Gå til innhold

Screenshots - Video - Stream

Et forum for å dele screenshots, videoer og streaming.

1. Started by Emil Topstad,

Hei! Vil gjerne få ønske velkommen til Malaysia Airlines, og denne flygningen som skal ta dere til Zuric! I dag flyges det med MD-11, fra London, Heathrow til Flyplassen i Zuric. Etter landing vil en ny besetning ankomme kabinen, de vil ta med seg flyet til Kuala Lumpur, der det hører hjemme! Men her kommer hvertfall noen bilder fra turen så langt, kanskje det kommer et par fra bilder, det får vi se: Det var det, for nå! Flott med kommentarer også! :grin:

2. Gjest Eivind Oterhals
    Started by Gjest Eivind Oterhals,

Hei Her kommer 8. stk bilder jeg har tatt den siste tiden, de tre første er fra landing på ENGM, og de 5 siste er fra dagens VFR tur til Ålesund. Fra de 5 siste, kommer filmsnutt. Eneste jeg har gjort er å klippe bort den røde teksten fra noen få bilder. Aircraft secure. Videoen viser jeg, som håndflyr LN-AGM inn til Aalesund, ENAL. Turen begynte i Molde, ENML. Filmen ble klasket sammen på 10 min, så det er ikke noe allverden. Lagget kommer fra fraps, desverre. Top Gun Theme er brukt som sang. [video:youtube]3jk4S34EP6U Så var det jo addons: PMDG 737 Norway Airports, Mesh og Scenic REX og GEX …

3. Started by andreas nærbø,

[font:Comic Sans MS]Hei Her er et bilde på innflyvning til KLAX den ble håndflydd av kaptein Nærbø Beklager rød tekst merka det når jeg posta innlegget Håper du likte det og vil følge med på turen videre Andreas[/font]

4. Started by Christian Røine,

Med SM3, MYE tweak og mye tweak av enbseries ser det sånn her ut hos meg nå. Uten redigering. Har prøvd å få til den litt blendende effekten man ser ut på cruise. Samtidig ser det fortsatt veldig bra ut ved bakken. Flere bilder kommer senere. Dette er også med cloud coverage 10 i cfg fila.

5. Started by andreas nærbø,

[font:Comic Sans MS]Hei Jeg fløy TNCM-KMIA på min Jorden rundt tur Her er et bilde på climbout Tok meg en liten blund under flighten og slappet av Jeg hadde tenkt og bruke 3 timer og 33 minutter Men så brukte jeg 2t og 33 minutter Her er et bilde Flightdeck Takker for at du tok deg tid til og se på bildet og legg gjerne igjenn en komentar ;)NÅ blir det hotell til i morgen tidli da jeg skal til KLAX Andreas[/font]

6. Started by Ernst K.Furuhatt,

Vertigo Studios har endelig fått ferdig sin P-36, så jeg har brukt kvelden til å bli litt kjent med denne historiske godbiten. Fra før har jeg Hellcat fra de samme utviklerne, så jeg visste at dette var kvalitet. Og Vertigo Studios har virkelig fått til en godbit av en flott modell, med detaljrikdom i klasse med A2A sine warbirds. Den er både morsom og krevende å beherske i lufta, og lydkvaliteten er noe av det bedre jeg har hørt. Curtiss P-36 var bestilt av Norge før krigen, men vi rakk ikke å sette de inn i operativ tjeneste før tyskerne invaderte oss. Men flyene ble brukt med stort hell som treningsfly i "Little Norway", så nå blir det spennende å se om denne …

7. Det var elendige VFR-forhold da jeg skulle starte fra Gustavus, men god kjennskap til området og god instrumentflyging så bestemte jeg meg for å sette kursen mot Yakutat. Jeg måtte være der før kl. 12.00 da det ventet en turist pluss noe gods som skulle fraktes til Icy Bay. Turisten ville se isbreen Malaspina og fjellet Mt. Logan og eller hva området hadde å tilby. Så jeg bestemte meg for å ta turen over, selv om det ble litt avvik fra planlagt rute grunnet climb og for å unngå de værste skyene og følge ruten jeg hadde flydd mange ganger og som jeg fant ut var sikrest i området. Blå linje er flydd rute. Forlater Gustavus. Været kunne som sagt vært bedre, godt je…

8. Started by Gunnar van der Meeren,

Jeg har startet arbeidet med nok en Cessna 185F. Denne gangen er det LN-KCA som får et strøk maling. Jeg har fortsatt noen korrigeringer å gjøre...

9. Started by Joakim Hagen,

Jeg og Øystein Hansen valgte å fly til ENBR fra GM. Her er et bilde fra turen Beklager rød tekst.

