Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Hva er dette? Er det en klokke eller er det jeg som er helt på vidda.. :crazy:
-
- 13 svar
- 2,2k visninger
-
-
Redigert et lite bilde, er nå ganske fersk i , jaa.. hva skal jeg si... "ekstrem redigering" Konstruktiv kritikk ønskes! Trenger tips.
-
- 10 svar
- 1,9k visninger
-
-
Takk for tipset alle sammen. Et par shots fra en fin tur i Alaska:
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-
-
Hei. Siden den forrige posten min bare ble rot og tull, lager jeg en ny, fra en tur jeg holder på med nå. Turen går mellom Phuket og Kuala Lumpur. Over til bildene: Sleng gjerne med et par ord
-
- 9 svar
- 1,3k visninger
-
-
Hei! Dette er de første bildene jeg har lagt ut, så jeg vil veldig gjerne ha ris og ros! Dette er treningsflighten til PMDG og flyet er en MD-11, ruten er EGLL - LSZH, fløyet en god del rundt i verden med dette flyet nå, men greit og ta en trenings flight også.. dette er 3 gangen jeg flyr denne flygningen, men det er mye som skal sitte så det blir mye øvelse med dette flyet
-
- 12 svar
- 2,1k visninger
-
-
Yme har hatt en meget god periode med mange flights og god inntjening, og med slik fremgang er det behov for større fly. Vår nye Boeing 747-400 "Odin" er nå kommet ut fra lakkhallen og står på Gardemoen nå for opplasting og klargjøring for flight til Rotterdam: Bilder fra flighten blir postet senere idag
-
- 10 svar
- 2,4k visninger
-
-
Først et uden HDR-effekt: Samme motiv med HDR-effekt: Også ellers med HDR-effekt: Intet er redigeret. Kun resize og crop af bilderne.
-
SU-27T er et interessant fly. Masse rart som kan henges under vingene. Her er siktesystemet låst på en bropilar Missile awaaay ...nærmer seg... går bra dette... ...og så var det en gjentakelse av det jeg er best på i FC2... ...har masse trening etter hvert på å komme meg ut også... Jaja, får jo tid til å rekognosere litt når man henger i silken. Traff broen ser jeg. Su-33 er skummel. På en positiv måte :grin: Planen var å snike meg bak en flight på fire Su-25 fra Georgia. Gikk egentlig veldig bra. Eneste tabben (bortsett fra at jeg satt i cockpit'en) var at farten var en smuuule for høy. Her prøver jeg desperat å bre…
-
- 20 svar
- 4,8k visninger
-
-
Vi har inngått en avtale med ett kjent reisebyrå som tilbyr opplevelsesreiser i Alaska, Seattle og Karribien. Mot at vi gir de gode billettpriser vil de ha en banner som viser firmaets fly og farger i minst ett av utstillingsvinduene i hver enkelt forretning de driver rundt om i USA. Her er det første vinduet som kom opp i Seattle i dag.
-
- 0 svar
- 599 visninger
-
-
Hei! Hadde en flight fra Oslo til Trondheim i dag og her er noen bilder fra flighten. LN-KKL Roald Amundsen tar av fra OSL. Tar snart bakken på Værnes. Short final.
-
Heisann! Har vært ute å flydd litt Airbus til forandring i dag! Wizzair sin rute fra Bergen til Gdansk ble flydd for første gang i simmen med deres A320! W6 342 er i lufta og er akkurat kommet over skydekket som ligger over Stord-området! 1 time og 35 minutter senere er vi på finale til Gdansk! Nydelig freeware scenery for Gdansk! Veldig stilige og kurvete innflygingslys! Flott inflyvning til Gdansk! Og etter 1 time og 41 minutter er vi på bakken igjen! Stuer vinker oss inn til stand 10 Velkommen til Gdansk! Da takker jeg så mye for oppmerksomheten! Jeg anbefaler alle å ta en tur til Gdansk! Flott freeware scenery!
-
- 16 svar
- 4k visninger
-
-
En fiin dag på Gardermoen :smile:
-
- 23 svar
- 7,5k visninger
-
-
Påsken ble hektisk med mye finvær og travle utsjekksturer med B-17, men man må jo også tjene til livets opphold. Mange småoppdrag strømmet på i finværet, så det ble faktisk noen timer i Skywagon til forskjellige kunder. Heldigvis rakk jeg å skru på amfibieutrustningen på min nyeste bushutgave, rett fra maleverkstedet til Gunnar vd Meeren. Dermed kunne jeg fly likegodt til vanns som til lands :grin: . De innvidde kjenner seg igjen i TongassfjordX, hvor jeg synes det er like spennende å fly nå som da det var nytt. Sammen med ORBX PNW har disse scenerier hevet FSX til nye høyder .
-
- 7 svar
- 1,5k visninger
-
-
Hei! Er en stund siden jeg har postet bilder her inne så jeg poster et bilde fra en flight jeg fløy i dag. NAX237 lander snart på RWY 19R etter en flight fra Harstad/Narvik. Det var LN-KKN Sigrid Undset som jeg fløy denne flighten med. Beklager den røde rammen i hjørnet, men jeg oppdaget den i ettertid. Noen som vet om man enkelt kan redigere bort slikt?
