Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Den er som skapt for Påsken. A2A sin nyeste B-17 Accusim får fram det mest guddommelige i mitt ordforråd. Jeg ender opp med å gjenta stadig, "OH MY GOD !!!" Hadde egentlig ikke tenkt å oppgradere den fra før meget gode B-17, men i et svakt øyeblikk lot jeg meg friste..... Og hva er resultatet?? Jo, OH MY GODDH !! Her er det systemsimulering så det holder ( ala 1945), og lydkvalitet som framprovoserer tidlig sædavgang. Flyfeelingen er over øverste hylle, og A2A har igjen skapt en modell som setter ny standard. Påsken er i boks.
-
- 21 svar
- 4,5k visninger
-
-
Er på vei til Miami, med UPS B747.. Har tatt et bilde foreløpig, ikke så bra grafikk, så ikke slakt meg heelt Var ikke så langt ifra Indianapolis Intl. her. Nådd FL250.
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei alle sammen Nå er det veldig lenge siden jeg postet bilder, så jeg føler det er på tide å legge ut noen bilder. Jeg har for fullt begynt med Vatsim, og jeg koser meg (ANBEFALES) Nå som det er ferie fra skolen har jeg hatt tid til å kunne sette meg ned å få flydd ordentlig, UTEN forstyrrelser Derfor bestemte jeg meg i dag for å fly fra Oslo Gardermoen til Keflavik Flyplass på Island. Denne turen tok i underkant av 3 timer og jeg ble, på Keflavik, møtt av noen ordentlige vindkast som gjorde approach og landing særdeles ubehagelig. Derfra tenkte jeg at jeg skulle fly hjem, men det ble til at jeg dro videre mot det amerikanske kontinent. Jeg startet opp på B…
-
- 14 svar
- 2,6k visninger
-
-
Heisann! Har skaffet meg en ny skjerm til min pc og satt den opp idag, kjører nå på 1920x1080 og det var litt annerledes enn 19 tommeren eg var vant til Skjermen er en Benq V2410 LED skjerm og er en knall skjerm! Var ikke dyr heller Men måtte hvertfall ta meg en testtur, denne gikk i 757 ut fra Bergen og ut i det blå Her er hvertfall et bilde fra Cruise på FL300 Etterpå er det ut på tur igjen, får se hvor den går :cool: Kommenter gjerne, og ha en god påske! Mvh Tommy
-
- 9 svar
- 1,3k visninger
-
-
I dag har det blitt eller blir en del flyging. Dagen startet med en "free flight" fra Gardermoen til Bonn med frakt for UPS. Det var mye trafikk i lufta til å være Skjærtorsdag. Fra Bonn gikk turen til Heathrow på multiplayeren, og i London møtte jeg Øystein, Geir og Odd Magne. Geir kom opp fra Nice, Geir og Odd Magne kom fra Bergen. Her er det fra landingen på Heathrow Gutta boys godt samlet og parkert på Heathrow, og ja det var personlig levereanse av cargo (Påskegodt). Derfor parkering på Gate Ja, jeg vet. Dette bildet ble litt overeksponert. Fotografen var nok ny med kameraet her tror jeg. Nå får vi se hvor turen går videre fra Heathrow…
-
- 11 svar
- 2,2k visninger
-
-
Etter 2-3 uker på bakken, kom jeg meg endelig i luften igjen! Etter å ha flydd inn fra København hvor jeg sist landet etter Arlanta Realtime, fikk jeg beskjed fra Ops'en om å spasere til gate 17, hvor LN-KKB og 148 pax ventet på meg og crewet for en rundtur til Bergen og Flesland lufthavn! NAX614 BERGEN DEP 1305z (1505 local) LN-KKB Fltpln SOK SOPAR 148 PAX Har 4 bilder på lager til dere! NAX614 på vei over påskefjellet! Vi kaller opp Norport Handling Flesland og melder om landing 15:50! 5 minutter før rutetid! NAX615 OSLO DEP 1420z (1620 local) LN-KKB Fltpln SOPAR UZ15 SIG 142 PAX Nedstigningen når det lave skydekket over Oslo-områd…
-
- 10 svar
- 2,2k visninger
-
-
et av flyene har bilde av Holmenkollen på halen.. Tok med den britiske versjonen med på en tur fra Gardermoen til London =) og noen av dem skal få fly i utlandet.. -Min mening er vel at jeg sikkert kan gjøre det litt mere spennende enn den litt kjedelige blåfargen... men må nesten få høre andres meninger også..
