Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Stein-Ove Rud,

Legger ut et bilde av en paint jeg fant på Avsim... For de som liker MD11 og Maiden er det kanskje et "Must" Synes den var ganske stilig jeg da.... Stein-Ove

2. Midt i disse OL-tider er det folk med masse penger som vil ha med seg absolutt alt. Frontier fikk forespørsel fra et reiseselskap med nok dollar i lommene om muligheten for en charterflight opp til Whitehorse. I disse OL-tider pågår verdens tøffeste hundeløp, nemlig Yukon Quest. Det er ikke verdens lengste, men av mange deltagere regnet som det hardeste løpet. Dette løpet går mellom Fairbanks og Whitehorse og har pågått nå i 8 dager. I år har tempoet vært rekordhøyt og tetfeltet er snart imål, de ventes ankomme Whitehorse kl. 15.30 lokal tid i Whitehorse. Slik det ser ut akkurat nå heter vinneren Hans Hans Gatt, med Lance Mackey som nummer to og Hugh Neff so…

3. Started by Jan Arild Gjemble,

Andreas og jeg fant ut av nå trengte vi litt varme i kroppen etter en lang og kald vinter. Hva var vel mer naturlig og ta en kjapp kveldstur til Tahiti og oppleve litt tropiske forhold. Vi bestemte oss for å lufte "Gåsa" og ta turen på Vatsim. Vi tok av fra Bora Bora for å utforske området litt og tine opp en forfryst kropp. Her passeres Bora Bora. Stor var min overraskelse når jeg så hva Andreas kom i, en A380!! valgte FSInn å vise gåsa hans som. Jaja, det var nå den mest saktegående 380 jeg noen gang har sett. Selvsagt måtte vi lande i en av disse lagunene og virkelig nyte livet og ta en svømmetur. Jeg kom meg trygt ned, og lå der og ventet på min li…

4. Started by Tom Knudsen,

Lastet opp på www.avsim.com Enjoy

5. Started by Øystein Haugan,

Hei Er snart ferdig med LN-TUM til Pmdg`s boeing. Komenter gjerne hva som bør endres,er ikke helt fornøyd med halen så den ska jeg gå over. Øystein

6. Started by Lars-Petter Meyer Bedin,

Har akkurat fyra opp APU og fått meg en gate på Boston Logan,etter 5 timer 45 min flight fra Keflavik som ICE631 på Vatsim.(realtime flight) Fikk ATC Med Boston center, appraoch og Tower Tok ett par bilder etter shutdown. Været :grin: Conditions at: KBOS (BOSTON, MA, US) observed 2154 UTC 16 February 2010 Temperature: 0.6°C (33°F) Dewpoint: 0.0°C (32°F) [RH = 96%] Pressure (altimeter): 29.28 inches Hg (991.6 mb) [sea-level pressure: 991.3 mb] Winds: from the N (10 degrees) at 20 MPH (17 knots; 8.8 m/s) gusting to 31 MPH (27 knots; 14.0 m/s) Visibility: 0.50 miles (0.80 km) Ceiling: 600 feet AGL Clouds: overcast cloud deck at 600 fee…

7. Started by Andreas Stangenes,

Jeg glemmer stadig vekk å ta bilder, men av og til husker jeg det. Dette er noen av shots'a. Håper de faller i smak!

8. Started by Stian Svensen,

Da har jeg konvertert til FSX .. Fortsatt på tweaker stadiet... Så hold ut hehe!

9. Started by Ernst K.Furuhatt,

Igjen klarte Fred å samle et titalls piloter til felles søndagstur. Se alle reportasjene HER ! .

10. Started by andreas nærbø,

Hei ! Da har den første UK Airlines kommet ut av hangaren . Håper dere likte painten .

11. Started by Ole Jespersen,

Lenge siden jeg la ut noen screenshots her.. Disse er fra en tur med United 772 KJFK til ENGM. Forresten noen som vet hvorfor screenshots blir så blurry i paint?

• 3 svar
    • 749 visninger
  12. Hei igjen lenge siden sist kjedet meg litt i helgen så jeg laget en video til. Jeg vet at noen folk ikke vil like musikken men det finnes en volum bryter. på pcen. Jeg fikk ikke lyden av flyet når jeg tok opp. satt i 2tima og surfa på nette ka det kunne vær men fant det ikke ut. [video:youtube]2aPfH1Y1qUo jeg laget videoen i hd 1080p men syntes at det ble mere gromsette en vanelig. Videon er tat opp med 1366x766. og laget med 1366X766 med hd 1080p. hva kan proplemet være? og er det noen som vet om et gratis program som recorder. son som fraps bare gratis? Legg gjerne igjen en komentar ;-)

13. Started by K J,

SÅ skal jeg nok lade være med at poste mere i et stykke tid :crazy: :grin: Næste projekt bliver en F-16 video.

