Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Fem bilder fra da jeg krysset atlantern i dag KBOS - EDDF Lander i Frankfurt (ATC online):
-
- 11 svar
- 2,2k visninger
-
-
Heisann! Idag følte eg for å ta en sånn sprø tur uten mål og mening, valgte standard horneten for å se hvor høyt eg kunne komme før det gikk neover igjen.. Ble rekord på 71 760ft ved 62 kts :grin: Eg utfordrer dere på gøy, noen som slår den? Legg ved bilde i så fall. Men ikke juks, ikke sånne rom farkoster som er lagd for å slå alle rekorder :grin: Lykke til! :cool: Edit: Så var det bare turen nedover igjen da...
-
- 2 svar
- 713 visninger
-
-
Nå begynner det å ligne på noe. En ting er å fly low and slow, at man må passe seg for ikke å kollidere med fugler og høyspentlinjer. Noe helt annet er det å ta en tur i høyden, og få et større bilde av tilværelsen. Etter at PNW kom på plass er det fullt mulig med begge deler. Tok fram spesialverktøyet for lange turer, RealAir Duke, og valgte meg en fin sommerdag fra Arlington Mun (KAWO)nord for Seattle. Ikke så lenge etter start dukker det opp noen kjente øyer, som er et populært feriested, og som er kjent for å ha mye fint vær og mildt klima. Yes, Friday Harbor, Orcas Island m.fl, ligger midt mellom Seattle og Vancouver, og her er innb…
-
- 8 svar
- 1,4k visninger
-
-
Har jo hatt opptil flere turer denne helgen i Washington og Oregon. En lang tur for å utforske PNWs indre områder. Mye vulkansk aktivitet i dette området og gamle lavaelver og strømmer er godt modellert i PNW. Men som sagt startet fra Darrington tidlig en morgen og tok en runde over byen bare for å vekke folket til et deilig Beaverdrønn. Sagbruket er i full aktivitet allerede på morgenen Ikke mange bilder fra turen søover langs de indre flyplassene. Tildels har denne delen blitt presentert før. To nye bilder skal jeg likevel slenge ut, først denne stengte flyplassen på toppen av en åskam, OR73 - Culvert Peak og så denne som jeg tilfeldigvis…
-
- 3 svar
- 611 visninger
-
-
Hei, det en stund siden jeg har lagt ut bilder av jorda rund. Så her kommer de. Jeg er nesten ferdig med turen, nå er jeg i Paris. Her er kartet Første flight er KSFO-KBOS med A320 United Dårlig vær i San Francisco Veldig tett tåke på vei til RW Take-off På vei til FL300 FL300 Natten har lagt seg Final Velkommen til Boston Trenger hjelp til å finne fram Parkert på gate C 14 Nå kommer flighten KBOS-TNCM Laster inn bagasje Taxing to RW En spotter tok et bilde rett etter take-off Forlater Boston
-
- 10 svar
- 1,8k visninger
-
-
Heisann! Har vert på en times lang tur fra Pemerton, og opp til Whistler og sett på skiløypene og så tilbake til Pemberton igjen. En nydelig flyplass som er ordnet av FTX PNW. :cool: Litt røft vær var det, mye turbulens mellom skyene. Var vel oppe på 9.000 ft på maks for å klare noen av fjellene på veien tilbake. Fikk bare et bilde når alt var pakket sammen igjen, skal lage noe bedre neste gang når det er bedre vær! Kommenter gjerne! Mvh Tommy! Så var det tilbake til særemne lesing... :tired:
-
- 3 svar
- 717 visninger
-
-
Tatt en liten tur langsmed øykjeden Aleutians i Alaska idag, deriblant innom Ductch Harbor og videre langs øyene inn til fastlaandet. Kun to bilder knipset på denne turen av det noe spesielle lyset på deler av turen.
-
- 2 svar
- 669 visninger
-
-
dette været landet jeg i også....kan omtrent ikke se en meter hva som er foran.
