Screenshots - Video - Stream
Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.
6 826 emner i kategorien
-
Hadde virkelig ønsket at SAS hadde en Boeing 747-400 i stallen sin
-
- 5 svar
- 1,5k visninger
-
-
Jeg havnet tilfeldigvis på Kjevik i går, og skulle bare knipse noen bilder i full fart. Men så kom jeg i prat med noen militære, og de flyttet biler vekk fra visse hangarer, så jeg fikk ordentlige shots. Andre steder på flyplassen var det også stor velvillighet, og jeg fikk mer enn forventet. Hvilket nå kan sees i Airports of Norway. Fra før har jeg utplassert rundt 20 militærhangarer, og nå kommer ei bøtte på ENCN. Dette betyr *ikke* at jeg kommer til å lage alt på hver flyplass, er ikke en gang interessert i å gjøre det. For mye arbeid, for lite informasjon. Kommer kun til å lage fullstendig de flyplassene som er nærmest meg. Men ved å lage det som er lett å lage, blir …
-
- 13 svar
- 3k visninger
-
-
Lekte med med Aerosoft F16 og FSX. Mangler desverre UTE eller noe lignende, så nord norge ligner jo på Las Vegas, men still...
-
- 3 svar
- 987 visninger
-
-
Her følger en samling bilder av mine jeg flights jeg har hatt siste tiden. Samlet opp over noen uker. Lar bildene tale for seg selv og setter som vanlig pris på tilbakemeldinger
-
- 17 svar
- 3,3k visninger
-
-
SAS "Bjarne Viking" retro paint Sender også en spesiell takk til Gunnar van der Meeren også
-
- 3 svar
- 1,3k visninger
-
-
Denne jobber vi på med nå.. Kommer med en haug av paints.. Denne blir KUN til fsx... Se pax innvendig også .....
-
- 9 svar
- 1,8k visninger
-
-
Først noen få bilder knipset under søndagens spontane flight på multiplayerserveren. Takk til Fred som satte igang denne. Vi hadde en flott tur. Så en serie bilder fra min flight fra Vancouver og opp til Alaska. Fram til nå har jeg kommet til Prince Rupert og ferden går videre.
-
- 1 svar
- 575 visninger
-
-
-
Enkelt og greit, nytt og gammelt samlet
-
- 17 svar
- 3,6k visninger
-
-
-
Jeg fløy Frankfurt-Seattle idag. Jeg lar bildene tale for seg selv.
-
- 6 svar
- 1,1k visninger
-
-
Poster et par bilder fra henholdsvis FL370 og FL380 på vei fra Monastir til Frankfürt. Her rett over Genova - godt over halvveis. Ha en riktig god lørdagskveld!
-
- 1 svar
- 650 visninger
-
-
Var ute å prøvde min nye 747-8i i går. Traffic skriker de fra atc. Så nærme har jeg ikke vært før
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-
-
Legger ut fem bilder fra mine to siste flyturer, hvorav tre av de er bilder fra gårsdagens flytur til Bardufoss På vei nedover ved Oslo-fjorden, her kom jeg direkte fra Malaga. Ny vinkel =) Og her er et bilde av FMCen under preflight på turen til Bardufoss, fra Oslo. Takser til RWY 01L. Direkte avgang nordover mot Bardufoss. Descent:
-
- 3 svar
- 921 visninger
-
-
Her kommer enda en bildepost av Super Hornet. Denne gangen viser vi fram den skarpe enden av våpenplatformen Super Hornet. Vi blir knipset under launch av en soldat ombord i seahawken som passer på oss. Har akkurat fått klarering til å fly mot dagens operasjonsområde. Skal ikke så langt, bare opp til Bashra. Nimitz kan sees i bakgrunnen. De føreste timene skjer det lite, og største utfordringen er å konsentrere seg under refuling. Men brått kommer AWACS på radioen og forteller at det trengs litt assistanse. Her er jeg på vei til å gi en kanonsalve for å gi guttene på bakken litt pusterom. Hiver avgårde noen flares i det jeg flyr vekk, vet aldri…
