Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Endelig har det blitt tid for å prøve ut Tim Conrads fantastiske freeware A-1 Skyraider for meg også, og da blir det fort noen repainter… Mange begynner å kjenne til Skyraiderens renome fra både Korea og Vietnam krigen, og det var i sistnevnte at den virkelig ble udødeliggjort i forbindelse med Close Air Support og eskorte av CSAR helikoptre dypt inn over fiendtlig område. Odd og et par av karene fra SoH har allerede kommet med mange painter, så jeg har tatt for meg en av de mindre kjente USAF ‘raider skvadronene, 22nd Special Operation Squadron som fløy ut fra Nakhon Phanom basen i Thailand i perioden 1968-70. Deres hovedoppgave var såkalt “interdiction”, eller p…
-
- 8 svar
- 1,7k visninger
-
-
Noen som gjetter hvor dette er?
-
- 12 svar
- 3,1k visninger
-
-
Hey! Er på tur i min egen lille verden.. :whistle: Så derfor vil jeg gjerne dele et bilde for nå, kanskje jeg slenger på et fra landinga også!
-
- 2 svar
- 701 visninger
-
-
Hei Her er et bilde av A320 på Gate 43 på Palma De Mallorca . ' Fs2004 Wilco Vol.1 A320 Simwings Mallorca AES Fspassengers Håper dere likte bildet. Bildet er ikke redigert . Andreas
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Dere gjetter sikkert hvor det er. Noe vindfullt i dag, eller for lite tøymykner etter vask :grin:
-
Jeg er ikke så inne i dette med bilder, så det blir ikke noe fancy redigering, og ei heller har jeg mange addons inne når bildene er tatt. Men siden ingen andre gjør det, så tenkte jeg å legge ut noen bilder av den nye Concorde-X fra Flightsimlabs i tilfelle noen skulle ha interesse av det! Så får dere bare leve med litt rød tekst, varierende kvalitet, og hulter til bulter... :whistle: Det var vel det. Hvis noen ønsker bilder av noe spesielt, eller har noe annet på hjertet om flyet, så er det bare å fyre løs. Flyet har fryktelig mange paneler, fligh…
-
- 20 svar
- 4,8k visninger
-
-
Halloi! Her kommer noen bilder fra dagens tur. Har ikke så mye og skrive om hvert enkelt bilde, men om du har lyst til og slenge igjen en liten kommentar etter å ha tittet, så er det veldig koselig:) Parkert på Gardermoen. Mvh Lars Petter Hassel
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
-
Dette er nytt norsk scenery som ligger i antarktis som er lastet opp. Fly du nedover så stikk innom i Cape Town og kjøp en flaske med gosaker til sjefen på Troll.
-
- 2 svar
- 1k visninger
-
-
-
Hei Startet på SE-RFP i dag . Painten blir til PSS 757 . Har starta på halen . Og her er et bilde av den . Her er halen og håper dere likte den .Kommer en update av kroppen av flyet senere eller i morgen. Andreas
-
- 3 svar
- 1,4k visninger
-
-
Ikke alt som er installert men følgende er: GE PRO REX REP FSGlobal Skyer HD 1024x1024 Da har jeg et godt utgangspunkt til å begynne å legge til litt fly, flyplasser og diverse justeringer. Satser på å slå min forrige rekord på stabil låst 100FPS (og da mener jeg låst i den form at det aldri rører seg under 100) når alt er installert.... Anyhoooop, hyggelig start FPS i alle fall denne gang....
-
- 20 svar
- 4,9k visninger
-
-
-
Jeg fant en ganske fin B737-800 i Swiss sin finish. Jeg vet at Swiss ikke har disse flyene, men alt behøver da ikke å være like realistisk alltid?
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Da var det på tide å ta LX-SCV "hjem" fra Karachi i Pakistan til Luxembourg. Med 88 tonn varer i lasten ble det en heavy takeoff fra 25L og deretter inn på min lengste reise på VATSIM så langt. 7 timer og 55 minutter ifølge rutetabellen. Bakkemannskapet jobbet iherdig for å få presset alle de 88 tonnene inn i flyet: Mens inne i cockpiten var IRS'en nettopp ilignet og Initial Cockpit Preperation kunne starte: Endelig var alt klart, og Takeoff Clearence var gitt. Med flaps 20 og full kraft på motorene, fikk jeg etter hvert løftet de 362 tonnene opp fra bakken: Climb...: Og etter hvert kom vi oss over det værste skydekket: S…
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
Wings of Power Mustangen min måtte luftes i dag. CAVOK CAVOK CAVOK :grin: Starta fra Værnes.I vfr høyde,men måtte teste ut motoren. :grin: Disse bildene er fra 32 000 FOT Kondens striper fra en V12 er tøfft! Virtual cockpit
-
- 3 svar
- 961 visninger
-
-
Da er jeg godt i gang med å male på norske kjennetegn. LN-LMG har jeg forsåvidt vist før . Men, LN-VYJ er ny. Den virkelige VYJ er akkurat kjøpt inn til Norhordland Flyklubb. Den er egentlig en Cessna 180, men den tar seg da også godt ut på 185F. Flyet skal utstyres med flottører i Norhordland. Men, jeg finner også bilder av denne - både på vanlige hjul og på ski. Så dette gir muligheter med Carenadomodellen.
