Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
-
Heisann, For noen dager siden, gjorde et noen eksperimenter med kamer, vidvinkel, extra 300 og fsx. tenkte eg skulle ta bilder med lengre lukkertid under en roll og diverse for å få sånn motion effekt. Men istedet fikk eg denne effekten som ga meg et aha øyeblikk. Viste jo så bra hvordan fs tegner bilde for bilde. Si meg hva dere synes? Mvh Tommy!
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Slenger ut et lite stemningsbilde etter takeoff fra bane 01L på ENGM. Begynner å hjelpe på flyten nå. Har settings i FS på litt over normal.
-
- 7 svar
- 1,1k visninger
-
-
Hei, Kasta sammen noen veldig fort nå. Ble ikke så veldig gjennomtenkt så ikke heng meg men er kun ment som en liten preview til innlegget mitt i fsaddons seksjonen.. Dette for å vise litt vann og noe skyer. Skal prøve å sette i sammen en skikkelig serie en dag
-
- 2 svar
- 1,2k visninger
-
-
En nydelig dame
-
- 7 svar
- 1,3k visninger
-
-
I dag var det duket for nok en tøsete begivenhet på serveren. Noen startvansker som innebar bytte av server, men vi kom oss i lufta. Dagens tur var tenkt langs den såkalte Ildsirkelen som strekker seg fra Sør-Amerika over Alaska, nedover Japan og mot Filipinene. Vi holdt oss til Oregon og Washington State. Turen går mot Mount Hood for passering på bakside. Noen gamle lavaflekker vitner om at dette er et aktivt område. Key Way er en liten stripe som er passe ujevn. 18 Mai 1980 var en spektakulær dag i USA's historie når Mount Saint Helens blåste vekk halve fjellsiden. Hu fikk et nytt utbrudd i 2004 som fortsatt holder på. De mistenker at…
-
- 5 svar
- 1,2k visninger
-
-
Mens våren glimrer med sitt fravær her oppe i arktiske strøk, er den glimrende simulert i ORBX PNW. Tok en tur fra CBW4 til PAPG med "real weather", og fikk med meg vårløsningen med barmark i elvedalene, snø i fjellene og full blomstring ute ved kysten. Dette var ikke planlagt, så jeg satt med åpen kjeft og rennende øyne under hele turen. Lar meg fremdeles imponere av måten FSX og ORBX samarbeider med grafikk og vær, og med alt den gjengen har på gang, er det en lysende framtid for FSX. Behagelig temperatur i dalsøkkene, men fremdeles is på vannet. Straks jeg kom opp i større høyde var det kuldegrader og snø i fjellene. Jeg var heldig med været, det…
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
Siste for i dag hvertfall... Disse er ikke redigerte...
-
- 4 svar
- 891 visninger
-
-
På tide med noen screenshots igjen! kommentarer settes pris på!
-
- 12 svar
- 2,6k visninger
-
-
Trente litt non-precition landinger på ENDU idag, turen gikk fra ENNA via ENDU til ENBO: Taxi ENNA: Etter 3 landinger og re-fueling i ENDU fortsatte turen til Bodø: På cruise ned til Bodø: Fly-by over Bodø flystasjon: Parkert foran shelter i Bodø:
-
- 0 svar
- 588 visninger
-
-
Har kommet et utmerket nytt freewarescenery for denne flyplassen. Den er veldig etterlengtet i min samling siden paywareutgaven ser ut til å la seg vente på. Noen som klarer å se hvor dette er? AI pakken for maincarrier er fjernet Lykke til
-
- 14 svar
- 2,8k visninger
-
-
-
Som følge av backlogen etter Askeproplemene tidligere i år sendte Thai en B772ER og en B747-400 til OSL idag. Jeg ble forespurt om og fly B744 tilbake til BKK, da dem ikke hadde crew klart i Oslo for og fly denne tilbake. Hva er i bruk: FS9 PMDG B744 NA UT Europa ASE FS Global 2010 og Topcat for take off kalkuleringer: http://www.topcatsim.com/ Noe fakta om vekt osv. Block tid 11 timer Det var 302 pax som tilsvarte 23755kg Cargo/bag var på 12700kg Dette ga en TZFW 215210kg (19.6MAC) Fuel 118400kg Total ground wight 333610kg (23.3MAC) Dette ga en stab trim på 5.9 Med disse verdi…
-
- 24 svar
- 5,3k visninger
-
-
Har vært ute og knipset med Olympus'en. Så satte jeg i gang med en Lista-Hangar, og den var ferdig på under en time. Det er en glede å jobbe når man har tilgang på skikkelige bilder :smile:
-
- 4 svar
- 1,3k visninger
-
-
Deler noen bilder fra mine siste flighter
-
- 8 svar
- 1,4k visninger
-
-
Yeep. Aeroflot sin A330-243 Liker meg i russland!
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
Her er noen bilder av mine siste flyturer. De er ikke de beste jeg har tatt, men får duge.
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Her er noen screenshots fra turen jeg tok tidlig p[ morgenkvisten fra Budapest til Oslo. PMDG 737 maskinen er gammel men veldig trofast. Brukte Aerosoft og Norway Airport sceneries.
-
- 4 svar
- 1,2k visninger
-
-
Bilder fra dagens flytur: Satt throttles slik så dere kan se at jeg bruker 2 forskjellige spaker på CH-yoken, en til hver motor =) Dette var bildene jeg rakk på denne permen
-
- 4 svar
- 1,1k visninger
-
-
Tok meg en fin 5 timers flytur fra Atlanta Hartsfield Jackson til Portland International i kveld. Bildet er tatt like før Touchdown på rullebane 28R som går paralell med Columbia River. Flymodellen er den alltid trofaste 757-200 modellen fra Captain Sim.
