Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Mathias Kjærstad,

Tok en liten tur i dag, litt sightseeing i Grand Canyon Kommentarer er alltid kos

2. Started by Tom Knudsen,

Featuring Carl von Linne Kommer snart på avsim.com Gjenstår en del små justeringer, som bla. skriftplassering, farger og wing reg.. Ser det har kommet med en i fremfor en e i teksten, dette ville blitt merket lenge før den ble utgitt uansett. Skrev nok bare litt fort i farta..

• 19 svar
    • 3,7k visninger
  3. Started by Ernst K.Furuhatt,

Haugevis av bildereportasjer fra søndagens sterke naturopplevelser HER :whistle: .

4. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Lenge siden eg har postet her inne nå.. Har vert opptatt med full formasjon av pc og harddisker Men har nå fått på plass fsx med mye nødvendig programvare. Samt FTX AUstralia og tilhørende tilbehør. Tok meg en tur rundt Caloundra YCDR igår, kommer ikke til å glemme den så fort. 30-40fps og et fantastisk Vakkert bilde av denne plassen! Dere får bedømme selv Addons: - FTX Australia - ORBX Caloundra YCDR - REX - Area51sim OH-58D Kiowa Warrior Kommenter gjerne! Mvh Tommy!

5. Started by Paulo Fernandes,

I dag landet jeg på Tåkemoen, altså Gardermoen flyplass. Jeg kom fra Bardufoss med NAX395. Flyet jeg fløy var LN-DYA (Erik Bye). Takk til Øystein Haugan for en utrolig flott paint! På vei ned, 19 min igjen til vi er på gate: Straks established på ILS til rullebane 01R: Mye snøfall på Gardermoen: Kommentarer settes pris på som alltid

6. Started by Helge Sakkestad,

Har nylig formatert, og nå lagt inn FSX igjen. Igår gikk jeg til innkjøp av VærnesX, og må si jeg er utrolig imponert Skulle derfor ta en tur bare for å teste (både scenery og ytelse) fra Værnes til Gardermoen, så jeg slenger inn noen bilder her med det samme. Parkert på gate, ENVA Enda et gate-bilde fra ENVA Ville vel sett sånn ut om en satt på klapp Og parkert på ENGM Beklager rød tekst på noen av bildene, og takk for titten. FSX Default 737-800 VærnesX Airports of Norway My Traffic X

7. Started by Mathias Kjærstad,

Tok et bilde rett etter avgang fra Seattle, på vei mot Tokyo. Bildekommentar er alltid kos

• 6 svar
    • 1,4k visninger
  8. Started by Ernst K.Furuhatt,

Fotosafari i Tongass Fjords. Ikke før har Gunnar landet sin Skywagon, så overtok jeg flyet og dro på måfå fra Sitka til Johnson Petersburg i Alaska. Carenados Cessna 185 er en drøm for bushflyvning i røffe forhold, og Tongass Fjords X er akkurat passelig røff for drømmeturer med Skywagon. Cessna`n er forresten nettopp patchet for noen småfeil og mer nøyaktig flaps. Sjekk hjemmesiden hos Carenado. - Og nå er jeg spent på hva slags spennende "repaints" Gunnar har på gang .

9. Started by Alexander Sletvold,

prewiew av Motor:)

10. Started by Raymond Bergseng,

Hei, Her er bilder fra mine to først flights med PMDGs nye 747-800 expansion til deres 747-400X. Først noen få bilder fra Miami-London med Virgin Atlantic: Og deretter til gårdagens Frankfurt-Oslo tur med Lufthansa. Først og fremst en test og fotosession tur :grin: Cockpiten er den samme som alltid:

• 8 svar
    • 1,4k visninger
  11. Started by K J,

Efter en re-install af FSX, ville jeg lige udforske området rundt Florø. Default Beaver, REX, GEX og Norway Mesh/Scenic: Ikke noget specielt, men jeg blev alligevel lidt imponeret af atmosfæren. Og så ser det endnu bedre ud ved full resolution selvfølgelig

12. Started by Tor-H Bergseng,

Legger ut et bilde fra turen jeg for øyeblikket flyr. Den går fra YSSY Sydney til FNNS Nadi på Fiji. Eneste som er gjort er shapen å justert litt på kontrast. Kommentarer mottas med stor takk

13. Started by Gunnar van der Meeren,

Mens Ernst drar på fotosafari i sin Cessna 185F, driver jeg og tester om malingen holder på denne svensken. SE-FRF har nemlig fått malingsoppgradering, og den begynner nå å bli ferdig. SE-FRF lyser i allefall opp i terrenget. Nå er det bare å vente på en flottørutvidelse, så starter jeg arbeidet med norske painter for alvor. :grin:

