Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Fikk nettopp Aerosoft Værnes X og tok noen bilder. Mine første bilder på FSX Det er litt mange bilder, men det var så gøy og ta bilder Er ikke så flink og ta bilder men prøvde så godt jeg kan. Kanskje noen tips på hvordan jeg skal ta bildene også? Der står di to Norwegian flyene parkert. Ikke bare Norwegian Nå Hm... Hvem sin cockpit er dette ? Nå vet vi hvem sin cockpit det er ! Da drar 737-300 flyet. On the jetway Ops, hva skjedde her da? Tid for at de andre drar også.
-
- 7 svar
- 3,2k visninger
-
-
Legger ut noen flere bilder fra VNLA Bildene er tatt av Lars Petter Hassel og redigert av Undertegnede.
-
- 1 svar
- 493 visninger
-
-
Enda en søndag passert og ingen søndag uten MP-session. Igår gjentok Fred og Gofi suksessen fra forrige søndag og arrangerte et godt timet program, både for oss "bush'ere" og for "heavy'ene" Vi bush'ere holdt oss i Pacific North West, med start i en liten stripe straks utenfor Portland i Oregon. Endestasjonen for oss alle, både smått og stort var KSEA - Seattle i Washington State. Et kanonopplegg som vanslig og like morro å være velkomstkomite for de store når de kom inn for landing Her er mine få eksponeringer fra denne turen. Sjekk vindpølsa oppe til høyre.
-
- 0 svar
- 532 visninger
-
-
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
-
- 10 svar
- 2,2k visninger
-
-
Her følger noen bilder fra siste legg på reisen fra Milano til Hong-Kong med 95 tonn italiensk rødvin. Måtte ned i Bangkok for å få litt mer fuel. Bildene her er fra legget mellom Don Mueang International Airport i Bangkok til gamle nedlagte Kai Tak i Hong-Kong. Litt for ivrig før take-off, så glemte å ta bilder før jeg var på slutten av SID'n. PMDG's MD-11 Freightner i Alitalia paint. Med godt vær, og etterhvert sola i ryggen... ...ble det ny fartsrekord med MD-11'n (sjekk Ground Speed!) Da nærmer Hong-Kong seg kraftig. Innflygingen til RW13 er spektakulær. Autopilot disengange og manuelt herfra I svingen - ikke langt ned til hu…
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei, Som medlem av Virtual Cargolux var det tid for første tur for dem. Det var også den første turen på VATSIM siden mine FS2004 dager Turen gikk fra Dubai til Karachi i Pakistan med 45 tonn varer Nei, det er ikke noe galt med skjermen din. Jeg tok av på natten, når det er naturlig mørkt :grin: Men etter hvert begynte sola å lyse opp himmelen. Og morgenlyset begynte å avsløre omgivelsene Approach er startet ned mot Karachi Det ble desverre ikke noen bilder fra final, selv om jeg hadde tid. Det glemte jeg. Trulig var jeg så nærvøs får at de tre som sto nede på flyplassen skulle se min første VATSIM landing i FSX :grin:…
-
- 7 svar
- 1,5k visninger
-
-
Hei Jeg har laget en video der jeg lander en Thomson B757-200 . http://www.youtube.com/watch?v=Gnr25Tl-yQE&feature=player_embedded# Andreas
-
Twin Otter on finals Innsbruck. Fly og flyplass fra Aerosoft. Flighten gikk fra Munchen, cruise alt 10500 fot. Herrlich, anbefales :grin:
-
- 5 svar
- 1,9k visninger
-
-
Heisann! En stund siden sist eg har postet noen screenshots, men her kommer hvertfall 1. Var ute på en heli tur i området rundt Twin Oaks og Hillsboro. vel tilbake var det ned og hente seg en brus :cool: Vel fortjent etter landing rett ved husdøren :cool: Kommenter gjerne! Mvh Tommy
-
- 2 svar
- 685 visninger
-
-
IDITAROD 2010 is on! Yesterday we started off the Iditarod 2010, I was this year handling every express delivery for Martin Buser and of course hauling dogs and what else needed for this race. My first mission was to haul my own aircraft over to Willow for a mechanic job. Wanted to put on some skis and do an ordinary maintainance as well. So late afternoon after everything had calmed down in Anchorage i went out to Cambell airport ready to take my Beaver up to Willow to follow the restart and also make my plane ready. Beautiful afternoon. Let's hope the weather stays this way. Great view over Wasilla On final for Willow Parked …
-
- 28 svar
- 6,4k visninger
-
-
Sitter å finjusterer på settings, og blir bare mer og mer glad over pc invisteringen. Skal gi dere en runde til når all innstalering er ferdig gjort bare 99Gb igjen av 140
-
- 4 svar
- 1,5k visninger
-
-
Sola varmer nede i dalen, lyset er blitt mer intens og fuglene synger i skogholtet. Det kjennes i hele kroppen, jeg må ut, jeg må oppover, jeg må få oversikt og føle friheten boble ..... God helg.
