Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Pål Kasnes,

Mathias og jeg på vei fra Darrington Mun. til Stehekin State. Mathias befinner seg inne i skyene et sted. pål

2. Started by Petter Tandberg,

Hey! Har hatt en lang pause fra flightsim nå, grunnet siste innspurt i den virkelige flyverden. Er utrolig godt å se bort på skrivebordet, etter en flightsim-tur, og se at flysertifikatet ligge der Nå som det har sunket litt inn kan jeg ta det med ro og nyte dagene! I dag har det vært møkkavær her på Østlandet, så tok meg en finfin tur i simulatoren. Startet på Gardermoen, med UPS 767. Var en del cargo som skulle ned til Hellas. Skulle vel ikke tro de har råd til å kjøpe så mye i disse dager... Men allikevel skulle det fraktes en del ned til Skiathos flyplass (LGSK). Denne er kjent som "Europas svar på St. Marteen". Entrer rwy 01L på Gardermoen for avgang vi…

3. Started by Tommy Bernes,

Heisann! For noen dager siden slapp Flight1 deres nye Britten Normand BN-2 Islander. Har fulgt med på prosjektet en stund og måtte bare kjøpe flyet. Angrer ikke, VC er knallbra og FPS vennlig. Lydsettet er laget av TSS og lyder bedre enn noe eg har hørt før av props. Bare nøt lyden på full guffe! Flyet anbefales om du liker små rutefly med sjarm! Her kommer noen bilder fra en tur eg hadde over bergen i kveld Sånn det var mine få Ha en fortsatt god kveld! Mvh Tommy!

• 10 svar
    • 2,8k visninger
  4. Started by Ernst K.Furuhatt,

Mens andre øvde hurrarop og leita fram flagg og sløyfe, samlet hardcore-simmerne ( :grin: ) seg på Voss for den tradisjonelle søndagsturen. Dette er Gunnar van der Meeren sitt nærområde, så han påtok seg organiseringen av denne turen. Geir Ove hadde tatt på seg sitt fineste festantrekk, og med elegante dansetrinn sørget han for pent vær hele kvelden. Gunnars valg av rute førte oss over bre og fjell i et av norges fineste naturområder. Alle hadde litt forskjellige utgaver av Norway Airports, så det ble litt klabbåbabb i samlingen på Bømoen, men snart var vi ca 9 fly i luften. Jeg merker at all treningen på søndagskveldene begynner å gi resultater, for n…

5. Started by Stian Svensen,

Får ittj nok av Thailand assa

• 8 svar
    • 1,6k visninger
  6. Started by Mathias Kjærstad,

Lite shot fra takeoff på CYYZ, Nesten overlastet og på vei mot LOWW Kommentarer settes alltid pris på

7. Started by andreas nærbø,

[font:Comic Sans MS]Hei Det er 17.mai i dag og jeg kom hjem i 5 tiden sjekket metar for ENGM og ENZV og jeg så at det var lurt og lande på rwy 29 på SVG siden metar ENZV ENZV 171320Z 31018KT 9999 SCT035 11/09 Q1018 NOSIG ENGM ENGM 171310Z VRB02KT 9999 FEW025 BKN045 14/08 Q1013 NOSIG Så jeg lettet på 01L . Her er noen bilder fra turen : Fs9 REX Activesky PMDG NorwayAirports Håper dere likte bildene og legg gjerne igjenn en komentar Andreas[/font]

8. Started by Jan Tore Elvheim,

Vi var en gjeng som satt og chatta på skype og plutselig vart det en groupflight ut av det... Med i følget var en gjeng med piloter i fra Virtual Norwegian, og det viste seg at vi støtta opp en trening i Praha. Anders Moen, Eivind Wedø, Joakim Hagen og undertegnede var crew på denne flighten :grin: Så over til bildene, ble litt mange så beklager det: Skunder meg ut til rw 12 i håp om å komme meg rett opp på FL350 Planen min holder på å gå i vasken, Joakim har tatt av :grin: Han har bedre climbrate enn meg og jeg må holde meg under får å ikke provosere TCAS systemet... Level FL270 På rekke og rad Et sted over Svenskekysten …

9. Started by Paulo Fernandes,

Etter å ha fløyet mye i Europa i det siste og bare luftet den trofaste 737en var det på tide med en long-haul tur. Turen, som var på fredag, gikk til Bridgetown på Barbados-øya, i det Karibiske hav. Forlot London ca klokken 17.08 norsk tid, og ankom Bridgetown klokken 01.40 norsk tid. 8 timer og 26 minutter brukte jeg altså på turen. Dro fra gate 51 i London og takset rett ned til RWY 26L: (RWY 26R fungerer ikke lenger som RWY, men brukes som en ekstra taxiway, for de som lurte). Tatt av fra London Gatwick flyplass, og har kommet opp på FL340: Enda over England: Ute av Storbritannia og på god vei mot varmere strøk …

