Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Sandro Stanojevic,

Her er fortsettelsen på Jorda Rundt. Nå kommer bilder fra tre flighter og det er VTBS-VHHH, VHHH-RJAA og RJAA-KSFO Flyet er A320 Dragonair på de to første flightene Her er Kartet mitt som viser fly turen så langt Her er flighet mellom Bangkok og Hong Kong Taxing to RW Det var Bangkok for denne gang Climbing to FL300 FL300 Descenting Final Touch down RW 7R Taxing to parking W 112 Parked Det var den fly turen til Hong Kong

2. Started by Ivar Skaugstad,

Mens de andre er travelt opptatt oppe i Nord med OL forberedelsene, holder jeg firmalogoen synlig i Daytona Beach, Florida. Det årlige "Daytona 500" NASCAR stevnet begynner å rulle igang, og markedet et stort for executive transport fra nær og fjern. Per nå har vi stasjonert en Piper Seneca II og en DC-6 i Daytona for å ta de oppdrag som måtte dukke opp. Denne Piper Seneca II maskinen ble nylig kjøpt inn, og er ennå å betrakte som "nylakert".

3. Started by Jack J Jackson,

Høye FPS på Teneriffe

4. Started by Øystein Haugan,

PMDG 738wl Paint under utvikling.. Håper den faller i smak Øystein

5. Started by Andreas Stangenes,

Ja så var Jan Arild og jeg på farten igjen. Denne gangen har vi satt oss fore å følge Iditarod-løypa gjennom store deler av Alaska. I kveld kom vi sånn ca halvveis, og det tok oss igjennom atter så storslagne (for ikke å si magnifisente) landskap med variert terreng. Selve løypa var ikke alltid like lett å spore, men jeg vil si at vi klarte oss bra! Jeg mener å huske at dette var før take-off på Skwentna, men det kan ha vært Yentna... Været var noe skiftende, men synes bildet ble bra da Her har vi shut-down i Ophir, siste stasjon før løpya splitter seg i nord- og sør-gående retninger i forhold til oddetalls- og partallsår.

6. Started by Jan Arild Gjemble,

Ja, så har vi vært ute å flydd litt igjen. Først turen Klawock-Waterfall-Hydaburg-Holis-Kasan-Thorne Bay- Coffman Cove-North Whale-Wrangel. Så en tur fra Wrangel til Sitka med med mellomlanding i Kake med litt større maskin. Her ligger Andreas og jeg i Waterfall før turen går videre, en liten kafferast. Tormod og jeg trengte litt refueling. Hva var mer naturlig enn å høre med den lokale bensinstasjonen om vi kunne få fylle opp litt ved å taxe rett opp fra stranden. Andreas inn for landing i Kake før vi skulle ta av videre ut til Sitka Leaving Kake. Bare lekkert dette da På vei over fjorden mot Sitka. Downwind over Sitka Parke…

7. Started by Tor-H Bergseng,

Som mange andre her har gjort bestemte jeg meg i dag for å ta en jorda rundt tur. Den vil bli flytt med en 737.800W fra et Østerrisk bizznizzselskap. Det var en ære å få dette oppdraget å frakte de 40 søkkrike gjestene fra Klagenfurt å rundt jorda. Slenger ut et lite bilde etter ferryflighten fra Wien. Bare å si ifra hvis noen vil se mer så kan jeg poste i samme tråden.

8. Started by Ernst K.Furuhatt,

Carenados Skywagon går sin seiersgang rundt om i FSX-miljøet, og nå har Gunnar van der Meeren kommet med enda en praktfull repaint til denne. Du finner den ( og minst 2-3 til) på AVSIM. Herlig fargesammensetning og nydelig arbeid!!