-
- 5 svar
- 1,1k visninger
-
-
-
Hei! Jeg har egentlig aldri orket og sette meg ned og tweake FSX skikkelig, men nå er jeg endelig snart ferdig og det gjenstår bare småjusteringer før jeg er fornøyd med grafikk og FPS
-
- 11 svar
- 2,4k visninger
-
-
Andrew Thomsen kommer stadig med viktige forbedringer av Norway i FSX. Det er snart ikke en flyplass som ikke har fått noen ansiktsløftinger rundt om i det norske sceneryet, og i det siste har han tatt turen nordover. Jeg fikk låne noen betaversjoner hos Andrew og fløy litt på måfå lengst nord. Tok av fra Hammerfest, og her var det blitt både by og et livlig samfunn. Selvsagt skulle det vært nakent landskap og fritt for skog, men ellers var det blitt mye mer Hammerfest enn default. Men den STORE overraskelsen var Melkøya rett utenfor Hammerfest! I Alta er bebyggelsen kommet på plass, og havneterminalen øker realismefølelsen. D…
-
- 15 svar
- 3,5k visninger
-
-
Da flyr jeg en liten tur i simmen igjen og skal da fly 747-400 til LAX fra MNL. Her er noen bilder mens turen forsetter. Uredigerte bilder. Bruker default 747. Legg gjerne kommentar.
-
- 14 svar
- 2,5k visninger
-
-
-
Da har jeg vært på ny tur igjen Turen gikk fra Auckland (NZ) til Hollywood , eller rettere sagt Los Angeles INTL (LAX) Flyet var VH-OJU, som haddde sin første flight 18-01-2000 og er en 24 744 fly Qantas har Nok "skitshack", over til bildene. Beskrivelse over bildene. Vi står på 5R og klar for takeoff Climb Cruise og solen titter snart opp Kommentarer er alltid kos Stay tuned for more! Skal ta Wunala maskinen til Hawaii idag, ikke vet jeg hvorfor, men siden CO sier , da må det gjøres
-
- 11 svar
- 2,2k visninger
-
-
Meget tidlig i produksjonen, men det er jo spennende å vise allmenheten hva man jobber med litt på si'
-
- 7 svar
- 2k visninger
-
-
Diverse bilder tatt av "spottere" på LOWW. Det nye spottertårnet er veldig høyt. Sleng gjerne igjen en kommentar
-
Et bilde som ble tatt for få minutter siden, climb out fra Mumbai Kommentar er alltid kos!
-
- 17 svar
- 2,9k visninger
-
-
Hei:) Her er min første film og post her på lenge:) Her følger video av NLA EC-135 på vei fra rikshospitalet i Oslo til en trafikkulykke på avkjøringen til frogner i sørum. Jobber som brannmann til daglig så dette er basert på en ekte hendelse:) beklager litt dårlig kvalitet på filmen. [video:youtube] mvh Espen
-
- 8 svar
- 1,5k visninger
-
-
Legger ut to bilder jeg knipset i Rise of Flight Tok en liten tur opp og ned bare, er iallefall storfornøyd med Rise of Flight nå En nesten vellykket landing :grin:
-
- 7 svar
- 1,4k visninger
-
-
Da har Carenado publisert sin Beechcraft F33A Bonanza. Jeg har bare så vidt hatt en tur med denne flotte damen....
-
- 12 svar
- 2,5k visninger
-
-
Noen screens fra dagens tur fra Gardermoen til Værnes
-
- 9 svar
- 2,3k visninger
-
-
Flyr Munchen til Mumbai nå. Tråden blir oppdatert med bilder så fort som mulig Par minutter etter takeoff Ja, jeg veit jeg gjorde en feil på redigeringen.!
-
-
- 6 svar
- 1,3k visninger
-