3 stk er restaurert. Spitfiren er velkjent, men jeg har ikke funnet ut hvor mange som finnes her til lands i flyvedyktig stand. Noen som vet?
-
- 1 svar
- 1,4k visninger
-
-
Her er ett bilde "on final" i newcastle nå ikveld
-
- 22 svar
- 4,1k visninger
-
-
Dette bildet ble sendt meg i kveld da jeg satt i tårnet på Flesland under den belgiske mini-eventen. Synes det var artig og ville dele det med dere Det var litt traffikk ja...
-
- 5 svar
- 1,6k visninger
-
-
[size:8pt]V1, rotate[/size] Kommentarer settes pris på Update: Ble dette bedre, eller overdrev jeg?
-
- 4 svar
- 954 visninger
-
-
Kjøpte Cloud9 Bergen Flesland for noen dager siden, og det var et vellykket kjøp! For det første er det glimrende grafikk og bygninger, pluss at den ikke tar noe FPS. Leste at Gatene skal kunne bevege på seg, men det får ikke jeg til. Noen som vet hva man må gjøre for å få dette til å virke? Her er tre uredigerte bilder med Thomas Cook sin 757 på Flesland: Her står Boeing 757 ved Gate 23 Her er det De-Icing på gang Takk for titten! Håper disse er litt bedre enn de forrige fra TNCM...
-
- 9 svar
- 1,6k visninger
-
-
Hei! Et kjapt bilde under finale til Flesland. Kom fra London/Gatwick som NAX1319 Vet det er litt mye redigert, men har bare prøvd meg litt frem på noe nytt
-
- 2 svar
- 902 visninger
-
-
Ønsker å produsere ENZV med så mye detaljer så mulig uten at det får for stort negativ inflytelse på frame raten
-
- 20 svar
- 6,3k visninger
-
-
Da er den tredje Supercub'en på gang i malerboksen. Denne gangen er det en army cub med sivil registrering LN-ACI. Som vanlig er det noen småting som skal rettes opp før den er ferdig. :grin:
-
- 11 svar
- 2,2k visninger
-
-
I dag hadde jeg min første perm, og min første flytur gikk til Kirkenes, her er 4 bilder fra turen:
-
- 1 svar
- 768 visninger
-
-
Her er preview av kommende LN-NOO PMDG 737-800 w/winglet Det gjenstår litt med tanke på farge og høyre side winglet, samt litt små justering. Fargen foran er heller ikke ferdig, kun første lag i spray hallen, litt justering av hvitfargen og litt jobb med tail logo. Regner med denne er klar om ikke så lenge.
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
Noen uredigerte bilder fra en kort fly tur til Port-au-Prince Ps! Noen som vet om et bra scenery for Port-au-Prince??? Her er bildene...
-
- 5 svar
- 866 visninger
-
-
Legger ut to bilder av noen painter jeg laget for en liten stund siden. Er usikker på om disse skal gis ut eller ikke. Derfor legger jeg ut disse bildene. Dere får avgjør Nå? Skal disse ut eller ikke?
