Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Hei, Regner med at mange kjenner til store bror til ”trønderjeten” vi fløy med her i Norge, nemlig Republic F-105 Thunderchief. Et skikkelig beist av at strømlinjeformet fly med imponernenes dimensjoner. Et fly som fremfor alt har blitt synonymt med Vietnamkrigen selv om det opprinnelig var designet som en langrekkende taktisk jagerbomber med atomvåpen i et innvendig bomberom. Frem til 1968 var de F-105 Wingene som var stasjonert i Thailand som bar hovedtyngden av de taktiske USAF bombetoktene over Nord Vietnam og så godt som halvparten av alle flyene som ble produsert møtte sitt endelikt over dette landet. Etter at store deler av F-105 flåten hadde blitt utarmet…
-
- 10 svar
- 2,3k visninger
-
-
Hei. Tok en tur fra Gardermoen til Værnes (X) i dag, med default Boeing 737. Painten fant jeg på filbiblioteket her. Det var ikke mye liv på Værnes, så jeg løp ut på taxebanen og knipset dette bildet. Pål
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
Haha! Endelig har jeg fått til å ta opp lyd med FRAPS. Jo-hooo! Da kan det hende det blir litt "filming" etterhvert. Moro. Dette er mitt første forsøk på å lage noe fra FS9 da. Brukte vel ikke all verdens av tid på verken flyturen eller redigeringen. Skulle bare teste ut litt. Tok av fra Fagernes og fløy nordvestover. Fikk trøbbel etterhvert, og måtte ned på et jorde [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5YKkPiteduE
-
- 9 svar
- 1,5k visninger
-
-
Tok med Cubben på en liten tur fra FTX Darrington og oppover i fjellheimen. Ble sittende igjen med dette bilde. Croppet og justert farger i ettertid. Pål
-
- 8 svar
- 1,4k visninger
-
-
Hei, Her kommer noen ”gamle” bilder av to Vampire repainter jeg gjorde for Alphasim sin gode gamle Vampire T.11 model i sommer. Først ut er Vampire T.55 "ZK-Y" (Y bokstaven gir også en pekepin på hvor mange fly denne skvadronen hadde mot slutten av Vampire tiden!) fra 337 skv ca 1954-55. Selve modellen er ikke helt riktig for en Norsk T.55 ettersom Norge ikke tok seg råd til å kjøpe topp modellen av toseter Vampiren som hadde MB utskytnings seter og en klar senter canopy+ en ny og utbedret haleparti med både større strømlinjeformete finner og tverr ror. De Norske T.55ene hadde den tidlige ”greenhouse” canopyen med svært omfattende og mange stolper. Men alt i alt er e…
-
- 18 svar
- 5k visninger
-
-
En sjelden vare fra meg, helt uredigerte bilder fra simmen =) Bildene ble tatt under en landing på Gardermoen i dag, etter å ha vært i Kristiansand en tur.
-
- 5 svar
- 1,4k visninger
-
-
David Garwood har blitt kjent for sin serie med freeware Hawker Hunter modeller til FS og for ikke så lange siden kom han med en etterlengtet Hunter ”T-bird” pakke med et godt utvalg av de forskjellige toseter utgavene til FSX. Hunter er et nydelig fly i utgangspunktet, men toseteren har virkelig fine kurver…hehe Her kommer noen bilder av to repainter jeg har laget av T-huntere til den Britiske marinens FRADU-avdeling (Fleet Requirements and Air Direction Unit). FRADU er en halvprivatisert avdeling som yter diverse støtte oppgaver som målsleping, målsimulering, ecm trening etc for Royal Navy. I mange år var Hawker Hunter ryggraden i avdelingen og foruten ensetere fløy…
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-
-
Har lavet en lille hurtig video: http://www.youtube.com/watch?v=m-OCtjXOIBg&fmt=22 Der er desværre nogle fejl, som jeg også skriver om i description.
-
- 2 svar
- 619 visninger
-
-
Selv med Norway Scenic og UTE så Hammerfest atombombet ut. Så startet jeg med flyplassen, og så tok det helt av :grin: En av 5 nye flyplasser nordpå :wink:
-
- 12 svar
- 3,3k visninger
-
-
Det blir fort mange painter når man begynner å male på et favorittfly... 5 'raidere så langt. I tillegg til de to paintene som var med i Zorro tråden har jeg tre til på gang her: A-1H "34-526" fra 1 SOS, eller på godt norsk – 1 Spesial Operasjons Skvadron fra Nakhon Phanom basen i Thailand i 1972. Dette flyet har ingen skvadron koder på halen og har et blått, hvitt og rødt bånd på toppen av roret. Det var et av få Skyraidere som var igjen i USAF tjeneste i 1972 og det ble gitt til det Sør Vietnamesiske luftforsvaret i desember samme år da 1st SOS ble nedlagt og flytypen tatt ut av tjeneste. 526 hadde vært en trofast traver og det ble utdelt 3 Sivler Stars ti…
-
- 4 svar
- 946 visninger
-
-
-
- 12 svar
- 2,3k visninger
-
-
Hei ! Legger ut noen bilder fra en takeoff fra Frankfurt. Sceneryet er fra Aerosoft, og heter " Mega Airport Frankfurt". Parkert på gate, boarding Pushback fra gate Bilde fra pushback Take-off Vingen I lufta
-
Hei ! Legger ut mitt første screenshot. Kommenter gjerne bildet Det ble litt dårlig, da forumet ikke tillater .PNG som jeg vanligvis bruker Flyet er lastet ned fra Avsim.