-
- 6 svar
- 1,6k visninger
-
-
Hei! Fløy Oslo-Ibiza i går så vil dele noen bilder fra turen med dere. DY1768 får pushback fra gate 38. Det var LN-DYB "Bjørnstjerne Bjørnson" som skulle fly denne flyvningen. Her har vi nådd cruiselevel på 38000 fot. Her har vi begynt nedstigningen. Long final RWY24. Her har vi landet og taxer til gate.
-
Hei! I dag fløy jeg Stockholm Arlanda - Palma de Mallorca og her er bildene fra turen: LN-DYC "Max Manus" takser til RWY19R. Cruise på 38000 fot. Godt i gang med nedstigningen. Short final RWY24L. Cockpitview. Her har vi landet trygt og kommet oss til gate.
-
Siden en nå jobber litt med å få laget VNLA, tenkte jeg at jeg kunne poste 3 bilder fra sykehuset på Lillehammer. Er jo en del jobb igjen her og, men kommer seg sakte men sikkert.
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
Blei en tur i ATPen igjen sammen med Anders Moen SWN63M/64M vatsim flight Painten er hjemmelaget :crazy: Flyturen gikk i fra Oslo til vår favoritt destinasjon når det gjeld ATPen: Molde. Climbout fra ENGM: Mer trafikk på vatsim en real idag, 2 West Air, 1 bizjet og 1 Thomson Startet på visual approach Parkert på stand, venter på Anders som kom diltende bak Kart bilde av approach fra FSFK: Og et flott bidrag fra Anders:
-
- 6 svar
- 1,2k visninger
-
-
Det er tidleg morgon på ein tysk flybase i Japan, 23. August 1944. Heinrich von Schnellchiessen gjer klart flyet sitt, ein Heinkel 111 for dagens oppdrag. Ubåtpatrulje i havet aust for kysten av Japan. Heinrich er ferdig med biefing, og saman med mannskapet går han ut og gjer seg klar. Under flyet heng det to heftige torpedoar, klare til å bore seg inn i skroget på fiendtlege skip. Dei startar opp motorane og rullar imot bana. Begge maskinane går for fullt idet han slepp bremsene og det tunge flyet rullar nedetter midtlinja. Vel i lufta set han kursen rett aust. Etter 3 timar får han auge på noko han meinar er ein amerikansk ubåt av Gar…
-
- 11 svar
- 2,2k visninger
-
-
Legger ut litt av det siste som har skjedd, før alt skal bort. legg gjerne igjen en kommentar OPS! her kom visst hele fritiden min opp jo.. FLYSHOW bilder på slutten
-
- 2 svar
- 780 visninger
-
-
Scanair`s Bamse repaint for CLS DC-10! har begynt repainte igjen gitt! Snart så begynner sesongen igjen med Charter nedover til syden og hvorfor ikke begynne med med god gamle Bamse! :cool: *savner DC10 på OSL* Repainten er både til FS9 og FSX og blir lastet opp 5/4-2010... Kommentarer er bare hyggelig!
-
- 11 svar
- 3,6k visninger
-
-
Tok en tur i dag med QW 757 til Lisboa (LPPT) Her er bildene Lar bildene tale for seg .
-
- 10 svar
- 2,6k visninger
-
-
Men denne gangen endte det på et jorde etter engine fire på nr 1 og 3.. Mye jobb til mekanikerne med andre ord :grin: Trengs visst øving her ja. Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 5 svar
- 1,4k visninger
-
-
Nedpartstexturen av selve terminalen er laget som en *.BGL fil med texture oppå, så plassert ut manuelt.
-
- 50 svar
- 18,1k visninger
-
-
-
For å være klar til kompabilitets patchen til Black Shark kommer, tok jeg å Karl Johan (Kasj) oss en liten trenings runde i Black Shark idag. Her er resultatet, som dere vil se, det kommer til å ta en liten stund før vi er på topp igjen Shilkaen får tatt hasen på Kasj, for "ente" gang Fantastisk skade modell i denne simmen Kalle igjen, som strafer et par BTR-80'er Tatt et par treff her Vikr away Halter oss hjem for litt reparasjoner Nærmer oss Helipaden Og slik endte dette Kom meg faktisk hel ned, men så glemte jeg at jeg hadde forward trim på cyclic'en og da trilla helien like godt ut av paden. …
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-