-
- 3 svar
- 1,1k visninger
-
-
Har ventet lenge på at VRS skulle slippe sin Super Hornet til FSX, og endelig var den i hus. Lekt meg med den i hele ettermiddag, kvelden. Her er noen bilder fra en kjapp tur fra Bodø til sånn ca Røst hvor USS Dwight D. Eisenhower ventet. F/A-18 tar seg godt ut. Måtte ta et kjapt bilde før vi pakket henne opp. Høyre motor kommer til liv. Viktig at man ikke glemmer å skru på kjøleluften. Tar ikke lang tid før ting begynner å gå varmt. Luften kaller, og vi setter kursen mot rwy07. So long Bodø for denne gang, blir ikke lenge til neste gang. Big E ahead. Hook down, landing checks. Glemte helt å ta bilder under landingen, men her…
-
- 24 svar
- 5,4k visninger
-
-
Er ikke bare Gardermoen som har ertetjukk tåke til tider. Slenger ut to bilder fra kveldsflighten fra EDDT Berlin Tegel Til Helsink Vantaa AB8310 med ankomst like over midnatt. Bildene er uredigerte, kvaliteten kan jeg takke Tom Knudsen for av hele mitt hjerte Established on localizer En enslig spotter ute på tur. Jaggu måtte han ikk tørke linsa si. Slenger også ut et ekstrabilde etter jeg fikk fikset OOM problemet samt ordnet skikkelige innstillinger i Nchancer. Bildet er tatt fra climbout fra EDDK Cologne-Bonn på vei til Tegel. Dette er en av de få innenriksrutene Air Berlin opererer fra Berlin. Kommentarer mottas med takk
-
- 3 svar
- 884 visninger
-
-
[font:Comic Sans MS][font:System]Hei Flyr til TNCM fra EHAM med Boeing 747-400 . Er på cruise FL340 og har rundt 2400NM igjenn . Her er noen bilder .[/font] [font:System]Add - On PMDG 747 FlyTampa St.Maarten Cloud 9 Amsterdam Fs9 Fspassengers PMDG 747 Klm livery Håper dere likte bildene . Andreas[/font][/font]
-
- 1 svar
- 591 visninger
-
-
Robert og meg hadde noen timer med carrier trening igår, poster noen bilder fra kvelden, ble noe mørkt etterhvert...
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
-
North-Wright er et selskap i Canada som driver med flyving i bushen. Selskapet opererer en del forskjellige flytyper, deriblant en Cessna 185. Det har ikke vært lett å få tak i bilder av denne, men ut fra hjelp som jeg har fått på AVSIM, så er dette status på painten i øyeblikket....
-
- 6 svar
- 1,4k visninger
-
-
Hei, Jeg mottok nylig den nye 6-kjerneren fra Intel, nemlig i7 980X, og den måtte selvfølgelig testes ut i simmen. Etter litt prøving og feiling, fikk jeg overklokket den til 4,1 Ghz. Jeg kom også høyere, men da ble den litt ustabil, hovedsakelig på grunn av utilstrekkelig kjøling. Denne kom selvfølgelig i posten mens Ryan hos PMDG og Jesus stadig kom opp med nye, spennende tweaks til fsx.cfg på PMDGs forum. Jesus la like godt ut hele sin cfg, noe jeg benyttet meg av ved å flytte ut min egen, å legge inn en kopi av jesus sin. Etter noen mindre justeringer, ble det testflyvning. Jeg har Scenery Complexity og Autogen innstilt på Very Dense, vannet innstilt på Low 2.…
-
- 3 svar
- 787 visninger
-
-
Eller TNT som det også kalles. ...... Men ikke misforstå, Ernie har ikke konvertert til buss, og dette er på ingen måte et forsøk på å innbille hardcore-simmerne at jeg er i stand til å føre en 747 med full realisme. Men jeg fikk sånn lyst til å forflytte noe gods i ro og mak, og da har POSKY et godt utvalg flyvende lasteskip, som slett ikke er så illegærne. Hadde det riktig så hyggelig i noen timer med denne bamsen, og jeg ser ikke bort fra at jeg tar meg noen flere turer. Noen som trenger transport?
-
- 12 svar
- 2,9k visninger
-
-
På vei over Venezia etter takeoff fra Marco Polo flyplassen rett utenfor byen (LIPZ). Det var ikke mye action ute på Lido'n tross det fine været. Derfor satte jeg kurs tilbake mot severdighetene. Dodgepalasset nede til høyre sammen med Marcusplassen, klokketårnet og den kjente Basilica di San Marco kirken. Det er nok mer behagelig å se Venezia fra lufta enn å krangle seg fram i alt for trange strøk med alt for mye folk som kjøper alt mulig rart til blodpriser! Kjekt med fly som tåler vann! Kjent bru - Rialto heter den vistnok. Masse båttrafikk på kanalene, men jeg fant ikke det jeg leita etter. Så derfor kommer det bil…
-
- 10 svar
- 2,7k visninger
-
-
Da var det duket for nok en fellestur etter noen ukers pause. Turen startet fra Pemberton, om Whistler mountain og videre til Tipella. Derfra gikk turen til Harrison Hot Springs Jan Arild er som vanlig fullastet med øl og whisky. Et par leg senere gikk turen til Point Roberts Airpark. En simkræsj senere, og vi var på vei til Friday Harbor. Jeg takker for turen, og vi treffes igjen neste søndag.
-
- 5 svar
- 1,3k visninger
-