14. Started by Pål Kasnes,

Vil bare vise frem to bilder av Sibwings Birddog som ble tatt mens vi var på to turer i dag. Pål

15. Started by andreas nærbø,

[font:Comic Sans MS]Hei Tok meg en tur til ENGM i dag. Prøvde og redigere dette bildet.[/font] [font:Comic Sans MS]PMDG 737 Norway Airports Fs9[/font] [font:Comic Sans MS] Mvh Andreas[/font]

16. Started by andreas nærbø,

Fløy SK4006 fra ENVZ Stavanger Lufthavn Sola og til ENGM Oslo Lufthavn Gardermoen Hadde med meg 121 pax . Flyet var en B737-600 Pusher og forlater gaten på sola En ivrig pax sende meg dette bildet taxer ut på RWY 36 Climbout Descent On final 01R RWY in sight Rett før jeg setter den taxer til Gate 30 Beklage FsPassengers linja ;)Bildene er ikke redigerte. PMDG 737 NorwayAirports FsPassengers Fs9 Kommenter gjerne

17. Started by Kjartan berg,

Hei sann! Begynner å bli en stund siden min siste "trip report", så jeg peiser en ut her nå Turen startet på gate 38, Værnes og ettermiddagens mål var satt til Keflavik, Island. (Desverre ingen bilder fra gate ) Etter taxi clearance taxet vi fra gate 38 til active via taxiway Foxtrot. Shockwave lights Climb to FL240 (La inn en feil her til dere ) Når vi begynnte å nærme oss Island oppdaget man en herlig tailwind :grin: Cleared to land runway 20 Flaps 40 degrees Parking brake on Takk for titten

• 17 svar
    • 3,4k visninger
  18. Started by Gunnar van der Meeren,

Endelig kom den - Carenados Cessna 185 Skywagon. satt og trippet mens den sakte, men sikkert ble lastet ned - denne måtte bare testflyges med EN GANG!! :grin: Da er selvsagt Tongass Fjords en bra match for kongen over bush maskinene. Og den skuffer ikke - dette var moro!!!..... Nydelig utførelse. Førsteinntrykket er at den oppfører seg meget bra, og taildragger egenskapene er fine. Kommer foreløpig bare med hjul, men vi håper på utvidelsespakker med flottører og ski. Solid lydpakke!.... absolutt troverdig! :grin:

19. Started by Tom Knudsen,

" I love Prague " Travel Service - Tribute re-paint til Prague Airport ( Ruzine ) PMDG 737-8CX w/winglet Gjenstår litt arbeid, men regner med at denne blir lastet opp i løpet av et par dager. Håper dere liker den...

20. Started by Audun Sjøen,

Tok meg en liten gjennomgang av bildene mine og tenkte at noen kanskje kunne deles, har ikke gjort noe som helst med dem. Har noen flere, får se om jeg får tid i morgen

21. Started by Jens-Ole Kjølberg,

Hei, Har hatt nonop FS pc i et par mnd, så har ikke blitt noe flygning på en stund nå. Her om dagen tok jeg en titt på noen av screenshot mappene mine på photobucket og her kommer en "mimre" serie av bilder av noen av de repaintene jeg laget sist år.

22. Started by Reid Ståle Klovning,

Så har også PMDG 747 fått livery for FSX; Så det er bare å begynne som piloter hos VCA Dyktig ledelse og VCA har mange varierte ruter til eksotiske steder.

23. Started by Paulo Fernandes,

I dag fløy jeg Frankfurt - Stockholm - Oslo, og i Stockholm var det minus 11 grader og snø, så da måtte de-icing til

24. Started by K J,

Bare et enkelt billede for nu. Der kommer en video senere.

• 18 svar
    • 3,6k visninger
  25. Started by Reid Ståle Klovning,

Da er siste stykke arbeid utført med tanke på FSX konvertering, denne gang altså PMDG MD11F;

26. Started by Tom Knudsen,

Gustav Vigeland - PMDG 737-800 w/winglet Inkludert er også DXT3 filer som et alternativ. Lastet opp på AVSIM i dag.

27. Started by Andreas R.Pettersen,

kom over denne herligheten og hadde litt lyst og dele noen bilder med derre, ingen av bildene er redigert, rett i fra fsx. Addons ORBX Jandakot De Havilland Tiger Moth DH-82A ORBX SP3 takker for titten.

28. Started by Øystein Haugan,

Da har jeg gjort ferdig nok en paint,blir lastet opp på Avsim litt senere.. Håper den faller i smak. Øystein

29. Started by Reid Ståle Klovning,

Da er også Level-D 767 for FSX paintet i VCA's nye farger. PMDG 747 kommer etterhvert samtidig at MD11F kommer også