-
- 4 svar
- 759 visninger
-
-
Her er et bilde på cruise til LOWI fra ENTO med Sas . Det er en flight for FlyNow men de leide inn et Sas fly Ligger på FL410 . Kommer nok flere bilder av Landingen.
-
- 4 svar
- 827 visninger
-
-
Bare tre bilder denne gangen. Disse er fra min tur-retur til Trondheim i dag. Fløy ifra Oslo. På ILSen til RWY 09. Takk til Rune Gilberg som var ATC =) Drar fra gaten på ENVA etter et kort 35 min stopp: Sollyset skinner sterkt, mens jeg stiger mot FL310:
-
- 3 svar
- 725 visninger
-
-
Frontier Flying Service VA betjener flere norske flyplasser i påsketiden, her på finalen til Røros etter en kort tur til Gardermoen. Nok en dag med dårlig sikt og lav skybase. Spennende når man kun kan benytte seg av CATII. Ikke helt det store bildet, men uansett en god skildring på hvordan en dag på jobb kan være for oss. :grin:
-
- 19 svar
- 3,6k visninger
-
-
heihopp! Jeg har tatt meg den store frihet til å painte Norwegians kommende A330. Jeg har jo ingen info om hvordan den kommer til å se ut eller noe, men tenkte bare å gjøre det for morroskyld Ettersom at jeg er ganske ny innen painting må jeg spørre om noe: Hvordan kan jeg få en sterkere rødfarge i painten, altså en mere skinnende effekt. jeg bruke PS. uansett, her kommer noen bilder, og painten er lastet opp på Flightsim.com
-
- 25 svar
- 5k visninger
-
-
Året er (sånn ca. )1994 og Premiair skal ut å fly turister til sydligere land.. nærmere bestemt Larnaca (Cypros) Her er noen bilder fra turen.. ( og av min nyeste paint..) OPS.. Overspeed?!.. Ops.. der forsvant radomen på bildet ... og om noen gidder.. legg gjerne igjen en kommentar om enten bildene eller painten..
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Nå har jeg hatt Wilco Airbus series vol.1 i ca.en måned,og har strippet ned pakken til tre modeller med hver sin paint.Så da blir det mindre rot.Har fjernet VC også,og lagt inn fixed cockpit wiews istedet.Fordi jeg liker det slik. Jeg begynner å bli fortrolig med Airbus nå,det er annerledes enn Boeing som jeg er vant med.Det gikk alarmer hele tiden i begynnelsen,hehe. Her er bildene,det er vel ikke så mye å kommentere. A318 CFM A319 CFM A320 CFM
-
- 2 svar
- 794 visninger
-
-
Heisann folkens Her kommer noen bilder jeg tok under turen vår. Vi startet fra KORS og endte opp på KSEA. Først fra KORS. Samling før take-off. Onroute Shonomish med Ernst bak meg. Ernst på halen. En titt ut av vindu Over vingen Top view på Shonomish Tett trafikk inn på Skykomish State. Ernst gjør en goaround. Men han kom ned Etter landing på Darrington. Jan Arild i kjent stil med Beaver. Og her er Ernst og meg, mens Bjørn lander i bakgrunnen. Rett etter take-off Darrington fikk jeg nærkontakt med Geir som kom i en Lufthansa 767. Og han fulgte meg e…
-
- 8 svar
- 1,3k visninger
-
-
Da er jeg godt i gang med LN-LMG :grin:
-
- 4 svar
- 903 visninger
-
-
-
Etter noen uker med mye sjø og fisk, hva var vel bedre å komme hjem til enn Carenados bush-pakke for Skywagon. Her har Carenado skutt innertier for oss bush-entusiaster, og den fra før meget bra Skywagon, er nå helt uten grenser for hva slags oppdrag man kan påta seg. Reine sjøflyturer med ivrige sportsfiskere eller skiturer himmelhøyt til fjells, you name it...... og vi tar deg dit du ønsker :grin: !! GOD PÅSKE