• 16 svar
    • 2,9k visninger
  10. Started by Sandro Stanojevic,

Hei igjen, I går fløy jeg fra TNCM-EHAM med B744 KLM. Fløy ruten på VATSIM, det er min første langdistanse tur på VATSIM. Det var ikke ATC på TNCM helt til jeg kom bort til Spania. Hadde en flott flight til EHAM ingen problemer. Her står jeg på Gate A3 Pushback Climb out På vei til FL350 FL350 Nærmer meg AMS Jeg glemte å ta bilder under landing beklager, men her takser jeg til gate På gaten i rett tid Takker for meg Sleng ut noen kommentarer

11. Started by Paulo Fernandes,

Siden det ikke gikk noen flighter med 737 til St.Maarten fra Bridgetown i dag, gikk turen heller til en annen øy, Antigua (V.C Bird international airport). Litt trafikk om morningen her i Bridgetown: Jeg har fått P/S og taxi-tillatelse til exit 2 til RWY 09, legg merke til vindpølse som tydelig bærer preg av 15 knop direkte motvind: Jeg får IFR clearance til Antigua på holdingpoint til RWY 09, ATCen er en resignert real life controller, og jeg sleit litt med å holde tempo hans på frekvensen, og måtte be han gjenta clearancen. Da det var gjort tok jeg av, og svingte left turn (Litt for fort ifølge hans chart, som var nylig oppdaterte selvfølgelig…

• 3 svar
    • 866 visninger
  12. Started by Kristoffer Vinje,

Så litt gjennom samlingen av screenshots som jeg har tatt gjennom tidene og tenkte å legge de ut Continental på vei til TNCM Cockpit St.Maarten Enda en cockpit fra en 737. Denne gang under approach til Bodø. SAS climbout fra et varmt strøk Descent Lufthansa 747 Swiss A320 fortsetter i neste innlegg...

• 8 svar
    • 1,4k visninger
  13. Jeg fløy LFPG-SBGL på Fredag. Her er bildene jeg tok. Håper dere liker dem, og legg gjerne igjen en kommentar! Flyet var en Air France Airbus A330-200 Registrering: F-GZCJ Flytid: Ca 10t50m Callsign: AFR442 Starter med et ''innledningsbilde'' AFR442 klar for omborstigning Beklager parking brake. La ikke merke til det før nå. Push & Start Clrd Taxi to rwy 27L AFR442 Cleard Take off rwy 27L. Bon voyage! Airborne! Climber til Cruise level over et sovende Frankrike. Cruise level nådd, og vi svinger snart mot Spania. Olá, você Rio!! Rio kommer opp på radar, og det er ikke lenge til descent. Innflyvning startet og vi ka…

14. Started by Sindre Holberg,

Litt små redigert, men ikke noe hardcore(gjort i enkle iPhoto på mac ) NAX315 på climb ut fra Gardermoen. Dest. Rostock Laage(ETNL) I går kveld/natt

• 1 svar
    • 713 visninger
  15. Started by Ernst K.Furuhatt,

Hadde en lang runde for å sjekke diverse Norway Airports nylig, og tok en mellomlanding på Værnes. Like hyggelig hver gang å ankomme denne detaljerte og meget realistiske flyplassen. Denne gangen var jeg så heldig å ankomme på et tidspunkt med mye aktivitet, og det satte en ekstra spiss på opplevelsen. Værnes i sikte, klarert for landing østover, så jeg tar en vid sving utover fjorden før jeg liner opp for finalen. Ernie whiskey fiver two on short final....... Kort tissepause, så var det å stille seg i køen for take off. Off we go..... Legger kursen nordover mot Bodø, for å skifte fly og oppdrag. Tar igjen Widerøes rute ti…

16. Started by Andrew Thomsen,

Norges råeste Cargo... :grin:, er snart ferdig modellert. Hjemmelagede texturer, hentet fra trehusbebyggelse i Flekkefjord. Det er (selvfølgelig) småfeil på modellen, skal krympe noen vinduer, etc. Den blir ikke tro kopi (gidder ikke), men det er ingen tvil hvilken cargo dette er :smile:

17. Started by Ivar Skaugstad,

[size:11pt]I går kveld tok Norwegian Eagles på seg utfordringen med å lande på Samos i Hellas. Her er noen bilder fra siste del av den fantastisk artige og spennende flighten vi hadde![/size]

• 10 svar
    • 2,4k visninger
  18. Started by Paul-André Tilrem,

En kompis av meg kalt Bob jobber som bakkepersonale på KLAS. Det er fly overalt, og av forskjellige slag. Så han sendte over endel bilder på mail etter en runde rundt omkring. Kommentarer over bildene. Velkommen til Las Vegas Flott maskin hva? Stor dame ruller inn Et, for meg, ukjent selskap En A319 tror jeg. SA er glade i å stå samlet. En A318 og en MD-80 serien Ser ut som et ferieselskap Nye forsyninger med gadgets og store plasmaskjermer.