-
- 7 svar
- 1,2k visninger
-
-
Da har jeg lastet opp LN-NOI på Avsim.. Ha en god helg
-
- 11 svar
- 2,6k visninger
-
-
Denne flighten har jeg flydd utallige ganger i FS! Strekningen Bergen-Oslo! Men på en annen måte så går jeg liksom aldri lei av denne! Vil dele en liten rutineflight jeg hadde her for noen få dager siden. DY613 Bergen Flesland - Oslo Gardermoen Norwegian Air Shuttle Boeing 737-800 LN-DYA Flytid: 40 minutter Starter på gate 25 hvor flyet var kommet inn fra London som DY1317. Broen er gått og vi er klare for push! Erik Bye er på plass på halen! "Pushback complete, set parking brake!", sier startlederen fra Norport Handling! Take-off 17 og vi knipser et kjapt bilde over skulderen på vei ut! Stiger først til FL150, før vi blir klarert …
-
- 19 svar
- 3,5k visninger
-
-
Hallais igjen! En litt mindre bildeserie fra meg følger! Har vært en kjapp roundtrip til Berlin med LN-KHD og tok noen bilder jeg gjerne vil dele med dere! DY1107 Berlin Schönefeld - Oslo Gardermoen Norwegian Air Shuttle Boeing 737-800 LN-KHD "Albino" Flytid: 1 time og 40 minutter Albinoen takser ut vekk fra terminalen og mot bane 07! Full fart vekk fra Berlin! Opp til FL340 med en gang Nærmer oss cruise nå! All aære til Tom Knudsen for flott paint! Håndflydd finale til bane 01R på Gardermoen! I det vi smeller nedi, går det opp for meg! Vi er i 2010!!! Og med det siste bildet kom jeg på hvor mye jeg hadde dummet meg ut og O…
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Takk til Tom Knudsen som laget Icelandair TF-FII paint til PSS 757. Har flydd ett par turer på Vatsim nå med den. Tok noen bilder fra en VFR tur på KEF.....Takeoff rwy 11 og landing. :grin: Og ett kvelds/ettermiddags bilde fra Gardemoen. Tilslutt i 1990 Icefarger. FS2004,freware ICELAND2005,PSS 757,Ground enviroment,Ultimate terrain Europe,Activesky og track ir. (Har hatt samme fs på maskina i 3 år nå,med masse flyplasser innstallert og addonfly)
-
- 3 svar
- 759 visninger
-
-
"ALASKA NORTH" NÆRMER SEG MED STORMSKRITT! Som noen kanskje har fått med seg har jeg flydd litt rundt med en gammel C-46 ved navn Doris. Nå ser det ut som etableringen av et nytt fraktselskap i det kalde nord nærmer seg åpning. Utenom Doris har vi fått kjøpe en gammel DC3 fra TOL-AIR i Miami, samt en Cessna 182Q som har støvet ned på Lake Hood i Anchorage. Eneste som må til nå er at jeg får lært meg FSAirlines skikkelig samt at flyene får på seg litt maling. Her følger en liten fotoshoot av de 3 dame i flåten Noen som ikke fullførte sandblåsinga :grin: Noen som kunne tenke seg å bli med på sirkuset etterhvert som det komm…
-
- 2 svar
- 936 visninger
-
-
Pressemelding Frontier Flying Service ar den ære å presentere to nyinnkjøpte fly i den kraftige veksten i et ellers turbulent marked. Fra å starte opp som et lite bushselskap med base i Juneau har vi nå ekspandert innenfor flere bransjer, både innenfor cargo og passasjertrafikk. På grunn av større og større oppdrag har selskapet utvidet og investert i større fly for å dekke en stadig større etterspørsel. For noen uker siden gikk selskapet til innkjøp av flere B757 og mange husker kanskje at disse ble satt inn i hjelpearbeidet i Haiti. Flere av maskinene har nå kommet tilbake til sin hub og et par av maskinene, en cargo og en passasjer-versjon har nettopp kom…
-
- 30 svar
- 13,4k visninger
-
-
Søndagens MP-tur var det Fred som arrangerte. Godt forarbeid og god planlegging gjorde at vi fikk en kanontur alle sammen, enten med Vancouver+ og Victoria+ eller uten. En fabelaktig og spennende tur var det, fra kysten og opp i fjellende der vi fulgte Highway99 eller Sea to Sky Highway som den også kalles. Denne Highway'en fulgte vi fra Squamish til Liloeet, hvor den offisielle turen endte. Pål derimot, som serien hans viser satte kursen direkte Vancouver igjen, mens Øystein og jeg fulgte dalen tilbake. Her er ruta vi fløy opp til Liloeet og tilbake til Vancouver igjen: Det var tidlig morgen og halvmørkt enda når vi samlet oss på Victoria Intl. Etter lan…
-
- 10 svar
- 2,3k visninger
-
-
Kun et enslig bilde, tatt av en spotter under landing i Salt Lake City på en testtur. Heldigvis klarte ikke spotteren å få flere bilder da dette prosjektet er hemmeligstemplet noen dager til, but be warned
-
- 3 svar
- 862 visninger
-
-
Kommer med et bilde jeg syntes var ganske bra, men liker og høre andres mening.. så -Hva syntes dere om bildet? (er ikke så ofte jeg redigerer bilder) legg igjen en melding om hva du syns om denne
-
- 7 svar
- 1,5k visninger
-
-
Albino er nok sikkert ikke rette navnet, men kaller den det.. Her er PMDG 737-800 w/winglet LN-KHD i hvit paintscheme. Håper den faller til bruk.. Lastes opp på www.avsim.com i dag.