14. Started by Jan Arild Gjemble,

Ett enslig bilde fra take off Vancouver Intl.

15. Gjest Lars Johansen
    Started by Gjest Lars Johansen,

Hei! Har lyst til å dele noen bilder med dere som jeg har tatt den siste tiden. Kvaliteten er ganske dårlig, men dere ser i allefall hva det er LN-DYA har begynt nedstigningen til Gran Canaria. Turen gikk fra OSL den 13. februar 2010. Her er LN-DYA på short final. Cockpitview(dere ser sikkert mange feil for jeg er ganske fersk) LN-KKJ har akkurat tatt av fra OSL og er på vei til BDU den 29. desember 2009. LN-NOL har akkurat landet og er på vei til gate etter en flight fra EVE den 27. desember 2009. LN-NOS har tatt av fra OSL og er på vei til BDU den 28. desember 2009. LN-NOL på vei til ENVA den 30. desember 2009. LN-NOL OSL…

• 21 svar
    • 4,4k visninger
  16. Started by Paulo Fernandes,

Fløy Oslo - Istanbul i dag, med Turkish Airlines. Dette er tatt før boarding, legg merke til Mercedes Benz-setene =)

17. Started by Jan Arild Gjemble,

Så var årets Yukon Quest igang igjen. Denne gangen har jeg ikke hatt anledning til å være med å fly i Yukon Quest Air Force fra start, ettersom jeg ikke har vært hjemme, men idag måtte jeg ta en freelancetur fra Dawson City, Yukon, Canada til Pellys Crossing, Yukon, Canada. Her følger en uhøytidelig bildepresentasjon. At last I was able to do my first flight for Yukon Quest. Being back home again give me the opportunety to do some freelance flyin in YQ. I did a flight from Dawson to Pellys Crossing. Leaving Dawson and the Yukon River. Following the trail. Landed in the middle of nowhere, no airport, no tower, just a shore along the river wide enough to…

18. Started by K J,

Gammel Wilco-model med et gammelt repaint, men det ser stadig fint ud

19. Gjest Lars Johansen
    Started by Gjest Lars Johansen,

Hei! Jeg har lyst til å dele bilder med dere, men får det ikke til. Er det noen som kan forklare hvordan jeg gjør det via Photbucket? Hvet at det er en post som forklarer dette, men den forklarte ikke særlig godt.

• 2 svar
    • 696 visninger
  20. Started by Kenneth Rønning,

Hei, som enkelte kanskje allerede har merket så er jeg perfeksjonist, og Tom det er ikke meningen og klage på paintene dine men så håper du tar det med et smil at jeg spør Jeg legger ved et bilde slik at du får se det jeg mener er problemet, og her kommer det: Om det ikke skal være sånn håper jeg du gidder og sende en fix eller noe sånn? Vet jeg er ekstremt pirkete nå men :grin: Ellers må jeg si jeg er meget fornøyd med paintene dine Tom, fine refleksjoner og alt! Og jeg synes refleksjoner ser bedre ut på denne enn på de tidligere om du har gjort noe vet jeg ikke, men jeg må si jeg tross alt er imponert.

• 12 svar
    • 2,2k visninger
  21. Jeg har i det siste utforsket avsim.ru en del og har funnet mange godbiter der som ikke dukker opp på de vanlige sidene. Så har blitt litt flyging i Russland, og her er noen bilder. Sochi er etter det jeg har skjønt en av de store turiststedene for russere. De som har brukt lock on serien kjenner kanskje igjen denne rullebane konfigurasjonen. Krasnodar har et litt spesiell rullebane oppsett også. Hovedrullebanen i bruk ligger et lite stykke unna selve terminal området. S7 flyr til Moskva fra Krasnodar, og her passerer vi den maskinen. Ferdig parkert, utsikt til terminalen og en av Air Kuban som har base i Krasnodar sine Yak42. Er det…

22. Started by Tommy Bernes,

Heisann! Har nå hatt meg noen landingsrunder på Stord med en Mooney bravo for å teste om en tweak som eg fant faktisk fungerte. og det gjorde den Mye mindre stutters og alt oppleves mye mer flytende En Tweak som fungerte! Men dere skal få et bilde fra den korte finalen på bane 15 i kveld! Kommenter gjerne og ha en flott helg folkens! Mvh Tommy!