9. Started by Tormod Nordskog,

Bare et par bilder fra en tur i Alaska i flott vær http://i916.photobucket.com/albums/ad10/Tormod_photo/Alaska/2010-2-21_22-44-48-926.jpg http://i916.photobucket.com/albums/ad10/Tormod_photo/Alaska/2010-2-21_22-45-26-39.jpg

10. Started by Sandro Stanojevic,

Her er min første Jorda Rundt tur. Jeg kommer til å fly forskjellige fly på turen Rundt. Håper at jeg har tatt gode bilder under turen. Her kart som viser hvor jeg har kommet på Jorda Rundt Cabinen med en LH 737-300 En flyinterisert tar et bilde fra cockpiten Parkert på gate 11 Taxing to RW 36 Flyr over Stavanger På vei til FL350 Fl350 Descenting to EDDF Frankfurt Stadion Nede på Frankfurt Taxing to gate A 40 Parkert på gate A 40

11. Started by Olav-Moldestad,

Bilder er lagt ved

12. Started by Andreas Stangenes,

Her er noen knips fra mine seneste turer i Alaska. Jeg har som så mange andre forelsket meg helt i dette landskapet! I tillegg gleder jeg meg over å endelig beherske JS41 sånn temmelig godt Måtte også legge til dagens tur med Jan Arild og bever'n!

13. Started by Mathias Kjærstad,

Hey, fant noen bilder i mitt arkiv jeg tenkte jeg kunne legge ut Jeg har ikke redigert bildene, jeg bruker HDR,bloom (btw, starter min jorda rundt tur idag, stay tuned )

14. Started by Lars Nigardsoy,

Bilder fra FSX som jeg satte sammen til et slideshow. [video:youtube]5ahjwvZQXf8

15. Ja så var det dags for en ny tur på multiplayeren. Vi startet opp grytidlig på morgenen i Wrangell og satte kursen opp til Bob Quinn Lake via Stikine River og dalene opp. Fra Bob Quinn Lake fulgte vi dalene over til Telegraph Creek og så ned og over isbreene i Stikine Ice Fields til Petersburg. Mye dramatikk på turen idag, med flere nødlandinger grunnet kaldt vær og ising. Ja, vi måtte til og med forlate ett fly på isbreen ettersom det ikke gikk å få liv i dette igjen oppe i kulda. -20 grader gjør sitt med en enkel forgasser.... Fantastisk realistisk og herlig tur satt opp av Fred, og i et område som man aldri blir lei av. men over til bildene fra dagens happe…

16. Started by Anders Moen,

Noen screenshots fra både Jan Tore Elvheim og meg selv, av en ATP Jan Tore har paintet i dag Var faktisk litt på Torp i kveld på vatsim under treningen til Anders Grønmyr Panelet med ISG-sim lagt inn Så får vi se om JT skal oppdatere litt på painten også da etterhvert

17. Started by Paulo Fernandes,

Landet på Gardermoen forrige uke, rakk ikke å poste bildene den dagen, så de får komme en uke for sent isteden:

18. Started by Tom Knudsen,

Lagde en paint til det virituelle flyselskapet "FlyNow" som var annonsert her på flightsim.no Bare for moroskyld og mens jeg planlegger og samler data til mitt neste paint prosjekt, så ikke ta dette alvorlig PMDG Boeing 737-800 Referanse post http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=532723#Post532723

19. Started by Ernst K.Furuhatt,

Så var den her, en Harvard som det har gått "rykter" om borte i "uthuset". Modellen er FREEWARE , men ikke la dere lure av det. Denne er laget med stor lidenskap til ekte Harvards, og realismen i flyegenskapene blir rost opp i skyene i forumet til SOH. Utseendemessig kan den se noe enkel ut, og VC er ikke i klasse med A2A sine modeller, men systemene funker og de viktigste detaljene er på plass. Jeg regner med det kommer interessante painter etter hvert som modellen blir oppdaget, og i mellomtiden kan man nyte både lydkvaliteten og realismen!! PS. Jeg har fra før både Alphasim og SkyUnlimited sine Harvards, men de kan ikke måle seg med denne. Har ikke direktelinken,…

20. Started by Jan Arild Gjemble,

I dag så skal vi ha en multiplayer-tur som Fred arrangerer. Tar jeg ikke feil så møtes vi søndag kveld kl. 20.00 med litt trafikk rundt omkring Tongass Fjords. Lørdag hadde Tormod, Andreas og jeg en introduksjon til Tongass Fjords og vi fløy flere legs. For de som ikke enda har gått til anskaffelse av Tongass Fjords og har lyst til å bli med imorgen er det ikke for sent. Her er hva du kan vente deg, og bare en brøkdel av Tongass Fjords. PS. Legg merke til ørna i lysbøya