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
Hei, Til slutt så fikk D’n med CFT tanker meg til å kjøpe Iris sin F-16D pakke til FSX og her kommer som vanlig litt historie og vurdering av modellen. Kanskje ikke så mange som har fått med seg at Polen har F-16, faktisk har Polen de mest avanserte F-16 flyene som finnes i Europa i dag. I 2003, da de skulle velge nytt kampfly for å ta over for Mig-21 og Sukhoi Su-22, endte de opp med å kjøpe den super ”pimpa” F-16 Block 52+ versjonen med mer eller alt av tilleggs ustyr; APG-68 (V) 9 radaren, ”pukkelryggen” til D toseterene, Conformal Fuel Tank utvendig på skroget, avanserte A2A våpen som AIM-9X og AIM-120C med JHMCS hjelmsikte, Sniper XR targeting pod (samme som …
-
- 1 svar
- 679 visninger
-
-
Da ble det en liten rekogniseringstur i Vancouver-området. Endte opp ved Scar Creek etter tips fra søndagstur-gjengen. Sikten var ikke den beste, men fikk jo et visst inntrykk mellom de storslagne fjellene. Nå er det bare en skikkelig VFR-fugl som mangler selv om Twin Otter'n er en flott maskin. Takeoff Vancouver intl. Utsikt mot byen Har sansen for detaljer Da har flyturen mellom fjellene startet Ganske heftig innflyging til Scar Creek En flott tur i en flott maskin og med et fantastisk scenery
-
- 0 svar
- 568 visninger
-
-
I dag var det duket for nok en tøsetur blandt oss gutta. Noen av oss startet i Albany Bay, for deretter sette kursen til Scar Creek. Så gikk turen videre til Pemberton som var opprinnelig startsted for kvelden. Noen skulle starte fra Las Vegas med svært metall for å møte oss i Vancouver. Mye skyer og disig vær gjorde flygingen mot Scar Creek litt utfordrende. Fred leder an. Over fjellet mot Scar Creek. (Ta det med ro, jeg fikk dyttet på plass stikka igjen og festet den med noe gammel tyggegummi jeg fant under setet :crazy: ) Tett formasjon mot Vancouver. Noe problemer gjorde at jeg ikke fikk tatt bilder fra Vancouver, og noen fly var helt …
-
- 4 svar
- 887 visninger
-
-
Hei Fløy LN-DYA til Alanda. Her er noen bilder. Bildene er ike redigerte. Vinga Kontoret mitt Håper de falt i smak Andreas Ck Nærbø
-
- 4 svar
- 955 visninger
-
-
-
- 6 svar
- 1,5k visninger
-
-
Noen dagers ferie oppe ved Harrison Lake nord for Chilliwook gjorde godt, men nå mente Heidi at det var på tide å sette kursen tilbake til Vancouver. Grunnet lavt skydekke, måtte vi ty til lavflyging i fjorder og langs elver. Klar til oppstart. Prøvde meg på denne banen under ferien. 23 over par gjør at jeg trenger litt mere trening. Og det på en 9 hulls bane Sola titter frem mellom skylaget og Så litt god gammeldags VFR. Vi follow roads :grin: Det var da en brutalt til campingvogn da. Ser jo nesten ikke bila gitt. Heidi skulle ikke hatt i seg så mye kaffe før turen startet. Måtte mellomlande ved Fort Langley for dopause. Fikk tatt …
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
Henry William som han heter internasjonalt, eller oddspjoetvold i nærmiljøet, har svingt malepenslene på Tim Conrads flotte Skyraider-modell. Resultatet ble selvsagt førsteklasses, og Skyraidern fikk straks flere ben (les understell) å stå på. Det har kommet ny flight mdl. til denne, så nå flyr den enda mer realistisk! Og selv har jeg overført lydfilene fra A2A Thunderbolt, så nå brumler det i sollide stempelslag når jeg fyrer opp . Det finnes enda flere varianter, og jeg hentet mine på flightsim.com
-
- 3 svar
- 919 visninger
-
-
På øvingsoppdrag på morgenen idag var turen kommet til Grand Canyon, den norske F-16 med en meget spesiell paint ble liten i dette enorme landskapet..