23. Started by K J,

24. Gjest Jon Ola Gisnås
    Started by Gjest Jon Ola Gisnås,

Har begynt å bevege meg lavere og saktere, og har også tatt turen til Alaska. Har reinstallert hjemme, så jeg driver å tester litt. Har fått inn Tongas Fjords X, Ultimate Alaska og REX 2.0. På denne lille turen fra Wrangell til Petersburg, med en liten snarvisitt innom LeConte Bay, er det WASys som styrer været. Pleier normalt å kjøre ASA via SimConnect (PC #2), men måtte nesten teste. Er relativt greit fornøyd nå med saker og ting, her er noen bilder. Glemte nesten, dette er Flight Replicas supercub Artig sak, utrolig flott modell. Rett etter takeoff, setter kursen nordover: Wrangell bak oss, følger fjorden nordover: Så bærer det innover LeConte Bay, me…

25. Started by Kristoffer Vinje,

Kommentarer settes pris på.

26. Started by Ernst K.Furuhatt,

I tospann over vinterlige Nordland.I mangel av online-piloter på lørdagsmorgenen, er det en god erstatning med FS Recorder. Ikke noe nytt i det, men med ny PC er graden av nøyaktighet steget mange hakk, så nå er det enda mer gøy å fly formasjon med hjelp av FSRec. Aerosoft F-16, FSRecorderX, TrackIr4, here we go .

27. Started by Sondre_Mælumshagen,

Hei igjen Var nettop ferdig med å øve til prøve,da jeg plutselig fikk lyst til å fly en rute (hadde vært så lenge siden sist jeg fløy) Så jeg gikk ned i kjelleren og startet opp simmen Da jeg loadet SAS 737-700w saven min så jeg at jeg stod i Bergen, bestemte meg da for å fly til OSL. Regner med at jeg brukte en 50-55 minutters tid pga diverse forsinkelser og trafikk Jaja nok prat, her kommer bildene, er nok ikke de beste siden jeg ikke finner ut hvordan man tar skikkelig skarpe og gode bilder fra simmen, jeg bruker fsscreen og trykker på PrtSc for hvert bilde. Men jeg føler at siden jeg er medlem her på forumet så må jeg jo legge ut litt bilder hvertfall…

• 5 svar
    • 1,2k visninger
  28. Started by Thomas Hjelset,

Heisann! Serverer kun et lite bilde her nå. Har flydd litt rundt om på rutenettet til Norwegian idag og fått følgende flighter til nå: DY2747 Bergen, Flesland - Moss, Rygge DY2748 Moss, Rygge - Bergen, Flesland DY1478 Bergen, Flesland - Paris, Orly DY2748 har akkurat forlatt Rygge Sivile Lufthavn og setter kursen via Torp og SOROX til Flesland! Kommentarer settes alltid pris på! Nå venter DY1479 fra Orly til Flesland igjen!

29. Started by Tom Knudsen,

En snik titt på neste fly ut av paint hangaren. Gjenstår en del arbeid, men denne kommer til å bli detaljrik og vakker, her bruker jeg erfaringen fra alle de andre prosjektene mine og virkelig setter pirken til. Bilde er kun til illustrasjon!!! Status 58% sånn ca.. PS.. Sikkert tusen paint av samme fly og type der ute, men dette er mest for min egen del, så bær med meg

30. Started by Ernst K.Furuhatt,

Med et par måneders fravær fra FSX er det mange fristende flymodeller som er kommet på markedet. Denne gangen var turen kommet til Flight Replica Super Cub . Har jo hatt mange utgaver av Cub, inkludert A2A sin fantastiske Accusim Cub, men alle har vært av den heller bedagelige standardversjonen. Super Cub er en helt annen historie, med flaps, dobbelt så mange hestekrefter og langt bedre instrumentert, så er dette maskineri for heftig bushflyvning . Flight Replica er kjent for å lage gode modeller, og denne er intet unntak. Knakende god flightmodl, herlig lydkvalitet, detaljer for den kresne og likevel fps-vennlig. Sett på noen skikkelige ballongdekk, og villmarka lok…