-
- 3 svar
- 804 visninger
-
-
Heisann! Som en liten avsporing foran tentamen imorgen, tok eg meg en kjapp morgentur rundt Friday Harbour. Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Folket i mummidalen hadde sett seg lei av kulde,hattifnatter og hufsa i dalen, så dem bestemte seg og tar turen til det sørlige Frankrike, eller rettere sagt Nice Og hvem hadde gleden av og fly dem nedover ? Jo, det var meg, og det var OH-LGF som ble brukt. Jeg hadde før i dag , lagt ut et bilde som skulle liksom være en "preview" på dagens flight. Som kan ses her http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=545038#Post545038 (tekst over bildene) Vi står på holding på 04R og venter på at flyet fra Hong Kong skal lande Rotate Climb Cruise Vi nærmer oss alpene. Alpene er en fantastisk natur Mummi inspiserer…
-
- 23 svar
- 5,8k visninger
-
-
Fortsetter turen min nordover. Fløy nettopp fra Stord med DHC6-300 til Bømoen, hvor det ble en bratt nedstigning :whistle: Derfra går det videre ENSG-ENML-ENVA-ENNM-ENMS-ENBO-ENEV-ENTC-ENAT-ENHF. Flyr ikke lengre nord før jeg har mekket noe dugandes å lande på :wink:
-
- 12 svar
- 2,9k visninger
-
-
Har planer om å painte alle -800 og laste opp som en pakke, dette sammen med en versjon 1.2 av ENGM texturepack
-
- 2 svar
- 969 visninger
-
-
Får avsløre en hemmelighet eller to for å teste om jeg får til klikkbare bilder. Opp til dere å finne ut hvor det er :smile:
-
- 3 svar
- 1,3k visninger
-
-
Vi har nå dratt i land avtale om flyging offshore, så langt skal vi fly oljearbeidere til Gullfaks. Vår egen Super Puma er nylakkert og klar til innsats: Har du interesse av offshoreflyging så ta kontakt, vi trenger flere helikopterpiloter
-
- 18 svar
- 4,4k visninger
-
-
Er en liten stund siden jeg sist postet et bilde, så her kommer et lite fra gate på ENRY. Scenery er under utvikling, men det ligger en versjon på FSNordic med default byggninger, biler og ny AFCAD om noen vil prøve den sålenge. Mye igjen, gatene skal få texturer f.eks...
-
- 8 svar
- 1,7k visninger
-
-
Hei! Flyr Thai sin rute mellom Bangkok og Delhi som TG7345, har fult fly, og mye turbulens! :grin: Over til bildene: Utflygningen fra bangkok, JA, jeg vet at det er rød skrift der, men hvordan får jeg den bort? Den røde skriften er virkelig irriterende ja, ser det nå! :grin: Dette var ikke de beste bildene, men en kommentar hadde vært hyggelig!
-
- 1 svar
- 611 visninger
-
-
Fra Hat Yai til Phuket og Phuket til Bangkok(Don Muang old intl. airport) Kos dere.. Det gjorde virkelig jeg
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
To første fra Red Flag 2010, tre siste fra retur flighten til NAS Oceana fra NAS Fallon.
-
- 4 svar
- 1k visninger
-
-
legg gjerne igjen en kommentar.. (det setter jeg pris på )
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Et bilde fra dagens tur, som jeg ennå ikke er ferdig med. bilder fra hele turen kommer etterhvert
-
- 8 svar
- 1,6k visninger
-
-
Heisann! Har bare vert ute og flydd meg ein tur i området rundt Darrington Tok kvelden i utmarka på telttur, handy måte og komme seg ut i skogen på :grin: Da var det ene pakket ned, så må teltet pakkes opp.. :grin: Kommenter gjerne! Mvh Tommy!
-
- 1 svar
- 756 visninger
-
-
Slenger ut en liten filmsnutt jeg satt sammen i dag av en landing i Buchuresti. Været var ikke det beste så det ble en CAT3 landing. Beklager komprimeringen som ødela kvaliteten veldig.
-
- 3 svar
- 911 visninger
-
-
...Hva skjer. Alt av addons som nå ligger inne fungerer faktisk uten problemer!?! :confused: :grin: Har lagt inn - Ultimate Terrain X - Ground Environment X - Real Environment Xtreme - Norway Scenic - Norway quality mesh - Norway bridges - Norflight elements - og masse annet rart. Vanlivis er bergen et problemområde hva vann og kystlinjer angår, men nå fungerer både kystlinjer og det er ingen opphevede vann :confused: Hmm, jaja! Gi simmen noen dager, så er det problemer igjen, men inntil videre flyr eg i det virtuelle paradis! Enn så lenge... :grin: :grin:
-
- 18 svar
- 3,8k visninger
-
-
Hadde en tur fra London til NY i min nye fugl. Selvsagt Concorden Climbing Vi nærmer oss cruise, men det er mye igjen! Lite vindu men du ser nesten 60,000 fot under deg! Se der ja! Nå kommer det seg! Lovely! Elsker Concorden. Som Anders Moen har sett på flightene mine går det ikke perfekt enda men det kommer seg.. ( Sant Anders? ) Liiten forskjell ja Da er vi på vei ned mot JFK. Fikk ikke noe av landingen siden jeg fokuserte litt på å lande i litt lagg. I'd love to see that IRL.. Concorde på gate nå Takk som valgte å se på emnet så håper jeg på kommentarer. Er en av mine første serier så ikke vær fo…
-
- 12 svar
- 2,5k visninger
-
-