-
- 11 svar
- 2,3k visninger
-
-
-
Da har jeg fløyet litt mer. Utrolig deilig å være tilbake i simmen igjen. God flyt har jeg og =) Videre har jeg fløyet: Palma de Mallorca - Porto - Faro. Over til bildene: Avgang Mallorca: Straks klar for pushback i Porto igjen: "ground equipment_____Clear" Vi drar: Svinger for å joine localizer RWY 28 i Faro: Dette blir min siste post på lenge. Begynner å gå lei av å redigere bilder
-
Ikke bare Keflavik-Oslo på denne karen :grin: Bare ett par bilder fra kveldens Charter til Faro som ICE1542. Final rwy 10 DME VOR approach.(kunne strengt tatt visual,men dette funker det også ) På gate Takkur for tittur :grin:
-
- 6 svar
- 1k visninger
-
-
http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=541327Post541327 Da kommer det en liten oppdatering... Men det kan se ut til at dette prosjektet går på en stor smell hvis ingen kan hjelpe til litt.... Selve ror-overflaten til høyre haledel "kopieres" fra venstre side... Resultatet vises så altfor tydelig på vedlagte bilder.... Noen som vet råd?
-
- 0 svar
- 1k visninger
-
-
Her er noen screenshots fra helgens flyturer men den alltid trofaste dronninga.
-
Noe jeg har savnet med PMDG 737 er logolys til halen som funker, så i kveld så bestemte jeg meg for å prøve å lage noe tilsvarende logolys til halen og jeg fikk det til også Og det beste er at det virker når man trykker på "logo" knappen på overheadpanelet også.... kun Cabinlys Cabinlys med Logolys Ett nærbilde Sett ovenfra Så hva synes dere :confused:
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
Det er Påske, sola skinner og folk strømmer til fjells. Hva gjør man,..... jo, leser flight manuals og flyr på tokt med flyvende festninger . Og hva får man ut av DET ??? Jo, kjefting fra mannskapet, dårlig nattesøvn, svettetokter og nervøse rykninger. Fire stempelmotorer som nekter å samarbeide, oljetrykk som plutselig siger sammen og varmeutvikling både her og der. Flymekanikerne fortviler, skvadronssjefen fortviler, kjerringa fortviler og ongene nekter å komme hjem. Etter å ha slitt ut 3 stk. fabrikknye B-17 fikk jeg en siste sjanse, det endte med punktering på begge hovedhjulene og brann i den ene motoren, ikke rart fyren med bombesiktet ser nervøs ut..........…
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-
-
There you go Håper de er okei!
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
Tok noen test bilder =) hva synes dere?
-
- 3 svar
- 1,3k visninger
-
-
Invisterte i Flaming Cliffs 2 som kom ut for ikke så lenge siden, må si meg veldig fornøyd Her er et par bilder fra diverse flights nå i påsken. Trykk på bildene for å komme til google picasa og se orginal størrelse ( Link til mitt Flaming Cliffs 2 album) Fra første test flight i Su-27 Flanker. Fikk ikke med meg at wingman'en også ville lande før på final da jeg hørte en skummel brumle lyd på høyre side av meg. Begge overlevede landingen, men måtte skifte undertøy :grin: MIG-29S (Fulcrum-C). Småfrekk liten sak. Her sender jeg avgårde en R-77 mot en Tyrkisk F-16... ...som prøver å stikke av :whistle: ...uten å klare de…
-
- 0 svar
- 592 visninger
-
-
Ja, så var vi igang igjen. Dagens første tur gikk fra Gardermoen til Praha. Her er noen bilder under arrival Praha Svinger inn på ILS'en RW24 Short final Kenneth har nettopp landet Parkert og tømt flyet for passasjerer.
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Ja, idag har turen gått opp fra Monastir til Venezia. Desverre ingen bilder fra dette legget fra meg da det var midt på natten. Fra Venezia gikk turen tidlig på morgenen til Budapest. Her er fire bilder fra denne turen. Her står jeg og Øystein på holding klar til take off til Budapest Venezia grytidlig på morgenen eller egentlig natt enda Over Budapest under finale til LHPB Like før touchdown, og endelig ser vi så vidt i sola også.
-
- 8 svar
- 1,3k visninger
-
-
Med Gys' nye F-15C-modell til FC 2, er det igjen en fryd å fly F-15C, så jeg tenkte det var på høy tid å vise frem denne fantastiske modellen med noen screenshots. Håper de faller i smak
-
- 2 svar
- 733 visninger
-
-
Nå er det noen dager siden jeg postet min siste post. Siden den tid (siden det er påskeferie) har jeg fløyet masse :grin: Jeg har fløyet: Torp - Frankfurt - Porto - Palma de Mallorca. Her er bildene: Første tur gikk fra Torp til Frankfurt Hahn med Ryanair. Her tok jeg bare et bilde fra avgang og noen på cruise. Callsign: RYR9829 Flytype: B738 Rute: ODNIK UT551 AAL UP615 LBE UL126 WRB N850 GISEM Z10 MISGI Z104 ARKOK ODNIK 1H dep: Vakker solnedgang fra FL380 på cruise: Fly fly Ryanair, we're gonna take you there! Så til tur nr 2. Den gikk fra Frankfurt hahn til Porto, også med Ryanair. Dette var min første flytur ever til d…
-
- 10 svar
- 2,1k visninger
-
-
I dag ble det mange timer i cockpit. Vi startet fra Gardermoen, fløy første etappe til Brussel. Deretter fløy vi fra Brussel til Madrid, før vi tok siste turen over Middelhavet og ned til Monastir i Tunisia. Noen biler fra turen følger: Utflyging fra Gardermoen Over SKI med Geir Ove rett bak Odd Magne tar av fra Brussel mens jeg står på holding Fra cockpit på innflygning mot Madrid Ut fra Madrid - denne gangen med en 757-200 i Iberia farger Fra cockpit i 757'n på vei ned til Monastir Monastir
-
- 12 svar
- 2,6k visninger
-