• 12 svar
    • 2,8k visninger
  19. For snart en stund siden bestemte jeg mig for en lille tur rundt i Skandinavien, med start i Danmark. Jeg har aldrig færdiggjort turen, men her kommer billederne fra den del af turen jeg HAR gennemført. Min "rejsekammerat" var Beech Duke fra RealAir. Og tak til Lennart Arvidsson for de flotte Fly&Fish addons! Rute: Karup - Falköping - Nynäshamn - Gävle - Kramfors - Oulu - Abisko - Honningsvåg - Tromsø. Billederne er forøvrigt ikke redigerede

• 7 svar
    • 1,3k visninger
  20. Started by Otto A. Haaland,

Det jobbes jevnt og trutt med å få VNLA klar for åpning. Vi gleder oss, og ser at det nærmer seg nå. Her er noen bilder fra den siste tiden med forberedelser :-) Vi lager litt scenery rundt om kring. Noe er ferdig, og noe trenger nok litt oppgraderinger med tanke på modeller etc. Drammen sykehus Rosten(Trondheim) Ål Dombås Lillehammer Ullevål Grønnviksøren(Bergen) Arendal

• 18 svar
    • 4,3k visninger
  21. Started by Håkon Fossen,

Hei Jeg driver og painter en Dyn Aero MCR-01, LN-YWE. Den er ikke ferdig ennå, men her er det noen smakebiter:D Først to fra orginalen Så over til simulatoren Håkon

22. Started by Sandro Stanojevic,

Hei, i dag fløy jeg til AMS for å sjekke ut Mega Airport Amsterdam, flyplassen kjempe bra etter at Aerosoft laget denne. Denne gangen har jeg brukt AA Startet på Gate 11 Taxing to RW36 Stiger til værs Tar en venstre sving mot AMS, beklager rød tekst Cruise FL350 Final RW18C Taxing to Gate Parkert etter en flott tur Kommentarer settes pris på

23. Started by Jan Tore Elvheim,

Hadde følge av Anders Moen på en liten rundtur i Nord-Trøndelag Turen gikk ENVA-ENNM-ENRM-ENVA, tok ikke så mange shots. Ready for startup Med lett maskin og lite fuel var det heftig climb ut av Rørvik Rørvik area og Anders i bakgrunnen Dash 8 forever :grin: DCT MALVIK for visual rwy 09 Parkert på 40, med WIF745 final visual rwy09 Takk for følget :cool:

24. Started by Ernst K.Furuhatt,

Andrew Thomsen ligger ikke på latsiden, og snekrer flyplasser raskere enn vi klarer å navigere dit. Ny BETA ankom nylig i posten, så her var det bare å fyre opp nermeste flymaskin, og sette avgårde :grin: . Startet med å hente noen VIP-personer fra et NATO-møte i Bardufoss..... ....... som skulle til Tromsø på en aldri så liten pub-runde. Deretter måtte jeg ned til Evenes med en gartner som skulle prøve å få bukt med alle buskene som vokser på taxe-vaeiene. Så bar det nordover igjen, til Alta med en akterutseilt turist, som skulle vært med hurtigruta fra Bergen. Han nådde ikke Hurtigruta i Alta heller, så da fløy vi like godt …

25. Started by Gunnar van der Meeren,

Norhordland Flyklubb har gått til anskaffelse av en Cessna 180. Så vidt jeg har skjønt, så ankommer denne snart, og den vil bli satt på flottører av den gamle typen. Jeg ligger litt i forkant, og har allerede montert flottørene på LN-VYJ :grin: img]http://www.gunnarvm.com/vyj/d.jpg[/img]

26. Started by Johnny_Nikolaisen,

Bare en kjapp tur fra Darrington til Concrete.

27. Started by Truls Petter Elven,

50N`s Boeing 737-500 i Braathens LN-BRH farger

28. Started by K J,

Bare to shots:

29. Started by Karl Mathias Moberg,

Har blitt endel bilder i det siste, men har drevet å testet ut repaints, modeller, og laget forum signaturer til alle de forskjellige flytypene i VNoAF, så legger ut noen high res bilder fra de siste to dagene. Setter stor pris på kommentarer!

30. Started by andreas nærbø,

[font:Comic Sans MS]Hei Her er noen bilder fra de to siste turene mine på Norge rundt 2010. Jeg bruker LN-NON og PMDG 737 + Norway Airports og et Kirkenes scenery som ligger her på filbiblioteket. Her kommer bildene Her har jeg parket på BGO . Kom fra SVG. Her er jeg på final i Molde , beklager rød tekst Håper dere likte bildene Andreas Nærbø[/font]

• 11 svar
    • 2,6k visninger