10. Noen shots fra min siste flight! Cathay Pacific 654 DEP: KLAS ARR: VHHH Range: 6700 Nautical miles Fuel :172 000 kg. (Max: 173 423) Flight time: 15:00 hrs På gate, straks klar for pushback Taxi to 07L Lineup 07L Takeoff Las Vegas! (legg merke til at jeg ikke hadde så veldig mye rullebane igjen, men det bildet lyver litt ) Kommentar settes alltid pris på

11. Started by Gunnar van der Meeren,

En liten flytur ved morgengry i A2A sin fantastiske B-17G

12. Started by andreas nærbø,

[font:Comic Sans MS]Hei Har lært meg Airbus og fløy en langtur i dag LFPG-TNCM med Thomas Cook skal fly jorda rundt med den Neste leg blir i morgen Her er et bilde på gate på TNCM En av folka på Ground sende meg dette bilet Ha en fin kveld videre Legg gjerne igjenn en komentar Andreas [/font]

13. Idag fly jeg strekket Angoon - Skagway og derfra til Haines og videre ut til Gustavus. Turen fra Angoon til Skagway gikk uspennende og vi fulgte stort sett sjøveien hele veien og inn Lynn Canal til Skagway. Her er jeg final Skagway En av passasjerene som skulle bli med ønsker meg velkommen i Skagway. Han skulle på sightseeing i Glacier Bay Forlater Skagway med tre passasjerer, to til Haines og en til Gustavus Etter takeoff fra Haines med en passasjer og noe gods til Gustavus Forlater Haines på venstre side Vi bestemte oss for en liten sightseeing på turen og fløy over en isbre og ut Excursion Inlet på vei til Gustavus Noen mektige f…

14. Heisann! Da har jeg endelig fått inn Photoshop igjen slik at jeg får fikset bilder og postet her igjen, kommer en god del bildetråder fra meg fremover. Først starter vi med årets første jorden rundt tur. Dette ble gjort på 2 uker, stater fra Stansted 2 Mai og var tilbake 16 Mai. Turen gikk som følger: Leg1 Stansted-Frankfurt GSS3457 Leg2 Frankfurt-New Delhi GSS3457 Leg3 New Delhi-Hong Kong GSS3457 Leg4 Hong Kong->Tokyo GSS3709 Leg5 Tokyo->Anchorage GSS3709 Leg6 Anchorage->Stansted GSS3304 Tekst er over bilder. Vi står klar på Stansted, regntung dag. Starter Pushback Engine 1 and 4 started. Push completed, trucken k…

15. Started by Kristoffer Vinje,

Nå for tiden er jeg på FL370 i min kjære Airbus A330-223, og planen er å sette hjula pent ned i Portugal, nærmere bestemt Lisboa. Men på cruise over atlantern kan det bli kjedelig innimellom... derfor valgte jeg å ta et bilde av damen min og dele det med dere. Jeg har redigert bildet på to forskjellige måter, og er selv like fornøyd med begge.

16. Jorden Rundt 2010-1 Leg 1 EGSS-EDDF Hei igjen! Da er vi tilbake med leg 2 av årets første World Tour! Denne gangen er det fra Frankfurt til New Delhi. Jeg har bilder fra bakken i New Delhi, men velger å ikke poste de fordi de er alt for mørke. Var bekmørt når jeg landet nemlig. Tekst er over bildene. Etter ankomst til Frankfurt fikk vi lastet om, tanket opp og var ute i løpet av en time. Har nå startet taxi til bane 25R. En MD11 fra Lufthansa står og laster opp. En 744 fra Lufthansa har akkurat landet og takser til parking. Positive rate, gears up. Klater ut mot New Delhi Solen er på vei ned og vi har ligget p…

17. Dagens første rute er Sitka - Pelican - Elfine Cove - Hoonah - Tenakee - Angoon Forlater Sikta grytidlig om morgenen, skal rekke over mange flighter idag. Downwind Pelican Inn for landing i Elfin Cove Approach i Hoonah Etter takeoff fra Tenakee Inn for landing i Angoon Shut down og tar en liten pause og litt kaffe før ferden går videre

18. Etter noen kopper kaffe og mens jeg venter på turistene som skal på sightseeing opp i fjellene er vi klare for avgang igjen. Ruten som skal flys er Angoon - Funter Bay - Taku Logde før vi klater opp i fjellheimen og hilser på Dewils Paw og ned isbreen Mendelhall og ned til Juneau Intl. hvor turistene hopper av for å hoppe på et cruiseskip videre. jeg selv flyr tilbake til Angoon. Forlater Anggon med kurs for Funters Bay Taku Lodge ligger rett forran oss etter isbreen som møter fjorden På vei ned isbreen Mendelhall Final Juneau Intl. Forlater Juneau Intl. og kurs mot Juneau Passerer Juneau og så videre tilbake til Angoon

19. Started by Jan Arild Gjemble,

I dag var det uformell samling på FLG Multiplayerserver for FSX. Noen av gutta syns det var litt for varmt i Norge og valgte å "rømme" til Tahiti en tur. Her er det samling på før takeoff på Moto Mute før turen gikk til Fetuna Raiatea. Climbing opp til cruise på 2000 fot Her har jeg Joakim over meg. Øystein opp på siden

• 1 svar
    • 634 visninger
  20. Started by Kristoffer Vinje,

TAP715 klatrer ut fra ørkenen i Madrid mot de tropiske strøkene i Portugal.