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
Hentet ned denne painten nylig, synes igrunn den er ganske fin. Den kan hentes ned her til Level-d 767
-
- 2 svar
- 853 visninger
-
-
Bare et lite bilde fra climbout, EFHK Har funnet en ny Avro jeg liker, The Avroliner project, som den kommer fra, har også laget RJ70 og RJ85. X-Plane V9.40, konvertert FISD EFHK og The Avroliner project RJ100
-
- 2 svar
- 810 visninger
-
-
Heisann! For de av dere som har godt minne, husker dere kanskje at eg prøvde med på å forbedre teksturen på Ultimate Terrain Europe X sine veier, serlig for norge sin del. Det såg jo bra ut, men etter eg så en link til CG textures i Andrew Thomsen sin Scenery FAQ guide, tentke eg å gi dette prosjektet en ny go.. Denne gangen tenker eg å ta for meg de fleste veiene som er med i UT og kanskje til og med jernbanen slik at disse får en mer norsk look. Altså med gul stiplet midtlinje og stiplet hvit kantlinje. Eneste aberet, er at det blir slik i hele Europa :grin: Men her har dere et bilde som viser hvertfall hvordan hovedveien kommer til å se ut.. …
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-
-
Hei. Søndag kveld ble det samlet en gjeng på Victoria Intl. i Canada. Totalt sett ble vi ni fly som dro avgårde i spredt formasjon. Jeg kom litt sent til seansen, grunnet bakkemanskap som ikke hadde fått lempet alt kamerautstyr inn i Caravanen. Men 15 minutter etter felles avgang, brummet Caravanen og dro avgårde. Solli og planleggerne hadde satt avgangstidspunkt til soloppgang. Kanskje derfor bakkemannskapene ble sene? På vei fra Victoria til Vancouver Intl. På Vancouver valgte jeg å ikke lande, men sirklet rundt i påvente på at flokken skulle lette og dra videre mot Squamish. Vancouver i front, og lyn klokken 9. Vi skulle fly opp dalen som ligge…
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
-
Da er jeg ferdig med DYA painten...bare ett bilde ! Regner med at den blir lastet opp på VNAS om ikke lenge. Ha en fin kveld
-
- 8 svar
- 1,3k visninger
-
-
Da begynner jeg å bli ferdig med Os Aero Klubb sin Supercub. Tommy og jeg har laget en repaint av denne til hver vår FSX Supercubmodell. Jeg har tatt utgangspunkt i FSAddon sin modell, som er laget av Simon Smeiman, mens Tommy har basert seg på Flight Replicas modellen (som nylig er sluppet). Takk til både Tommy Bernes og Geir Grønlien for nyttige innspill om teksturene. Det som gjenstår nå, er å få kontroll på en bug som ligger i grunnteksturene. Jeg vet ikke om det er så mange som har kjøpt FSAddon modellen. Trolig har flere kjøpt Flight Replicas modellen. Så Tommy, du bør i allefall laste opp din paint! :grin: ...så et lite tai…
-
- 4 svar
- 1k visninger
-