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Endelig har jeg kommet meg rundt jorda. Det har vært en kjekt å fly jorda rundt. De to siste flightene er LFPG-ENGM og ENGM-ENZV Først ut er LFPG til ENGM, med SAS B737-800 Her karte som viser hele jorda rundt Endelig et skandinavisk selskap Cleared for take-off Lift off FL350 Nermer meg ENGM Final Parkert Nå kommer den siste turen ENGM-ENZV med NAX B737-300 Snart avgang Taxing to RW 01L Den siste take-off fra jord rundt Hade bra OSL Cruise
-
- 6 svar
- 939 visninger
-
-
When I entered the office, the boss called me in and told me that he had some news for me. He had an assignment and if I was able to handle it and return safely and with happy clients I would have a position within Alaskan Winds. I was curious and asked The Boss what I had to do. He told me that he had got a call from an new client and the client wanted to take a partner on a fishing trip and combine it with some business. The client had told The boss that this was a potentially new partner for the Client, and if we delivered what he wanted and in such a way that the client was happy and was able to sign up with the new partner Alaskan Winds would have a new client f…
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
Her er noen fra dagens tur! Den gikk fra Murcia-Porto!
-
- 4 svar
- 730 visninger
-
-
Heisann! I går ble det bestemt at VFC-12 skvadronen i vUSN skal legges ned, og i stedet åpnes VFA-136 "Knighthawks". Hele skvadronen stemte for at vi forblir i USA, og at vi bytter navn til VFA-136. Dette er noe spessielt og litt synd, fordi blant annet en av våre piloter må gå gjennom treningen på nytt fordi han ikke kan fly F-14 Tomcat med oss lengre, men også fordi at vi akkurat hadde fått helt egne painter til flyene med egne navn på. Dette vil dog bli videreført til den nye skvadronen. Dette er bilder fra den aller siste flighten VFC-12 Fighting Omars gjør i vUSN. Min F/A-18E Super Hornet. Merk navnet under Canopy. Ambush 401/411 og 41…
-
- 2 svar
- 691 visninger
-
-
Her er noen bilder fra den siste tiden, håper ingen har noe imot at de er uredigerte?
-
- 9 svar
- 1,2k visninger
-
-
Fant en halvferdig paint i backupfilene mine, og tenkte jeg ville se om jeg kunne få den ca ferdig.
-
- 17 svar
- 4,3k visninger
-
-
To kjappe fra short finale å parked på "Paris" Beauvais Tillé Airport som ligger en kjapp busstur på 2-3 timer fra Paris
-
- 10 svar
- 2,6k visninger
-
-
-
Denne var bare lekker! Bildene er tatt i fra Bern, Switzerland X.
-
- 2 svar
- 676 visninger
-
-
Hei! Ettersom at jeg har kommet igang med painting og syns det er gøy har jeg satt igang med Norwegian 737-300 LN-KKC til Wilco Den er som dere ser ikke ferdig, og grunnen til det er disse antenne over og under på flyet. Hvilken fil ligger disse på slik at jeg kan få paintet dem hvite?
-
- 3 svar
- 916 visninger
-
-
Hei! Legger ut noen bilder av min første paint. det er fortsatt veldig mye arbeid som gjenstår før jeg er ferdig, men dette er ett utgangspunkt. Model: Nemeth EC135 (FSX) Reg: LN-OCP (politihelikopter)
-
- 15 svar
- 2,9k visninger
-
-
-
Ettersom at VNLA (Virtual Norsk Luftambulanse) er under utvikling fikk jeg den gleden av å være med på en testtur, og selvsagt skyte noen shots! Her er resultatet. Blir desverre bare 3 bilder for denne gang.
-
- 17 svar
- 3,6k visninger
-