21. Started by K J,

Fra dagens flight, Leipzig-Innsbruck:

22. Started by Henrik Simonsen,

Fløy ENGM-ENML idag Brukte 25 min ca Flyet var wilco`s 737-400, i Braathens paint Må innrømme at jeg savner braathens sitt livery :tired: Men, her er bildene Taxing to RWY Parkert! Kommentarer er alltid hyggelige! PS! Beklager kvaliteten

23. Dagens leg gikk fra Ketchican - Bell Island Hot Spring - Wrangell - Petersburg - Kake - Warm Spring Bay - Sitka. Et utsnitt av ruten jeg fløy idag Forlater Ketchikan med to kanoer til Bell Island Klattrer opp til cruiselevel 2500 fot Cruising til Bell Island Landet og laster av forsyninger og kanoer i Bell Island Hot Spring Landing i Wrangell Laster for turen til Petersburg Her forlater vi Wrangell for denne gang Cruise til Petersburg. STikine River delta i bakgrunnen

24. Started by Øyvind Schou Johnslien,

Hallo igjen. Lenge sida jeg har lagt ut noen screenies nå, så her kommer det noen få. Etter utallige timer på egen hånd i noen digre beist, har jeg i det siste flydd en del på OFKL serveren og da med Beaver. Jeg koser meg glugg ihjel her inne. God stemning og mange fine turer. Etter at Pasific Northwest ble innstalert, har det åpnet seg en ny verden. Noen få knips her fra div turer. Enjoy. Når dette bildet ble tatt, var vi faktisk en 4-5 stk i følge. Ikke lett å få øye på di andre. Ja ja. Litt rød text og sånn. Ikke se på det.. Meget uredigerte greier det her. Tårner seg opp noen høye bygninger fra Seatle downtown her. Mathi…

25. Started by Tommy Bernes,

...Bokstavelig talt Etter takeoff fra bane 17 på Flesland i litt tjukk tåke, men den letter oppover i høyden og solen skimtes såvidt! Kommenter gjerne, dersom det ikke ble for gult for en kommentar :grin: Mvh Tommy!

26. De flyr jo daglig til OSL om dagen )

• 5 svar
    • 1,4k visninger
  27. Started by Jan Arild Gjemble,

Jeg har planlagt å gjøre en reprise på The Great Alaskan Tour nå ettersom det har kommet mange nye addons og oppgraderinger i området og som forbedre Alaska noe voldsomt. Her følger første etappe på denne turen: Første leg på turen er Annette Island - Hydaburg - Craig - Clawock - Point Baker - North Whale - Ketchikan. Forlater Annette Island om morgenen Pit stop i Hydaburg Forlater Hydaburg Passerer Craig Passerer Klawock Lander på Klawock airport Forlater Klawock

• 11 svar
    • 2,4k visninger
  28. Etter mange oppdateringer var det på tide å sjekke alle godbitene Andrew har laget rundt om i Norge, ble endel bilder så håper dere ikke går lei. Startet på Lista: En kjapp tur innom Sola får å sjekke ut 330 hangaren: Videre til Kjevik: Hoppet til Nord-Norge og Evenes: Bardufoss: Alta: Hammerfest inkludert Snøhvit (LNG terminalen til Statoil): Banak: Og til slutt Kirkenes: Bildene er ikke redigert på annen måte enn at jeg har beskjært dem slik at unødvendig stuff ikke er med Håper de faller i smak

29. Started by Truls Petter Elven,

For en god stund siden så sendte jeg en email til Feelthere og spurte pent om de kunne lage virkende logolys til flyet deres og samtidlig med riktig posisjon av doble navlys og strobelys akkurat som det er i virkeligheten på Embraer 145... Jeg fikk da svar tilbake at det ikke var mulig å lage det fordi at det er på "grensen" for hva kunne simluere i flightsim både når det gjaldt FS9 og FSX. jaha! I kveld så jeg tok sakene i egne hender og fikk både til riktig posisjon av Navlys og tilmed strobelys og virkende logolys på halen og lampene rett under vingene som dere ser på det siste bildet! Og dette funker også når man trykker på "logo" bryteren i overheadpanelet fo…

• 7 svar
    • 1,4k visninger
  30. Started by Gunnar van der Meeren,

Så har jeg begynt på nok en kjent traver for oss her rundt Bergen. LN-DBG var ofte å se på Flesland. Dette er en amfibie, men på gamle, runde flottører. Dette blir egentlig en mix av de 2 flottørmodellene til Carenado, og jeg har derfor valgt å lage den for begge modeller. Flyet er forøvrig solg, og heter nå «Spirit of St Tropez« (CS-DIU)