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei til alle dere som gidder å se bildene mine :-P Jeg tok turen fra Bergen i vest til Oslo i Øst. Fløy LN-RRH, flott fly Bildene derimot er jeg ikke så sikre på om er :-P Men nok snakk, her kommer de hvertfall. Dette var det en flyinnteresert som tok rett før boarding Dette var det en av ground crew folka som tok Rett før departure Her er vi på vei opp til fl300 Her også Et lite bilde av cockpit før landing Så var vi vell nede på Gardermoen etter en fin flight Nå blir det litt pause, så møtes crewet på crewrommet før flighten til Stockholm Takk for titten, kommenter gjerne hvis du synes noe var dårlig eller eventu…
-
- 3 svar
- 599 visninger
-
-
Var ute på en slow rekreasjonstur med Moth`n i sommerbrisen, og fulgte dalsøkkene fra Darrington til Concrete, og ante fred og ingen fare. Det ligger mange små søvnige flyplasser i området, og det er alltid spennende å kikke innom. Men hva i huleste er det som står DER nede?? Javisst, det ER en Skyraider, den må vi se nærmere på. Gode gamle Tim Conrad har lenge skrudd på denne Viet Nam-veteranen, og nå var han ute på en prøveflight med kjerra. Jeg forklarte Tim at jeg fløy alt han har laget, og spurte pent om å få teste Skyraidern. Det var ikke nei i hans munn, så mens han glante på Tiger Moth`n, grafset jeg vilt på raider`n . Her…
-
- 12 svar
- 2,3k visninger
-
-
Lionhearts Quest Kodiak har lenge pirret min bush-nysgjerrighet, og da den kom på lista over "dagens tilbud", var det bare å slå til. Flyet er konstruert for tøffe oppdrag, og løfter 10 passasjerer eller tilsvarende vekt med gods, inn og ut av grusbaner i vanskelig terreng. Altså perfekt som arbeidshest i PNW`s varierende landskap og mange små flyplasser. Maskinen leveres i mange utgaver, både med hjul, flottører eller som amfibium, og alle varianter er med i pakken fra Lionheart. Flott modell med morsomme flyegenskaper. Fremdeles sår på haka av å fly i PNW, og med denne modellen blir det ikke fred å få.
-
- 9 svar
- 1,8k visninger
-
-
Bare noen bilder av Westjet og et av et Delta-fly. Bildene er tatt under mine siste vatsim-turer.
-
- 2 svar
- 790 visninger
-
-
Fløy EHAM-EKCH sammen med Emil Topstad nå ikvld;) Takk for turen igjen Bildene er av hans fly, utenom to :whistle: Glemte å ta av mitt eget fly, 757 en var mer spennende Starter med de to av min 737-600;) Emil sitt fly: Takk for titten!
-
- 2 svar
- 525 visninger
-
-
I dag har jeg fløyet til Toronto med Westjet. Flyturen startet med en fin medvind på ca 80 knop, også gikk det over til motvind etter hvert. Beregnet flytid var 2 timer og 28 min, men ankom 4 min tidligere på gate. Over til bildene: Stiger til FL330: Florida-kysten: (Photoshoppet bilde) Her har vinden gått fra medvind til motvind: Passerer DKK (Dunkirk) VOR, og Canada er rett foran flyets nese Startet innflyvningen og flyr YOUTH2 STARen til RWY 33R: Fløyet over Ontario-innsjøen og er på final til RWY 33R: Parkert på gate B22 i Toronto Pearson flyplass: Legg gjerne igjen en kommentar =)
-
- 5 svar
- 968 visninger
-
-
Da er Bjørstjerne Bjørnson painten klar,laster den opp på avsim strax.. Komenter gjerne ... Mvh Øystein
-
- 5 svar
- 1,5k visninger
-
-
Heisann! Har nå fått på plass dette nydelige sceneryet, og som med alle ftx sine flyplass scenery er skiltene såpass tydelige at man bare må følge de :grin: De sier, no touch and goes, og at man må klatre til 1200ft for å minske støy. Så da blir det til en tur ut av Starks og utforske nærliggende striper. Her har dere et bilde til å begynne med. Kommer med flere når eg kommer tilbake til Starks! Mvh Tommy!
-
- 5 svar
- 1k visninger
-
-
Hei, Ja sånn kan det gå når man ikke følger alle prosedyrer: Brann i begge motorer under takeoff....
-
- 3 svar
- 892 visninger
-
-
Heisann! Har i det siste hatt forskjellige testturer rundt om i PNW. En av de var en tur med Cub rundt Hanel field nord av Mt. Hood. Landet i motvinden sånn som man skal, men måtte jo takse tilbake til parkeringen og da skjedde det uunværlige.... :grin: Vinden ville ha en kikk hva som var under halen og løftet den likegodt litt for mye opp. Pass dere for den vinden.. Dere er advart, den tar deg bakfra når du minst venter det :grin: Mvh Tommy!
-
- 3 svar
- 1k visninger
-
-
Nå har jeg igjen prøvd å redigere et bilde, og jeg syns det ble mer stilig enn mine andre forsøk... Hva syns dere denne gangen? Det er FSX Acceleration's P-51 over mitt eget Jarlsberg photoscenery i FSX.