21. Started by Ernst K.Furuhatt,

Får daglig tilbud fra PCAviator om "FlightSimDealOfTheDay", og jeg må innrømme at noen av tilbudene er fristende. Bl.a denne P-38 fra SkyUnlimited , enn fullverdig FSX-utgave av den berømte warbird`n. - Skarve 11 dollar er ikke mer enn ongene bruker på kiosken en fredagskveld, så det var bare å nekte ongene kioskbesøket denne helga, så var flyet mitt :grin: . SkyUnlimited har finpusset FSX-egenskapene, så det er blitt en veldig bra modell. Har faktisk kjøpt 3 andre utgaver av P-38 gjennom tidene, men jeg er langtfra lei av dette 2-motors monsteret, og nå flyr den bedre enn noensinne. Så neste gang noen stiller med 2-motors på søndagsutflukten, da vanker det konkur…

22. Started by Jan Tore Elvheim,

Ja det er populært å prøve seg som painter for tida, så tenkte ikke jeg skulle vere noe verre. Her er mitt første forsøk til fs: Ikke super detaljer da jeg gjorde denne just for fun, og så liker jeg jo atpen veldig godt...

23. Started by Jan Arild Gjemble,

Dagens andre tur var low and slow sammen med Tormod og Andreas. Jeg starter fra Anchorage og fløy opp til Talkeetna hvor jeg møtte Tormod og Andreas. Tanken var å ta de med på en liten oppdagelsesferd i Denali National Park og å vise de Alaskas høyeste fjell, Mt. McKinley. Turen var utrolig flott og selv om jeg har fløyet den før, ble det enda bedre med Ultimate Alaska X. Det er som å oppdage Alaska på nytt med dette addon. Turen gikk fra Talkeetna via isebreer og vi passerte Mt. McKinley før vi satte kursen mot McKinley Natinal Park - PAIN. Nydelige forhold og helt spesielt lys på vei fra Anchorage og opp til Talkeetna Mange som er ute å flyr på en…

• 4 svar
    • 1k visninger
  24. Started by andreas nærbø,

Hei Er nå medlem i flyNOW og til den anledning har jeg paintet en B737-800 . Den er ikke ferdi men er rett rundt hjørnet. Her er noen bilder av den. PS ! Det er ikke jeg som har laget logoen. Det var det. Kom med forslag . Andreas

• 26 svar
    • 4,8k visninger
  25. Started by Jan Arild Gjemble,

Bare ett enslig bilde fra turen opp fra LEPA til ENGM idag. Nydelig tur med godt selskap med Tormod.

• 1 svar
    • 605 visninger
  26. Virtual Red Arrows presenterer: Virtual Red Arrows VFAT 2009 Video! Filmen er delt inn i 4 deler i HD kvalitet. Den viser vår oppvisning på Virtual Festival of Aerobatic Teams (VFAT) 2009 Enjoy Part 1/4: [video:youtube] Part 2/4: [video:youtube] Part 3/4: [video:youtube] Part 4/4 [video:youtube] VFAT Virtual Red Arrows (Vet ikke om dette er rett plass å poste dette, fant ingen video seksjon)

27. Etter mye frem og tilbake, installering og avinstallering og tillpassing i scenery libary vill jeg endelig si meg fornøyd. Nok om det. Her er noen bilder.

28. Started by Joakim Holmström Zenk,

Har suttit med gMax och PS idag och har trollat fram detta. Kommer att släppas som freeware under kommande halvår. Kan vara bra att veta att detta är en till 100% FSX produkt som ej är aktuell för FS2004. Har även planer på att baka in mitt ej släppta scenery för Vaeroy i paketet.

29. Started by Andreas Stangenes,

Enroute og landing ENGM 01R

30. Started by Raymond Bergseng,

Hei, Jeg har for det meste holdt meg til enten jet-fly eller et lite cessna når jeg har flydd i simmen. Etter all den positive omtalen rundt PMDG's Jetstream 41, tenkte jeg det var på tide med litt turboprop, en flytype jeg har lite erfaring med. Det hadde vært fint å kunne bruke den på litt hjemmelige innenlandsturer mens jeg venter på PMDGs 737 til FSX Den første hele turen min gikk fra ENHD til ENGM. Det var en ganske utfordrende tur, men det var også fantastisk morsomt, og det gikk faktisk bra også Litt lettere å gjøre en tabbe her, enn i det 747 flyet jeg oftest har flydd i simmen. Der er du jo beskyttet mot de fleste tabber og forglemmelser :grin: Jeg…