-
- 3 svar
- 731 visninger
-
-
Fant denne på Youtube. Bra laget! [video:youtube]
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei. Her kommer et bile fra en maskin jeg har i luften nå! Dette er mitt første bilde her, så det er kanskje ikke så veldig bra.. Hm.. funker jo ikke.. kan man ikke laste opp bilder fra Facebook?
-
- 10 svar
- 2k visninger
-
-
I kveld dro jeg frem Discus Glider X fra Aerosoft, og hadde en meget fin tur fra Darrington til JC`s airstrip. FTX PNW CumulusX fikk meg fint opp og frem langs fjellsidene. Kommet meg bort fjellsiden og begynt klatringen, jeg slapp winchen på ca 1050 fot. Langs denne fjellsiden var det så godt løft at jeg tok en runde ekstra for å skaffe meg høyde. Darrington ligger innerst i denne dalen. Her krysser jeg dalen for å komme over på en ny fjellrygg. Deilig å slippe motordur innimellom. Pål
-
Legger ut noen bilder etter at jeg lærte meg en kjapp bloom effect i Photoshop. Hva synes dere? Vil ikke lage et nytt emne, så jeg legger inn et bilde til her jeg. Dette er nesten uredigert og er tatt av en spotter på Rygge som kom seg unna MP.
-
- 1 svar
- 677 visninger
-
-
Heisann! Har vert på tur i PNW idag, og sitter fremdeles med haka ut av ledd Tok av lenger nord enn hva eg vanligvis gjør, og fant ut at området her var mye mer likt norge hva daler angår! Herregud for et flott terreng! Tok av fra Port Hardy (CYZT) i British Columbia og satt snuten nordover, anbefales varmt! Kos dere!
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Da kan jeg gledelig informere om at Øystein Haugan har paintet LN-KKW til 50N sin 737-300! LN-KKW kan lastes ned herfra! (AVSIM.COM) LN-KKW parkert i Krakow! Vil rette en stor takk til Øystein for at han tok paintrequestet mitt på alvor og leverte varene så til de grader! Fortsatt fin søndag til alle simmere!
-
- 8 svar
- 1,5k visninger
-
-
Da er man i gang med Airbus 320 Etter litt fiksing med natt texturene i vc,ser Wilcoen bra ut.
-
- 4 svar
- 852 visninger
-
-
Om det var selve jomfruturen er jeg usikker på, men det var i hvertfall en vellykket søndagstur uten lagg, og uten serverkrasj ( så lenge jeg var med). Vi brukte fremdeles TS2, men Geir Ove jobber videre med å tilpasse TS3. Fred holdt seg unna denne søndagen, men han hadde sørget for en innholdsrik navigasjonstur, som bragte oss fra små flystriper mellom ville fjell til nasjonale flyplasser med regulær flytrafikk. Vi var 7-8 stykker som holdt sammen i tykt og tynt, og turen startet i vindstille og fint vintervær, men det utviklet seg til allslags uvær underveis . Her er vi et godt stykke ut i turen, været er fint men landskapet ga oss noen spenstige utfordring…
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
Det er kanskje som å banne i kjærka.... men det måtte bare testes hvordan PNW så ut fra stor høyde og her er resultatet. Første bildet fra start innflygning til Portland Intl og fra 35000 fot. Her passerer Mt. Hood. Parkert og passert av en vederstyggelig røyk fra en 707. Fra kullgruva En charter/sightseeingtur til PNWs "Verdens Tak" Lekkert sted, regner med boligprisene er høye her. Så har vi raffineriet som raffinerer oljen fra Alaska via Alaskan Pipeline til Valdez og derfra med båt og ned. Hmm.... hemmelig.. men hvor er disse to bildene tatt mon tro?
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-