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-
-
YME er nå godt etablert med frakt av gods og personer. Med Base i Bergen og spredt over store deler av Europa og stadig med utvidelser i et ekspanderende marked er vi stadig på jakt etter nye piloter. Flyparken strekker seg fra J41 til 757, så her burde det være jobb for alle. Våre 757 har nå blitt nymalt med selskapets paint. Her er en liten presentasjon. Først har vi Skade i blå drakt. Så har vi Njord Njord før en liten omlakkering av halen Så har vi Njord i all sin prakt i endelig paintform. Velkommen ombord i YME, både som pilot og reisende.
-
- 9 svar
- 1,6k visninger
-
-
Stort bilde av dette: Stort bilde http://api.ning.com/files/XNMjdYoUVLH51PtAibYXIVkDCmnNn5dL9eWMnFNNAwWII20PuZvCyTp6Vhp2NvKWrqQ0IZEhAKHSxJ*Uooh20s7d7XuirkvA/CessnaStor.jpg
-
- 2 svar
- 781 visninger
-
-
-
- 3 svar
- 872 visninger
-
-
Endelig har jeg fått orden på PC og skjermkort og ikke minst fått ”tweaka” fsx.cfg file slik at FSX sammarbeider best mulig med det nye skjermkortet. En ting er i hvert fall sikkert, FSX funker ikke optimalt rett ut av boksen for å si det slik..hehe Tim Conrad er etter min mening en av de aller største freeware designerene til FS. Han er kanskje lite kjent utenfor ”warbird” miljøet i FS, men han har i en årrekke gitt ut den ene godbiten etter den andre. En av mine favoritter til FSX er hans fantastiske Embraer 314/A-29 Super Tucano. Kanskje ikke så mange som har hørt om dette flyet, men det er et spennende nytt turboprop kampfly bygget av Embraer i Brasil for angrep o…
-
Ja, så var det klart for ny MP-tur og igjen var det Fred som hadde satt opp en fantastisk rute med utfordringer og flotte opplevelser. Turen startet i Bremerton, og vi var innom flere steder på turen, blant annet Ranger Creek med en utfordrende approach. Vi hadde en sightseeing ned til Mount St. Helen og sjekka røyken i vulkanen før vi satte kursen til Strom og så videre. Her er kveldens fangst som jeg vil dele med dere.
-
- 2 svar
- 623 visninger
-
-
Hei, noen bilder fra mine siste turer:) Kommentarer er alltid kos
-
- 8 svar
- 1,4k visninger
-
-
Etter en heller frustrerende lørdag, med 10-12 timers nervepirrende nedlasting og full stans i all fornuftig tankegang, kom endelig FTX PNW på plass i simmen. Dermed var det på tide å la haka ramle ut av ledd, og gi seg hen i vårt nye lekerom for flyvning i spektakulært landskap. Min aller første testtur, og jeg valgte et gjensyn med Darrington Mun, som lenge var populært i FS9. Her er flyplassen default PNW, men komplett og detaljert scenery er underveis. Selv som default er flyplassen imponerende, og videre inn i sceneryet føler men seg straks hensatt til en "levende verden", som lokker med nye eventyr bak hver bakketopp. Som i Tongass Fjords er PN…
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
Tenkte jeg ville forsøke meg på å lage en samletråd for litt bilder fra dette området som er sluppet fra Orbx. Lurer du på om du vil kjøpe det så kan det varmt anbefales, og kjøpes herfra. Fred har som alltid vært en kjernekar og skaffet oss opplegg i kveld, søndag 28.02.10. I den forbindelse kan det jo nevnes at Jan Arild og jeg (uten å vite det) fikk smugfløyet ruta litt, og her er noen bilder fra enkelte høydepunkter. Her har vi Mt Ranier 11 o'clock, og på vei til Ranger Creek som ligger på baksiden (east) av summit'en. Outbound fra Ranger Creek. Det er høye fjelltopper over alt, men approachen var vel en smule mer tricky ifht decent og speeds. …
-
- 2 svar
- 873 visninger
-
-
Har kommet meg til USA på vatsim nå, og forrige flytur gikk fra KBOS (Boston) til KMCO (Orlando). Her er noen bilder tatt på cruise:
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Ga opp å legge inn bilde så den kommer som thumb. Men, hva betyr det når det står "TRU" øverst i det nederste vinduet?
-
- 4 svar
- 979 visninger
-
-
4 kjappe testbilder fra en liten tur fra KSEA (Seattle) og ut mot Olympia Mountains og Emma Field. Bildene er kun resized ned til en bredde på 1024. Må si jeg gleder meg stort til å utforske dette landskapet på nytt igjen med FTX Pacific North West
-
- 22 svar
- 4,3k visninger
-